RayDTutto Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Σχωρνάτε με χωριανοί που είμαι άσχετος αλλά θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος σε στάνταρ επιλογέα στρατ και χωρίς έξτρα διακόπτες να έχω στη θέση "bridge" του επιλογέα, ήχο από το neck και το bridge μαγνήτη μαζί σε παράλληλη διάταξη. Δλδ ο επιλογέας να πηγαίνει ως εξής: Neck Neck Middle parallel Middle Middle Bridge parallel Bridge Neck parallel Εφικτόν; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kultura Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Δες το blender pot. Σου επιτρέπει στη θέση neck να μιξάρεις τον ήχο με τον bridge μαγνήτη και το αντίστροφο... Θυσιάζεις τον ένα tone, κάνεις αυτό που μένει master tone, και έτοιμος... Δεν είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις, αλλά είναι κοντά... Ο Fralin υποτίθεται ότι σου πουλάει ειδικό ποτενσιόμετρο για αυτή τη δουλειά, αλλά οποιοδήποτε audio των 500 ή 1000 kΩ κάνει τη δουλειά του μια χαρά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Ευχαριστώ αλλά δεν μου κάνει. Έχω 83άρα στρατ με μόνο ένα tone. Άλλωστε θέλω μια μόνιμη "κολλημένη" λύση. Έλεγα μήπως γίνεται κάπως με το wiring. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ksekourdistos Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Δεκεμβρίου 2010 εφικτον αλλα θελεις super 5way switch Recording is God's way of tellin you that you suck Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...