Προς το περιεχόμενο

Η εκπαίδευση στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας παρακαλω κ. Μαραθον, εχουμε και δουλειες! (αστειακι)

 

Συγνωμη ρε παιδια αλλα μπαινω απτο γραφειο και γραφω βιαστηκα!

Οι γονεις εχουν την ταση ειτε να θεωρουν οτι το παιδι τους εχει παντα δικιο αρα οι καθηγητες ειμαι $%@ ή απλα να αδιαφορουν για την εκπαιδευση του.

Σε μια χωρα με τοσους πτυχιουχους, που πολλοι ειναι γονεις θα μπορουσαν να βοηθησουν τα παιδια τους να κατανοησουν αυτο που μαθαινουν (οχι να παπαγαλησουν) το οποιο ειναι ενα βασικο κομματι για την εκπαιδευση. Ενα αλλο κομματι ειναι να του δωσουν σωστη παιδεια.

προσοχη, αυτο που γραφω για τους γονεις που απτο δημοτικο προσλαβανουν φοιτητες για να "διαβασουν" τα παιδια τους (αδιαφορουν).

 

Το βασικο που θελω να πω ειναι οτι οι γονεις θα μπορουσαν ετσι να βοηθησουν/βελτιωσουν την κατασταση πρωτα απολα για τα παιδια τους.

Επειδή έχουμε και δουλειές (αστειακι)...δεν συμφωνώ καθόλου με αυτά που γράφεις.

Οι γονείς δίνουν σωστή ανατροφή...όχι σωστή παιδεία...εκτός εάν οι ίδιοι είναι εκπαιδευτικοί, που πρέπει να τους δώσουν και τα 2... ;)

 

50% Επιτυχια...

Και αυτό σχετικό είναι... ;) εκτός εάν θεωρήσουμε ότι όσοι είχαν άριστα στο σχολείο, έγιναν και σωστοί άνθρωποι και επαγγελματίες μετά...

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 186
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Να προσθέσω ότι αυτό ισχύει και για πολλές άλλες σχολές. Βέβαια, η καλή δουλειά η οποία γίνεται οφείλεται στην αξιόλογη ακαδημαϊκή κοινότητα και δυστυχώς όχι στις τραγικά απαξιωμένες δομές.

Εννοείς σε αξιόλογες μονάδες στην - γενικά μετρίου επιπέδου - ακαδημαϊκή κοινότητα. Η οποία ακόμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από άτομα που δεν εξελέγησαν αλλά διορίστηκαν σύμφωνα με το νόμο-πλαίσιο του 82. Έχοντας γνωρίσει κάποιους τέτοιους, σε διαβεβαιώ ότι η μόνη δουλειά που θα μπορούσαν να κάνουν σε κάποιο αξιοπρεπές πανεπιστήμιο θα ήταν αυτή του janitor ή της καθαρίστριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και αυτό σχετικό είναι... ;) εκτός εάν θεωρήσουμε ότι όσοι είχαν άριστα στο σχολείο, έγιναν και σωστοί άνθρωποι και επαγγελματίες μετά...

 

Συμφωνω μαζι σου οτι το ενα δεν συνεπαγεται το αλλο, απλα η παιδεια ξεκιναει και απτο σπιτι, βεβαια με γονεις που δεν εχουν σωστη παιδεια, πως περιμενουμε τα παιδια να εχουν σωστη παιδεια, απο ενα κρατος που δεν παρεχει σωστη παιδεια??

 

Ειναι σαν το αυγο εκανε την κοτα ή η κοτα το αυγο ενα πραμα..αλλα δεν νομιζω οτι εχει και νοημα να το συνεχισουμε γιατι βγαινουμε και λιγο οφ τοπικ

 

Εννοείς σε αξιόλογες μονάδες στην - γενικά μετρίου επιπέδου - ακαδημαϊκή κοινότητα. Η οποία ακόμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από άτομα που δεν εξελέγησαν αλλά διορίστηκαν σύμφωνα με το νόμο-πλαίσιο του 82. Έχοντας γνωρίσει κάποιους τέτοιους, σε διαβεβαιώ ότι η μόνη δουλειά που θα μπορούσαν να κάνουν σε κάποιο αξιοπρεπές πανεπιστήμιο θα ήταν αυτή του janitor ή της καθαρίστριας.

 

Συμφωνω απολυτα, αλλα και αλλου υπαρχουν κακοι καθηγητες, απλα εδω το κακο εχει πολλες ριζες με κυριοτερες το συστημα αξιολογησης των εκπαιδευτικων και την νοοτροπια των καθηγητων σε ολες τις σχολικες βαθμιδες

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε καλώς το bloody  :)

 

Γειασουμάιστερ... :)

 

τα γράφεις μόνος σου από κάτω :)

Η βαθμοθηρία δρα εις βάρος της ουσίας, το ίδιο κάνουν και τα πανεπιστήμια, αλλά και κάθε πράμα που υπόκειται κάτω από κάτι που λέμε γενικά "αξιολόγηση", χωρίς να αναρωτηθούμε τα κριτήριά της.

 

Άσχετο παράδειγμα για να δείξω τι εννοώ : ένα αυτοκίνητο στο καντράν του οποίου ανάβει ένδειξη οτι δεν φοράς ζώνη έχει περισσότερα αστεράκια στο NCAP από κάποιο που δεν έχει τέτοιο λαμπάκι. Αυτού του είδους η αξιολόγηση είναι για γέλια και δρα οπωσδήποτε εις βάρος της ουσίας, καθώς προϋποθέτει την ανικανότητα του οδηγού να συνειδητοποιήσει από μόνος του οτι πρέπει να φορέσει ζώνη. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λοιπόν είναι χειρότερο από το άλλο ΜΟΝΟ αν το δώσεις σε κάποιον ανόητο.

 

Kαταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά επειδή έχω εξετάσει τις βρετανικές αξιολογήσεις μέχρι το τελευταίο κόμμα επί σειρά ετών μπορώ να πω δημοσίως με βεβαιότητα πως (τουλάχιστον) σε αυτή την περίπτωση δεν συμβαίνουν τέτοιες χοντράδες ή catch 22. Tα κριτήρια είναι απολύτως διαφανή και η αξιολόγηση σφαιρική και καθόλου επιφανειακή, ευνοιοκρατική, χαριστική ή με τραγελαφικά loopholes.

 

ΥΓ. Εννοείται πως διαφωνώ με την άποψη πως το προπτυχιακό επίπεδο σπουδών στην Βρετανία (ναι, Βρετανία λέγεται, όχι Αγγλία...) είναι χαμηλό. Στην πλειοψηφία των πανεπιστημίων είναι πολύ καλό έως πραγματικά υψηλού επιπέδου.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς σε αξιόλογες μονάδες στην - γενικά μετρίου επιπέδου - ακαδημαϊκή κοινότητα. Η οποία ακόμα αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από άτομα που δεν εξελέγησαν αλλά διορίστηκαν σύμφωνα με το νόμο-πλαίσιο του 82. Έχοντας γνωρίσει κάποιους τέτοιους, σε διαβεβαιώ ότι η μόνη δουλειά που θα μπορούσαν να κάνουν σε κάποιο αξιοπρεπές πανεπιστήμιο θα ήταν αυτή του janitor ή της καθαρίστριας.

Χμμ..Αν και δεν ξέρω αν συμφωνώ με την κριτική που κάνεις στον νόμο πλαίσιο(ιδιαίτερα αν τον συγκρίνεις με αυτά που συζητιούνται σήμερα για την παιδεία) δεν αντιλέγω πως υπάρχουν τραγικές περιπτώσεις καθηγητών(αλλά και ..τσιρακιών). Κι εγώ έχω υποφέρει απ’ αυτήν την κατάσταση επανειλημμένως.

 

Απλώς αξιολόγησα συνολικά την ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα σε σχέση με την ευρωπαϊκή στο μέτρο που τυχαίνει να γνωρίζω κάποια πράγματα γι αυτές. Λέω δηλαδή πως αν και σαφέστατα υπάρχουν μεγάλες και χρόνιες παθογένειες στο ελληνικό πανεπιστήμιο, αυτό δεν σημαίνει πως το ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο, ειδικά τις τελευταίες δεκαετίες, είναι αγγελικά πλασμένο. Αυτό είναι κάτι που δυστυχώς αφορά πλέον και τα μεγάλα πανεπιστήμια τα οποία αν και έχουν σπουδαία παράδοση ανεξαρτησίας και μεγάλου επιστημονικού και κοινωνικού έργου, ολισθαίνουν συχνά προς επικίνδυνες ατραπούς. 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεχτούμε ότι η υποχρωτική εκπαίδευση είναι οικογενειακη υπόθεση το χάσαμε το παιχνίδι. Και όλοι έχουν να ωφεληθούν από μια αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας, ας μην μπερδευόμαστε επειδή σήμερα λειτουργεί μόνο για να γίνει ο καλός καλός κι ο κακός χειρότερος.

 

Φιλε Skantzo,εχεις βρεθει σε σχολικη ταξη του σημερα και το ισχυριζεσαι αυτο?

Δε διαφωνω καθολου με την πρωτη προταση.θα ηταν μοιρολατρικο και ηττοπαθες.

Δυστυχως αυτο που λες ειναι εξω απ την πραγματικοτητα και μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο σχολειο γιατι εχω δουλεψει σε 9 απο αυτα.

Το σχολειο σημερα δεν λειτουργει καθολου ετσι.

Αν βρεθειτε σε ενα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(μιλαω μονο γι αυτο,το ξαναλεω)για μια εβδομαδα θα το διαπιστωσετε.Οι περισσοτεροι δασκαλοι κανουν ο,τι μπορουν για να εξαντλησουν τις δυνατοτητες του καθε παιδιου.

ΟΛΟΙ πια μπορουν να γινουν καλυτεροι απ οτι ειναι αν το θελουν οι ιδιοι και αυτοι που τους επηρρεαζουν...Οι δασκαλοι που εχουν μεινει στο 1960 ειναι μειοψηφια μιας και ο μεσος ορος

ηλικιας των εκπαιδευτικων εχει μειωθει κατα πολυ αν αυτο σημαινει κατι.

Η κοινωνικη αντιληψη ομως για την παιδεια,δινει πολλες φορες μια κλωτσια και χυνει το γαλα...

Ενα παραδειγμα:Eπειδη τυχαινει να ειμαι εκπαιδευτικος,πριν 2 χρονια εκανα μια ερευνα σε δειγμα 20 γονεων(ειναι μικρο βεβαια,το ξερω)σχετικα με την αξιολογηση των μαθητων,αφου πρωτα εφαρμοσα για μια χρονια την περιγραφικη αξιολογηση εκτος απο την αριθμητικη την οποια δεν μπορω ν αποφυγω απ το νομο και η οποια το μονο που κανει ειναι να οδηγει στη βαθμοθηρια και την αυξηση του σχολικου αγχους για τους μαθητες,τα παιδια τους..

Ε,το 80% των γονεων ηθελε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την αριθμητικη αξιολογηση...το γιατι ας το σκεφτει ο καθενας μας.

Πως μετα να προχωρησεις σε τομες που θ αναβαθμισουν ποιοτικα την εκπαιδευση οταν αντιμετωπιζεις νοοτροπιες που θεωρουν την παιδεια αλλη μια ευκαιρια ν αποδειξουμε οτι τα παιδια ειναι αριθμοι πιστοποιησης ποιοτητας και οχι οντα με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες και δεξιοτητες?Φανταστειτε τα παιδια με τι νοοτροπια ερχονται στο σχολειο..

ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ...

Τι ειναι? ΝΤΟ ΜΑΤΖΟΡΕ?

Μιλαω ΜΟΝΟ για το Δημοτικο και οχι για την απροσωπη δευτεροβαθμια εκπαιδευση:

Eχουν γινει δραματικες αλλαγες στο περιεχομενο,τους διδακτικους στοχους,την ποσοτητα των κατ οικον εργασιων και πρεπει να γινουν κι αλλες.

Ομως εδω ερχεται η οικογενεια η οποια θα δωσει μια ποικολοτροπη χειρα βοηθειας στην αλλαγη του εκπ/κου συστηματος και θα ξεκολλησει πλεον απο τις σκιες του παρελθοντος.

Δεν κατηγορω καθολου τους γονεις γιατι εδω δεν ειναι Φιλανδια με μηδαμινη ανεργια και δυστυχως η εκπαιδευση σε μας ειναι ΜΟΝΟ εφοδιο για να επιβιωσουμε στον εργασιακο τομεα,να παρουμε το ξεροκομματο και να μαστε ευχαριστημενοι...

Για την εκπαιδευση ειμαστε υπευθυνοι ΟΛΟΙ,απλα ως συνηθως σ αυτο τον τοπο,σε ολα,οταν φταιμε ολοι νομιζουμε οτι φταινε μονο οι αλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βρεθειτε σε ενα ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ(μιλαω μονο γι αυτο,το ξαναλεω)για μια εβδομαδα θα το διαπιστωσετε.Οι περισσοτεροι δασκαλοι κανουν ο,τι μπορουν για να εξαντλησουν τις δυνατοτητες του καθε παιδιου.

Καλά θα ήταν............  ;)

 

Ομως εδω ερχεται η οικογενεια η οποια θα δωσει μια ποικολοτροπη χειρα βοηθειας στην αλλαγη του εκπ/κου συστηματος και θα ξεκολλησει πλεον απο τις σκιες του παρελθοντος.

Δεν κατηγορω καθολου τους γονεις γιατι εδω δεν ειναι Φιλανδια με μηδαμινη ανεργια και δυστυχως η εκπαιδευση σε μας ειναι ΜΟΝΟ εφοδιο για να επιβιωσουμε στον εργασιακο τομεα,να παρουμε το ξεροκομματο και να μαστε ευχαριστημενοι...

Για την εκπαιδευση ειμαστε υπευθυνοι ΟΛΟΙ,απλα ως συνηθως σ αυτο τον τοπο,σε ολα,οταν φταιμε ολοι νομιζουμε οτι φταινε μονο οι αλλοι.

Έχεις προσέξει την παντελή απουσία τους στα σχολικά δρώμενα;

Είτε στη συμμετοχή εκδηλώσεων, στη συμμετοχή προτάσεων, στην οικονομική συμμετοχή, στην οιαδήποτε συμμετοχή.

Μόνο να κάθονται εκ του ασφαλούς και να (κατα/επι)κρίνουν τα πάντα με το μόνιμο επιμύθιο "Που είναι το κράτος; .......δεν είμαστε σοβαρή χώρα...." και λοιπά κλισέ.

 

Και μιλάω ΜΟΝΟ για το δημοτικό.

 

Υ.Γ. Κυρ-δάσκαλε, κανα τόνο να βάζουμε ......  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@blue

μου κάνει εντύπωση που αναφέρεσαι πολλές φορές ειδικά στα αγγλικά πανεπιστήμια ως βιομηχανία και ότι είναι της λογικής "αφού πληρώνει ο φοιτητής-πελάτης δωσ'του πτυχίο".

 

Σαν απόφοιτος δυο αγγλικών ιδρυμάτων (Manchester Metropolitan University και UMIST) από επιλογή και όχι ανάγκη* η εικόνα από την εμπειρία μου είναι πολύ διαφορετική:

 

Για να περάσεις από το ένα έτος στο άλλο, πρέπει να περάσεις ΟΛΑ τα μαθήματα. Μοναδική εξαίρεση αν έχεις υψηλό μέσο όρο, έχεις μείνει μόνο σε ένα μάθημα το οποίο δεν είναι βασικό και η βαθμολογία αυτού του μαθήματος δεν είναι κάτω από το 30% ή 35%. Στην πρώτη εξεταστική, αν μείνεις σε κάποια μαθήματα έχεις μια επιπλέον εξεταστική να τα περάσεις. Ο μέγιστος βαθμός είναι το PASS (40%) στα επίμαχα μαθήματα. Δεν μπορείς να δώσεις στην 2η εξεταστική παραπάνω από 3 ή 4 μαθήματα. Αν αναγκαστείς να επαναλάβεις το 1ο ή το 2ο έτος, τυπικά δεν θα λάβεις μεγαλύτερο βαθμό από PASS συνολικά.

Στο τρίτο και τελικό έτος ισχύουν τα ίδια, με μια ασφαλιστική δικλείδα:

Αν μείνεις στο τρίτο έτος, πρέπει να επαναλάβεις ΚΑΙ το 2ο έτος πάλι, ενώ θα πάρεις Third πτυχίο (PASS) άσχετα αν γράψεις άριστα ΣΕ ΟΛΑ. Επίσης, η μετεγγραφή σε άλλο αγγλικό πανεπιστήμιο δε σε γλυτώνει από την επανάληψη του 2+3ου έτους και το υποχρεωτικό Third.

Επίσης, η 2η αυτή ευκαιρία είναι και η τελευταία που δίνεται. Από κει και πέρα θα πρέπει να επαναλάβεις όλο το πτυχίο και δύσκολα θα σε δεχτεί κάποιο από τα top 40 της αγγλικής κατάταξης.

 

Με τέτοιους κανονισμούς δεν καταλαβαίνω σε τι υστερούν τα αγγλικά πανεπιστήμια ώστε να τα χαρακτηρίζεις "βιομηχανία".

 

 

 

*(γι'αυτό το λόγο δεν πήγα και φροντιστήριο, και το πλήρωσα πολύ ακριβά στην 3η Λυκείου γιατί δεν γινόταν μάθημα)

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Jasemeister

Και εγω εγραψα για την λογικη του φοιτητη - πελατη στην Αγγλια..Αλλα απτην αλλη εκει τα πανεπιστημια ειναι ανεξαρτητοι οργανισμοι οποτε αλλη πολιτικη εφαρμοζουν στο London School of Economics, αλλο στο Εssex και αλλη στο Manchester, οποτε ειναι λογικο να υπαρχουν αποκλεισεις...

 

All the money of the world can't buy me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τέτοιους κανονισμούς δεν καταλαβαίνω σε τι υστερούν τα αγγλικά πανεπιστήμια ώστε να τα χαρακτηρίζεις "βιομηχανία".

 

δεν εχουν "συντροφισσες" και "συντροφους" και δεν επιτρεπουν στους μαθητες να..... εκλεγουν τους καθηγητες τους..... ;D

 

αρα ειναι βιομηχανια....ενω εδω το κανουμε ......βιοτεχνικα και...χειροποιητα το πραμα (με σταθερη παλινδρομικη κινηση επι του ανορθωμενου....οργανου μας..... ::))

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου