theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Το πρόβλημα έχει ως εξής. Έχω ένα Radial PRO 48 (active DI) το οποίο απαιτεί phantom power για να δουλέψει. Το σήμα εξόδου θα τροφοδοτεί την κάρτα ήχου (EMU 1212m). Επίσης έχω ένα ART tube preamp το οποίο παρέχει phantom power. Η ερώτηση είναι, μπορώ να χρησιμοποιήσω μόνο το phantom power του ART; Σκέφτομαι να φτιάξω ένα κουτάκι με τρία βύσματα XLR με τις συνδέσεις της εικόνας, δεδομένου ότι το ρεύμα παρέχεται από τα Pin 2 και 3 και το audio σήμα δεν θέλω να περνάει από το ART. Mε κόκκινο τα καλώδια που θα παρέχουν το ρεύμα. Η είσοδος της κάρτας είναι balanced (TRS input). Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sakatis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Με αυτή τη συνδεσμολογία το phantom power θα πηγαίνει και στην κάρτα ήχου, οπότε θα την κάψεις. Αν θέλεις πες μας τι θα συνδέσεις στο DI σου. Πολύ πιθανόν αυτό που θα συνδέσεις να χρειάζεται και προενίσχυση οπότε να χρειαστεί να περνάει το σήμα σου και από τον ART. Θα μπορούσες να πάρεις επίσης κάποιο τροφοδοτικό phantom power για να μη χρησιμοποιείς καθόλου τον ART. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Με αυτή τη συνδεσμολογία το phantom power θα πηγαίνει και στην κάρτα ήχου, οπότε θα την κάψεις. Εδώ έχεις μάλλον ένα δίκιο. Και το ερώτημα που τείθεται εδώ είναι πως μπορούμε να την απομονώσουμε; Πολύ πιθανόν αυτό που θα συνδέσεις να χρειάζεται και προενίσχυση οπότε να χρειαστεί να περνάει το σήμα σου και από τον ART. Υπό ΚΣ έχουμε κιθάρα-->DI-->κάρτα ήχου. Δεν χρειάζεται κάποια προενίσχυση στο path Θα μπορούσες να πάρεις επίσης κάποιο τροφοδοτικό phantom power για να μη χρησιμοποιείς καθόλου τον ART. Φυσικά και υπάρχει και αυτή η λύση αλλά, χρειάζονται επιπλέον χρήματα και αν μπορώ να την βγάλω με λιγότερα είναι σίγουρα καλύτερα, θα χρησιμοποιήσω το ART που το έχω και κάθεται και δεν θέλω επιπλέον gear, έχω γεμίσει σκατολοΐδια :). Άσε που υπάρχει και το "ακαδημαϊκό" ερώτημα του πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sakatis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 :) Εδώ έχεις μάλλον ένα δίκιο. Και το ερώτημα που τείθεται εδώ είναι πως μπορούμε να την απομονώσουμε; Αυτό είναι απλό. Θα φτιάξεις ένα high pass φίλτρο χρησιμοποιώντας έναν πυκνωτή σε σειρά. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να υπολογίσω την τιμή του πυκνωτή έτσι ώστε να μην λειτουργεί σαν φίλτρο στις χαμηλές. Επίσης τον πυκνωτή θα τον βάλεις στο + της τροφοδοσίας. Από ηλεκτρονικά γνωρίζεις? Υπό ΚΣ έχουμε κιθάρα-->DI-->κάρτα ήχου. Δεν χρειάζεται κάποια προενίσχυση στο path Τι είναι αυτό το ΚΣ? ??? ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Κάτι ψιλά ξέρω και δόξα το google μαθαίνω κι άλλα. Εδώ όμως με το high pass σε έχασα λίγο. Αν μπορείς κάν' το λίγο πιο λιανά. ΚΣ-->Κανονικές Συνθήκες. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Βρήκα αυτό. C3 and C4 effectively block the DC voltage from reaching the input of the pre-amp. Use electrolyte capacitors here with a voltage rating of at least 20V. Assuming an overall input impedance of 2k (1k per branch), the capacitors will also act as a high pass filter (1st order) with a corner at 16Hz. This is low enough. If you actually want a high pass at 80Hz (as often used on stage), you can reduce the values of C3 and C4 to 0.22uF. In that case you can also chose not to use electrolytes but use film capacitors instead. R4 and R5 are placed to correct for the parallel resistance every electrolyte has. If R4 and R5 weren't used, the output (to mixer) could contain DC if nothing was attached to it. If you then attach it to a mixer, you'll hear a very loud "pop". It is, of course, always advisable to mute the channel when you connect or disconnect a device. Finally, for the purists out there that don't mind putting in 5 batteries (getting close to 48V phantom voltage that way), here are the component values: R1: 100 Ohm (0.5W) R2, R3: 6.81 kOhm (0.3W 1% or better) R4, R5: 100k (0.25W, non critical) C1: 100n (film capacitor 63V or higher) C2: 470uF (electrolyte, 63V or higher) C3, C4: 10uF (electrolyte, 63V or higher) Προφανώς δεν χρειάζονται τα R1, R2, R3, C1, C2 τα οποία χρησιμοποιούνται για να "ρυθμίσουν" το ρεύμα, το οποίο στην δικιά μου περίπτωση παρέχεται έτοιμο από το ART. Λογικά τα C3+R4 και C4+R5 παρέχουν τα high pass φίλτρα που λες και κόβουν το συνεχές ρεύμα στην έξοδο. Παρένθεση. Ψάχνοντας για αυτήν την ιστορία παρατήρησα το ποσο σημαντικές είναι οι αντιστάσεις στην είδοδο (στο απο πάνω σχήμα οι R2, R3) και πόσο καλά ταιριασμένες πρέπει να είναι γιατί μόνο αν εχουν ακριβώς την ίδια τιμή το ρεύμα που θα παρέχεται θα απορίπτεται από το κύκλωμα της προενίσχυσης. Αν υπάρχει διαφορά ένα μικρό μέρος θα περνάει στο σήμα. Αρα η ποιότητα κατασκευής στο κομμάτι του Phantom power παίζει σημαντικό ρόλο. Καλά τα λέω; Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sakatis Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Λοιπόν, οι πυκνωτές C3 και C4 είναι το high pass φίλτρο που σε είπα. Όταν η συχνότητα ενός σήματος είναι πολύ χαμηλή, της τάξεως των 5Hz ας πούμε, θεωρείται DC. Το high pass φίλτρο θα κόψει συχνότητες χαμηλότερες των 30-40Hz (εξαρτάται από την τιμή του πυκνωτή). Οι αντιστάσεις R1,R2 και R3 είναι για τον περιορισμό του ρεύματος και δεν έχει καμιά σημασία η τιμή τους, αρκεί να μην είναι μεγάλη. Η κάψα του μικροφώνου είναι πυκνωτής και παρουσιάζει άπειρη αντίσταση στο DC οπότε όλη η τάση θα είναι στα άκρα της κάψας και όχι στις αντιστάσεις. Μέχρι και αυτές τις αντιστάσεις, το κύκλωμα υπάρχει στο κύκλωμα phantom power του ART. Οι αντιστάσεις R4 και R5 δεν ξέρω για ποιο λόγο ακριβώς υπάρχουν. Εσύ πάντως καλό θα ήταν να τις βάλεις. Υπό ΚΣ έχουμε κιθάρα-->DI-->κάρτα ήχου. Δεν χρειάζεται κάποια προενίσχυση στο path Δεν υπάρχει κάποια προενίσχυση οπότε θα χρειαστεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Δεν υπάρχει κάποια προενίσχυση οπότε θα χρειαστεί Τελικά έχεις απόλυτο δίκιο. Το output του DI είναι σε mic level και όχι σε line level που είναι το input της κάρτας. Αρα problem solved, δεν χρειάζεται κανένα diy, άσε που έχω και καλύτερο προενισχυτή από τον ART. Thankz. Κάτι ξέρουν όταν λένε RTFM. ;D Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση