Gregorio Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Νοεμβρίου 2010 Τι γνωμη εχετε για αυτο το workstations της ΚΟRG? Οσοι το εχετε,εχετε μεινει ευχαριστημενοι απο αυτο?Ειναι αξιολογο σε θεμα συνθεσης ηχου?Εχει δυνατοτητες?Θα το χαρακτηριζατε "διαδοχο των TRITON"? Περιμενω της απαντησεις σας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jesus Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Νοεμβρίου 2010 Έχω την έκδοση των 73 πλήκτρων, δεν μπορώ να το συγκρίνω με την σειρά ΤΡΙΤΟΝ γιατί ποτέ δεν είχα κάποιο απο αυτά... Μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, αν και δεν το έχω ψάξει απίστευτα πολύ... Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω είναι ότι δεν fixed velocity (ή τουλάχιστον δεν έχω καταφέρει να το βρω εγώ). Και στα live μπορώ να πω ότι είναι πρακτικό (το μόνο σπαστικό είναι ότι όταν κρατάς έναν ήχο και αλλάξεις ήχο με πατημένα τα πλήκτρα τότε ο ήχος κόβεται και παίζει ο νέος ήχος κατευθείαν). Και το πιο θετικό απο όλα είναι το κλαβιέ του... Νομίζω ότι έχει το πιο καλό κλαβιέ που έχω παίξει σε 61/73 πλήκτρα... Αν θυμηθώ και κάτι άλλο θα ξαναγράψω... Οh Lord...! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gregorio Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 10 Νοεμβρίου 2010 Κανεις αλλος?Δεν εχετε να γραψετε τιποτα αλλο :( ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
miltoskorg Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 Γειά σου φίλε μου!!!Κοίτα να δεις τι γίνετε.Το Μ3 είναι ΑΛΛΟ όργανο συγκριτικά με το TRITON (λογικό εφόσον χρησιμοποιεί διαφορετική μηχανή σύνθεσης).Έχει πιο καθαρό και πιο διαυγή ήχο και δεν είναι μόνο δική μου η άποψη αυτή.Μπορείς επίσης να φτιάξεις ήχους με 4 velocity layers ανά oscillator έναντι 2 που σου δίνει δυνατότητα το TRITON.Όσο για τις ταχύτες φόρτωσης από usb ούτε λόγος,σαφώς γρηγορότερο αλλά μην το παρατραβάμε κιόλας!Μνήμη ram ως 256 ΜΒ έναντι 96 ΜΒ.Για το κλαβιε δεν μπορώ να σου πω γιατί είναι θέμα προσωπικού γούστου του καθενός, οπότε μόνο αν το δοκιμάσεις ο ίδιος θα αποκτήσεις άποψη, αν και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Παρόλα αυτά του λέιπει η "μεσαιήλα" του TRITON στο LIVE και καμιά φορά αν το ηχοσύστημα που παίζεις δεν είναι καλό (συνήθως δηλαδή) τότε το TRITON το ακούς πιο εύκολα από το Μ3.Επίσης του λείπει το most significant part, η MOSS.Αν σε ενδιαφερουν τα λαϊκά μονοπάτια πίστεψέ με η MOSS είναι αναντικατάστατη λόγω του physical modeling synthesis που κάνει.Αν θες επίσης ήχο ορχήστρας τύπου "τούρκικα βιολιά" ,μόνο αν βρεις δείγματα για το sampler γιατί τα βιολιά του Μ3 όσο και να τα πειράξεις αφήνουν μια midi-λα που θυμίζει plug-in για υπολογιστή. Τα πλεονεκτήματά του είναι πολλά να ξερείς,εγώ σου ανέφερα μόνο λίγα πράγματα για να πάρεις μια μικρή ιδέα.Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας να το κοιτάξεις και μόνος σου ώστε να δεις πως δουλεύει στα χέρια σου!Πάντως έχω να σου πω ότι πρόκειται για πολύ καλό μηχάνημα και αν το πάρεις το σίγουρο είναι ότι θα το ευχαριστηθείς!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 Αφού βρε φίλε Gregorio δεν είχες ποτέ όργανα σειράς Triton πώς είναι δυνατόν να τα συγκρίνεις με το m3 τους με βάση τι? το χρώμα? Τέλοσπάντων, η υπόθεση ήχων είναι τελείως υποκειμενική και βασίζεται στο είδος μουσικής του καθενός. Το m3 είναι ένα καινούργιο workstation με πολλές δυνατότητες, το οποίο όμως δεν έχει αγκαλιαστεί τόσο όσο η σειρά Triton από τους λαικούς/δημοτικούς λόγω έλλειψης επέκτασης moss και εξού και φτιάξιμο "κλαψιάρικων" ήχων. Απεναντίας η επέκταση radias το συγκαταλέγει σε ένα καθαρόαιμο ηλεκτρο/dance oriented workstation συν τα controllers του και η california based σχεδιασμός τα οποία το σπρώχνουν προς τα εκεί. Γι αυτό και πολλοί λαικοί που πήραν m3 ξαναγύρισαν σε Triton series ή κρατάνε και τα 2 μαζί και γι αυτό το Extreme το πουλάνε ακόμη 2,000 με τη moss επάνω. Άλλοι που δεν ασχολούνται με λαικό δεν κολλάνε στα Triton series. Αυτό δεν σημαίνει πως το m3 δεν μπορεί να σταθεί σε άλλα είδη μουσικής. Απλώς θέλει ψάξιμο και όρεξη για δουλειά και προγραμματισμό. Τα Triton series είναι και ήταν standar για όλες τις λαικές/δημοτικές επαγγελματικές δουλειές, αλλά σε λίγο θα υπάρχει έλλειψη υποστήριξης επίσημου service από την Korg (Bon Studio) και οι ήχοι τους θα θεωρούνται ξεπερασμένοι σε κάποια χρόνια. Για να αποφασίσεις τι θα πάρεις στο είπα και σε προηγούμενο post θα πρέπει να ακούσεις και να δεις τα όργανα από κοντά. Το m3 είναι πολύ εύκολο να το βρεις υπάρχει παντού σε καταστήματα μουσικών οργάνων. Τα Classic, Studio & Extreme θα πρέπει να τα ακούσεις από γνωστούς ή να βρεις κάποιο λαικό μαγαζί σε ώρα πρόβας να τα παίξεις. Δεν μπορείς να κάνεις αγορά αν δεν δεις και ακούσεις το όργανο από κοντά και τουλάχιστον να το παίξεις για μια ώρα. Έτσι θα δώσεις 2,0000 αέρα? Ότι απόψεις και να γραφτούν, καλοδεχούμενες κακές ή καλές είναι αέρας εάν εσύ μόνος σου δεν δεις τα όργανα από κοντά για το είδος και στυλ ήχων που θες να έχεις. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gregorio Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 11 Νοεμβρίου 2010 Αφού βρε φίλε Gregorio δεν είχες ποτέ όργανα σειράς Triton πώς είναι δυνατόν να τα συγκρίνεις με το m3 τους με βάση τι? το χρώμα? Συγνωμη,ποτε εκανα εγω συγκριση αυτα τα δυο??? Δεν νομιζω να γραφω κατι τετοιο καπου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Imaginator Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2010 H δική μου ταπεινή γνώμη μετά από 3 χροωια που χρησιμοποιώ το m3 είναι οτι πρόκειται για ένα καταπληκτικο οργανο το οποίο θα σύγκρινα μόνο με το oasys... Oσο ασχολούμαι με τις δυνατότητες του , τόσο με εκπλήσει. Αν αφιερώσεις πολύ μα πολύ χρονο να το μαθεις και το παραμετροποιήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου , δεν νομίζω οτι υπάρχει αλλο τόσο πλήρες workstation. Σου τονίζω πως οταν το πήρα , για ενα χρόνο σχεδον ήθελα να το πουλήσω. Δόξα τω θεώ , το έφερα στα μέτρα μου μετά απο πολύ δουλειά. Τώρα εχω μπει στο τριπάκι του ΚΑΡΜΑ και παρόλο που ποτε δεν ψαρωνα με arpegiators και πολλά -πολλα τέτοια , βλέπω οτι πρόκειται για κάτι ασσύληπτα μουσικό και χρήσιμο. Στα μείον του , βάζω την ελλειψη ενος πολυ καλου ηχου πιάνου... Τωρα για το θέμα της κλάψας ένα θα σου πώ...Αμα θες κλαίει...Αμα το κάνεις να κλάψει θα κλάψει...Λες και το τριτον βγηκε απο την κοργκ για πανυγυρια και το μ3 για deep house... :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Gregorio Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Νοεμβρίου 2010 Imaginator,πολυ σωστα αυτα που λες...Ωραιος φιλε!!!Σιγουρα δεν ειπε κανεις οτι το TRITON βγηκε απο το εργοστασιο για να καλυψει αποκλειστικα την λαικη μουσικη στην Ελλαδα,αλλα το καθιερωσαν οι μουσικοι αυτου του ειδους!!!Που θα παει...θα ερθει και ο καιρος,να γινετε και χαμος απο ηχους για M3!Αυτα αλυσιδα πανε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση