Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για το Prelude απο την Cello Suite No.3


gmoukou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε gmoukou, είναι λα μινόρε σε πρώτη αναστροφή με μεγάλη έκτη ( ντο-μι-λα-μι-φα#)

και πιάνεται με μπαρέ στο δεύτερο τάστο.

Trust me...  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά υπάρχουν καμιά σαρανταριά τρόποι ονομασίας.  ;D Νομίζω όμως ότι το half diminished ακκορντάκι (σε δεύτερη αναστροφή) που βρίσκεται στην έκτη βαθμίδα του παράλληλου μελωδικού ελλάσωνα είναι μια θεωρητική προσέγγιση που ταιριάζει αρκετά στην περίπτωση.

 

Στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, σας ευχαριστώ πραγματικά όλους που καθήσατε (όσο κ αν ήταν αυτο) και ασχολιθήκατε με αυτό το θέμα.

Δεν περίμενα τόση ανταπόκριση και οι απαντήσεις σας ήταν κατι παραπάνω απο καλές και με θοηθησαν αρκετά μπορω να πω στο να χρεισιμοποιώ και άλλους τρόπους σκέψης.

ΑΛΛΑ, η απάντηση που τελικά κατέληξα οτι ήταν πιο σωστή (για μένα πάντα και με βάση το είδος της μουσικής του Bach) δεν ήταν καποια απο αυτες που δώσατε εσείς φίλοι NOIZίστες, αλλα αυτή που έδωσε ο Παναγιώτης Αδάμ στο TAR(ενα άλλο site που επίσης ποσταρα την ιδια ερώτηση και σε καμία των περιπτώσεων δεν θέλω να δημιουργίσω δυσφήμιση του NOIZ ή διαφήμιση του TAR).

Το λοιπόν, θα ήθελα να παραθέσω το link αυτό, οχι "για να δείτε πως γίνεται", αλλα για να διευρυνει κανείς τις μουσικες του γνωσεις και να αποκτήσει κ αλλες απόψεις.

 

http://tar.gr/forum/viewtopic.php?p=6008#6008

 

Υ.Γ. πιστέυω οτι η απάντηση που εδωσε ο άνθρωπας ήταν κατι παραπάνω απο ολοκληρωμένη. :)

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, ναι. Αν ζήταγες μια "αντιστικτική" ανάλυση, κάπως έτσι θα σου απαντούσαμε. Το ερώτημα όμως ήταν να εντοπιστεί ένα κάποιο αρμονικό υπόβαθρο, αν αυτό υπάρχει. Διαφορετικά, οι βηματικές κινήσεις δικαιολογούν πολύ πιο... παρανοϊκές συνηχήσεις από αυτό το παράδειγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισχύει.

Δεν ήξερα όμως οτι υφίσταται και αυτό το ενδεχόμενο της χρωματικής διαβατικής συγχορδίας, οπότε με τις γνώσεις που έχω προσπαθούσα να κινηθώ προς αναζήτηση αυτού του κάποιου αρμονικού υπόβαθρου που αναφέρεις, το οποίο μάλιστα το βρήκα στις δικές σας απαντήσεις!  ;D

"Και μες την τέχνη πάλι, ξεκουράζομαι απο τη δούλεψή της" Κ.Κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά η αντίστιξη, είτε με την κίνηση των φωνών, είτε με τη μίμηση, είτε με τη σωστή σχέση δυο διαφορετικών ανόμοιων φωνών ως προς το μπάσο, είτε με διάφορους άλλους τρόπους, ξεφεύγει από τα στενά αρμονικά πλαίσια. Ειδικά ο Bach έχει πολλά σημεία.... μακελειού  ;D

 

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει μια κάποια αρμονική ανάλυση. Ο αρμονικός ρυθμός είναι άλλωστε βασικό γνώρισμα του μπαρόκ. Τελικά είναι το τι σε βολεύει στο "μυαλό" ώστε να "χωνέψεις" το κομμάτι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η κίνηση των φωνών είναι μια πιο βολική προσέγγιση, όμως ένας κιθαρίστας μάλλον θα "βολευτεί" καλύτερα με μια συγχορδιακή προσέγγιση.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου