samy paraga Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Sorry, είχα την εντύπωση ότι έμπνευση και σύνθεση είναι διαφορετικά πράγματα... :D Με όλο το σεβασμό και κατά τη προσωπική μου άποψη και μόνο αυτό μου ακούγεται λάθος No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Σε σχέση με το αρχικό ερώτημα του φίλου .....................μήπως κάνεις πτυχιακή εργασία? ;D Βασικό ρόλο είτε σε επαγγελματίες ,είτε σε ερασιτέχνες παίζει εκτός των ακουσμάτων που έχει ο καθένας και η πατρίδα του ,ο κοινωνικός περίγυρος, βιώματα ,συνθήκες κλπ κλπ ,αυτό ισχύει είτε σε κατάσταση επαγγελματικής αναζήτησης ,είτε ερασιτεχνικής ,αυτό μόνο έχω να πω ,όλα τ' άλλα τα είπαν οι προλαλήσαντες . Συνθέτης είναι ο οποιοσδήποτε φτιάχνει κάτι δικό του ..................μουσικός ,ποιητής,ζωγράφος κλπ κλπ Σε συντομία και βάσει της σχετικότητας και της υποκειμενικότητας :) No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Νοεμβρίου 2010 Δηλαδή ρε Νικόλα, για να καταλάβω, δέχεσαι πως μπορεί κάποιος να έχει έμπνευση στα πολύ στενά πλαίσια ενός pop κομματιού, αλλά στα σαφώς πιο "μεγάλα" πλαίσια ενός στυλ όπως π.χ. η αντίστιξη όχι; Σαφώς και κάποιος που κατέχει την τεχνική, μπορεί να γράψει σε αυτό το στυλ σαν "τυφλοσούρτη". Αυτό δεν σημαίνει πως το αποτέλεσμα θα τον γεμίσει ψυχικά. Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να ακουστεί σαν μια φλυαρία χωρίς νόημα. Έστω και αν κάποιος δεν έχει έμπνευση, τουλάχιστον έχει αισθητική. Για να διαχωρίσει, αν μη τι άλλο, τις φλυαρίες του νου του από την ουσία των πραγμάτων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Δηλαδή ρε Νικόλα, για να καταλάβω, δέχεσαι πως μπορεί κάποιος να έχει έμπνευση στα πολύ στενά πλαίσια ενός pop κομματιού, αλλά στα σαφώς πιο "μεγάλα" πλαίσια ενός στυλ όπως π.χ. η αντίστιξη όχι;Στα πολύ μικρά πλαίσια του ποπ κομματιού με την υπεραπλότητα και την μη ανάπτυξη τις πιο πολλές φορές! ;) Σαφώς και κάποιος που κατέχει την τεχνική, μπορεί να γράψει σε αυτό το στυλ σαν "τυφλοσούρτη". Αυτό δεν σημαίνει πως το αποτέλεσμα θα τον γεμίσει ψυχικά. Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να ακουστεί σαν μια φλυαρία χωρίς νόημα.Ναι, αλλα μάλλον όταν κάποιος γράφει 'συστηματικά' (πχ. Ligeti) η έμπνευση βρίσκεται στο αρχικό στάδιο της δημιουργίας της τεχνικής και όχι στη χρήση της. Εντάξει, σαφώς το πως θα χρησιμοποιήσεις την τεχνική παίζει ρόλο, και βέβαια τα πάντα παίζουν ρόλο, αλλά τέλος πάντων στο μυαλό μου η 'έμπνευση' έχει να κάνει με κάτι που δεν το ελέγχεις, που είναι... θεόσταλτο, και για αυτό μιλάω. Γιατί αν τα πράγματα ήταν απόλυτα τότε όλοι θα κάναμε τα ίδια (αν και... αν το καλοσκεφτείς η έμπνευση θα είχε επιτελέσει κομβικό σημείο για κάποιον συνθέτη ώστε να ΜΗΝ επαναλαμβάνει τον εαυτό του. Σε μερικούς συνθέτες αυτό υπάρχει, ενώ σε άλλους όχι... ) Έστω και αν κάποιος δεν έχει έμπνευση, τουλάχιστον έχει αισθητική. Για να διαχωρίσει, αν μη τι άλλο, τις φλυαρίες του νου του από την ουσία των πραγμάτων. Φυσικά, αλλά όπως είπα και παραπάνω η έμπνευση είναι το τυχαίο σημείο, το υποσυνείδητο, το άγνωστο μέρος της σύνθεσης. Η αισθητική όχι! :) Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Έχουμε διαφορετική σκοπιά των πραγμάτων. Για μένα η έμπνευση όχι μόνο δεν είναι κάτι τυχαίο και αόριστο, αλλά αντίθετα, είναι αυτό που σε ωθεί πιεστικά προς κάποια συγκεκριμένη κατεύθυνση, δρώντας συμπληρωματικά με τη γνώση και τη δουλειά, που σου ανοίγουν πολλούς δρόμους για να επιλέξεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Δηλαδή ρε Νικόλα, για να καταλάβω, δέχεσαι πως μπορεί κάποιος να έχει έμπνευση στα πολύ στενά πλαίσια ενός pop κομματιού, αλλά στα σαφώς πιο "μεγάλα" πλαίσια ενός στυλ όπως π.χ. η αντίστιξη όχι; Σαφως και στα....στενα (yeah right...) πλαισια ενος ποπ τραγουδιου δεν χρειαζεται να εχεις κατι παραπανω απο τις ΒΑΣΙΚΕΣ γνωσεις μουσικης, για να μεγαλουργησεις (τα 4 παλικαρια απο το Λιβερπουλ που αποτελουν και την επιτομη του ειδους νομιζω οτι το εχουν αποδειξει περιτρανα αυτο) ....,καποιες φορες ουτε καν αυτες... ;D (Sex Pistols,Ramones),εκει η εμπνευση και το ΤΑΛΕΝΤΟ (αυτο που λεμε ειτε το εχεις ειτε δεν το εχεις) ειναι το 99%..(αλλοιως θα ημασταν ολοι Beatles....ή εστω.....Φοιβοι... ;D) Σαφως και η αναπτυξη μουσικων γνωσεων βοηθαει καποιον απλα να ΔΙΑΝΘΙΣΕΙ την original εμπνευση..,π.χ.με τη χρηση "περιεργων" ακκορντων και οχι μονο των maj & min που χρησιμοποιουν κατα το 90% οι ποπ συνθετες ....και παλι ομως ακομα και χωρις αυτα η εμπνευση ειναι που μετραει (ειτε παιξεις το The Thrill is Gone με dominant 7 chords ειτε με half diminished.....The Thrill is Gone θα...ειναι και αν εισαι μαγκας...ΓΡΑΨΤΟ.... ;D) Στην κλασσικη μουσικη που χρειαζεται να....γεμισεις...ΜΙΣΗ ωρα με μουσικη (πως αντεχεις ρε Νικολα εγω στα 5 λεπτα τα ...φτυνω... ;D ;D) αλλα,φανταζομαι,και στη τζαζ.......σιγουρα οι προχωρημενες...τεχνικες γνωσεις βοηθανε παρα πολυ...βεβαια και παλι...αν εισαι ΜΑΓΚΑΣ...γραψε και ΕΣΥ μια τοσο απλη ΑΡΧΙΚΗ μελωδια οπως το ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ-ΤΑ... ;D που εγραψε ο ΜΠΕΤΟΒΕΝ..... ;D ;D (ΤΡΕΛΛΗ χιταρα..και ΤΙΠΟΤΑ να μην ειχε...μετα απο αυτο μαματο ειναι! ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Έτσι είναι... εκ των υστέρων είναι εύκολο να αναλύσεις ένα έργο ή μια εποχή... Αλλά το τι ακριβώς γίνεται στο μυαλό και την ψυχή ενός συνθέτη την ώρα της δημιουργίας είναι μυστήριο. Άλλωστε και η αισθητική, που την ύπαρξή της παραδέχεται ο Νικόλας, δεν είναι τυπικό- ντετερμινιστικό αποτέλεσμα δουλειάς και ιδρώτα, αλλά περισσότερο αποτέλεσμα βιωμάτων. Βιώματα καλά gia enati symphonia? ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Nikolas Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Νίκο: Δεν ξέρω ΠΩΣ έγραψε την 5η ο Μπετόβεν, αλλά αν υπολογίσεις πόσες φορές χρησιμοποιεί αυτό το ΤΑΤΑΤΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑ μοτίβο, ακόμη και εν ώρα έμπνευσης να του βγήκε, και πάλι η ανάπτυξη είναι εκεί. Άσε που ο συγκεκριμένος ήταν πολύ αργός κατά την δημιουργία των κομματιών του, αφού το πολεμούσε πολύ το θέμα, και επιπλέον δεν άκουγε και καλά (νομίζω ότι τελικά δεν ήταν 100% κουφός, αλλά και πάλι). Μάνο: Μάλλον έχουμε διαφορετική σκοπιά απ'ότι φαίνεται... Η θέληση για δουλειά, το πάθος, η αγάπη, η φλόγα... δεν είναι έμπνευση, ή είναι; Όσο για την αισθητική: Διδάσκεται, δεν είναι μόνον βιώματα, και στο τέλος τέλος, ακόμη και να είναι, δε μπορεί ο άλλος να κανονίσει τη ζωή του; ;) Τώρα για να μην παρεξηγηθούμε: Βεβαίως και υπάρχουν τα πάντα μέσα στην δημιουργία: Αλλιώς όλοι θα γράφαμε τα ίδια πράγματα. Οι επιλογές αλλάζουν, ακόμη και αν τα εργαλεία μένουν τα ίδια σε όλους (εργαλεία = ΚΑΙ τεχνικές). Τα από πού πηγάζουν οι επιλογές είναι το ερώτημα για εμένα: Ένα συνονθύλευμα εμπειριών, γνώσεων, ταλέντου, τυχαιότητα, δουλείας, κλπ. Και για να επανέλθω στα αρχικά ερωτήματα: Χωρίς ταλέντο γράφεις μουσική, χωρίς τυχαιότητα και πάλι, χωρίς γνώσεις ή δουλειά πολύ πιο δύσκολα (και ειδικά αν έχεις χρονικά όρια). Το αποτέλεσμα ΔΕΝ το κρίνω, και δε μπορεί κανείς να το κρίνει. Μπορώ να φανταστώ ότι χωρίς ταλέντο, έμπνευση και αγάπη για τη μουσική το αποτέλεσμα μάλλον θα είναι μάπα, αλλά το αντίθετο (να περιμένεις την μούσα να σου χτυπήσει την πόρτα) έχει ως αποτέλεσμα... την σιωπή! Home - Editions Musica Ferrum Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 να περιμένεις την μούσα να σου χτυπήσει την πόρτα αυτο δεν παιζει με τιποτα,θελει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σκληρη δουλεια. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 19 Νοεμβρίου 2010 Νίκο: Δεν ξέρω ΠΩΣ έγραψε την 5η ο Μπετόβεν, αλλά αν υπολογίσεις πόσες φορές χρησιμοποιεί αυτό το ΤΑΤΑΤΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑ μοτίβο, ακόμη και εν ώρα έμπνευσης να του βγήκε, και πάλι η ανάπτυξη είναι εκεί. Άσε που ο συγκεκριμένος ήταν πολύ αργός κατά την δημιουργία των κομματιών του, αφού το πολεμούσε πολύ το θέμα, και επιπλέον δεν άκουγε και καλά (νομίζω ότι τελικά δεν ήταν 100% κουφός, αλλά και πάλι). Αν όχι 100% στο τελικό στάδιο ήταν πάνω από 80% και "άκουγε" με το σώμα, αν θυμάμαι καλά όσα διάβασα μικρή...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση