Προς το περιεχόμενο

Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !


Starter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κώστα, θα μπορούσες να επεκταθείς στο παραπάνω? Αντιτίθεσαι ώς προς την προκαταβολή ή ώς προς την εγγύηση του αποτελέσματος?

-εαν πρόκειται για το θέμα της προκαταβολής, ποιά εναλλακτική θα πρότεινες για την χρηματοδότηση ενός τέτοιου έργου (όπως πχ ο αυτοκινητόδρομος ελευσίνα-πάτρα-τσακώνα προϋπολογισμού άνω των 2 δις ευρώ)?

Δεν θα επεκταθώ αλλά εγκυκλοπαιδικά αναφέροντας, ένα έργο έχει :

α) Πολύ συγκεκριμένο Scope

β) Παραδοτέα που απορρέουν από αυτό

γ) όρους αποδοχής αυτών

 

Οι τιμολογήσεις είναι άρρηκτα δεμένες με την παραλαβή και αποδοχή (βάσει των προδιαγεγραμμένων κριτηρίων) των παραδοτέων.

Οι προκαταβολές αποφεύγονται δια ροπάλου (τουλάχιστον από τα σοβαρά τμήματα Προμηθειών) καθότι έτσι μπορεί ο καθένας να δηλώσει ικανός για το έργο (έστω και χωρίς καν εταιρεία αφού θα την φτιάξει με τις προκαταβολές  ;)) και να χτυπήσει τις τιμές πολύ χαμηλότερα (με ad hoc προσέγγιση) από μία σοβαρή εταιρεία που έχει την υποδομή (υλικοτεχνική και προσωπικού) να καλύψει το κόστος μέχρι το πρώτο παραδοτέο.

Αυτά ως θεωρία.....

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Απο πού προκύπτει αυτή η διαφορά?

 

Αν και η ερώτησή σου είναι εύλογη και δικαιολογημένη, πως μπορείς να υποθέτεις ότι η απάντηση βρίσκεται εκεί που νομίζεις; Κανονικά, αν η απάντηση στην ερώτηση είναι η "Δεν ξέρω στα σίγουρα.", τότε όλα τα σενάρια είναι πιθανά. Εκτός αν αφήσουμε την προκατάληψή μας να μας οδηγήσει.

 

Βέβαια, όλα αυτά δεν λένε και κάτι επί του πρακτέου. Είναι μάλλον αναμενόμενα συμπεράσματα σε μια ελληνική συζήτηση οικονομικού περιεχομένου.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ όμως έχουμε μία διαφορά της τάξης του 1δις επιπλεον του αρχικού προϋπολογισμού.

Απο πού προκύπτει αυτή η διαφορά?

 

Καταρχήν, καλά κάνεις και ερευνάς το ζήτημα, πιστεύω ότι είναι καθήκον του καθενός μας να μαθαίνει που πάνε τα χρήματά του και για ποιον λόγο. Όσον αφορά όμως το συγκεκριμένο θέμα: ο προϋπολογισμός αφορά το κόστος κατασκευής το οποίο πληρώθηκε όταν κατασκευάστηκε το έργο με δάνεια, χρηματοδότηση δημοσίου και μετοχικό κεφάλαιο. Κατά την περίοδο παραχώρησης, τα δάνεια αυτά μαζί με τους τόκους τους, καθώς και την συντήρηση του έργου πρέπει να αποπληρωθούν, μαζί τους και η λειτουργία / συντήρηση του έργου. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, καθώς και την διαφορά της αξίας των χρημάτων μεταξύ 'τότε' και 'τώρα', είναι λογικό να είναι παραπάνω τα έσοδα διοδίων από το αρχικό κόστος κατασκευής. Τώρα το πόσο παραπάνω 'θα πρεπε' να ήταν, σηκώνει κουβέντα και έρευνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα επεκταθώ αλλά εγκυκλοπαιδικά αναφέροντας, ένα έργο έχει :

α) Πολύ συγκεκριμένο Scope

β) Παραδοτέα που απορρέουν από αυτό

γ) όρους αποδοχής αυτών

 

Οι τιμολογήσεις είναι άρρηκτα δεμένες με την παραλαβή και αποδοχή (βάσει των προδιαγεγραμμένων κριτηρίων) των παραδοτέων.

Οι προκαταβολές αποφεύγονται δια ροπάλου (τουλάχιστον από τα σοβαρά τμήματα Προμηθειών) καθότι έτσι μπορεί ο καθένας να δηλώσει ικανός για το έργο (έστω και χωρίς καν εταιρεία αφού θα την φτιάξει με τις προκαταβολές  ;)) και να χτυπήσει τις τιμές πολύ χαμηλότερα (με ad hoc προσέγγιση) από μία σοβαρή εταιρεία που έχει την υποδομή (υλικοτεχνική και προσωπικού) να καλύψει το κόστος μέχρι το πρώτο παραδοτέο.

Αυτά ως θεωρία.....

Κώστα να με συμπαθάς, αλλά αδυνατώ να σε καταλάβω. μπλέκεις την κατασκευή έργων υποδομής γιγαντιαίου μεγέθους με απλές συμβάσεις προμηθειών και στην πορεία φοβάμαι ότι υπεραπλουστεύεις το αντικείμενο. κανείς δεν πρόκειται να βάλει απο την τσέπη του 2 δις ευρώ για να φτιάξει ένα έργο χωρίς να υπάρχει κάποια εγγύηση εσόδων τα οποία θα το καταστήσουν βιώσιμο και χρηματοδοτήσιμο. Όσον αφορά το κατά πόσο οι εταιρίες που τα έχουν αναλάβει είναι σοβαρές και έχουν την υποδομή, δεν έχεις παρά να ελέγξεις τα κριτήρια με τα οποία έγινε η επιλογή τους (είναι διαθέσιμα).

Επίσης, θα ήθελα να με παραπέμψεις στα σημεία της σύμβασης που διάβασες, όπου καθίστανται ασαφή τα (α), (β) και (γ) που παραθέτεις. Μαζί με αυτά, θα χαρώ να διαβάσω και τους λόγους που αρνείσαι να πληρώσεις διόδια, μια και αυτό συζητάμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε σύ Ιάσονα, την επόμενη φορά να αναφέρεις τα ποστ-αξιώματα και πόσες συμμετοχές στο thread χρειάζονται για να συμμετέχεις σε μια απάντηση.

Επέτρεψέ μου λοιπόν να μην back down (ή back off ή ακόμα slow down μιας και είναι θέμα φόρας)

Η τοποθέτησή μου στο συγκεκριμένο ποστ  ήταν συγκεκριμένη.

Άσε που εξέφρασες κοινωνικό σύνολο επιτιθόμενος σε κάποιο άλλο.

 

Τελειώνοντας και προσωπικά καταλήγοντας θα πω ότι η απόφαση της υπογραφής της σύμβασης και η η οιαδήποτε κριτική αυτής ανάγεται σε πολιτική συζήτηση οπότε και δεν θέλω να επεκταθώ έχοντας συμμετάσχει εξάλλου και στις αντιδράσεις στην Τραγάνα.

Υπάρχει βέβαια και η πλευρά της νομικής εγκυρότητας.....

Τέλος πάντων, τα blogs τα λένε καλύτερα και αναλυτικότερα.

Πέραν των υπολοίπων λόγων όμως, να τονίσω ότι λόγω επαγγέλματος, αντιτίθεμαι πλήρως στις προκαταβολές (ήτοι χρηματοδοτήσεις) ιδιωτικών συμβάσεων έργου (ή και υπηρεσιών) μη εγγυημένου αποτελέσματος.

 

Κώστα ήδη ξεκαθάρισα ότι απευθύνομαι σε όσους έγραψαν κάτι σχετικό μέχρι το 2ο ποστ μου. Αν επιμένεις και έχεις έχεις πάρει το ποστ μου επί προσωπικού με το σκεπτικό ότι εσύ είσαι ενεργά αντίθετος στην καταβολή διοδίων σε ιδιωτικές εταιρίες τότε μάλλον θεωρείς ότι και όλοι που συμμετέχουν έχουν την ίδια επιχειρηματολογία με σένα. Νομίζω στο θρεντ είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι έτσι.

 

Οκ, άρα ποιος έχει σχέση με το ποστ σου? Ποιοι είστε “εσείς” και ποιοι οι άλλοι? Αντιλαμβάνεσαι πως πρέπει να καταλάβουμε ποιος κατά την γνώμη σου λέει “ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΤΕΡΟ”. Όσο δεν κατονομάζεις δεν πρέπει να είσαι σίγουρος πως είναι όλοι διατεθειμένοι να πλανάται ένας τέτοιος απαξιωτικός χαρακτηρισμός.

 

Δες το άνωθεν προς audiokosta. Δηλαδή ήταν τόσα πολλά και μπλεγμένα τα ποστ και οι απόψεις και δεν είναι ξεκάθαρο; Πρωτού μπω στη διαδικασία να παραθέσω τα επίμαχα ποστ και να κάνω highlight τα συγκεκριμένα σημεία, να ξεκαθαρίσουμε πρώτα αυτά που αναφέρω στο ποστ μου;

α) Είναι δυνατόν να υποστηρίζει κανείς ότι η κατάσταση οποιασδήποτε Ε.Ο. σήμερα είναι αποτέλεσμα της οποιασδήποτε ΣΔΙΤ που έχει αναλάβει το συγκεκριμμένο κομμάτι; Μόλις ανέλαβε η ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) ξεχάσαμε έτσι απλά τα τελευταία 30 χρόνια πως ήταν τα πράγματα;

 

β) Έχεις ενα κράτος ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ. Πρέπει να δημιουργήσεις την υποδομή που για κάποιο μυστήριο λόγο δεν υπάρχει ενώ την έχεις ήδη χρυσοπληρώσει μαζί με τους πολίτες της υπόλοιπης ΕΕ. Τι θα κάνεις; Θα καλέσεις τις κατασκευαστικές και θα τους ζητήσεις να σου το κάνουν τσάμπα; Χλωμό το κόβω. Το κράτος λοιπόν, κάνει τη συγκεκριμένη συμφωνία να εισπράττει η ΣΔΙΤ προσυμφωνηθέν αντίτιμο ανάλογα με τον τύπο του οχήματος βασισμένο στις στατιστικές ώστε να εισπραχθεί ενα μίνιμουμ ποσό τουλάχιστον που αρκεί για την αποπεράτωση του έργου και το κέρδος της ΣΔΙΤ.

Αν λοιπόν όλη αυτή η διαδικασία δεν συνάδει με το Σύνταγμα και τους Νόμους, είναι θέμα του της πλευράς του ιδιώτη ή της πλευράς του Δημοσίου που εν γνώσει της καλεί τον ιδιώτη και του αναθέτει επίσημα ενα έργο με το συγκεκριμμένο τρόπο πληρωμής;

 

Παρανομία δεν έιναι να σου ζητήσει χρήματα η ιδιωτική εταιρία που "χτίζει" το εργο που θα χρησιμοποιείς , αλλά το οτι στα ζητάει πριν ολοκληρώσει αυτό το έργο.

Πες την αλήθεια ρε jasemeister θα γούσταρες να πληρώνεις έξτρα χαράτσι ενω θα ταλαιπωριώσουν στο φέρυ - περιμένοντας να περάσεις στο Ριο - για να χτιστεί η γέφυρα.?

Καποια πράγματα απλά δεν έχουν καμία λογική.

 

Loki o ιδιώτης ήρθε μόνος του από τα σύννεφα και άρχισε να ζητάει διόδια για να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του δρόμου; Τον έβαλε το ΚΡΑΤΟΣ και έκανε αυτή την παραχώρηση γιατί δεν έχει άλλο τρόπο να πληρώσει. Αν κάποιος είναι παράνομος, είναι αυτός/αυτοί που έβαλαν της υπογραφές από πλευράς ΚΡΑΤΟΥΣ να προχωρήσει αυτό το πράγμα. Όχι ο ιδιώτης απλά επειδή είναι ιδιώτης.

Βλέπεις πουθενά να γουστάρω να πληρώνω οτιδήποτε και με ρωτάς έτσι; Εδώ δεν έχω κιθάρα πάνω από 1000 Ευρώ...

Έχω πληρώσει ΠΑΡΑ πολλά σε φόρους, τέλη και λοιπά ελληνικά εφευρήματα για να εισπράττει λεφτά το κράτος και ξέρω ότι έχουν πάει χαμένα.

Επειδή γράφεις για λογική, να απαντήσουμε πρώτα σε κάτι άλλο:

Έχεις βρει καμία λογική στο να έχεις πληρώσει μέσα από κάθε λογής φόρους και διόδια, συν τα ευρωπαϊκά πακέτα υποστήριξης, όλους αυτούς τους δρόμους 2 και 3 και 4 φορές λες και χτίζαμε autobahn και να μην τους έχουμε;

 

 

Εγώ αυτά που ξέρω είναι:

α) Με παράδειγμα την Κορίνθου-Πατρών, σταστικά η μεγαλύτερη σκοτώστρα της Ελλάδας τα τελευταία 30 χρόνια, από τότε που ανέλαβε η Ολύμπια Οδός: είναι πολύ ακριβά τα διόδια συνολικά, υπάρχουν περιπολίες από τροχαία και για υποστήριξη, υπάρχει άμεση ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες, υπάρχει πλέον ξεκάθαρη διαγράμμιση και σήμανση, επισκευάζονται γρήγορα όλα τα σπασίματα και τέλος μετά από τρεις δεκαετίες απραξίας έχουν γίνει πάρα πολλά προς την πολυπόθητη αναβάθμιση του κομματιού αυτου στα ευρωπαϊκά στάνταρ.

β) Μέχρι που ανέλαβε η Ολύμπια Οδός στην Κορίνθου-Πατρών, στο συγκεκριμένο δρόμο έπρεπε να μαζευτεί ο Σύλλογος Συγγενών και Φίλων όσων έχουν πεθάνει στο δρόμο αυτό και να πολεμήσει απίστευτα για να βάλει ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΑ τις περίφημες τεράστιες ταμπέλες που προειδοποιούν τους οδηγούς για επικίνδυνες στροφές και κινδυνο θανατηφόρου ατυχήματος, που υπάρχου ακόμα και τώρα.

 

Οπότε σε τελική ανάλυση, ΝΑΙ προτιμώ να πληρώνω στη ΣΔΙΤ όποτε περνάω και να ΒΛΕΠΩ ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα παρά να πληρώνω γενικά και αόριστα για δεκαετίες και να μην γίνεται τίποτα. ΤΟ θέμα δεν είναι η επιφάνεια αλλά η ουσία.

 

 

Σημειωτέον μέχρι να απαντήσω στα παραπάνω βγήκαν 10+ νέα ποστ. Δεν μπορώ να αναθεωρήσω τι έχω γράψει.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

β) Έχεις ενα κράτος ΧΩΡΙΣ ΛΕΦΤΑ. Πρέπει να δημιουργήσεις την υποδομή που για κάποιο μυστήριο λόγο δεν υπάρχει ενώ την έχεις ήδη χρυσοπληρώσει μαζί με τους πολίτες της υπόλοιπης ΕΕ. Τι θα κάνεις; Θα καλέσεις τις κατασκευαστικές και θα τους ζητήσεις να σου το κάνουν τσάμπα; Χλωμό το κόβω.

 

+1000

 

μετα απο αυτο απορω γιατι συνεχιζεται η κουβεντα.....

 

επειδη προερχομαι απο οικογενεια που εχει τραβηξει τα ΠΑΝΔΕΙΝΑ απο τον μεγαλο μποταχτση που λεγεται δημοσιο (καποια στιγμη....εβαλαν τον πατερα μου.... φυλακη γιατι δεν ειχε να.... πληρωσει τον ΦΠΑ απο ενα εργο που του .....χρωστουσε το...κρατος 5 χρονια......τελικα πηρε τα λεφτα (επι δραχμης) χωρις τοκους φυσικα....μετα απο...10 χρονια!!Με πληθωρισμο 25% δηλ.που ειχαμε ...εβαλε και απο την τσεπη του....) αλλος τροπος ΔΕΝ υπαρχει...

 

υπαρχει βεβαιως και η εναλακτικη λυση που προτεινει η...Κωφιδης και..Σια,με το ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ αυτοκινητο υπερ-ρυπαντη που κυκλοφορει δηλ. να ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ δρομους μια και το 4Χ4 των 150.000 ευρω που εχουμε...."παει παντου".... ::)

 

πως γινεται ομως και οι μοναδικοι που..επαναστατουν εναντιον του.."συστηματος" στην Ελλαδα ειναι οι...ΕΥΠΟΡΟΙ "προοδευτικοαριστεροι".....δεν ξερω....δεν εχω δει κανα μεροκαματιαρη να το παιζει μαγκας στα διοδια...(και γενικα να το παιζει μαγκας εδω που τα λεμε...)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να δημιουργήσεις την υποδομή που για κάποιο μυστήριο λόγο δεν υπάρχει ενώ την έχεις ήδη χρυσοπληρώσει μαζί με τους πολίτες της υπόλοιπης ΕΕ.

Συμφωνώ σε όλα, και θέλω να υπογραμμίσω το παραπάνω. Μιλάμε για δρόμους οι οποίοι πληρώθηκαν κατά κύριο λόγο από άλλους, οπότε αυτό το 'πληρώναμε τόσα χρόνια' δυσκολεύομαι να το καταλάβω. Επιπλέον, ενώ μας δίνεται η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε αυτούς τους υφιστάμενους δρόμους για να χρηματοδοτηθούν οι υπόλοιποι, ξαφνικά αποφασίζουμε να τους μποϋκοτάρουμε και περιμένουμε να γίνουν τα έργα υποδομής αλλιώς. Πώς όμως? Με τί λεφτά? Και εαν είναι χρηματοδοτηθούν από τους φόρους μας (και όχι από τα διόδια), πόσο δίκαιο είναι να πληρώνουν την κατασκευή και συντήρηση του οδικού δικτύου αυτοί που δεν το χρησιμοποιούν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κώστα να με συμπαθάς, αλλά αδυνατώ να σε καταλάβω. μπλέκεις την κατασκευή έργων υποδομής γιγαντιαίου μεγέθους με απλές συμβάσεις προμηθειών και στην πορεία φοβάμαι ότι υπεραπλουστεύεις το αντικείμενο. κανείς δεν πρόκειται να βάλει απο την τσέπη του 2 δις ευρώ για να φτιάξει ένα έργο χωρίς να υπάρχει κάποια εγγύηση εσόδων τα οποία θα το καταστήσουν βιώσιμο και χρηματοδοτήσιμο. Όσον αφορά το κατά πόσο οι εταιρίες που τα έχουν αναλάβει είναι σοβαρές και έχουν την υποδομή, δεν έχεις παρά να ελέγξεις τα κριτήρια με τα οποία έγινε η επιλογή τους (είναι διαθέσιμα).

Επίσης, θα ήθελα να με παραπέμψεις στα σημεία της σύμβασης που διάβασες, όπου καθίστανται ασαφή τα (α), (β) και (γ) που παραθέτεις. Μαζί με αυτά, θα χαρώ να διαβάσω και τους λόγους που αρνείσαι να πληρώσεις διόδια, μια και αυτό συζητάμε.

Ndnikola (Χρόνια Πολλά αν σε λέν Νίκο όπως υποθέτω) να με συμπαθάς αλλά οι βασικές αρχές Προμηθειών διέπουν όλες τις Προμήθειες. Δεν μίλησα για fixed price τιμολογηθέν 100% με την παραλαβή. Μίλησα για τμηματική τιμολόγηση βάσει milestones.

Ούτε μίλησα για την κερδοφορία του έργου (για ένα δημόσιο αγαθό να υπενθυμίσω) που αλλοίμονο αν δεν υπήρχε.

Και επειδή δεν προλαβαίνω επί του παρόντος, να σου πω ότι όταν περιμένω 1 ώρα σε διόδια (Αθηνών-Πατρών) αυθαιρέτως τιμολογούντα ένα έργο που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επ' ουδενί (και ούτε βάσει ΚΟΚ) ως αυτοκινητόδρομος και για τον οποία επί σειρά ετών πληρώνω φορολογία και τέλη κυκλοφορίας χωρίς σοβαρή εναλλακτική οδική πρόσβαση (βλ. Γαλλία, Ιταλία δύο από τις ελάχιστες χώρες που από ότι θυμάμαι έχουν διόδια στην Ευρώπη) με χιλιομετρικό κόστος δυσανάλογο της χιλιομετρικής χρήσης αλλά και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας (πρέπει να την ξαναβρώ και θα παραπέμψω) του "μονοπατιού" αυτού, νοιώθω μόνο θυμό και εξασκώ το νόμιμο δικαίωμα της άρνησης. Εφόσον υπάρχει νομικό πλαίσιο (μέσα σε αυτό δεν κινούμαστε; ) η ανάδοχος εταιρεία μπορεί να κινηθεί εναντίον μου προκειμένου να διεκδικήσει τα εκ του νόμου απορρέοντα. Αναλόγως πράττω και εγώ.

Δεν αφαιρώ σε κανέναν επίσης το δικαίωμά του να πληρώνει ότι του ζητήσουν οι ανάδοχοι του έργου.

 

Οπότε σε τελική ανάλυση, ΝΑΙ προτιμώ να πληρώνω στη ΣΔΙΤ όποτε περνάω και να ΒΛΕΠΩ ΑΜΕΣΑ αποτελέσματα παρά να πληρώνω γενικά και αόριστα για δεκαετίες και να μην γίνεται τίποτα. ΤΟ θέμα δεν είναι η επιφάνεια αλλά η ουσία.

Δικαίωμά σου, καλά κάνεις αλλά αυτό στο βιβλίο μου λέγεται ψευτοδίλλημα. Και η ουσία είναι άλλη.

Αλλά όπως προείπα θα κατευθυνθούμε (εκ προοιμίου) σε (κλισέ) πολιτικοδήθεν συζήτηση και δεν το θέλω.

 

Οι απόψεις (μεν και δε) εκφράστηκαν και όσο συνεχίζεται η ύπαρξή του θα πάει για τα ίδια και τα ίδια. Η πρότασή μου είναι προφανής ......  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εαν είναι χρηματοδοτηθούν από τους φόρους μας (και όχι από τα διόδια), πόσο δίκαιο είναι να πληρώνουν την κατασκευή και συντήρηση του οδικού δικτύου αυτοί που δεν το χρησιμοποιούν?

 

φιλος εισαι...φασιστας.... ;D

 

δεν ξερεις οτι στην Ελλαδα ΟΛΟΙ μας πρεπει να πληρωνουμε αυτους που δεν δουλευουν,τους πολιτικους που δεν ψηφιζουμε και τα εργα που δεν χρησιμοποιουμε?

 

τα διοδια σε πειραξαν.....? ;D

 

και επισης ΓΙΑΤΙ ρε φασιστα να πληρωνουμε φορους? ;D

 

εδω δεν  πληρωνει διοδια ο Κωφιδης (δεν ξερω αν ακολουθει και το παραδειγμα των περισσοτερων συναθλητων του και δεν πληρωνει και...φορους... ::)) θα πληρωσουμε εμεις ...φορους?δεν εισαι καλα μου φαινεται.....;D

 

εξαλλου σου εχει διαφυγει το βασικοτερο: για ολα φταινει οι...Γερμανοι... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικαίωμά σου, καλά κάνεις αλλά αυτό στο βιβλίο μου λέγεται ψευτοδίλλημα. Και η ουσία είναι άλλη.

Αλλά όπως προείπα θα κατευθυνθούμε (εκ προοιμίου) σε (κλισέ) πολιτικοδήθεν συζήτηση και δεν το θέλω.

 

Οι απόψεις (μεν και δε) εκφράστηκαν και όσο συνεχίζεται η ύπαρξή του θα πάει για τα ίδια και τα ίδια. Η πρότασή μου είναι προφανής ......  ;)

 

Τι να σου πω βρε Κώστα, δίλλημα γενικά δεν βλέπω. Βλέπω την κατάσταση που υπήρχε πριν και την κατάσταση που υπάρχει τώρα. Ούτε το ένα διάλεξα, ούτε το άλλο. Βλέπω ποιο λειτουργεί και ποιό όχι και το επισημαίνω. Δεν είμαι υπέρμαχος των ΣΔΙΤ, ούτε το Δημοσίου. Δεν είμαι πολέμιος των ΣΔΙΤ, ούτε του Δημοσίου.

 

Τα 2 πρώτα ποστ μου είχαν να κάνουν με τις ατάκες τύπου: "καταπίνουμε την κάμηλο (τελευταία 30 χρόνια) και διυλίζουμε τον κώνωπα (ιδιώτης=πηγή όλων των δεινών μας). Όπως είπα πριν, βλέπω τι γινόταν και τι γίνεται και κράζω τις ατάκες που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

 

Δεν θέλησα να μπω στη διαδικασία να εκφράσω άποψη μιας και στο πλαίσιο του Νοιζ δεν έχει μεγάλο νόημα και δε νομίζω ότι ξύπνησε κανενας σήμερα με την κάψα να διαβάσει τι έχει να πει ο jasemeister και ο κάθε jasemeister για τα διόδια. Παρεξηγήθηκε ενα ποστ μου και μου ζητήθηκε να μπω στη διαδικασία. Αυτό έκανα. Τελικά όμως σχολίασες το συμπερασματικό κομμάτι από απάντηση σε ποστ άλλου μέλους και δείχνει σα να αγνόησες τα υπόλοιπα που έγραψα.

 

Εσύ θεωρείς ότι η κάθε ΣΔΙΤ ευθύνεται για το χάλι των δρόμων σήμερα;

Εσύ θεωρείς ότι η κάθε κατασκευαστική είναι Sith Lords και το κράτος άμοιρο ευθυνών;

 

Λίγο περίεργο δεν είναι όταν το ίδιο το κράτος προχωρά σε κάτι που για Χ, Ψ λόγους θεωρείται αντισυνταγματικό και αντίθετο με τους Νόμους όπως έχουν ψηφιστεί από τη Βουλή των Ελλήνων (εν γνώσει του έτσι; - Δεν υπάρχει "μα συγνώμη λάθος κάναμε) και να ασχολούμαστε με τον "κακό" ιδιώτη; Σε τέτοιες καταστάσεις εγώ στο κράτος θα εστιάσω, ειδικά όταν ξέρω ότι έχει σπαταλήσει τεράστια ποσά τα τελευταία 30 χρόνια που έχει πάρει από Έλληνες και Ευρωπαίους εταίρους.

 

Επίσης, δεν ξεχνάω ότι το δίκτυο συγκοινωνιών είναι η βασικοτερη προϋπόθεση για την ανάπτυξη μιας χώρας. Είναι τυχαίο λοιπόν που δεν έχουμε δρόμους, τρένα, πλοία, αεροπλάνα; Πράγματα που έξω είναι στάνταρ από τη δεκαετία του 70;

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου