Προς το περιεχόμενο

Παράνομα διόδια, Ηeavy Metal και Σάββας Κωφίδης ! ! !


Starter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Administrator

Και όμως υπάρχει. Η διαφθορά - αν μιλάμε ακόμα για αυτή - υφίσταται σε ΟΛΕΣ τις χώρες του πλανήτη. Δεν μπορούμε συνεπώς να μιλάμε για μη-διαφθορά. Είναι εργαστηριακή συνθήκη αυτή και δεν απαντάται στη φύση. Αλλά προτιμώ να έχω την ελάχιστη διαφθορά της Νορβηγίας παρά την απόλυτη διαφθορά οποιασδήποτε χώρας της Υποσαχάριας Αφρικής.

Κάποια άτομα είναι διεφθαρμένα. Δεν είναι λίγο διεφθαρμένα επιμένω.

Η Νορβηγία δεν είναι μονάδα, αλλά αποτελείται από πολλές που αποβάλλουν στην πλειονότητα τις διεφθαρμένες μονάδες. Ετσι προκύπτει ένα ποσοστό χαμηλό. Στην Ελλάδα απλά το ποσοστό αυτό είναι μεγάλο.

 

 

Νομίζω ότι είναι off-topic πλέον η κουβέντα αυτή και οδηγεί αλλού. ;)

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Ε, από το να συζητάμε τους ηρωισμούς του Κωφιδη... Καλύτερα οφ τοπικ :)

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτησω εγω κατι..Τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα πληρωνουμε για δρομους επειδη λειπουνε λεφτα στο ικα???

 

Α και ενα αλλο τελευταιο μετρο είναι και τα παρανομα παρκομετρα μεσα στους δημους οπως της θεσσαλονικης που δεν εχει αφησει δρομο για δρομο και παιρνει τις πινακιδες του κοσμου.

 

Μηπως ειναι εργα που τα ειχαμε πληρωσει αλλα τα λεφτα πηγαν σε τσεπες???

Αλιως ασ εχουμε διοδια και παρκομετρα αλλα οχι τελη....

 

οχι τα δικα μας δικα μας και τα δικα σας παλι δικα μας...ελεος με αυτες τισ τσεπες που γεμιζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες όσοι δε γουστάρετε να πληρώνετε διόδια, δε μας απασχολεί και πολύ είναι δικό σας θέμα. Απλά μη νομίζετε ότι χάφτουμε δικαιολογίες του τύπου "μα ο δρόμος δεν είναι ασφαλής", "είναι ιδιώτης άρα παράνομος", "κατάντησαν το δρόμο καρμανιόλα και σκοτώστρα" και άλλα τέτοια. Δεν είμαστε και τόσο χαζοί πια...

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτησω εγω κατι..Τα τελη κυκλοφοριας γιατι τα πληρωνουμε για δρομους επειδη λειπουνε λεφτα στο ικα???

 

Μηπως ειναι εργα που τα ειχαμε πληρωσει αλλα τα λεφτα πηγαν σε τσεπες???

Αλιως ασ εχουμε διοδια και παρκομετρα αλλα οχι τελη....

 

οχι τα δικα μας δικα μας και τα δικα σας παλι δικα μας...ελεος με αυτες τισ τσεπες που γεμιζουν.

 

Aκριβώς, τα τέλη κυκλοφορίας γιατί υποτίθεται τα δίνουμε? για να καταντήσουν οι δρόμοι,εντός και εκτός πόλεων, ειδικές διαδρομές; όχι.Τα σκάμε για να έχουμε καλούς δρόμους και όχι τους χειρότερους της Ευρώπης.

 

Απ όσο ξέρω υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που λέει ότι ή θα πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας ή διόδια. Και όταν λέει διόδια δεν εννοεί τα δικά μας, αλλά διόδια που συμμορφώνονται με την κοινοτική οδηγία 1999/62, την οποία η ελληνική (εκάστοτε) κυβέρνηση ΔΕΝ έχει ενσωματώσει στην ελληνική έννομη τάξη. Απ τη στιγμή που δεν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα(πλην ελαχιστων περιπτώσεων) και κάνουν συντήρηση των δρόμων μόνο όταν θρηνούμε θύματα και βρέχει κοτρόνες στο οδόστρωμα (και κλείνουν μεγάλες οδικές αρτηρίες για μήνες κοβοντας σχεδον την Ελλάδα στη μέση, δημιουργώντας και άλλα προβλήματα ταυτόχρονα), γιατί να πληρώνουμε ΚΑΙ τέλη(αυξανόμενα κάθε χρόνο σχεδόν) ΚΑΙ ακριβά/παράνομα/ανούσια διόδια?? επειδή είμαστε ΔΥΟ φορές θύματα και κορόϊδα?

 

 

Οι καταναλωτές λοιπόν που αρνούνται να πληρώσουν διόδια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:

 

1. Η Τροχαία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία παρέμβασης.

2. Η πράξη τους δεν τιμωρείται ούτε ποινικά ούτε διοικητικά από το ελληνικό δημόσιο.

3. Δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα στοιχεία τους στον υπάλληλο των διοδίων παρά μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους.

4. Σε περίπτωση που οι υπάλληλοι των διοδίων κωλυσιεργούν προκειμένου να τους προκαλέσουν ψυχολογική πίεση λόγω των οχημάτων που ακολουθούν, μπορούν …να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους και να φύγουν!

 

Η ΕΚΠΟΙΖΩ, τέλος, δηλώνει ότι θα συμμετέχει με κάθε νόμιμο μέσο στον αγώνα κατά του παράλογου καθεστώτος διοδίων που επικρατεί.

 

Για περισσότερες πληροφορίες : τηλεφωνικό κέντρο 210 330.44.44,

e-mail: [email protected]

ιστοσελίδα: www.ekpizo.gr

 

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/08/blog-post_7060.html

http://www.facebook.com/group.php?gid=204921484616&v=info

 

Ελλαδάρα 2010 ολέ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες όσοι δε γουστάρετε να πληρώνετε διόδια, δε μας απασχολεί και πολύ είναι δικό σας θέμα. Απλά μη νομίζετε ότι χάφτουμε δικαιολογίες του τύπου "μα ο δρόμος δεν είναι ασφαλής", "είναι ιδιώτης άρα παράνομος", "κατάντησαν το δρόμο καρμανιόλα και σκοτώστρα" και άλλα τέτοια. Δεν είμαστε και τόσο χαζοί πια...

Ποίοι είσαστε "εσείς";

Γιατί εμένα

α) Και με απασχολεί

β) Και αντιτίθεμαι (και μπορώ να το εκθέσω τεκμηριωμένα έχοντας δει ιδίοις όμμασι και την σύμβαση αλλά και τον κανονισμό της ΕΕ περί Εθνικών δρόμων και σχετικών πληρωμών αλλά έχοντας ταξιδέψει οδικώς στην Ευρώπη) αν και νομίζω τα blogs που ασχολούνται εκτεταμένα με το ζήτημα μπορούν να τα πουν σε αρκετά καλύτερα από εμένα

γ) Και βρίσκω πολλά από τα επιχειρήματα σωστά.

 

Από την άλλη, αν με θεωρείς χαζό, δεν με απασχολεί διόλου.

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποίοι είσαστε "εσείς";

Γιατί εμένα

α) Και με απασχολεί

β) Και αντιτίθεμαι (και μπορώ να το εκθέσω τεκμηριωμένα έχοντας δει ιδίοις όμμασι και την σύμβαση αλλά και τον κανονισμό της ΕΕ περί Εθνικών δρόμων και σχετικών πληρωμών αλλά έχοντας ταξιδέψει οδικώς στην Ευρώπη) αν και νομίζω τα blogs που ασχολούνται εκτεταμένα με το ζήτημα μπορούν να τα πουν σε αρκετά καλύτερα από εμένα

γ) Και βρίσκω πολλά από τα επιχειρήματα σωστά.

 

Από την άλλη, αν με θεωρείς χαζό, δεν με απασχολεί διόλου.

 

Κώστα back up γιατί πήρες φόρα.

 

Μέχρι το παραπάνω ποστ δεν έχεις ποστάρει στο θρεντ, οπότε τι σχέση έχεις εσύ με το ποστ μου; Όπως γράφω παραπάνω, όσοι έγραψαν μέχρι τώρα ότι δεν πληρώνουν επειδή ο ιδιώτης ισούται με παρανομία (σε στυλ αξιώματος θεωρητικής γεωμετρίας) και ότι από τότε που ανέλαβε ο ιδιώτης ο δρόμος δεν είναι ασφαλής πολύ απλά αναπαράγουν ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΣΤΟ ΠΑΤΕΡΟ που απέχουν μίλια από την πραγματικότητα.

 

edit:

μάλλον έχεις χάσει και το αρχικό μου ποστ στο θρεντ οπότε το επαναλαμβάνω εδώ για να καταλάβεις καλύτερα τι γράφω στο 2ο:

 

Δηλαδή τα τελευταία 30 χρονια ο κόσμος πλήρωνε τα διόδια του Δημοσιου επειδή παρείχαν δρόμους ασφαλείς και με προδιαγραφές, με συνεχείς περιπολίες αυτοκινήτων υποστήριξης?

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ τη στιγμή που δεν έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα(πλην ελαχιστων περιπτώσεων) και κάνουν συντήρηση των δρόμων μόνο όταν θρηνούμε θύματα και βρέχει κοτρόνες στο οδόστρωμα (και κλείνουν μεγάλες οδικές αρτηρίες για μήνες κοβοντας σχεδον την Ελλάδα στη μέση, δημιουργώντας και άλλα προβλήματα ταυτόχρονα), γιατί να πληρώνουμε ΚΑΙ τέλη(αυξανόμενα κάθε χρόνο σχεδόν) ΚΑΙ ακριβά/παράνομα/ανούσια διόδια?? επειδή είμαστε ΔΥΟ φορές θύματα και κορόϊδα?

Όταν μπερδεύεις τους λόγους για τους οποίους πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας με αυτούς για τους οποίους πληρώνεις διόδια δυσκολεύομαι να πάρω στα σοβαρά την υπόλοιπη επιχειρηματολογία σου. Επίσης, εαν με το κλείσιμο μεγάλων οδικών αρτηριών εννοείς το ατύχημα στα τέμπη όπου έχασε άνθρωπος τη ζωή του στην κατασκευή, τότε χάνω πραγματικά τα λόγια μου. Επειδή ασχολούμαι λόγω επαγγέλματος με το ζήτημα 'διόδια και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων΄μήπως θα μπορούσες να με διαφωτίσεις για το θέμα καθώς επίσης και για την νύξη που κάνεις για την συντήρηση των δρόμων? παρακαλώ  να μου απαντήσεις με στοιχεία. Εαν αυτά δεν υπάρχουν, τότε αγνόησε το ποστ μου, δεν πειράζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eιναι πολυ δυσκολο να γραψεις μια αποψη για το ζητημα αποφευγοντας οποιοδηποτε ψηγμα πολιτικης τοποθετησης καθως ειτε το θελουμε ειτε οχι,η κατασταση που μαστιζει τη χωρα εχει να κανει με την κομματοκρατια.

Το σταματω εδω για να μην διαγραφω...

 

Προσωπικα δεν εχω προβλημα να πληρωσω σε ιδιωτη αν μου παρεχει υπηρεσιες υψηλου επιπεδου.

Αυτο με το οποιο εχω μεγαλο προβλημα ειναι οι παραγοντες που οδηγησαν την κατασταση

στο ''Οι υπηρεσιες του δημοσιου ειναι πολυ χαμηλου επιπεδου''.

Οι παραγοντες αυτοι ειναι η νοοτροπια μας,η οποια διαιωνιζει τη διαφθορα επειτα απο δημοκρατικες διαδικασιες...

Σεβομενοι λοιπον τη δημοκρατια ειναι ανισορροπο να γκρινιαζουμε αν οι δικες μας επιλογες εφτασαν τα πραγματα στο σημειο η ιδιωτικη πρωτοβουλια να ειναι σκαλες

ανωτερη απο την κρατικη.

Να κλεισω την αποψη μου λεγοντας οτι:ιδιωτες ειναι οι διαχειριστες των οδικων εσοδων,

ιδιωτης ειναι και ο Thomann...Εκει δεν μας ενοχλει?Γιατι?

Γιατι η κατασταση στην Ελλαδα αφησε την ιδιωτικη πρωτοβουλια ανεξελεγκτη λογω της διαφθορας του δημοσιου που ΕΜΕΙΣ επιλεξαμε κι οχι λογω δολου και αισχροκερδειας των ιδιωτικων εταιρειων.

Ελπιζω να μην μιλησα πολιτικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν μπερδεύεις τους λόγους για τους οποίους πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας με αυτούς για τους οποίους πληρώνεις διόδια δυσκολεύομαι να πάρω στα σοβαρά την υπόλοιπη επιχειρηματολογία σου. Επίσης, εαν με το κλείσιμο μεγάλων οδικών αρτηριών εννοείς το ατύχημα στα τέμπη όπου έχασε άνθρωπος τη ζωή του στην κατασκευή, τότε χάνω πραγματικά τα λόγια μου. Επειδή ασχολούμαι λόγω επαγγέλματος με το ζήτημα 'διόδια και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων΄μήπως θα μπορούσες να με διαφωτίσεις για το θέμα καθώς επίσης και για την νύξη που κάνεις για την συντήρηση των δρόμων? παρακαλώ  να μου απαντήσεις με στοιχεία. Εαν αυτά δεν υπάρχουν, τότε αγνόησε το ποστ μου, δεν πειράζει.

 

Θες να πεις οτι τα τελη δεν εχουν να κανουν με το οδικό δίκτυο? ή οτι σε μεγάλο ποσοστό τους δεν αφορούν το οδικό δίκτυο καλώς ή κακως? ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα αυτό γιατί με μπερδευεις, ή διαφωτισε την κατάσταση αν θεωρείς ότι η κριση μου στο θέμα, εμένα και του full shred είναι τελείως λάθος και ασόβαρη.

 

Όσο για το προηγούμενο ποστ μου, λέω για χαμένες ζωες γενικά στην άσφαλτο και όταν λέω κλείσιμο μεγάλων οδικών αρτηριών εννοώ τις επιπτώσεις του περσινου συμβάντος, στα Τέμπη απ όσο θυμάμαι εδω και χρόνια τα θύματα ήταν πολλά.

 

Αφού είσαι επαγγελματίας τι διαφώτιση ζητας γενικη και αόριστη για το ζήτημα 'διόδια και κατασκευή αυτοκινητοδρόμων΄;

 

Για τη συντήρηση τι θες να πω; εσυ μπορείς να μένεις σε μέρος/περιοχή που είναι σουπερ οι δρόμοι ή να περνας πάντα από ασφαλείς δρόμους με σωστά χαραγμενο οδικό δίκτυο κλπ... άλλοι πάλι οχι, και τι στοιχεία θες να παραθέσω; κάποιο φωτογραφικό άλμπουμ κάμποσων σελίδων ίσως; κριτικές εμπειρογνωμόνων/μηχανικών για την ποιότητα των δρόμων; στατιστικές; απόψεις ατόμων του χώρου; γνώμες επαγγελματιών; γνώμες ερασιτεχνών;

 

εδώ είναι μουσικό φορουμ, κουβέντα κάνουμε και δεν καταλαβαίνω γιατί θίχτηκες τόσο πολύ μα τόσο πολύ

 

 

 

όποιος έχει χρόνο και διάθεση ας διαβάσει και αυτό

http://www.akribeia-stop.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=328:2010-09-23-13-51-08&catid=34:2010-04-28-12-33-01&Itemid=28

ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

 

Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ  μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 € καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

 

Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!

 

Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως… απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου