cyllocke Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Σε ότι αφορά το grip, δεν νομίζω ότι το traditional είναι πλέον απαραίτητο... όχι πλέον, μετά από τόσα χρόνια εξέλιξης του οργάνου και του τρόπου που παίζεται σήμερα. Δεν μπορώ να πω ότι έχω μελετήσει ιδιαίτερα το traditional, οπότε μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά η μικρή εμπειρία μου δεν μου έδωσε κάτι που δεν μπορεί να μου δώσει το matched πιο εύκολα και ίσως με καλύτερο ήχο. Όσον αφορά τα υπόλοιπα, εγω προσωπικά χρησιμοποιώ και τους δύο τρόπους, όχι μόνο ανάλογα με τον ήχο και τις δυναμικές, αλλά ανάλογα και με την αίσθηση που μου δίνει το πόδι μου κάθε φορά. Εννοώ ότι κάποιες μέρες μπορεί να νιώθω περισσότερο κουρασμένος, οπότε το heel down μου βγαίνει πιο φυσικά. Σε κάθε περίπτωση, ο πειραματισμός και οι δοκιμές είναι αυτά που δίνουν την απάντηση στο τί είναι καλύτερο για τον καθένα. Αυτό που θα πρέπει όλοι ανεξαιρέτως να προσέχουμε είναι το σώμα μας - να το "ακούμε" όταν μας μιλάει, για να μην το τραυματίζουμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Δεν μπορώ να πω ότι έχω μελετήσει ιδιαίτερα το traditional, οπότε μπορεί να κάνω και λάθος, Κάνεις... :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
cyllocke Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Δεν το αρνούμαι... :) απλά στο δικό μου χέρι (και αυτί) το matched "κάθεται" πολύ καλύτερα. Το traditional για μένα μάλλον ανήκει σε άλλη εποχή, με διαφορετικές ανάγκες, διαφορετικές συνθήκες αλλά και άλλη γνώση του αντικειμένου. Έτσι πίστευαν τότε ότι έπρεπε να παίζουν, έτσι έστηναν τα σετ τους, έτσι έπαιζαν. Τώρα ξέρουμε ότι π.χ. η φυσική κίνηση του χεριού είναι σπάσιμο του καρπού πάνω-κάτω, δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει να πιέσω τον εαυτό μου να κάνει κάτι άλλο από τη στιγμή που τα τύμπανα πλέον δεν απαιτούν άλλου είδους κίνηση - εκτός και θέλω ΕΓΩ να κάνω κάτι που απαιτεί τη χρήση traditional και δεν βγαίνει αλλιώς. Αρκετοί από τους αγαπημένους μας drummer χρησιμοποιούν traditional, καμμία αντίρρηση. Αυτό όμως έχει να κάνει με το πώς αντιλαμβάνονται ΕΚΕΙΝΟΙ το όργανο τους, καθώς και το τί θέλουν να πετύχουν μέσα απ' αυτό (αν και είμαι σίγουρος πως, αν τους ρωτήσετε γιατί παίζουν traditional, οι απαντήσεις τους θα σας εκπλήξουν σε αρκετές περιπτώσεις). Τέλος, ισχύει το ρητό περί κολοκυθόπιτας... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Indigo Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Για να βάλω κι εγώ το λιθαράκι μου, Ο δάσκαλος μου είπε να μάθω και τους δύο, κι έτσι έκανα (τώρα έχω σταματήσει τα μαθήματα βέβαια, αλλά θα υπάρξει συνέχεια) Ο κάθε τρόπος με βολεύει για διαφορετικό πράγμα. Με τη μπάντα που παίζουμε rock και λίγο προς το hard, παίζω (κατα κύριο λόγο) με matched πλέον. Όταν παίζω για μένα (groovin' on my own :D) και funkαρω λίγο, το χέρι μου ζητά traditional! Οι δυναμικές μου βγαίνουν αλλιώς στο ταμπούρο. Πάντως, ενώ για έναν καιρό έπαιζα μόνο traditional (και στη μπάντα), έπαθα τενοντίτιδα στον αριστερό αντίχειρα και το traditional πήγε περίπατο. Τώρα που πέρασε (ε, όχι και εντελώς) το ξαναπιάνω, αλλά όχι μέσα στη μπάντα. Βάσει της "μικρής" μου ιστορίας, θεωρώ πως χρειάζονται και τα 2 grips. Όσο για το πόδι, παίζω heel up γιατί απλά έχω ασχοληθεί ελάχιστα με heel down, αλλά θεωρώ πως αν ο drummer δε θέλει να κινηθεί προς jazz κλπ, δεν είναι και αναγκαστικό να το ξέρει. Ευχαριστώ που με διαβάσατε. I am drumature... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 21 Δεκεμβρίου 2010 Λοιπόν.Κάποιοι απο εδώ μέσα μπορεί να είστε δάσκαλοι και τρομεροι drummers... Kαι καλο θα είναι να ακούμε όλοι τι λενε μεγάλοι drummers.. Το traditional ειναι reverse εκδοση του matched grip.(Jojo mayer) Kαι με traditional grip μπορείς να βγάλεις την ίδια δύναμη όπως και με matched. H ενταση του χτυπήματος βγαίνει απο καλό stick control. Και το τύμπανο έχει όριο στην ενταση.. Oταν αναπνέει το ξυλο που κράτας ο ήχος είναι πιο γεμάτος.. Απο εκεί και πέρα καλο stick control=tension/release. Για εμενα το ίδιο πράγμα είναι traditional kai matched. Aπλα αλλάζουν οι μυες που χρησιμοποιείς.Το ίδιο ισχυει και με heel up/down.Τiποτα παραπάνω. Τωρα όσον αφορά heel up/down. Με Heel up έχεις 2 επιλογές. Συνήθως οι Rock drummers θάβουν τον κόπανο(smash strokes) και δν χρησιμοποιουν επαναφορα...το οποίο είναι θεμιτό σε αρκετες περιπτώσεις άμα είναι αυτό που ψάχνεις. Η αλλη επιλογη ειναι να παίξεις heel up χρησιμοποιωντας επαναφορα. Το heel down και καλα είναι για πιο soft παιξιμο..Πιστευω μπορείς να βγάλεις το ίδιο αποτέλεσμα όπως με heel up. Προσωπικα χρειαζεσαι οπωσδηποτε να ξέρεις και heel up και heel down, ειδικα για το hi hat... Ειδικά σε rudimental με διπλoπεταλο πολλοι χρησιμοποιούν το heel down gia taps.(δυναμικες). Δηλαδή όπως ακριβώς χρειάζεσαι upstrokes, downstrokes kai taps για τα χέρια, για το ίδιο λόγο χρειαζεσαι και τις 2 τεχνικές.. Εργαλεία παιδιά ειναι όλα.. Tέλος και το heel/toe, heel up/heel down είναι. Και το heel/toe όπως ξερουμε σου δίνει αρκετες δυνατότητες.. Τελος όσοι ενδιαφέρονται να, ασχοληθουν και με τα 2 και να εξοικοιωθουν η καλυτερη άσκηση πιστευω για heel up/down. Oυσιαστικα με ίδιες εντάσεις παιζεις heel up , heel down και τέλος heel/toe και προσπαθείς να ακουγονται όλα το ίδιο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kapdrums Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2010 ...τουλαχιστο για μενα ειναι πολυ δυσκολο να αναλυθει το θεμα εγγραφως...υπαρχουν πολλες λεπτομερειες που χρειαζονται οπτικα παραδειγματα...παντως,επειδη ειναι ενας τομεας που εχω ασχοληθει πααααααρα πολυ τα τελευταια 6-7 χρονια για να βελτιωςω(στην ουσια επαιζα λιγο στην τυχη μεχρι τοτε) εχω να πω το εξης...οι περισσοτεροι ντραμερς που παιζουν κατευθειαν χηλ απ δεν μαθαινουν ποτε να χρησιμοποιουν το κατω μερος του ποδιου(αστραγαλο)...ειναι σαν να μην χρησιμοποιεις ποτε τους καρπους(στα χερια)!!! ??? επισης πολλοι υιοθετουν μια σταση μονιμου κουντεπιε στο πελμα,το οποιο ειναι απο κουραστικο και αναποτελεσματικο εως και επικινδυνο για την υγεια του ποδιου αλλα ΚΑΙ της μεσης...επισης ελαχιστοι (εως κανενας)ασχολουνται με το να χτισουν μια σχεση με το πεταλι,ενα αντιστοιχο γκριπ οπως στο χερι με την μπαγκετα δηλαδη...με την διαφορα οτι δεν μπορεις να "κολλησεις" το ποδι σου στο πεταλι,οπως αγκαλιαζουν τα δαχτυλα σου την μπαγκετα κι επισης_ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ_το πεταλι ειναι μηχανισμος!!!που σημαινει οτι μπορει να κανει πολλη δουλεια για σενα(οπως κι η μπαγκετα ;))...ειναι παρα πολλες οι παραμετροι... σχετικα με καποια σχολια που διαβασα περι χρονου,ευκολιας,σοβαροτητας η μη,εχω να πω το εξης...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΤΕΛΕΙΑ.μην φοβαστε!με τον σωστο δασκαλο και λιγη ορεξη κι επιθυμια για γνωση και βελτιωση μπορουν να συμβουν τρομερες αλλαγες...παιζω τυμπανα απο δεκα χρονων...οταν μετα απο 20 χρονια αποφασισα πως το ποδι μου ειναι κουλο στρωθηκα στην δουλεια...μου πηρε 6 μηνες-1 ωρα την μερα-4/5 φορες την εβδομαδα-ΜΟΝΟ ΠΟΔΙ για να ξεχασω οτι "ηξερα"!!!μου πηρε αλλους 6 για να φτασω στο σημειο να παιζω και να μην σκεφτομαι το ποδι μου...7 χρονια μετα its still a work in progress... ;D χωρις να θελω να αυτοδιαφημιστω,μεσα στο πρωτο διμηνο του νεου ετους θα κανω σχετικο κλινικ στο μμς...νομιζω οτι γενικως η εισοδος ειναι ανοιχτη για ολους...θα σας ενημερωσω...και θα προσπαθησω να εχω βιντεακια να ανεβασω... καλες γιορτες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2010 ...τουλαχιστο για μενα ειναι πολυ δυσκολο να αναλυθει το θεμα εγγραφως...υπαρχουν πολλες λεπτομερειες που χρειαζονται οπτικα παραδειγματα...παντως,επειδη ειναι ενας τομεας που εχω ασχοληθει πααααααρα πολυ τα τελευταια 6-7 χρονια για να βελτιωςω(στην ουσια επαιζα λιγο στην τυχη μεχρι τοτε) εχω να πω το εξης...οι περισσοτεροι ντραμερς που παιζουν κατευθειαν χηλ απ δεν μαθαινουν ποτε να χρησιμοποιουν το κατω μερος του ποδιου(αστραγαλο)...ειναι σαν να μην χρησιμοποιεις ποτε τους καρπους(στα χερια)!!! ??? επισης πολλοι υιοθετουν μια σταση μονιμου κουντεπιε στο πελμα,το οποιο ειναι απο κουραστικο και αναποτελεσματικο εως και επικινδυνο για την υγεια του ποδιου αλλα ΚΑΙ της μεσης...επισης ελαχιστοι (εως κανενας)ασχολουνται με το να χτισουν μια σχεση με το πεταλι,ενα αντιστοιχο γκριπ οπως στο χερι με την μπαγκετα δηλαδη...με την διαφορα οτι δεν μπορεις να "κολλησεις" το ποδι σου στο πεταλι,οπως αγκαλιαζουν τα δαχτυλα σου την μπαγκετα κι επισης_ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ_το πεταλι ειναι μηχανισμος!!!που σημαινει οτι μπορει να κανει πολλη δουλεια για σενα(οπως κι η μπαγκετα ;))...ειναι παρα πολλες οι παραμετροι... σχετικα με καποια σχολια που διαβασα περι χρονου,ευκολιας,σοβαροτητας η μη,εχω να πω το εξης...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΤΕΛΕΙΑ.μην φοβαστε!με τον σωστο δασκαλο και λιγη ορεξη κι επιθυμια για γνωση και βελτιωση μπορουν να συμβουν τρομερες αλλαγες...παιζω τυμπανα απο δεκα χρονων...οταν μετα απο 20 χρονια αποφασισα πως το ποδι μου ειναι κουλο στρωθηκα στην δουλεια...μου πηρε 6 μηνες-1 ωρα την μερα-4/5 φορες την εβδομαδα-ΜΟΝΟ ΠΟΔΙ για να ξεχασω οτι "ηξερα"!!!μου πηρε αλλους 6 για να φτασω στο σημειο να παιζω και να μην σκεφτομαι το ποδι μου...7 χρονια μετα its still a work in progress... ;D χωρις να θελω να αυτοδιαφημιστω,μεσα στο πρωτο διμηνο του νεου ετους θα κανω σχετικο κλινικ στο μμς...νομιζω οτι γενικως η εισοδος ειναι ανοιχτη για ολους...θα σας ενημερωσω...και θα προσπαθησω να εχω βιντεακια να ανεβασω... καλες γιορτες! Ευχαριστω για τη συμμετοχη σου . Ειναι ενα οντως δυσκολο topic για να το αναλυσουμε γραφοντας..Το καλο ειναι οτι με τις παραθεσεις των συναθλητων μας καποιος να μπορεσει να αποφασισει απο μονοσ του τι ειναι καλυτερο για αυτον. 50 αποψεις απο Drummers ειναι παντα καλυτερα απο μια .Καλεσ γιορτες και σε εσενα καθωσ και σε ολους τους φιλους που συμμετειχαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 28 Δεκεμβρίου 2010 Βαγγελη το εκλεισες το θεμα;Κι'εγω δεν θα πω τη γνωμη μου ; Λοιπον το heel up η το heel down ειναι δυο διαφορτικες τεχνικες που ΠΡΕΠΕΙ να τις γνωριζουμε και να τις εφαρμοζουμε αναλογα με το: τι ειδος -κομματι -δυναμικες μεσα στο ιδιο το κομματι αλλα και το ποσο σε συνεπαιρνει ( τη βρισκεις λεγαμε καποτε)ενα κομματι ωστε να δωσεις τον καλυτερο εαυτο σου. Επειδη εχω παιξει 4 χρονια disco το ενδεδειγμενο ειναι heel up οπως και σε ορισμενα ροκ στυλ. ΑΛΛΑ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ HEEL DOWN , οπου και ταχυτητα εχεις και πιο ξεκουραστα παει το ποδι και δεν κινδυνευεις απο φλεγμονες στον τετρακεφαλο (αν δεν ζεσταθεις καλα πρωτα εννοειται) Και τα δυο εχουν την εφαρμογη τους και ειναι στο ποδι (στο χερι;) καθενος να το χρησιμοποιη κατα βουληση . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση