Προς το περιεχόμενο

Τροποι για stick control.


vagelism

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας και παλι..

θα ηθελα να ριξω στο τραπεζι μια ιδεα..μιαs και βλεπω οτι αυτο το forum το διαβαζουν πολλοι..και οι πιο πολλοι ξερουν πολυ καλα τι τους γινετε.

Το stick control φανταζομαι το ξερετε ολοι...και ξερετε τι μας εχει κανει οσους το εχουν μελετησει. Επειδη ειναι ενα βιβλιο οπως το syncopation  που..ναι μεν ειναι αξιες και χερακια στο χαρτι...αλλα τους πραγματικους τροπους τους πηρε μαζι του ο μακαριτης..και λογικο ειναι ..αφου αυτο ηταν το Trademark και το προιον του..

σκεφτηκα να ανεβασουμε ολους τους τροπους που εχει μελετησει ο καθενας με το stick control..Oυτως ωστε να δημιουργηθει μια μικρη βαση δεδομενων..που ο καθενας θα μπορει να παρει και να προσφερει ιδεες.

Οπως εχω ξαναπει...50 μυαλα...ειναι παντα καλυτερα απο 1

Ξεκιναω εγω λοιπον..

Καταρχην..ο ποιο βασικος ειναι

1. οπου R = βαθυ..rest snare.

2.οπου L = tom 1 rest snare.

3.οπου R = right crash rest snare

4.Oπου L =Left crash  -//-

5. Oπου RR η  LL   τομς η Crash rest snare

6. stick control ΚΑΙ 4ρτα οστινατο ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ {bass-hihat- bass -hihat}

7. -//-  -//-     8a οστινατο      {  -//-   -//-   σαν 8α ομως}

8.-//-      -//-  samba feel  

9. -//-     -//-   montuno. feel.

10.Με 4ρτα Ride kai opoy R = KASSA

11. ME 8A RIDE     -//-   -//-

Μην ξεχναμε αυτο που λεει ο ιδιος o stone  ..οτι παιζουμε το καθε paradidle 20 φορες αυστηρα και προσπαθουμε να τελειωσουμε στο τελος του 20.

ενας καλος τροπος να τα μετρησεις ειναι

1,2,3,4 - 2,2,3,4  3.2.3.4  4.2.3.4 κλπ συνηθως στα αγγλικα.

p.s  Αγαπητε Superfunk προσπαθησε να μην αλλαξεις το θεμα απο τροποι για  stick control...σε τροποι να απολαυσεις τα μεμε της Pamela Anderson ;D ;D ;D ;D

 

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το stick control φανταζομαι το ξερετε ολοι...

έχω ένα βιβλίο που λέει απ έξω stick control και μέσα έχει πλήθος μικρών ασκήσεων γραμμένες για ταμπούρο με πολλές παραλλαγές ανάλογα το χέρι που χρησιμοποιείς. Γιατί όμως να το ξέρουν όλοι;

 

1. οπου R = βαθυ..rest snare.

τι εννοείς "ρεστ"?

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι εννοείς "ρεστ"?

 

Υποθέτω οτι το πρώτο R της 4άδας πάει στο βαθύ όπως λέει και τα υπόλοιπα στο ταμπούρο σωστα?

 

Το stick control φανταζομαι το ξερετε ολοι...και ξερετε τι μας εχει κανει οσους το εχουν μελετησει. Επειδη ειναι ενα βιβλιο οπως το syncopation  που..ναι μεν ειναι αξιες και χερακια στο χαρτι...αλλα τους πραγματικους τροπους τους πηρε μαζι του ο μακαριτης..και λογικο ειναι ..αφου αυτο ηταν το Trademark και το προιον του..

 

Καλά αυτό το syncopation πραγματικά δεν τελειώνει ΠΟΤΕ!! Νομίζω οτι άνετα γράφεις βιβλίο μόνο με τους τρόπους που μπορούν να παιχτούν Stick control k Syncopation.!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω ένα βιβλίο που λέει απ έξω stick control και μέσα έχει πλήθος μικρών ασκήσεων γραμμένες για ταμπούρο με πολλές παραλλαγές ανάλογα το χέρι που χρησιμοποιείς. Γιατί όμως να το ξέρουν όλοι;

τι εννοείς "ρεστ"?

Mίλτο, είναι ένα από τα κλασικότερα βιβλία για τύμπανα, και από τότε που βγήκε (193-κάτι) δεν έχει σταματήσει να διδάσκεται (κάτι σαν τα Ομηρικά έπη... ;)). Η πρώτη σελίδα μόνο, αν μελετηθεί σωστά και με όλους τους δυνατούς τρόπους σε πάει στο επόμενο επίπεδο τεχνικής και ανεξαρτησίας.

 

Βαγγέλη, θενκς για τις προτάσεις.

Something Wicked This Way Comes

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχω ένα βιβλίο που λέει απ έξω stick control και μέσα έχει πλήθος μικρών ασκήσεων γραμμένες για ταμπούρο με πολλές παραλλαγές ανάλογα το χέρι που χρησιμοποιείς. Γιατί όμως να το ξέρουν όλοι;

τι εννοείς "ρεστ"?

Η απαντηση στο πρωτο σου ερωτημα ..ειναι γιατι το stick control θεωρειται διεθνως η ¨ΒΙΒΛΟΣ¨των drums

στο 2ο rest = υπολοιπα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω οτι το πρώτο R της 4άδας πάει στο βαθύ όπως λέει και τα υπόλοιπα στο ταμπούρο σωστα?

 

Καλά αυτό το syncopation πραγματικά δεν τελειώνει ΠΟΤΕ!! Νομίζω οτι άνετα γράφεις βιβλίο μόνο με τους τρόπους που μπορούν να παιχτούν Stick control k Syncopation.!

Ολα τα Right στο Βαθυ .οχι μονο το πρωτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mίλτο, είναι ένα από τα κλασικότερα βιβλία για τύμπανα, και από τότε που βγήκε (193-κάτι) δεν έχει σταματήσει να διδάσκεται (κάτι σαν τα Ομηρικά έπη... ;)). Η πρώτη σελίδα μόνο, αν μελετηθεί σωστά και με όλους τους δυνατούς τρόπους σε πάει στο επόμενο επίπεδο τεχνικής και ανεξαρτησίας.

 

Μάλλον γι αυτό κι εγώ έχω μείνει 15χρόνια στην πρώτη σελίδα..  8)

Ευχαριστώ Χάρη, το γκούγκλαρα εν τω μεταξύ και διαπίστωσα ότι είναι κλασσικό και δεν το έχω μόνο εγώ.

 

στο 2ο rest = υπολοιπα

Αφού όλες οι ασκήσεις είναι για δεξί αριστερό χέρι, όπου "υπόλοιπα" εννοούμε μόνο το άλλο χέρι, ετσι;

 

Νόμιζω ότι δεν υπάρχει περιορισμός στους τρόπους. Οι συνδυασμοί είναι άπειροι. Απ το να τα παίζεις όλα στο ταμπούρο μέχρι να αναλύεις και ρίχνεις κάθε χτύπημα σε άλλο κομμάτι του σετ.

Δηλαδή δε βρίσκω το λόγο να φτιάξουμε μια λίστα που να λέει:

R tom1

L tom2

R ride

R floor tom + L tom 1, 2

.

.

R bdrum, L snare και σταθερά δεξί χέρι να μετράει όγδοα στο hihat.

::)

 

 

φβ/snoozeloop

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκει που λεει Rest snare...εννοουσα το αλλο χερι.

Συγνωμη αν δεν εγινε κατανοητο.

Το μυαλο μου ηταν σε μονα και διπλα χτυπηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα και χρόνια πολλά!

 

Πολύ ωραίο θέμα....λίγες δυστυχώς απαντήσεις!

 

Μετά από ενα περίπου χρόνο εντατικής μελέτης βρίσκομαι αισίως στην πρώτη σελίδα του

stick control, η οποία παρεπιπτόντως (ετσι γραφεται αυτο;) είναι και ταμαμ για προθερμανση.  Οι τρόποι προσέγγισης είναι πραγματικά άπειροι ! Προσωπικά προσπαθώ να τροποποιω τις ασκησεις αναλογως με το ποια περιοχη θελω να βελτιωσω, singles, doubles, accents, ghosting κοκ. Ωραιες ιδεες για εκτέλεση των ασκήσεων δίνει ο Joe Morello στο βιβλιο Master Studies 1. Για παραδειγμα, εκτελεση σε μορφη swang 16ths, ή  γέμισμα των 32ων. Για παραδειγμα

 

το RRRR LLLL RRRR LLLL σε 16α  γίνεται  RLRLRLR LRLRLRL RLRLRLR LRLRLRL σε 32. Όλοι οι πιθανοι συνδυασμοι ερχονται και δενουν και με τη λογικη συνεχεια του βιβλιου, το  accents  and rebounds του ιδιου, που αν δεν κανω λαθος ειναι τα ιδια stickings με accents... 

Βαγγελη, πέρα από τη συνέπεια στον αριθμό επαναλήψεων είναι σημαντικό νομίζω να γίνεται σωστά και το πέρασμα από γραμμή σε γραμμή! Εκέι ζόρίζει πολύ το πράμα, ειδικά αν υπάρχουν και accents.

 

υ.γ. τι παιζει με την Pamela;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου