dionisissab Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Παρακολουθώντας ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον σεμινάριο για το groove από ένα τρίο καταπληκτικών καθηγητών και μουσικών στην Πάτρα, κατέληξα σ' ενα συμπέρασμα το οποίο μπορώ να πω ότι με εξέπληξε σημαντικά: το groove κατά ένα μεγάλο ποσοστό οφείλεται στην κίνηση και ξεκινά απ' αυτήν. Όταν παίζεις drums (αλλά και τα υπόλοιπα όργανα) η κίνηση και ο ρυθμός της κίνησης που κάνεις καθορίζει το αν ακούγεσαι άνετος και χαλαρός ή σφιγμένος και νευρικός. Αξίζει να δείτε τον Ramon Sampson στο βίντεο αυτό. Μεταξύ άλλων, στο 1:17 και μετά, η κίνηση του joking με το σώμα του υποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη σημασία της κινησιολογίας στο παίξιμο. Από τότε που έβαλα αυτό το πράγμα στο μυαλό μου, το παίξιμο αφ' ενός άλλαξε ριζικά προς το καλύτερο, αφ' ετέρου, παρατηρώ μια εντελώς απλή και εύκολη αντιμετώπιση "δύσκολων" περασμάτων. Όσοι ασχολείστε με τα τύμπανα, θα έχετε βρεθεί σίγουρα σε θέση να κολλάτε σε ένα γύρισμα ή πέρασμα ή σ' ένα "δύσκολο" παίξιμο. Η κίνηση και η κατανόησή της θα σας βοηθήσει να ξεκολλήσετε. Επίσης, πολλές φορές προσπαθούμε να παίξουμε κάτι το οποίο δεν γνωρίζουμε καλά και δεν είμαστε σίγουροι γι' αυτό. Η κίνηση, η σωστή τοποθέτηση των μελών και η πλήρης γνώση του τί κάνουμε θα μας βοηθήσουν σ' αυτό. Ένα ακόμα παράδειγμα είναι ο εξαιρετικός Dave Dicenso. Παρατηρείστε πόσο σίγουρος είναι για την κίνηση και πόσο απλά τού βγαίνει. "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Γενικα τα "προβληματα" των περισσοτερων ντραμμερ ξεκινανε με το λαθος στησιμο/καθισμα.... ;D..πλεον μπορω να καταλαβω αν ενας ντραμμερ ειναι καλος ή οχι βλεποντας απλα το set up του (πως εχει δηλ.στημενα τα ντραμς) και τον τροπο που καθεται.. Με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις (Βuddy Rich,JR Robinson,B.Purdie και καποιοι ακομα) οι ντραμμερ που εχουν..χαλια στησιμο/καθισμα εχουν και...χαλια παιξιμο... :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Γενικα τα "προβληματα" των περισσοτερων ντραμμερ ξεκινανε με το λαθος στησιμο/καθισμα.... ;D..πλεον μπορω να καταλαβω αν ενας ντραμμερ ειναι καλος ή οχι βλεποντας απλα το set up του (πως εχει δηλ.στημενα τα ντραμς) και τον τροπο που καθεται.. Με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις (Βuddy Rich,JR Robinson,B.Purdie και καποιοι ακομα) οι ντραμμερ που εχουν..χαλια στησιμο/καθισμα εχουν και...χαλια παιξιμο... :) Θα συμφωνήσω για τη στάση και το στήσιμο που είπες. Πολύ σημαντικό στοιχείο στο οποίο πολλοί δε δίνουν την πρέπουσα σημασία. Και δεν έχει να κάνει μόνο με το παίξιμο αλλά και με τη ... ζωή τους στα 50 ;D ;D "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Ένα ακόμα παράδειγμα είναι ο εξαιρετικός Dave Dicenso. .....και ναι ... υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα που ξέρει τον αγαπημένο μου ντράμερ... ;D ;D ...πάντως δε μου πολυαρέσει αυτό το νέο του λουκ..τον προτιμώ με την αφάνα.... ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Γενικα τα "προβληματα" των περισσοτερων ντραμμερ ξεκινανε με το λαθος στησιμο/καθισμα.... ;D..πλεον μπορω να καταλαβω αν ενας ντραμμερ ειναι καλος ή οχι βλεποντας απλα το set up του (πως εχει δηλ.στημενα τα ντραμς) και τον τροπο που καθεται.. Με ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ εξαιρεσεις (Βuddy Rich,JR Robinson,B.Purdie και καποιοι ακομα) οι ντραμμερ που εχουν..χαλια στησιμο/καθισμα εχουν και...χαλια παιξιμο... :) Αν δεν κάθεται; (πχ Κηθ Μούν) Εγώ τον καταλαβαίνω από την λεπτή γεύση του και το πλούσιο άρωμά του. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 απο την αλλη παρε τον φουστη τον...καμπουρη... ;D Buddy Rich Drum Solo και τον αλλον τον "τα στηνω οπως να'ναι και σκοτωνω"... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Μ' αρέσει που ο τίτλος λέει "Κινησιολογία..." και από κάτω συνεχίζετε για το "στήσιμο"! :D (three birds were sitting... etc) Τεσ'πα αν κατάλαβα καλά... ο Steve Gadd είναι το κλασσικότερο παράδειγμα. Και στο παρακάτω παράδειγμα κάνει μπαμ δίπλα στους κορυφαίους Dave Weckl, Vinnie Colaiuta. Dave Weckl, Vinnie Colaiuta, Steve Gadd Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Μ' αρέσει που ο τίτλος λέει "Κινησιολογία..." και από κάτω συνεχίζετε για το "στήσιμο"! μα ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα αυτα τα δυο. ... ο Steve Gadd είναι το κλασσικότερο παράδειγμα αυτος ειναι...απο...αλλου....αστον καλυτερα.... ;D το μονο που δεν μπορει να κανει (το εχει πει και ο ιδιος) ειναι να παιξει σαν τον Charlie Watts ,ολα τα αλλα ειναι Piece of cake για αυτον... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Θα συμφωνήσω για το "απαράδεκτο" posture του Gadd... Steve Gadd - Drumsolo Zildjian Days 1984 ...και θα προσθέσω στη λίστα της … κύφωσης και ένα άλλο τέρας, τον N. Peart (o οποίος βέβαια μπορεί να σκύβει τόσο πολύ στο συγκεκριμένο βίντεο, σαν φόρο τιμής στον master, στη μνήμη του οποίου έγινε αυτή η συναυλία ;)) : Όσον αφορά την κινησιολογία τους, μπορεί να μην είναι μπαϊ δε μπουκ, αλλά από το αποτέλεσμα είναι προφανές ότι λειτουργεί εξαιρετικά. Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 2 Δεκεμβρίου 2010 Δεν ξέρω πια πρέπει να είναι η σωστή θέση και στάση by the book (ποιανού αλήθεια; ) αφου είμαι "αλόθρησκος", όμως ο χορός που κάνει ο Gadd πάνω στα ντραμς, η συμμετοχή του σώματος του και όχι μόνο των άκρων του, είναι αυτό που κάνει την διαφορά νομίζω και είναι αυτός που είναι. Ο άνθρωπος παίζει με ψυχή και είμαι σίγουρος πως μαξιλάρια να είχε μπροστά του πάλι το ίδιο groove θα έβγαζε. Παρακολουθώντας το τρίο αυτός που μου μετέφερε (ερμήνευσε) το μέρος του καλύτερα, ήταν ο Steve. Κορυφαίοι όλοι τεχνικά, αλλά το groove το έχει ο "χορευτής". Κι αν δεν σε χορεύουνε τα ντραμς τότε μάλλον κάτι πιο μελωδικό θα έπρεπε να έχει στα χέρια του ο παίκτης. Υ.Γ. Ωραίο θέμα και ωραία βίντεο. :) Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση