Προς το περιεχόμενο

Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !


Starter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και ευχές για ένα καλύτερο αύριο για όλους και κυρίως για τις επόμενες γενιές που έρχονται.

 

ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...  ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Και παραμένουν δυο ερωτήματα:

 

1. Τα λεφτά για να κατασκευαστεί ο δρόμος από που θα βγουν;

2. Είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί υπάρχουσα Ε.Ο. από κατσικόδρομο σε autobahn (λέμε τώρα) χωρίς συνεχείς και ριζικές παρεμβάσεις;

 

ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...  ;D

 

 

;D ;D ;D

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και παραμένουν δυο ερωτήματα:

 

1. Τα λεφτά για να κατασκευαστεί ο δρόμος από που θα βγουν;

2. Είναι δυνατόν να αναβαθμιστεί υπάρχουσα Ε.Ο. από κατσικόδρομο σε autobahn (λέμε τώρα) χωρίς συνεχείς και ριζικές παρεμβάσεις;

 

 

1.Από την επένδυση που θα κάνει η κοινοπραξία.

Όταν φτιάχνεις μια εταιρεία (οτιδήποτε) επενδύεις προφανώς. Σε υλικοτεχνικό εξοπλισμό, υποδομές, προσωπικό, γραφεία κλπ.

Που σημαίνει ότι πληρώνει η Κοινοπραξία για την επένδυσή της (κατασκευή δρόμου) και μόλις τελειώσει το έργο θα αρχίσει να εισπράττει κανονικά. Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έτσι λειτουργεί, αυτοί γιατί να αποτελούν εξαίρεση?

 

2. Αφού λοιπόν ολοκληρωθεί ο δρόμος θα αρχίσουν να εισπράττουν κανονικά τα διόδια και θα ασχολούνται με τη συντήρησή του κάθε τόσο σε ώρες ΜΗ αιχμής για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που πληρώνουν...Όπως κάνει η Αττική οδός δηλαδή.

 

Μου φαίνεται πολύ απλό αυτό και προφανές. Όπως ακριβώς λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις.

 

ΠΟΛΥ (αλλα ΠΑΡΑ πολυ) χλωμο το βλεπω...εκτος κι αν αναφερεσαι για την περιοδο απο το.... 2145 και μετα...

 

Κάπου εκεί το κόβω κι εγώ.... :'(

 

..there's too much panic in this town...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Αναρωτιέμαι...

 

Γιατί πληρώνουμε εισιτήριο στο ΜΕΤΡΟ, και στα λεωφορεία; Αλλά όχι για τους δρόμους; Είναι τόσο διαφορετικό το ένα με το άλλο τελικά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ Acanthor

Καταρχήν, ως εορτάζων, ευχαριστώ για τις ευχές.

επιγραμματικά κάποιες απαντήσεις στους προβληματισμούς σου

 

1. Η συντήρηση της εναλλακτικής διαδρομής αποτελεί υποχρέωση του Δημόσιου. Καλό θα είναι να διαβάζουμε τις συμβάσεις νόμους, για να γνωρίζουμε και με ποιον πρέπει να τα βάζουμε. Επίσης το ότι έχει μια λωρίδα κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση με έντονη κυκλοφορία είναι αποτέλεσμα του δωρεάν της διαδρομής - γι αυτόν τον λόγο πληρώνεις διόδια στην εθνική, αφού χρησιμοποιείς έναν πιο άνετο και καλύτερο δρόμο.

2. Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημά σου. εαν πάλι προσπαθείς όπως και άλλοι να καταλήξεις στο ότι 'οι εταιρίες δεν μπορούν να σας κάνουν τίποτα, άρα μην πληρώνετε', τότε πραγματικά λυπάμαι.

3. Τα ίδια με (2)

4. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να συζητάς επ' αυτής της βάσης. Το σχήμα 'εκμεταλλεύομαι έναν υφιστάμενο δρόμο για να χρηματοδοτήσω έναν άλλο', αφενός έχει εφαρμοστεί επιτυχώς και σε άλλες χώρες, αφετέρου αποτελεί de facto κατάσταση. Εαν δεν συμφωνείς, κινήσου δικαστικά. Αλλά εαν ο καθένας μας παρανομούσε επειδή δεν συμφωνεί με έναν νόμο που ψηφίστηκε, τότε καταλαβαίνεις ότι θα οδηγούμασταν σε κατάσταση κωλοχανείου.

5. Εδώ παραπονείσαι για την συντήρηση του δρόμου σε ώρα αιχμής. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν πληρώνεις διόδια? Αναφέρεις την αττική οδό σαν παράδειγμα, ξεχνάς όμως ότι η 'ακριβή' συντήρηση της αττικής οδού είναι και ένας από τους λόγους που δεν υπήρξε κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια και έχει καθυστερήσει η επιστροφή της στο κράτος (επιστροφή η οποία θα αποτελούσε πολύτιμη ανάσα για την οικονομία).

6. Από την στιγμή που 'δεν είδες εσύ πουθενά' αναφορά στο μυνητήριο για μη καταβολή διοδίων, αυτό σημαίνει ότι η εταιρία δεν έχει κινηθεί δικαστικά ενάντια στους παραβάτες? εδώ απλώς σε ενημερώνω ότι απατάσαι.

7. εν μέρει σε παραπέμπω στο (6) και επί της ουσίας σου απαντώ ότι δεν έχει κριθεί καμία παραχώρηση ως αντισυνταγματική από τα δικαστικά όργανα της χώρας, οπότε μάλλον έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης.

8. είναι δίκαιο για κάποιον ο οποίος είναι συνταξιούχος στον Έβρο, χωρίς αυτοκίνητο, να πληρώνει την κατασκευή και την συντήρηση του δρόμου που χρησιμοποιεί ο εν λόγω κάτοικος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πληρώνουμε εισιτήριο στο ΜΕΤΡΟ, και στα λεωφορεία; Αλλά όχι για τους δρόμους; Είναι τόσο διαφορετικό το ένα με το άλλο τελικά;  

Ναι.

Γιατί στην μία πληρώνεις την υπηρεσία που σου παρέχεται εκείνη τη στιγμή ενώ στην άλλη την υπηρεσία που (πέρα ότι ήδη έχεις πληρώσει) κάπου, κάπως, κάποτε, θα παραλάβεις.  ;)

 

Όλος ο επιχειρηματικός κόσμος έτσι λειτουργεί, αυτοί γιατί να αποτελούν εξαίρεση?

Ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε.......  ;)

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Κώστα: Δε νομίζω. Δε θες; Μην μπεις στο δρόμο. Δε πληρώνεις... Αν μπεις χρησιμοποιείς ακριβώς αυτόν τον δρόμο, που είναι η υπηρεσία που σου δίνεται. Και στις περισσότερες περιπτώσεις δε φτάνει το Road tax...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κώστα: Δε νομίζω. Δε θες; Μην μπεις στο δρόμο. Δε πληρώνεις... Αν μπεις χρησιμοποιείς ακριβώς αυτόν τον δρόμο, που είναι η υπηρεσία που σου δίνεται. Και στις περισσότερες περιπτώσεις δε φτάνει το Road tax...

Οχι βρε Νικόλα. Μην τα λες αυτά τα πράγματα.

Με τη λογική αυτή κλείνω όλα τα δημόσια νοσοκομεία και αν θες πλήρωσε τα ιδιωτικά. Αν δεν θες άστο στο χέρι του Θεού.

Α, και που σαι. Η παρακράτηση ΙΚΑ θα συνεχιστεί. Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις .......

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, και που σαι. Η παρακράτηση ΙΚΑ θα συνεχιστεί. Μην νομίζεις ότι θα γλυτώσεις .......

 

Για τις πισίνες...έχεις ακούσει τίποτα? ;D

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι ακόμη, διότι ακούγεται συχνά. Καμία, (μα καμία) εταιρία ανά τον κόσμο δεν θα χρηματοδοτήσει το πλήρες budget ενός τέτοιου έργου (>2 δις) εαν δεν υπάρχει κάποιου είδους παράλληλη χρηματοδότηση από έσοδα διοδίων. Το ρίσκο είναι γιγαντιαίο, ακόμη και σε εποχές που δεν μιλούσαμε για κρίση (η έστω ύφεση). Και φυσικά δεν μιλάω μόνο για τις ελληνικές κατασκευαστικές / τράπεζες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου