Προς το περιεχόμενο

Η εκπαίδευση στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

γι αυτό και δεν θα έπρεπε να συνυπολογίζεται ο μέσος όρος φοίτησης στις αξιολογήσεις των ιδρυμάτων

Πιστεύω ότι σωστά συνυπολογίζεται ο μέσος όρος φοίτησης στις αξιολογήσεις. Συνήθως οι αιώνιοι φοιτητές (όχι αυτοί που χρωστούν 1-2 μαθήματα, αλλά αυτοί που τα παρατάνε, επιστρέφουν, τα ξαναπαρατάνε κλπ.) είναι ελλιπέστατα καταρτισμένοι λόγω του εντελώς ανορθόδοξου τρόπου με τον οποίο επέλεξαν να διδαχτούν το αντικείμενό τους. Άρα, εφόσον μια αξιολόγηση πανεπιστημίου πρέπει να αντικατοπτρίζει και το μέσο επίπεδο των αποφοίτων του (το οποίο εξαρτάται και από το επίπεδο του μαθήματος, αλλά και από άλλους παράγοντες κοινωνικής φύσης που επηρεάζουν τη λειτουργία του ιδρύματος), πρέπει να λαμβάνει και αυτό υπόψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι σωστα συνυπολογίζεται ο μέσος όρος φοίτησης στις αξιολογήσεις. Συνήθως οι αιώνιοι φοιτητές (όχι αυτοί που χρωστούν 1-2 μαθήματα, αλλά αυτοί που τα παρατάνε, επιστρέφουν, τα ξαναπαρατάνε κλπ.) είναι ελλιπέστατα καταρτισμένοι λόγω του εντελώς ανορθόδοξου τρόπου με τον οποίο επέλεξαν να διδαχτούν το αντικείμενό τους. Άρα, εφόσον μια αξιολόγηση πανεπιστημίου πρέπει να αντικατοπτρίζει και το μέσο επίπεδο των αποφοίτων του (το οποίο επηρεάζεται και από το επίπεδο του μαθήματος, αλλά και από άλλους παράγοντες κοινωνικής φύσης που επηρεάζουν τη λειτουργία του ιδρύματος), πρέπει να λαμβάνει και αυτό υπόψη.

 

Συμφωνω. Το οτι υπαρχουν τοσοι αιωνιοι φοιτητες, κομματοσκυλα και λοιποι αχρειοι οπως και να το κανουμε οφειλεται εστω και εν μερη στο πανεπιστημιο. Ξερω πολυ κοσμο που μπηκε με ορεξη να μαθει και τα παρατησε, βλεπωντας την κατασταση που επικρατει. Οχι ολοι φυσικα, υπαρχουν και αυτοι που εχουν ορεξη να δουλεψουν και το κανουν - ειναι ομως δυστυχως λιγοι. Οταν το πανεπιστημιο ουσιαστικα σου βαζει το ιδιο "εμποδια" στη φοιτηση σου και ισως σε πειπτωσεις σε ενθαρυννει να γινεις και εσυ αλλος ενας αδιαφορος κομματοποιημενος φοιτητης,δε θα επρεπε αυτο να ληφθει υποψη σε μια αξιολογηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε Skantzo,εχεις βρεθει σε σχολικη ταξη του σημερα και το ισχυριζεσαι αυτο?

Δε διαφωνω καθολου με την πρωτη προταση.θα ηταν μοιρολατρικο και ηττοπαθες.

Δυστυχως αυτο που λες ειναι εξω απ την πραγματικοτητα και μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο σχολειο γιατι εχω δουλεψει σε 9 απο αυτα.

Το σχολειο σημερα δεν λειτουργει καθολου ετσι.

Αν βρεθειτε σε ενα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(μιλαω μονο γι αυτο,το ξαναλεω)για μια εβδομαδα θα το διαπιστωσετε.Οι περισσοτεροι δασκαλοι κανουν ο,τι μπορουν για να εξαντλησουν τις δυνατοτητες του καθε παιδιου.

ΟΛΟΙ πια μπορουν να γινουν καλυτεροι απ οτι ειναι αν το θελουν οι ιδιοι και αυτοι που τους επηρρεαζουν...Οι δασκαλοι που εχουν μεινει στο 1960 ειναι μειοψηφια μιας και ο μεσος ορος

ηλικιας των εκπαιδευτικων εχει μειωθει κατα πολυ αν αυτο σημαινει κατι.

Η κοινωνικη αντιληψη ομως για την παιδεια,δινει πολλες φορες μια κλωτσια και χυνει το γαλα...

Ενα παραδειγμα:Eπειδη τυχαινει να ειμαι εκπαιδευτικος,πριν 2 χρονια εκανα μια ερευνα σε δειγμα 20 γονεων(ειναι μικρο βεβαια,το ξερω)σχετικα με την αξιολογηση των μαθητων,αφου πρωτα εφαρμοσα για μια χρονια την περιγραφικη αξιολογηση εκτος απο την αριθμητικη την οποια δεν μπορω ν αποφυγω απ το νομο και η οποια το μονο που κανει ειναι να οδηγει στη βαθμοθηρια και την αυξηση του σχολικου αγχους για τους μαθητες,τα παιδια τους..

Ε,το 80% των γονεων ηθελε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την αριθμητικη αξιολογηση...το γιατι ας το σκεφτει ο καθενας μας.

Πως μετα να προχωρησεις σε τομες που θ αναβαθμισουν ποιοτικα την εκπαιδευση οταν αντιμετωπιζεις νοοτροπιες που θεωρουν την παιδεια αλλη μια ευκαιρια ν αποδειξουμε οτι τα παιδια ειναι αριθμοι πιστοποιησης ποιοτητας και οχι οντα με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες και δεξιοτητες?Φανταστειτε τα παιδια με τι νοοτροπια ερχονται στο σχολειο..

ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ...

Τι ειναι? ΝΤΟ ΜΑΤΖΟΡΕ?

Μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο και οχι για την απροσωπη δευτεροβαθμια εκπαιδευση:

Eχουν γινει δραματικες αλλαγες στο περιεχομενο,τους διδακτικους στοχους,την ποσοτητα των κατ οικον εργασιων και πρεπει να γινουν κι αλλες.

Ομως εδω ερχεται η οικογενεια η οποια θα δωσει μια ποικολοτροπη χειρα βοηθειας στην αλλαγη του εκπ/κου συστηματος και θα ξεκολλησει πλεον απο τις σκιες του παρελθοντος.

Δεν κατηγορω καθολου τους γονεις γιατι εδω δεν ειναι Φιλανδια με μηδαμινη ανεργια και δυστυχως η εκπαιδευση σε μας ειναι ΜΟΝΟ εφοδιο για να επιβιωσουμε στον εργασιακο τομεα,να παρουμε το ξεροκομματο και να μαστε ευχαριστημενοι...

Για την εκπαιδευση ειμαστε υπευθυνοι ΟΛΟΙ,απλα ως συνηθως σ αυτο τον τοπο,σε ολα,οταν φταιμε ολοι νομιζουμε οτι φταινε μονο οι αλλοι.

 

Που να σου πω κι εγώ τι δουλειά κάνω  :D συνάδελφε

 

Γενικά συμφωνώ μαζί σου σε επίπεδο διαπιστώσεων. Δυστυχώς ο μονος τρόπος να αλλάξει μια κοινωνία είναι η Παιδεία, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να σπάσει ο κύκλος. Έτσι θα αλλάξουν και οι οικογένειες, και έτσι θα περιοριστούν οι διάφορες κοινωνικές μας παθογένειες.

 

 

 

 

"[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω.Επειδή όμως βρίσκομαι στην Γ Λυκείου (προετοιμαζόμενος για τις ΠΑΝΕΥΚΟΛΕΣ εξετάσεις κατά τον Superfunk)και δεν έχω χρόνο να αναπτύξω τις απόψεις μου(!) για το δευτεροβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα,το οποίο βιώνω εκ των έσω, θα διερωτηθώ πάνω σε κάτι τελείως επιφανειακό απευθυνόμενος κυρίως προς τον odis ο οποίος γνωρίζει το πρόβλημα.Για ποιο λόγο πρέπει να αποστηθίζω γενικώς,αλλά και ειδικώς το μάθημα Α.Ο.Δ.Ε εγώ και ο κάθε μαθητής που στοχεύει σε ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ??

it's all about balance...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Koιτα φιλε μου, αν δεν στοχευεις σε οικονομικες σχολες (και εγω πολυτεχνικες πηγαινα) το μαθημα αυτο οντως δεν σου ειναι αμεσα χρησιμο. Εχει ενα γενικο ενδιαφερον το οποιο εξολοθρευεται απο το κακογραμμενο (google translate καταστασεις) βιβλιο και τον τροπο που γινεται το μαθημα.

 

Προσωπικα στο μαθημα προσεχα και εκανα και το διαβασμα μου επειδη το εβρισκα σχετικα ενδιαφερον ως αντικειμενο γενικης γνωσεως. Απεχει ομως απο το λιωσιμο που χρειαζεται ωστε να αποστηθισεις το μαθημα και να στοχευσεις σε υψηλη βαθμολογια. Πολυ γνωστοι μου ειδαν το ΑΟΔΕ ως ενα ευκολο 100αρι που θα εσωζε τις ζημιες των μαθηματικων/φυσικης κατευθυνσης. Καθησαν και το ελιωσαν, γραψανε εξαιρετικους βαθμους και μαζεψανε μορια. Εγω, χαρην αφενος της ψυχικης μου υγειας και αφετερου επειδη προτιμουσα να διαβαζω τα "δυσκολα" μαθηματικα/φυσικη αρνηθηκα να το μαθω παπαγαλια. Εγραψα 88/100, το μονο μαθημα πλην της εκθεσης που εγραψα κατω απο 95. Κερδισα το οτι ημουν ευχαριστημενος με τον εαυτο μου συν αρκετα περιεργα βλεμματα απο καθηγητες/συμμαθητες που θεωρησαν οτι μου εστριψε και πεταξα μερικα ευκολα μορια απο το παραθυρο. Παρεπιπτοντως, σε αντιθεση με οσους γνωστους μου ρωτησα, θυμαμαι ακομα την πλειοψηφια της υλης που καλυψαμε στο συγκεκριμενο μαθημα. Ισως να εμαθα και κατι τελικα.

 

Δε μπορω φυσικα να σε συμβουλευσω να κανεις το ιδιο.. Ειναι δικη σου αποφαση: ετσι οπως ειναι το μαθημα, μπορεις ευκολα να γραψεις πανω απο τη βαση. Με κανονικο διαβασμα μπορεις να παρεις εναν αξιοπρεπη βαθμο. Αν κυνηγας τα μορια, μπορεις να λιωσεις πανω απο το μαθημα, να αποστηθισεις ολα τα sos και εχεις το 95+ στη τσεπη ακομα και αν εισαι στοκος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[Ειρωνικό MODE_ON]

Σε προσωπικό επίπεδο δεν μπορεί κανένας να κάνει τίποτα ρε σεις.Δηλαδή τι τώρα;Σας φταίνε οι αίωνιοι φοιτητές, τα κομματόσκυλα, οι φραπέδες και η σαπίλα του πανεπιστημίου;

Για όλα φταίνει οι καθηγητές και τα καθάρματα οι πρυτάνεις, που ζούνε εις βάρος του πανεπιστημίου.

 

Επίσης τι μπορώ να κάνω εγώ που είμαι φοιτητής και αγαπώ το πανεπιστήμιο;ΤΙΠΟΤΑ!Απλά κάνουν καταλήψεις κάποια παιδιά και δεν μπορώ να κάνω μάθημα ρε σεις.Δεν έχω φωνή στο πανεπιστήμιο γενικά, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό.Στο κάτω κάτω πάλι αυτοί οι κακοί καθηγητές μου θα βγάλουν ακυρωθέν το εξάμηνο.Αλλά τι πειράζει;Άλλο ένα εξάμηνο χάθηκε χάρη στη "ΣΑΠΙΛΑ" του κράτους αυτού (κράτος=κάτι ξεχωριστό από τον εαυτό μου, είμαι και επαναστάτης παναθεμά με).

Για όλα φταίνε οι άλλοι ok;Εγώ κάνω απλά τη δουλειά μου και θα τελειώσω τη σχολή μου όπως πρέπει (μέσα σε 18 χρόνια).

[Ειρωνικό MODE_OFF]

 

Γκέγκε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και πιάσαμε αρκετά την Τριτοβάθμεια, νομίζω αξίζει να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται την πρόσφατη σύνοψη των θέσεων του Υπ. Παιδείας για τις αλλαγές που προτείνουν:

 

http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1931%3A14-12-10-erotiseis-kai-apantiseis-sto-keimeno-diaboyleysis-gia-tis-allages-stin-anotati-ekpaideysi-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=el

 

Δε νομίζω ότι έχω διαβάσει ποτέ τόσο απλό και συνάμα "to the point" ουσιώδες κείμενο από ελληνικό υπουργείο. Are we entering the twighlight zone?

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως φταίει το προχωρημένο της ώρας αλλά μου έχει κολλήσει η συγκεκριμένη ατάκα μετά που το διάβασα:

 

 

;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου