pantsos Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 3 Νοεμβρίου 2010 Καλησπέρα παιδιά. Ποια είναι η γνώμη σας για ένα καλό-μέτριο καλώδιο μέχρι 20-30€ μάρκες?επίχρυσα? Ακούω γνώμες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 5-6 μέτρα να έχεις άνεση κινήσεων και να αντέχει τα πατήματα. Από εκεί και πέρα ας σε διαφωτίσει κανένας άλλος :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Θα σου έλεγα για Spectraflex, αλλά κοστίζει γύρω στο 50αρικο. Πάντως το έχω αρκετά χρόνια και είναι «σκυλί». all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
apo83 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 εγω παντως χρονια τωρα χρησιμοποιω (κιθαριστας ειμαι αλλα δεν νομιζω οτι εχει σημασια) τα low noise καλωδια τις ibanez (εχει ο τριμης). ενα 3μετρο-4μετρο πρεπει να εχει γυρω στο 10 ευρω. δεν ειναι και πολυ ακριβα και γενικοτερα εχουν πολυ καλη κατασκευη και πολυ γερα βισματα. Γενικα ολα τα καλωδια για να αντεξουν θελουν λιγη προσοχη στα πατηματα και να μην στριβουν κατα το τυλιγμα... παιδια, δεν ειναι μπαλαντεζα, ουτε τριχια να τα τυλιγουμε γυρω απο τον αγκωνα οπως βλεπω συνεχεια! με ενα 20ευρω την εχω βγαλει 2-3 χρονια τωρα και με προβες σε studio και στο σπιτι και σε live Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Η άποψή μου είναι να μην ασχοληθείς και πολύ με αυτό το ζήτημα. Αλλά μιας και το ρώτησες, να σου πω και γω δυό κουβέντες. Κατ' αρχήν η κουβέντα δεν έχει νόημα αν παίζεις πανκ, ρέγγε, μέταλ με δεκάδες εφέ και τα συναφή αυτών. Οι high end λεπτομέρειες καλωδίων (εάν υποθέσουμε ότι υπάρχουν τέτοιες) διαφαίνονται στα είδη της μουσικής που θα επιτρέψουν σε τέτοιες λεπτομέρειες να "αναδυθούν". Προσωπικά χρησιμοποιώ Sommer Spirit XXL. Είναι πολύ καλό ηχητικά καλώδιο αλλά έχει το μειονέκτημα (για όσους είναι λίγο ανήσυχοι πάνω στη σκηνή ;D) ότι δεν είναι πολύ εύκαμπτο. Τις κολλήσεις τις έκανα μόνος μου (ναι, με καλάι WBT ασήμι καθότι πρωκτικά καθηλωμένος αλλά σιγά θεραπεύομαι) και χρησιμοποίησα Neutrik jack. Ειδικά το silent (στη πλευρά του μπάσου μόνο επειδή "βραχυκυκλώνει" κατά το βγάλσιμό του, άρα "βλέπει" φορτίο ο amp και δεν κάνει θόρυβο) είναι κατά την άποψή μου μια καταπληκτική πατέντα γενικά για όλους αλλά και ειδικά για τους έχοντες active (το βγάζεις - χωρίς θόρυβο για να μη σου τρώει μπαταρία). Ο τερματισμός των καλωδίων (καλή κόλληση, σοβαρό jack, καλό strain relief) είναι ίσως πιο σημαντική και από το ίδιο καλώδιο. Τώρα, για να σου φύγει κι ο καημός, πάρτα να είναι χρυσά (λέμε τώρα) για να λες στο κεφάλι σου ότι έχει την καλύτερη δυνατή επαφή (λέμε τώρα) και να ξεγνοιάσεις και να ασχοληθείς με το παίξιμο. Υπάρχουν πολλές εταιρείες καλωδίων, από τίς οποίες αρκετές είναι σοβαρές αλλά πολύ λίγες αυτές που κατασκευάζουν (Canare, Mogami, Belden, Klotz) τα καλώδιά τους και δεν βάζουν απλώς το logo τους επάνω. Ένα εύκαμπτο καλώδιο σοβαρής διατομής (τουλάχιστον 0,75), καθαρού χαλκού (όχι επικασσιτερωμένου - προσωπικό μου γούστο και δεν αποδεικνύεται), με χαμηλό capacitance (εκτός αν θες να "κουρδίσεις" λίγο πιο χαμηλά τον ήχο σου οπότε, αντίθετα με τους κιθαρίστες το ξεπερνάς αυτό), καλή θωράκιση (όχι του θανατά που κάνει το καλώδιο παλούκι και στο φινάλε δεν χρειάζεται) που δεν θα ξεπερνάει τα 5-6 μέτρα (όχι για το attenuation αλλά γιατί μετά αρχίζουν τα loops που καλό δεν κάνουν) και σαφέστατα και πρωτίστως να έχει το χρώμα και το σχέδιο που σου αρέσει και σε φτιάχνει, είναι αυτό που μάλλον ψάχνεις. Αν δεν βαριέσαι ρίξε μια ματιά στο παρακάτω, μην το πολυζαλίζεις και ξεκίνα να παίξεις. http://www.procosound.com/download/whitepapers/Understanding%20Instrument%20Cables.pdf Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Οτιδηποτε παραπανω απο αυτο ειναι overkill... http://www.thomann.de/gr/sommer_cable_the_spirit_xxl_instr_60.htm γενικα τα sommer ειναι τα καλυτερα καλωδια στην καλυτερη τιμη,εχουν πολυ χαμηλο capacitance (οσο τα george L) & ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ γερα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Για να λένε τα παιδιά για τα Sommer Spirit XXL, θα είναι καλά- προσωπικά δεν τα έχω παίξει. Απλά η μόνη ένσταση μου είναι ότι εκ πείρας- λόγο των Fender που... γρατζουνάω ;D- προτιμώ το ιnput jack που πάει στο όργανο να είναι γωνία. Το εν λόγο Sommer Spirit XXL που πόσταρε ο SF είναι... «καρφί, σπόντα- σπόντα» που λένε και στην Τσίπρον ;) all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Να πω απλώς και πάλι ότι Προσωπικά χρησιμοποιώ Sommer Spirit XXL. Είναι πολύ καλό ηχητικά καλώδιο αλλά έχει το μειονέκτημα (για όσους είναι λίγο ανήσυχοι πάνω στη σκηνή ;D) ότι δεν είναι πολύ εύκαμπτο. Τα jack βάζεις αυτά που γουστάρεις. Η γωνία είναι όντως καλύτερη όταν το input είναι κάτω (ράχη) και όχι πάνω (plate/pickguard) στο μπάσο. Βολεύει για να περνάς το καλώδιο πίσω από τη ζώνη χωρίς περίεργες κούρμπες. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator Terry RoscoeBeck5 Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 [quote author=audiokostas link=topic=181543.msg505741#msg Η γωνία είναι όντως καλύτερη όταν το input είναι κάτω (ράχη) και όχι πάνω (plate/pickguard) στο μπάσο. Βολεύει για να περνάς το καλώδιο πίσω από τη ζώνη χωρίς περίεργες κούρμπες. Σε plate/pickguard καρφώνω και προτιμάω γωνία. Τόσο για «αισθητικούς» λόγους- αν και λίγο υπερβολικό μου την δίνει να πετάγεται όλο αυτό το... jack- και πρακτικά (αν και (ξανά) είμαι λίγο υπερβολικός, καθότι περνάω το βύσμα από την ζώνη), μην γίνει κανένα... ατύχημα. all this has happened before and will happen again Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Σαφως αν η...τρυπα ειναι πανω στο Pickguard τοτε η γωνια ειναι η καλυτερη λυση (υπαρχουν και ετοιμα Sommer με γωνια,οχι XXL ομως μια και δεν υπαρχει γωνια που να χωραει τοσο κτηνος καλωδιο,εχουν τον ιδιο "ηχο" ομως με τα xxl) Αν η τρυπα ειναι τυπου tele τοτε ετσι κι αλλοιως η περισσοτερες γωνιες ειναι αχρηστες (δεν κουμπωνουν),αν η τρυπα ειναι τυπου Gibson και τα δυο συστηματα μια χαρα ειναι... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση