Προς το περιεχόμενο

modification σε Ibanez ART-320 (κυριως μαγνητες)


thanasisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια και χαρα σε ολους και προκαταβολικα συγγνωμη για το "αρχαριο" της ερωτησης. Θελω να κανω μια μοντιφια στην κιθαρα μου (Ibanez Art series, les-paul-οειδης, περισσοτερες πληροφοριες εδω: http://www.thomann.de/gr/ibanez_art320_tgb.htm ) και κατεληξα στο να αλλαξω μαγνητες.

 

Εχω ακουσει καλα λογια για το συνδυασμο Seymour Duncan SH-4 bridge με Seymour Duncan Jazz στο neck. Οι αποριες μου ειναι οι παρακατω:

 

1) Εχει δουλεψει κανεις τον παραπανω συνδυασμο; Εντυπωσεις;

 

2) Εναλλακτικες προτασεις; Να τονισω οτι δεν θελω γκαζοφονιαδες μαγνητες και, επειδη τη δουλεια (αλλαγη απο active σε passive, σεταρισματα κτλ θα την κανει μαστορας), αναγκαστικα κοιταω σε πιο "λαικες" λυσεις (δλδ σε κατι που μπορω να το βρω το φερει και το μαγαζι) ΕΚΤΟΣ αμα μιλαμε για τρελες διαφορες στα λεφτα.

 

3) Καμμια αλλη σχετικα φτηνη μοντιφα που μπορει να ανεβασει το οργανο; Προβλημα δεν μπορω να πω οτι εχω, μετα απο setup απο επαγγελματια, το οργανακι ειναι ευκολοπαιχτο, κραταει κουρδισματα, οποτε λυσεις του στυλ "εχω ενα τζακι, μπορεις να μου τη φερεις γιατι ψηνω μπριζολες το βραδυ" απορριπτονται :)

 

Για οποιαδηποτε αλλη πληροφορια θελετε παιδια, εδω ειμαστε!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλό όργανο η εν λόγω Ibanez και καθόλου "αρχάριο/entry level". Η αλλαγή μαγνητών που θέλεις να κάνεις με το σετάκι των Seymour είναι κλασσική και καλή για πολλά les paul style όργανα. Καλύπτει από blues έως hard rock άνετα(και μεταλ ίσως).

 

Βασικό ρόλο βέβαια στον ήχο σου παίζει ο ενισχυτής. Αν για παράδειγμα συνδέσεις μια LP με medium output μαγνητες σε Randall κεφαλή, θα παίξει μια χαρά metal, δεν είναι απαραίτητο να έχει για παραδειγμα active emg pickups.

  Αντίστροφα, αν έχεις ένα vintage μονοκάναλο ενισχυτή, τότε και EMG να βάλεις επάνω στην κιθάρα, πάλι vintage θα ακουστεί...

H ερώτηση επομένως είναι: τι ενισχυτή έχεις και τι μουσική θέλεις να παίξεις?

 

Επίσης, αξίζει να μάθεις με τον καιρό να κάνεις μόνος σου το σετάπ ώστε να γλυτώνεις χρόνο και πολύτιμο χρήμα... Δεν είναι δυσκολο, απλά θέλει λίγα εργαλεία, πολλή προσοχή και υπομονή.

Οργανα όπως η ibanez σου δεν είναι ποτέ "άβολα κλπ" αλλά "κακο-σεταρισμένα".

Ενα πολύ βασικό θέμα είναι να γίνεται το σετάπ στα δικά σου μέτρα και όχι στα μέτρα του μάστορα. Αν π.χ. εσύ θέλεις χαμηλό action και εκείνος σου κανει μέτριο action, τότε δε θα σε βολεύει και τόσο η κιθάρα.

Πιθανή modification που θα βελτιώσει τη σταθερότητα του tuning της ibanez είναι να μπεί ενα νέο nut από γραφίτη:

http://www.thomann.de/gr/graph_tech_pt_6060_00_slotted_nut.htm

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

o συνδιασμος jb/jazz μαγνητων ειναι ο κλασικος που κανουν ολες οι εταιριες.

Ειναι μια χαρα,δουλευει μια χαρα και ακουγεται μια χαρα.

Προσωπικα τον jb των βρισκω πριμο και thrash oriented μαγνητη,οποτε εγω θα πηγαινα

σε duncan custom και pearly gates.Το εχω στη δικια μου lespayloΚιθαρα και ειναι

κατι παραπανω απο ωραιος συνδιασμος.

Φθηνη σχετικα μοντιφα ειναι να αλαξεις τα ηλετκρικα με cts η dimarzio και ισως αν δεν σε

ικανοποιουν τα κλειδια σε drop tuning κτλ ενα σετακι Locking tuners.

Ολα αυτα μαζι θα κοστισουν περιπου οσο πηρες την κιθαρα(Απο 250-350 ευρω αναλογα τα κλειδια και το ποσο θα σου αγκιξει τα οπισθια ο μαστορας).Αλλα μετα θα χεις ενα αξιοπρεπεστατο bluesrockoheavymetaloιδες οργανο που δεν θα σε απογοητευσει ποτε.

Αυτα εχω να προτεινω εγω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω παρα πολυ για τις προτασεις σας παιδια. Απανταω και ρωτας και στους 2 μαζι οποτε bear with me.

 

Ενισχυτη με προσομοιωση απο POD (lol) παιζω προς το παρων, οταν τακτοποιηθω με τη δουλεια συζηταμε τι οικονομικο ενισχυτη μπορω να παρω. Ηχος μεχρι hard rock ψαχνω, γενικα οχι πολλα γκαζια, τωρα τελευταια προσπαθω να παιξω και κανα surf και κανα country, αν και το Les Paul-οειδες δεν ειναι ισως το ενδεδειγμενο οργανο.

 

Οταν λες για locking tuners, λες αυτα να υποθεσω;

http://www.thomann.de/gr/schaller_m6_klemmmechanik_bc.htm

 

αν και κλειδια λεω να μην τα πειραξω, το οργανακι κραταει κουρδισματα και σε αντιξοες συνθηκες :)

 

Θεμα σεταρισματος απο το μαστορα ειμαι ικανοποιημενος, συζητησαμε αρκετα και το εφερε το οργανο εκει που ηθελα. Για πειραματισμους εχω μια ΗΒ στρατ αλλα τι σεταπ να κανεις εκει πανω (μιλαμε για απιστευτες κατασκευαστικες ατελειες αλλα ΟΚ, δωρεαν την πηρα!). Παντως τον οδηγο του Superfunk τον εχω εκτυπωμενο :) Δεν βαζω τωρα με τα λιγα που ξερω χερι στο οργανο.

 

Παμε σε μαγνητες τωρα:

 

Duncan custom αυτον λες; Τον SH5?

http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_sh5_blk.htm

και Pearly gates

http://www.thomann.de/gr/seymour_duncan_sshpg1b_blk.htm

 

Πως τους εχεις; Bridge τον custom και τον Pearly neck? Και το κυριοτερο, τι στυλ παιζεις;

 

Γενικα η αλλαγη απο active σε passive πως σας ακουγεται;

 

Στα ηλεκτρικα τωρα, το οργανο εχει 3 ποτενσιομετρα (αντι για τα κλασσικα 4), οποτε ειδα αυτα

http://www.thomann.de/gr/allparts_cts_1_mega_ohm_poti.htm

αλλα εχω μια απορια τι ακριβως παιζει με τα Ωμ. Που μπορω να βρω περισσοτερα στοιχεια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλλαγή από active σε passive ειναι πολύ καλή επιλογή για τα είδη που θέλεις να παίξεις.

Το POD μια χαρά ήχους βγάζει. Απλά χρειάζεται πειραματισμό για να πετυχεις τους ήχους που θέλεις, ειδικά μέσω USB σε PC.

Το συνδέσεις και σε στέρεο hi-fi /ενισχυτή το POD ή σε guitar amp?

 

Το σετάπ μπορείς να το δοκιμάσεις πάνω στην HB strat για να μάθεις περισσότερα μέσω της διαδικασίας.

Επίσης, ένα κόλπο για τις HB στρατ για να μένουν κουρδισμένες είναι το εξής: α) περνάς με μολύβι 2ΗΒ τις εγκοπές του nut(το πλαστικό που πατανε οι χορδές στο κεφάλι),

β) "στρώνεις" τις νέες χορδές: όταν τις κουρδίσεις κάνεις πολύ bending και μετά ξανακουρδίζεις στο σωστό tuning.

γ)  Στο τρέμολο: στις 6 τρύπες που μπαίνουν τα μπιλάκια των χορδών(στην πλάτη της κιθάρας), όταν περάσεις χορδές και κουρδίσεις, βάλε μέσα στην μία από τις 6 τρύπες ένα άλλεν κλειδάκι που να χωρά και χτύπα το από επάνω με σφυράκι ώστε να σπρώξει προς τα μέσα το μπιλάκι της χορδής.Επανέλαβε και για τις 6 τρυπες. Αυτό βοηθά πολύ στη σταθερότητα του κουρδίσματος.(see image!)

 

Σε ό,τι αφορά στα ποτενσιόμετρα, είναι καλή αναβάθμιση να βάλεις cts.

Η αντίσταση του pot μπορεί να είναι 250ΚΩ, 500ΚΩ ή 1000ΚΩ=1ΜΩ . Στις στρατ κιθάρες, χρησιμοποιείται το 250ΚΩ γιατί "κόβει" λίγο τις πρίμες και το output. Στις LP βάζουν 500KΩ λόγω των πιο μουντών διπλών μαγνητών. Στο 1MΩ θα έχεις μεγαλυτερο output στις πρίμες.

  Επίσης, για το volume pot πρέπει να βάλεις λογαριθμικό ποτενσιόμετρο/ log pot/"audio taper".

  Για το tone πρέπει να βάλεις γραμμικό pot/linear pot. Στο λινκ που έδωσες για παραδειγμα,το pot είναι 1MΩ γραμμικό/linear και κάνει για tone.

 

Hb_tremolo.jpg.8edf488c27fde3ea26f31dc55d1ed27e.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου