Προς το περιεχόμενο

Ο Συνθέτης...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να καταγραφεί στα πρακτικά οτι ο cos_dr αποδέχεται την εξίσωση του φίλου wasted sunsets ως ιδανική για την εξαγωγή ενός όριμου συμπεράσματος σχετικά με το καυτό αυτό θέμα.

 

Όσο για το δεύτερο έχεις δίκιο. Μας βάρεσε η δουλειά και η ζέστη ήδη, αυτό είναι θέμα για τζάκι, χιόνι έξω, καπουτσίνο και πακέτα τα τσιγάρα.

 

Ασε να δούμε απο Σεπτέμβρη και καμια άλλη άποψη, να δούμε και τι σκέψεις επικρατούν για το θέμα σε μεγαλύτερο δείγμα μελών μας .

 

Ας ξεκινήσει προς το παρόν κανένα άλλο topic στο Ανέμων και Υδάτων παρακαλώ , με πιο light θέμα, έτσι για να κρατάμε επαφές πριν φύγουμε διακοπές όσοι μείναμε ακόμα πίσω.

 

.............to be continued

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

3ekinhsa na baraw tis prwtes mou notes 5 xronwn, otan o pateras mou, mou ekane dwro ena CASIO C16.Mallon polly pio prin

me ena prama san 3ylofwno ths fischerprice...Den 3ekolaga loipon apo to armonio (ebgaze wraious hxous>>:) )opote argotera

me egrapsan se wdeio.Klasiko piano, xwris pote na parw ena,gia synolika 7 xronnia me kapoia dialeimata.

To megalytero problhma otan meletaga htan oti molis epaiza ena kommati (meleth) to allaza symfwna me ta gousta mou lol!

 

Exw ftasei 15 k exw bare8ei tis asxhmes daskales pianou opote arxizw k th briskw me ena daskalo panw se Jazz.To wdeio

mou diwrganwne enan ethsio diagwnismo syn8eshs (tragoudiwn k ekteleshs...),opote lew as paw ki egw mikros,afelhs k

apeiros,xwris na 3erw ti 8a pei syn8esh (armonia,ptyxia syn8eshs ktl...).Eprepe na dhlwsw to kommati mou se partitoura,

omws yphrxe ena problhma.Ti 8a dhlwna sthn partitoura?Pws 8a dhlwna olh thn enorxhstrwsh?Opote dhlwsa mono oti 8a

epaiza live dhl, tis sygxordies k mia melwdia...ola ta alla (beats k enorxhstrwsh..) apo8hkeymena sto sequenceraki tou

Technics KN 600 (lol!).

 

Erxetai h megalh mera!Paw me to synth ston wmo(cool k tetoia o alhtakos) k molis mpainw sthn ai8ousa arxizw k ais8anomai

abola. Oloi megalhs hlikias me koustoumia kako, na gnwrizontai apo palaioterous diagwnismous mexri k sto e3wteriko,

pappoudes me megala aspra genia,(oi perissoteroi apo aytous kritikh epitroph) alla to tragikotero:Mia mikrh skhnh pou

ka8wtane ena piano me oura.Ma kala pou 8a sthsw to synth mou?oi alloi pou 8a baloun tous allous mousikous tous,ton

e3oplismo tous!(Ti eirwneia :) ) Kati 8a kanoune lew, opote to sthnw dipla apo to piano se ena xwro pou den xwraga kala kala.

 

3ekinaei o diagwnismos, kai ka8etai enas enas sto piano paizontas kyriws klasikh mousikh, k apo katw se ena megalo

trapezi h kraxtikh epitroph.MA TI EKANA? POY HR8A?

Erxetai k h seira mou k molis akoumpaw to synth akougontai olo sxolia:Ma kala epitrepontai ta armonia? :) Ayto me ekane na

noiw8w omorfa k epairne olo to agxos.

Afhnw na perasoun prwta ta drums apo to sequenseraki k meta synexizw...k erxetai h pio wraia stigmh tou

diagwnismou.Podia stis abola ka8ismenes karekles na kouniountai symfwna me to ry8mo kai ta papoudia ths epitrophs na

katebazoun ta kefalia,na bgainoun e3w apo thn ai8ousa prin kan teleiwsw!

 

Me diegrapsan epeidh den eixa dhlwsei oti epaiza (thn enorxhstrwsh dhl, k ta drums) xwris na lew oti 8a petyxaina kati

symfwna me tis prodiagrafes tou diagwnismou.

Sto telos, eiseprakta agkalies k filia apo tous megalyterous k meta erxetai enas apo thn kritikh epitroph.

Mou arese ayto pou akousa alla mporeis na ta katafereis k kalytera.Prosferetai gia dwrean ma8hmata k mou afhnei to thl tou

na epikoinwnhsoume.

Milame k akouw to e3hs:Se ekeino to shmeio tou kommatiou,anti na einai (mia sygxordia) etsi 8a eprepe na einai alliws (mia

allh sygxordia ebdomhs).

Apogohteyomai, kleinoume.Tous SIXA*HKA!

 

Ma kala to ti noiw8w den exei shmasia?Mono oi kanones?

 

Metaniwnw wstoso pou den eftasa se ena megalytero epipedo de3iotexnias wste na paizw pio aneta tis idees mou, xwris na

boh8aei toso poly to CUBASE.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

quote="ezakaz"]

 

Apogohteyomai, kleinoume.Tous SIXA*HKA!

 

Ma kala to ti noiw8w den exei shmasia?Mono oi kanones?

 

Metaniwnw wstoso pou den eftasa se ena megalytero epipedo de3iotexnias wste na paizw pio aneta tis idees mou, xwris na

boh8aei toso poly to CUBASE.

 

Αυτό το θέμα με προβληματίζει πολλές φορές και εμένα ezakaz.

 

Επειδή και εμένα η πρακτική μου υπερτερεί κατά πολύ των θεωρητικών γνώσεων σε καταλαβαίνω. Πολλές φορές δεν είμαι σίγουρος για την ορθότητα του αποτελέσματός μου στην δημιουργία μιας φράσης και κυρίως στην αντίστιξη. Που να σου πώ για την τοποθέτηση των ήχων στην στερεοφωνία, η την κακή μίξη και κακή χρήση των φίλτρωνπου πνήγει πολλές φορές το κύριο όργανο που χρησιμοποιώ και μου σπάει τα νεύρα γιατί αλλιώς το φαντάζομαι και αλλιώς βγαίνει και παλεύω με τις ώρες. Έχω ενα φίλο μου που σπουδάζει σύνθεση και παίζει και έχει τελειώσει την κιθάρα και πολλές φορές όταν παίζουμε μαζί, έχει τις λύσεις έτοιμες. Εδώ φαίνεται καθαρά οτι ένας που έχει μαθει να διαβάζει καλά και να γράφει στο πεντάγραμμο δουλεύει σίγουρα με άλλον αέρα.

 

 

Μιλώντας και ΄γω για τον εαυτό μου πιστεύω οτι παρόλα τα κενά μου, η ίδια η πείρα με κάνει να διορθώνω τις ατέλειες μου καθαρά με πρακτική άσκηση. Στο πιάνο για παράδειγμα τα τελευταία χρόνια παίζω κομμάτια που φτάνουν και την ανωτέρα *σχόλιο καθηγητή και όχι δικό μου" χωρίς να μπορώ να τα διαβάζω εκ των πραγμάτων και με τις επαναλαμβανόμενες εκτελέσεις, διορθώνω τον χρωματισμό μου, την διάρκεια, τα γεμίσματα, και την τοποθέτηση του χεριού και των δακτύλων μου. Βεβαια δεν θα παίξω με τα σημερινα μου δεδομένα όσο και να το παλέψω μόνος μου τον Μπάχ και πολλούς άλλους συνθέτες και για να μην μακρυγορώ καταλαβαίνεις γιατι. Μέσα απο το άκουσμα και τον πειραματισμό μαθαίνω όμως με το πέρασμα του χρόνου να χρησιμοποιώ τον κατάλληλο αρπισμό και τις κατάλληλες συγχορδίες που εμπλουτίζουν ενα κύριο θέμα μου γιατί το σωστό θα έρθει με το άκουσμα. Εδώ ίσως κολλάει το αγγούρι που είχε αναφέρει πιο πάνω αν θυμάμαι καλά ο senexus και κατά βάθος και εγώ τον δικαιώνω.

 

Με όλα αυτά δεν ξέρω ποιος ελιναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην εξίσωση του sunset, αλλά μετράει και πώς εκφράζει τον καθένα ο τρόπος δημιουργίας μουσικής,

 

Για άλλους είναι επάγγελμα, γι άλλους καριέρα, για άλλους χόμπι, άλλα για όλους μας θέλω να πιστεύω εσωτερική ανάγκη έκφρασης.

 

Γι αυτό ασχολήθηκα πολύ με το θέμα μας, γιατί δεν θα ήθελα να χωρίζει στρατόπεδα, και γι αυτό δεν ήθελα να δώ Volterologies, γιατί εξακολουθώ να πιστέυω

 

α* η απάντηση στο θέμα βρίσκεται στη μέση

 

βου* κανένας που δεν βρήκε απάντηση μέσω άρτιων σπουδών δεν είναι τεμπέλης και άσχετος

 

γου* το αποτέλεσμα των προσπαθειών του καθενός το κρίνει το κοινό

 

Ξέρεις κανα καλό αρχιτέκτονα γιατί ετοιμάζω σπίτι........................

 

Ντριιιιιιιιιιν <..............ξυπνητήρι!!!!¨>

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα σε όλους!

 

Συγχωρήστε μου την απουσία τόσων μηνών, αλλά διάφοροι λόγοι με ανάγκασαν να το πράξω και να αποστασιοποιηθώ ακόμη και από το topic που δημιούργησα.

 

Θα επανέλθω όμως λίαν συντόμως μιας και βλέπω ότι οι ομάδες συζητήσεις (forums) ζωντανεύουν κάπως.

 

Επανέρχομαι!

 

Φιλικά WAV 2 (πρώην WAV)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aναβεις φωτιές πρώην wav και εμείς οι πυροσβέστες !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

χαίρεται!

 

αυτό είναι το πρώτο μου post εδώ, οπότε δείξτε επιοίκεια... :wink:

 

η άποψη μου στο θέμα είναι η εξής... ότι μαθαίνεις καλό είναι... και τα ωδεία είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να μάθεις, αρκεί να μελετάς. εγώ έχω καταναλώσει 13 χρόνια σε σπουδές πιάνου (σε ωδείο), και ελπίζω φέτος (τον 14ο) να πάρω επιτέλους το πτυχίο μου... όπως καταλαβαίνεται ποτέ δε μελετούσα ιδιαίτερα πολύ. από την άλλη, μαθαίνω στον εαυτό μου κιθάρα εδώ και 6 χρόνια. Όποτε, έχοντας την εμπειρία και των σπουδών σε ωδείο σε ένα όργανο, και της "αυτομάθησης" σε ένα άλλο, αυτό που έχω να πώ είναι ότι όσο περισσότερα καινούργια πράγματα βλέπεις (και κατανοείς) τόσο καλύτερα. Όποτε η ιδανική λύση είναι αποκλέιεται να μην περιέχει το Ωδείο.... ΟΚ? Δε διαφωνώ στο ότι κάποιος μπορεί να κάνει εκπληκτικά πράγματα μόνος του, άλλα αν έχει το ταλέντο να τα κάνει αυτά μόνος του, γιατί να μην χρησιμοποιήσει και τη γνώση των δασκάλων του για να κάνει ακόμα μεγαλύτερα πράγματα??!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες αργότερα...

Φίλοι μου, βρίσκω πραγματικά ενδιαφέρον όλα όσα γράψατε, τα λεγόμενα σας διέπονται από ωριμότητα και ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα.

 

Εγώ όντως ημιμαθής καθώς στην ηλικία των 6 ή 7 ετών που με στείλαν οι γονείς μου στο ωδείο για να βαρεθώ τη ζωή μου, μετά από 16 χρόνια που βρίσκω τον εαυτό μου να ασχολούμαι με κιθάρα, synth και με μουσικη τεχνολογία βλέπω ότι έχω ανακαλύψει άπειρες φορές τον τροχό. Μόνο εφόδιο που έχω είναι αγάπη για τη μουσική ούτε πειθαρχία και πολύ πιθανον ούτε ταλέντο.

Αν και είμαι ευχαριστημένος με τον εαυτό μου σε γενικά επίπεδα είναι πολλές οι φορές που που θα ήθελα να βρισκόμουν σε ένα ωδείο και με τον ποιο άχρηστο καθηγητή γιατί πάλι κάτι θα μάθαινα. Μπορεί όπως ειπώθηκε και παραπάνω τα περισσότερα ωδεία να μην κάνουν ουσιαστική δουλειά και αυτοί που βγαίνουν να καταλήγουν όντως στείροι επαγγελματίες. Και σίγουρα αυτό που μετράει πάνω απο όλα είναι η μουσική μεσα στον άνθρωπο. Αλλά ποτέ μην κάνετε το λάθος να γενικεύετε από τα κακώς κείμενα κανόνες.

Το αρντικό που αναγνωρίζω είναι ότι στην ελλάδα η μουσική είναι για τους λίγους. Αν για παράδειγμα κάποιος νέος δεν προέρχεται από μουσική οικογένεια πείτε μου πιοιες είναι οι πιθανότητες αυτό το άτομο να ασχοληθεί με μουσική, ποιες είναι οι πιθανότητες οι γονείς του να τον υποστηρίξουν στις αποφάσεις του κτλ.

Πίσω από το σπίτι σε ένα χωριό στην αγγλία που μένω, υπάρχει ένα νηπιαγωγείο. 3 με 4 φορές την εβδομάδα παιδάκια μέχρι 12 ετών περνάνε τα απογεύματα τους χρησιμοποιόντας τις μουσικες εγκαταστάσεις του και έγω έχω την ευκαιρία να παρακολουθώ με ενδιαφέρον το ηχητικό χάος που πολλές φορές παράγουν. Τους δίνεται η ευκαιρία και μια ποικιλία οργάνων απο τύμπανα κιθάρες μέχρι πιάνο και πνευστά να εκφραστούν μέσω της μουσικής. Αλήθεια στην ελλάδα πόσο χρεώνουν στα ωδεία ? πόσο παίρνουν την ώρα οι καθηγητές ? Ποιό βασικό από όλα: Πόσο κοστίζουν τα μουσικά όργανα???

Να είστε όλοι καλά

 

[email protected]

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες αργότερα...
φιλοι μου.... ακουστε τουτο!!!

 

πηγα σε ωδειο και για κιθαρα και για μπασσο και τυμπανα και τα παρατησα στους 2 μηνες για καθε οργανο. Απεδειχθει οτι τα ωδεια ειναι μονο για αυτους που δεν εχουν καμια σχεση με τη μουσικη ιδιατερα με τη μουσικη ως βιωμα απο τα παιδικα χρονια.

 

οι μουσικες σπουδες στην Ελλαδα ειναι μονο για παραγωγη επαγγελματιων ουσιαστικα που καταληγουν στη νυχτα η σεσιονοπουλοι στα στουντιο για χαρη του και της καθε ψωναρας.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λές μια που αν είσαι τυχερός και πέσεις σε καλό δάσκαλο στο ωδείο θα μάθεις πάνω από όλα να παίζεις το όργανο που διδάσκεσαι.

 

Επίσης θα πάρεις αρκετή γενική γνώση η οποία κάποια στιγμή θα σου χρειαστεί αναμφίβολα.

 

μουσικη ισον ανθρωποι

μουσικη τεχνολογια ισον απουσια ανθρωπων. και εδω ειναι το κολπο.

 

Ναι εν μέρει συμφωνώ αλλά όμως χριεάζεται και η τεχνολογία. Τι θα γινόταν αν υπήρχαν μόνο τα αναλογικά μέσα. Απλά θα χρειαζόσουν 3 φορτηγά εφφέ για να κάνεις κάτι που σήμερα είναι εφικτό με μια ψηφιακή κονσόλα.

 

 

οποτε και εγω ειμα στα προθυρα να απομονωθω στο στουντιο μου και να γραψω τα παντα μεσα απο ενα computer. εκει μαλιστα!! ζητω η τεχνολογια!!

 

Μα η σύνθεση ούτως η άλλως είναι μοναχική διαδικασία. Απλά με τονυπολογιστή μπορείς να έχεις πιο εύκολα ενα σύνολο για το τι έχεις γραψει' date=' να βρείς τυχών λάθη σου πιο εύκολα γιατί μπορείς να ακούς όλα τα όργανα μαζί. Αλλά από την άλλη είναι και ένα μειονέκτημα και μάλιστα καλό του ότι κάποια πράγμνατα δεν μπορεί να αντικαταστήσει και ούτε μπορεί π.χ. ενα legatto σε μιακιθάρα ή ένα buzz roll στα τύμπανα.

 

Σπουδες δεν ειναι μονο τα βιβλια!! γιατι κανεις δε μιλα για χιλιαδες ωρες ακροασης βινιλιων και cd ? γιατι δε μιλα λκανεις για το ποσες φορες πηγε σε συναυλια οχι για να δει το αστερι αλλα π.χ. να κοπιαρε καποια κολπα του ντραμμερ η μια μπασσογραμμη?

 

ο λογος ειναι οτι πασχουμε απο ελλειψη μουσικης αντιληψης και ακουσματων. γιαυτο και τα "ωδεια" επιβιωνουν!!

 

Το περι ακουσμάτων συμφωνώ εν μέρει αλλά όμως σε μερικές φορές οδηγεί και σε αντιγραφή. Πράγμα πολυ άσχημο.

 

γιατι οι καλυτερες σπουδες ειναι μονο η πραξη, επαναληψη, εξασκηση σε περιβαλλον πειθαρχιας βλ γκρουπ και λιωσιμο δισκων...!!! εξαλλου και αυτοι που εφτασαν στο επιπεδο να γραψπυν δισκους δεν ηταν απαραιτητα σπουδαγμενοι αρα αυτο μας ενδιαφερει ως αποτελεσμα

 

Ναι αλλά όμως ξέραν τα βασικά. Ετσι όπως και στην εκτός μουσικής ζωή μας είναι απαραίτητο να μπορεούμε να διαβάζουμε και να γράφουμε έτσι και στη μουσική. Είναι πολύ δύσκολο να θυμάσει 100 διαφορετικές ασκήσεις για ένα όργανο και ακόμα πιο δύσκολο όταν έχεις να παιξεις ένα κομάτι 15 λεπτών με πολλές αλλαγές κτλ κτλ.

 

Σίγουρα εκεί τη θέλεις την ανάγνωση γιατί επίσης θαμπορέσεις πιο εύκολα να διαβάσεις βιβλία άλλων για να βελτιώσεις την τεχνική σου ή να γράψεις κάτι που ενδεχομένως να θελήσεις να το παίξεις μετα από 15 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ενδιαφερον το θεμα αυτο

 

Αποψη μου ειναι οτι η φαντασια και η εμπνευση μπορει να υπαρχουν

σε ατομα με πολυ μικρες γνωσεις μουσικης . (αναφερομαι στα εμπορικα

ειδη μουσικης) ενω να λειπουν απο φοβερους δεξιοτεχνες .

 

Αλλα δειτε το αλλιως , παρτε οποιοδηποτε 'υπερκλασικο' ροκ-ποπ κομματι,

μπορει καποιος να το παιξει με μια κιθαρα απλως τα ακορντα και

να τραγουδησει την βασικη μελωδια .Αυτη ειναι η βαση ενος κομματιου.

Το ριφ,το solo ,καποιο σχημα ειναι οι 'σαλτσες' που θα δωσουν το

κατι παραπανω ,αλλα σε ποσοστο μικρο .Το παν ειναι η βαση .

Παντα υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια , αλλα οποιος ειναι ικανος να φτιαξει

μια σωστη βαση ειναι συνθετης .

 

Αλλωστε πολλοι φοβεροι session 'οργανοπαιχτες' δεν εχουν 'δικα' τους

κομματια η παιζουν 'ημιτελη' μερη που ποτε δεν συνεδεσαν .

 

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στην μουσικη θεωρουν σημαντικη μια

μελωδια .Καλη η μελωδια αλλα θα προτιμουσα να μου 'κατεβαιναν'

ακκορντα παρα μελωδιες . Πανω σε ακορντα 'χτιζονται' μελωδιες .

 

Αυτο που με συγκινει στην μουσικη ειναι το 'ενα' ακκορντο που

θα αλλαξει το 'συναισθημα' ενος κομματιου . Που θα κανει την

μουσικη απο ευθεια γραμμη να γινει τεθλασμενη .

 

Αυτα για το θεμα ,

alp

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ ενδιαφερον το θεμα αυτο

 

Αποψη μου ειναι οτι η φαντασια και η εμπνευση μπορει να υπαρχουν

σε ατομα με πολυ μικρες γνωσεις μουσικης . (αναφερομαι στα εμπορικα

ειδη μουσικης) ενω να λειπουν απο φοβερους δεξιοτεχνες .

 

Δεν αντιλέγω καθόλου με τα λεγόμενά σου.

 

Αλλα δειτε το αλλιως ' date=' παρτε οποιοδηποτε 'υπερκλασικο' ροκ-ποπ κομματι,

μπορει καποιος να το παιξει με μια κιθαρα απλως τα ακορντα και

να τραγουδησει την βασικη μελωδια .Αυτη ειναι η βαση ενος κομματιου.

Το ριφ,το solo ,καποιο σχημα ειναι οι 'σαλτσες' που θα δωσουν το

κατι παραπανω ,αλλα σε ποσοστο μικρο .Το παν ειναι η βαση .

Παντα υπαρχουν εξαιρεσεις βεβαια , αλλα οποιος ειναι ικανος να φτιαξει

μια σωστη βαση ειναι συνθετης .

 

Αλλωστε πολλοι φοβεροι session 'οργανοπαιχτες' δεν εχουν 'δικα' τους

κομματια η παιζουν 'ημιτελη' μερη που ποτε δεν συνεδεσαν .

[/quote']

 

Ναι γεγονός είναι ότι οι session οργανοπαίχτες κατά ένα 70% είναι απλοί εκτελεστές και όχι δημιουργοί. Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις όπου βιρτουόζοι σε κάποιο όργανο είναι σπουδαίοι δημιουργοί, πχ. Dave Weckl, Cick Korea κτλ κτλ.

 

Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στην μουσικη θεωρουν σημαντικη μια

μελωδια .Καλη η μελωδια αλλα θα προτιμουσα να μου 'κατεβαιναν'

ακκορντα παρα μελωδιες . Πανω σε ακορντα 'χτιζονται' μελωδιες .

 

 

Ακριβώς!! Εδώ είναι που χρειάζεσαι τις μουσικές γνώσεις έστο και τις βασικές όχι να έχεις βγάλει 30 πτυχία αλλά τα βασικά θεωριτικά και άντε να ξέρεις και 5 πράγματα αρμονία όπου πολύ πιο εύκολα κάνεις αυτό που λές. Να κατεβάσεις τα ακόρντα που χρειάζονται για να ακουστεί η μελωδία όπως πρέπει να ακουστεί.

 

 

Αυτο που με συγκινει στην μουσικη ειναι το 'ενα' ακκορντο που

θα αλλαξει το 'συναισθημα' ενος κομματιου . Που θα κανει την

μουσικη απο ευθεια γραμμη να γινει τεθλασμενη .

 

Ακριβώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου