blue Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Αν και υπάρχουν αρκετά σημεία που συμφωνώ και μ αρέσει το πως γράφεις, μάλλον διαφωνώ συνολικά σε πολλά σημεία. Η μουσική δεν έχει στο σύνολό της την κατεύθυνση που θεωρείς, δηλαδή προςΞέρεις πολύ καλά πως υπάρχει τεράστιο ποσοστό της αγοράς το οποίο απλά παράγεται για κατανάλωση και έχει τα "σοβαρά" χρήματα. Εκεί οι μεσάζοντες θα συνεχίσουν να υπάρχουν απλά θα πάρουν άλλους τίτλους. Άλλα μέσα νέοι τρόποι προώθησης, κάποιοι θα χάσουν και όσοι προσαρμοστούν θα κερδίσουν. εδω όμως φαίνεται οτι η προσαρμογή έχει αντίθετη φορά, αυτό είναι το ενδιαφέρον. Φυσικά και χρειάζονται μεσάζοντες, και βέβαια κατέχουν σημαντικό ρόλο και αυτή τη στιγμή, σε βαθμό που δεν είναι διακριτός ο διαχωρισμός μεταξύ των βραχυπρόθεσμης αξίας οπορτουνιστών και των όσων συμβάλλουν σε μια θετική για τους μουσικούς διαφοροποίηση. Αξίζει να αναλογιστούμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ προσφέρει τελικά η δέσμευση σε μια εταιρία, τη στιγμή που ακόμα και η ίδια η εταιρία καταφεύγει στα τεχνάσματα των unsigned συγκροτημάτων. Το θέμα πάντως είναι οτι αυτή τη στιγμή οι όροι είναι διαπραγματεύσιμοι και δεν πρέπει να μπερδεύουμε την πηγή της επιχειρηματολογίας της κάθε πλευράς. @Ray : ναι, επρεπε να καταστήσω με σαφήνεια το διαχωρισμό. Δεν λέω τους radiohead DIY, αναφέρομαι σε αυτούς που το ίδιο έκαναν και πιο πριν, αλλά και αυτούς που παραδειγματιστηκαν όταν το έκαναν οι radiohead, o Frusciante και ενα σωρό άλλοι (αλλά δεν είχε σημασία γιατί εμείς οι ακροατές εκφυλίσαμε το πρόβλημα της μουσικής υπερπροσφοράς στη δημιουργία ανάγκης "σκληρών" τηλεοπτικών κριτών). Σου απαντώ λοιπόν (χωρίς να υποστηρίζω οτι οι απόψεις μου δεν έχουν κενά ή λανθασμένες βάσεις) οτι άλλο το κομμάτι του κειμένου μου που αφορά στους radiohead και άλλο το κομμάτι που αναφέρεται στους DIYers. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Διευκρίνιση: Κακώς ή καλώς ΕΓΩ βάζω στο ίδιο τσουβάλι DIYers και Radiohead - δεν σε μέμφομαι για αυτό. Τους βάζω έτσι, απέναντι στο πλιάτσικο κάθε ελεύθερης διακίνησης της μουσικής... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Δεν εξισωνω με καμμιά πειρατεία...απλά αναρωτιέμαι εάν πιστεύετε αυτά που γράφετε ή δεν έχετε καμμιά κιθάρα να ρίξετε καμμιά πενιά και γεμιζετε σελίδες...τα υπόλοιπα στις μπύρες... Χμμ. Προσωπικά πιστεύω αυτά που γράφω και παράλληλα ζεσταίνω την λάμπα να ρίξω μερικές πενιές. Μήπως θα ήθελες να επεκταθείς στο τί ακριβώς εννοείς με την αναφορά στον Μπακαλάκο, ώστε να αναθεωρήσω την απάντησή μου? Φυσικά και χρειάζονται μεσάζοντες, και βέβαια κατέχουν σημαντικό ρόλο και αυτή τη στιγμή, σε βαθμό που δεν είναι διακριτός ο διαχωρισμός μεταξύ των βραχυπρόθεσμης αξίας οπορτουνιστών και των όσων συμβάλλουν σε μια θετική για τους μουσικούς διαφοροποίηση. Αξίζει να αναλογιστούμε τι ΑΚΡΙΒΩΣ προσφέρει τελικά η δέσμευση σε μια εταιρία, τη στιγμή που ακόμα και η ίδια η εταιρία καταφεύγει στα τεχνάσματα των unsigned συγκροτημάτων. Εν προκειμένω, αυτό που θα σου προσφέρει ο εκάστοτε μεσάζοντας, είναι υπηρεσίες marketing και δικτύωσης (στην περίπτωση που έχεις ήδη ολοκληρώσει μια αυτοχρηματοδοτούμενη παραγωγή - ειδάλλως θα προσφέρει σε λίγους και εκλεκτούς και την ηχογράφηση του υλικού τους). Τώρα το κατά πόσο αξίζουν οι εν λόγω υπηρεσίες όπως θα σου προσφερθούν εξαρτάται από τον ίδιο τον καλλιτέχνη και κατά πόσο είναι διατεθειμένος να αναλάβει το ρίσκο της μή απόδοσης των υπηρεσιών εαν τις αναθέσει σε κάποιον άλλον (ή εαν τις αναλάβει ο ίδιος). http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Διευκρίνιση: Κακώς ή καλώς ΕΓΩ βάζω στο ίδιο τσουβάλι DIYers και Radiohead - δεν σε μέμφομαι για αυτό. Τους βάζω έτσι, απέναντι στο πλιάτσικο κάθε ελεύθερης διακίνησης της μουσικής... Και έτσι πρέπει, το χε πει και ο Νικόλας σε διάφορα ποστ. Το τελικό αποτέλεσμα μετράει ανεξαρτήτως μέσων παραγωγής. Το diy έχει προκύψει γιατί η τεχνολογία έχει φτάσει σε σημείο που είναι εφικτό να το κάνει όποιος θέλει, οπότε διαφωνώ ότι πρόκειται για μια επανάσταση και κόπο διαφόρων με σκοπό να ανατρέψει το κατεστημένο στη μουσική βιομηχανία. Η τεχνολογία προχώρησε και με τα μέσα στα χέρια τους πολλοί άρχισαν να γράφουν, και να ακούνε. Χωρίς αυτό να ευτελίζει κάτι. Η παιδεία να ξεχωρίσεις όπως και η αισθητική να κρίνεις τελικά, ήταν και θα είναι κάτι με το οποίο λίγοι θα ασχοληθούν. Η μουσική αποτελεί εσωτερική ανάγκη και απευθύνεται σε εσωτερική ανάγκη, για αυτό το λόγο δεν υπάρχει κανένας τρόπος να εκλείψει ως γεφυρα αυτης της επικοινωνίας, και γι αυτό πρέπει να κατανοήσουμε την απόστασή της από τις περιβάλλουσες "αξίες" που διαρκώς μεταβάλλονται άναρχα (ασεβώς υποτιμώντας την αλήθεια της αυτονόητης αυτής θέσης) και να μη νομιμοποιούμε την τοποθέτησή της στο υπόβαθρο της ζωής μας ως κάτι ημι-αχρείαστο που βρίσκεται εύκολα παντού και δωρεάν. Αυτό ούτως ή άλλως δεν θα αλλάξει ποτέ. Με την παρούσα κατάσταση δίνεται η δυνατότητα να ξεχωρίσει το εμπόρευμα, που έχει και αυτό τη χρήση του από την καλλιτεχνική έκφραση. Δε νομίζω να υπάρχει πιο ξεφτιλισμένο προϊόν στην εποχή μας από ένα άλμπουμ. Πιο νόημα έχει να πας μια σακούλα σκουπίδια στη χωματερή, παρά να ηχογραφήσεις ένα δίσκο. Σ αυτό βέβαια διαφωνώ γιατί ο δίσκος αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση. Βέβαια ακόμα και οι δίσκοι και οι δομές τους θα αλλάξουν ριζικά. Πλέον δηλαδή τα "fillers" δεν είναι αναγκαία. Μιας και θα μπορεί κάποιος να κυκλοφορεί κάτι διαφορετικό από έναν δίσκο όπως τον ξέρουμε τόσα χρόνια. Λιγότερα κομμάτια, ολόκληρο οπτικοακουστικό υλικό, διαδραστικά πράγματα, οι δυνατότητες μπορούν να γίνουν πραγματικά άπειρες! Επίσης υποθέτω ο blue απέφυγε να αναφερει το ποιο δελτίο τύπου εννοούσε όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά μάλλον επειδή δεν ήθελε να ασχοληθούμε με τον Πλιάτσικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Should Not Be Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Το DIY υπήρχε και πριν 30 χρόνια για όποιον θυμάται τις κασέτες ;D, τώρα που έχει γίνει mainstream με τη σημερινη τεχνολογία (δεν το λέω για κακό αυτό) μπήκαν στο κόλπο και οι μεγάλοι (if you can't beat them...) και ακολούθησε απ'ότι φαίνεται και το δικό μας κακέκτυπο-παρωδία να ανακαλύψει το τροχό για ακόμα μια φορά και να τον παρουσιασεί ως σούπερ φανταστική ιδέα - μεγάλο παζάρι για να κερδίσουμε όλοι :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 (Πριν 30 χρόνια δεν υπήρχε το DIY, άλλο η αντιγραφή κασετών) Σήμερα μπορεί ο καθένας με ελάχιστο κόστος να παράγει μουσική πολύ υψηλής ποιότητας. Πριν 30 χρόνια περίπου ήταν πιο δύσκολο. Βέβαια ο Παπάζογλου έφτιαξε το "Αγροτικόν" στη Θεσσαλονίκη, όπου γράφτηκαν οι κορυφαίοι δίσκοι αυτού και των φίλων του. Και κατά την ταπεινή μου γνώμη η "σπιτική" μουσική είναι πολύ νόστιμη. Για αυτό και σήμερα ο ρόλος των εταιριών είναι παρασιτικός :) το λέω χωρίς καμία πικρία. Για το μουσικό (και γενικά τον πνευματικό) δημιουργό δεν ισχύουν πια ούτε οι μαρξιστικές αναλύσεις, καθώς κατέχει πια τα μέσα παραγωγής (δηλαδή ένα laptop). "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Καλά, τα μέσα παραγωγής είναι το μικρότερο μέρος του "προβλήματος". Τα μέσα επιβολής είναι το ζήτημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Should Not Be Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 (Πριν 30 χρόνια δεν υπήρχε το DIY, άλλο η αντιγραφή κασετών) Ναι, όπως και σήμερα δεν υπάρχει δημιουργία αλλά μόνο πειρατέια ::) Φυσικά και υπήρχε το DIY, μην τα μπερδέυεις. Το μόνο που άλλαξε είναι οτι έχει γίνει πιο mainstream και πιο προσιτό, και σήμερα η ποιότητα ενός DIY έργου μπορεί να είναι ισάξια με του επαγγελματικού, ενώ τότε ήταν το ανάποδο: η χιλιοκοπιαρισμένη κασέτα best-selling δίσκου ακουγόταν σαν DIY ηχογράφηση ;D ;D ;D Για αυτό και σήμερα ο ρόλος των εταιριών είναι παρασιτικός Δεν ήταν και ποτέ φιλανθρωπικός... ;) Δε βλέπω να τις ξεφορτωνόμαστε σύντομα πάντος. Τουλάχιστον πλέον είναι περισσότερες και μικρότερες, όσο να'ναι καλύτερα είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Καταρχήν: Παίζει μπυροποσία και δεν το έχω πάρει είδηση; Τώρα... Μερικές σκόρπιες σκέψεις: 1. Σιγά το καινοτόμο θα πει κανείς. Ναι, αλλα έλα που ενχώρια είναι καινοτόμο! Εδώ που όλοι σηκώνουν τα κρασιά και πίνουν μονορούφι, ποιός θά'ρθει πρώτος ο Πλιάτσικος ήρθε πρώτος! Απ'τους τυφλούς! Δεν είναι παράλογο να εκστερνίζεσαι το "καινούριο" ανάλογα με τον κύκλο σου. 2. Το DIY καλώς υπάρχει, αλλά δεν υπάρχει γιατί... προέκειψε στην πορεία (αν και φυσικά οι καταστάσεις βοήθησαν απίστευτα). Υπάρχει γιατί υπήρχε η ανάγκη! Είμαι σίγουρος ότι το έχω ξαναπεί αλλά η ηχογράφηση δεν είναι μουσική. Είναι φωτοτυπία (περίπτωση Πλιάτσικα), και ως τέτοια έχει μηδενική αξία τελικά! Αν χρησιμοποιηθεί ως αυτοτελές έργο τέχνης (περίπτωση radiohead) θα έχει την ανάλογη μεταχείριση. Σημειώνω ότι πήρα τσάμπα τα mp3 του Rainbow αλλά αγόρασα 2 κόπιες από το πακέτο με το βινύλιο, κλπ. Επίσης αγόρασα 2 από τον Σπύρο, 2 από τον Σταύρο (έφτασαν Σταύρο, αλλά πού χρόνος να ακούσω για να μιλήσω; ). Μπορεί να γράφει ως λίγο γλύψιμο, λίγο άσχετο αλλά το γεγονός είναι ότι κάτι που ήταν τσάμπα το πλήρωσα και νιώθω και τέλεια που το έκανα! Μακάρι οι παραπάνω να πάνε μπροστά. Και οι δύο DIY! Και δε με νοιάζει, ούτε το σκέφτηκα ποτέ! Στο τέλος τέλος το αποτέλεσμα μετράει. Τέλος να σημειώσω κάτι που είχε πει ο Brian Eno: (παράφραση): Πλέον δεν παίζει ρόλο να ξέρεις τι κάνεις. Ο καθένας με χιλιάδες ώρες μπροστά στον Η/Υ θα τα καταφέρει. Πλέον παίζει ρόλο η αισθητική! Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Νοεμβρίου 2010 απλά αναρωτιέμαι εάν πιστεύετε αυτά που γράφετε ή δεν έχετε καμμιά κιθάρα να ρίξετε καμμιά πενιά και γεμιζετε σελίδες... Αυτό από κάποιον με 8111 ποστς περισσότερο αυτοκριτική μου κάνει... :D :D :D When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση