warwickplayer Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Παιδια καλησπερα...Καθως μελετουσα επεσα πανω σε ενα 2-5-1 σε bebop walking bass παει ως εξης Am7 / D7 / Gmaj7 a e c c# d e a f# g d b g Με κεφαλαια το 2-5-1 και με μικρα οι νοτες που παιζει ο μπασιστας... το Ξεσκωνισμα τωρα οι νοτες C# F# ειναι ξενες νοτες ως προς το περιβαλλον του μετρου και προσεγκιζουν χρωματικα μια αλλη νοτα...η πρωτη την ρε και η δευτερη την Σολ(η δευτερη φυσικα ειναι ξενη μονο ως προς την ρε εφτα αφου ειναι ο προσαγωγεας στη τονικη)οποτε...εναρμονιζοντας...αφου η ντο διεση προσεγκιζει απο χαμηλα την ρε προκειτε για αντικατασταση ντιμινουιτας και μπορει να εναρμονιστει με c# o7 η με Α7 κατεβαινωντας δυο τονους διατονικα...ομοιως και η φα διεση με φαδιεση ντιμινουιτα εφτα η Ρε εφτα... Η αντικατασταστη τριτονου μου κανει ποιο σοι γιατη η πτωση γινεται σε μαντζορε?Ακομη και αν η προσεγκιση ειναι απο χαμηλα..δηλαδη εναρμονιζοντας αντιστοιχα με C#7 G7 και F#7 C7 Καποιος να μπορει να μου πει ποιο απ τα 2 ? I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Να σου πω την αλήθεια μου εγώ θα διάλεγα ποιο μου ακούγεται πιο καλά. Πχ στην περίπτωση που αναφέρεις θα έπαιζα a c e d# | d c b a | g d g d (ανάλογα που πάει μετά) Αλλά για να βρω τις σχέσεις τους στην εναρμόνιση θα μου έφευγε μια ζωή ...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 g d g d (ανάλογα που πάει μετά) Ε δεν θα παει σε Σολ?λεμε τωρα!!! ;D ;D ;D Ρε σου λεω καηκα...ειναι τοσο ευκολο να τοποθετεις της προσεγκισεις αλλα το να ξερεις πως και γιατι και απο που της τοποθετεις εκει ειναι καψιμο!!!Επισης και το ποτε τις τοποθετεις και που ειναι ακομη ποιο καψιμο αλλα αυτα συνθετουν την μουσικη και ειδικα τον μπασιστα :D :D :D I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Παντως το ερωτημα παραμαινει..ντιμινουιτας η τριτονου?Αν και μετα απο ξεσκονισμα θα ψυφισω ντιμινουιτα λογω της βηματικης προσεγκισης απο χαμηλα... ;D ;D ;D I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 Η F# είναι νότα της συγχορδίας D7. Η C# είναι απλά περαστικός φθόγγος - δεν χρειάζεται να την "αντιστοιχίσεις" με κάποια συγχορδία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Δεκεμβρίου 2010 καλα το δεν χρειαζεται δεν μου λεει κατι.....το θεμα ειναι η εναρμωνιση της και πως....γενικα οι χρωματικες προσεγκισεις εναρμωνιζονται ομορφα ;) I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Δεν κατάλαβα. Θες να εναρμονίσεις τη μπασογραμμή; Το μπάσο είναι αρμονία. Η μελωδία είναι που εναρμονίζεται. Επίσης: αφου η ντο διεση προσεγκιζει απο χαμηλα την ρε προκειτε για αντικατασταση ντιμινουιτας Όχι. Είναι walking. Το C# όπως είπε κι ο spy είναι χρωματική προσέγγιση. Δεν μπορείς να το ερμηνεύσεις ως αντικατάσταση ακκόρντου. Το αρμονικό περιβάλλον είναι η συγχορδία από πάνω. Εκεί πατάει το μπάσο. Am7 / D7 / Gmaj7 a e c c# d e a f# g d b g 1 5 3 #3 1 9 5 3 1 5 3 1 Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Το αρμονικό περιβάλλον είναι η συγχορδία από πάνω. Εκεί πατάει το μπάσο. Ναι αλλα η ντο διεση ειναι παντελως ξενη...και αγει σε μια τονικοτητα η οποια δεν εχει καν μεγαλη εβδομη αλλα μικρη!!!οποτε ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι προιον αντικαταστασης... I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Ναι αλλα η ντο διεση ειναι παντελως ξενη...και αγει σε μια τονικοτητα η οποια δεν εχει καν μεγαλη εβδομη αλλα μικρη!!!οποτε ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι προιον αντικαταστασης... Νομίζω ότι τα έχεις μπερδέψει λιγάκι φίλε warwick. "Ξένες" νότες στη jazz βρίσκουμε συνέχεια, ειδικά στη μελωδία. Αυτές οι νότες δεν ερμηνεύονται αρμονικά γιατί δεν ανήκουν στην αρμονία του κομματιού. Αντιμετωπίζονται ως χρωματικές προσεγγίσεις και το θέμα τελειώνει εκεί. Αν εναρμονίσεις μια χρωματική προσέγγιση της μελωδίας, παύει να είναι χρωματική προσέγγιση και γίνεται νότα που ανήκει στην αρμονία. Της αλλάζεις το ρόλο εν ολίγοις. Επίσης το το ντο δίεση εκείνο, δεν οδηγεί σε καμία τονικότητα. Η τονικότητα του 2-5-1 που παρέθεσες είναι σολ ματζόρε. Το ντο δίεση του μπάσου λύνεται σε ρε το οποίο είναι η τονική του V7 ακκόρντου. Δεν υπάρχει θέμα αντικατάστασης. Αντικατάσταση πχ, τριτόνου θα υπήρχε αν οι συγχορδίες ήταν: Am7 - Ab7 - Gmaj7 όπου το Ab7 έχει αντικαταστήσει το D7. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Καθολου δεν τα χω μπερδεψει...δεν μιλησα ποτε για reharmonization αλλα για εναρμονιση της μελωδιας ...δηλαδη αν εχω ενα αργο τεμπο να μπορω να εναρμονισω καθε νοτα της μελωδιας...(οχι εγω δηλαδη αλλα ο πληκτρας) I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση