Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσιευμένο
tr.jpg

 

 

 

αχαχαχαχαχαχαχΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑαχαχαχαχαχαχαχΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

ΑΧΑΧχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

αχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΑΑ

ΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧ

ΑΧαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

αχαχαχαχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑ

ΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧαχΧΑΧΑΧΑ

ΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

ΑΧΧΑΑΧΧΑΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧ

ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΧΑΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΑΑΧΧΧΑΑΧΑΧΑΧ

ΑΧαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

  • Απαντήσεις 43
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δημοσιευμένο

μπορει να αδικω το topic, γιατι δεν εχω διαβασει λεπτομερως τις απαντησεις, αλλα υπαρχει εστω και μια περιπτωση, η μουσικη ως εννοια, ως ιδεα, να ΜΗΝ ειναι τεχνη??

Δημοσιευμένο
μπορει να αδικω το topic' date=' γιατι δεν εχω διαβασει λεπτομερως τις απαντησεις, αλλα υπαρχει εστω και μια περιπτωση, η μουσικη ως εννοια, ως ιδεα, να ΜΗΝ ειναι τεχνη??[/quote']

 

πες τα ρε μιχαλη...ελα ντε...

γιαυτο και δεν εχω απαντησει μεχρι τωρα τιποτα..γιατι δεν μπορω να διαβαζω ανουσιες μαλακισμενες φιλοσοφικες ερωτησεις του τυπου.."η μουσικη ειναι τεχνη;;" :roll: :roll:

ΕΛΕΟΣ!!! :? :?

Δημοσιευμένο
Η Μουσική είναι τέχνη;

 

εμείς εδώ λεγόμαστε καλλιτέχνες;

 

Μήπως η Μουσική δεν είναι πάντα τέχνη' date='

αλλά μπορεί κανείς να «κάνει» Τέχνη

χρησιμοποιώντας την Μουσική;

 

πότε κάτι ανάγεται στο επίπεδο της τέχνης

 

Πώς διαχωρίζουμε την Τέχνη από την Τεχνική;

 

Πως διαχωρίζουμε τον Καλλιτέχνη από τον Τεχνίτη;

 

Και τέλος η τέχνη απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους

ή σε ένα μικρό μόνο μέρος; [/quote']

 

και τωρα που εκνευριστηκα αφου ξαναδιαβασα τις ερωτησεις...ΕΛΕΟΣ και παλι!!!

Δημοσιευμένο

Ολα αυτα που διαβαζω με κανουν να δικαιολογω ΑΠΟΛΥΤΑ τον παρακατω διάλογο (τον οποιο τον ακουσα με τα αυτια μου) μεταξυ ενος ΚΟΛΟΣΣΟΥ του ελληνικου λαϊκου τραγουδιου (ονοματα δεν λεμε αλλα απο το υφος ισως πολλοι καταλαβουνε..) και ενος "σπουδαγμενου" μαέστρου "καλλιτεχνη" κατα τη διαρκεια μιας ηχογραφησης στο στουντιο.

 

Μπαινει λοιπον ο "θεος" στο control room και ακουει τους "οδηγους" & τα backing tracks που εχει γραψει η ορχηστρα (η φωνη θα γραφονταν απο πανω), ακουει το τραγουδι και κατι δεν του παει καλα.

 

Τελικα αυτο που τον ενοχλει ειναι ο μπασιστας ο οποιος εχει αποφασισει να κανει τον Pastorious πανω σε ενα απλο ζεϊμπεκικο και ετσι μπερδευεται με τη μελωδια της φωνης.

 

Γυρναει και λεει λοιπον στο μαέστρο:

 

-"ρε καλλιτεχνη,τι λαμακιες παιζει ο μπασίστας?"

 

-"μα δεν ειναι λαμακιες" λεει ο "καλλιτεχνης" ,"το παιδι ειναι φοβερος μουσικος!"

 

-"μουσικος-μου σηκωνεται!!" λεει ο "θεος" & μας αφηνει ολους κοκαλλο :lol:

 

Κατα την ταπεινη μου γνωμη οσοι μουσικοι "συστηνονται" ως "καλλιτεχνες" ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΣΣΑ & ΠΟΥΠΟΥΛΑ! :twisted:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Αλλο ενα παρόμοιο περιστατικο (παλι με γνωστο λαϊκο τραγουδιστη).

 

Προβα σε μαγαζι και ο "λυραρης" του τα εχει κανει τουμπανα μια και εχει αποφασίσει να εξερευνησει την "αυθεντικη" παράδοση της λύρας και παιζει αλλα αντι άλλων σε γνωστη "επιτυχια" στην οποια η λυρα παίζει 2 νοτες.

 

Τα "χωνει" λοιπόν ασχημα στον λυραρη ο οποίος βαζει την ουρα στα σκέλια και την κοπαναει.

 

"Πως του μιλάτε έτσι του παιδιου" λέει παλι ο "μαέστρος" ,

"ειναι πραγματικός καλλιτέχνης δεν αξιζει τετοια μεταχείρηση!"

 

"ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΚΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΤΣΟΝ!!" ειναι η αποστομωτική (& δικαια απάντηση του "βαρδου") :lol:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Δημοσιευμένο

Wow!

 

Έννοιες όπως "τέχνη" είναι αυτό που στα ελληνικά λέμε "αφηρημένες έννοιες". Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι αντικείμενο θετικών επιστημών, δηλαδή δεν μπορεί να υπάρξει θετικός ορισμός γι' αυτές.

 

Το πρόβλημά μου είναι πως η απουσία ορισμού έστω και αδόκιμου,

δίνει την ευκαιρία για κατάχρησή της έννοιας κατά το δοκούν του καθενός.

Ο SuperFunk έδωσε κάποια παραδείγματα κατάχρησης,

και ιδιαίτερα στο θέμα του μπασίστα που μερακλώθηκε.

Στην προκειμένη περίπτωση ο μπασίστας κλήθηκε και πληρώθηκε

για να εφαρμόσει τεχνική, δηλαδή να παίξει ότι του είπαν,

και όχι να εφαρμόσει τέχνη,

δηλαδή να παίζει συνθέτοντας και δημιουργώντας

ότι τούρθε εκείνη την στιγμή.

 

¶λλες αφηρημένες έννοιες είναι η ελευθερία, η αγάπη, το μίσος, η ομορφιά κλπ.

 

Όχι όλες. Η «ελευθερία» και «η αγάπη» ναι.

Μα και με αυτές τις έννοιες το ίδιο δε συμβαίνει;

Και μάλιστα το μεγάλο μακελειό γίνεται γύρω από τις λέξεις – έννοιες

«ελευθερία», «βοήθεια», «δίκαιο» και «δικαίωμα».

Απουσία ορισμού, ο καθένας ότι θέλει λέει.

Και –δυστυχώς- ΠΡΑΤΤΕΙ.

 

Αν υπήρχε κάποιος γενικά παραδεκτός ορισμός

περί Ελευθερίας, Βοηθείας, Δικαίου και Δικαιωμάτων,

ίσως να μην βλέπαμε γύρω μας όλους αυτούς τους βομβαρδισμούς

που τους έκαναν για το «καλό» των βομβαρδισμένων.

Έτσι για να τους «ελευθερώσουν» βρε παιδί μου!

 

Και ίσως καταλαβαίναμε πως οι ιδιότητες

όπως του καλλιτέχνη, του ιερέα (ιερουργού) κλπ

δεν είναι δυνατόν να γίνονται κατ επάγγελμα. :wink:

 

Οι λέξεις μεταφέρουν πολύ συγκεκριμένες έννοιες,

που μπορούν να ορισθούν έστω και περιφραστικά!

Έχεις ακουστά την ρήση: «τα όρια της γλώσσας σου, είναι τα όρια του νού σου»;

 

Πέραν αυτών, υπάρχει και κάτι ακόμη που παραβλέπεις αγαπητέ Ιχνηλάτη (και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το παραβλέπεις αφού είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις) : ότι καμία απάντηση σε κανένα θέμα δεν μπορεί να είναι θεωρητική, αλλά μόνο πρακτική.

 

Δεν τίθεται εδώ τέτοιο θέμα!

Το ερώτημα «Τι τελικά είναι Τέχνη» είναι φιλοσοφικό

και ώς τέτοιο, επισύρει φιλοσοφική μόνον απάντηση.

Για όποιον ενδιαφέρεται …

 

Οι απαντήσεις που έχει να δώσει ο καθένας μας σε αυτό το ερώτημα, είναι διατυπωμένες στο προϊόν των προσπάθειών του, στη δουλειά του όπως λέμε.

 

Χμ, βεβαίως! Δια του παραδείγματος που λέμε.

 

Για να παρουσιάσεις κάτι όμως,

θα πρέπει να είναι τεχνικά άρτιο – παρουσιάσιμο (μίξη – μάστερινγκ)

Χρειάζονται και κάποια χρήματα. Με καταλαβαίνεις...

 

Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο

είναι πως ξεχωρίζεις την τέχνη από την τεχνική.

 

Θα χρειαζόντουσαν εκατοντάδες τόμοι για να περιγράψεις τι είναι rock and roll ή τι είναι jazz, αλλά αν ακούσεις πέντε λεπτά Miles Davis τότε ξέρεις τι είναι jazz με απόλυτη σαφήνεια και χωρίς καμία αμφιβολία.

 

Θυμάσαι τι έγραψα πάρα πάνω;

«ο απλός προφορικός λόγος δεν μπορεί να εκφράσει τα ανώτερα και βαθύτερα συναισθήματα γιατί η φύση τους είναι ασαφείς . Μπορεί να τα ονομάσει, αλλά όχι να τα εκφράσει. Δηλαδή προφέροντας την λέξη … πχ «μελαγχολία», δεν μπορούμε να κάνουμε κάποιον να την αισθανθεί. Μπορούμε όμως να τον υποβάλουμε σε ένα τέτοιο συναίσθημα με ένα μουσικό κομμάτι, ή έναν πίνακα ζωγραφικής ή ένα πεζογράφημα κλπ.»

 

 

Φαντάζεσαι τον Miles να συζητά γι' αυτό το θέμα;

 

Πολύ θα ήθελα!

Αν θέταμε τα ερωτήματα αυτά στον MD

δεν γνωρίζουμε τι θα μας απαντούσε.

Μπορεί και να διαφωνούσατε! :wink:

 

Μάλιστα, εκτιμώ ότι είναι επικίνδυνο κάτι τέτοιο γιατί ο τρόπος με τον οποίο ορίζουμε κάτι είναι "δια του αποκλεισμού", δηλαδή στο τέλος δεν μας απασχολεί τόσο τι είναι τέχνη, όσο τι δεν είναι τέχνη, άρα περιορίζουμε την πιθανότητα να ανθίσει κάποια άλλη άποψη για το θέμα.

 

Εγώ πάλι πιστεύω πως αν κάποιοι έχουν άλλη άποψη

από αυτήν που τυχών διαμορφώσουμε εμείς εδώ μέσα,

και αισθανθούν αποκλεισμένοι,

θα αντιδράσουν εκθέτοντας ως επιχειρήματα τις απόψεις τους.

Αν εμείς τότε δεν είμαστε εγωιστές και είρωνες

θα το συζητήσουμε μαζί τους φιλικά, και έτσι θα πάμε «πάρα πέρα».

Σήμερα όμως που δεν το «σκαλίζουμε» το θέμα,

θα καθόμαστε εδώ που είμαστε …

 

 

Κατά την άποψή σου και με λίγα λόγια,

η jazz είναι αυτή η ίδια τέχνη ή τεχνική που αποδίδει τέχνη;

 

Αν αγοράσεις ένα βιβλίο που ονομάζεται πχ «η Τέχνη της κιθάρας»

θα σε διδάξει τέχνη ή τεχνικές πάνω στην κιθάρα;

 

Η τέχνη αυτή καθ αυτή διδάσκεται,

ή διδασκόμενος τις τεχνικές ίσως και να ανοίξεις την πόρτα της τέχνης;

 

Αν κάποιος πάρει μια παρτιτούρα και την παίξει άριστα δίχως κανένα λάθος

όπως ακριβώς παίζει ένα sequencer τις νότες που έγραψες παίζοντας εσύ,

είναι καλλιτέχνης ή τεχνίτης;

 

Το να πάρουμε και να αναλύσουμε ένα μουσικό κομμάτι κάποιου καλλιτέχνη,

και μετά να εφαρμόσουμε τις τεχνικές του

γεμίζοντας τον κόσμο με πανομοιότυπα κομμάτια, :wink:

αυτό είναι τέχνη ή τεχνική;

 

Και τελικά όλα αυτά τα βαρύγδουπα ονόματα της μουσικής σκηνής

ασκούν τέχνη και εκφράζονται;

ή ασκούν την τεχνική της κονόμας, που μου είπε και κάποιος ..

 

Μπορεί κανείς να τις συζητά αν θέλει, αλλά μόνο για να βρει κοινό τόπο με άλλους, ώστε να γεννηθεί μία συνεργασία ή μία καλή συντροφιά

 

Φαντάζομαι θα έχεις ακουστά για το «φαινόμενο της πεταλούδας».

Αυτά που θα πούμε εμείς σήμερα εδώ μέσα στο Noiz,

δεν ξέρεις κατά πόσο θα καταφέρουν να προβληματίσουν τον οποιονδήποτε,

με αποτέλεσμα να επηρεάσουν αύριο το μουσικό γίγνεσθαι.

Μπορεί καθόλου, μπορεί και αρκετά. :roll:

 

 

Έχω την εντύπωση πως έχεις καταλάβει τον προβληματισμό μου.

lt;P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">&

Δημοσιευμένο

KOTS

 

 

Ρε συ Ιχνιλατη να σε ρωτησω κατι...

 

Παιδι μου, ΠΟΣΟ ελευθερο χρονο εχεις ωστε να τριγυριζεις απο site σε site σε ΟΛΟ το ελληνικο διαδυκτιο και να γραφεις τα κατεβατα που γραφεις??? Τιποτα αλλο σημαντικοτερο δεν εχεις να κανεις? δεν εργαζεσαι? δεν εχεις δουλειες και υποχρεωσεις? τι κανεις ολη μερα μεσα στο pc σου?? εκει λιωνεις?

 

Όποιος δεν βλέπει τηλεόραση

και δεν σαπίζει στις καφετερίες …

έχει χρόνο για τα πάντα.

 

Το ότι και καλά μου την είπες τώρα, σε κάνει να αισθάνεσαι καλά;

Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι σε πείραξα και μου ξερνάς τόση χολή!

lt;P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">&

Δημοσιευμένο

Όποιος δεν βλέπει τηλεόραση

και δεν σαπίζει στις καφετερίες …

έχει χρόνο για τα πάντα.

 

Σωστόν.

Παρ' όλα αυτά δεν θα συνεχίσω τη συζήτηση με τον Ιχνηλάτη διότι είναι σαφές ότι δεν αφορά τους υπόλοιπους στο noiz οι οποίοι αντί να μη-συμμετέχουν (δικαίωμά τους) επέλεξαν να χλευάσουν (όχι δικαίωμά τους).

 

Επιστροφή λοιπόν στα οικεία θέματα : "ξύλα κιθάρας"' date=' "χορδές από ατσαλόσυρμα", "ο ήχος του Steve Vai ή της γάτας του", "ποιο από τα εξής world-class synths να αγοράσω για να παίζω τα τρία ακόρντα που ξέρω", "ποιο world-class sequencer είναι καταληλότερο για να φορτώνω τις έτοιμες λούπες που μου έδωσε ένας φίλος μου", "θεοί πόσο φθηνότερος είναι ο θωμάς" κλπ κλπ.

 

Θα' θελα να 'ξερα, αν εγώ έμπαινα σε κάθε thread από αυτά που δεν έχουν [i']απολύτως καμία σχέση με μουσική [/i]και τα ξεπάτωνα είτε με χιουμοριστικές εικόνες τύπου Superman, είτε με ειρωνικές κουβέντες που είπαν άγνωστοί μου σε άγνωστούς μου, ΠΟΣΕΣ φορές θα με είχατε κράξει και πόσες φορές θα είχατε ζητήσει να με πετάξουν στα σκουπίδια;

 

Σε τελευταία ανάλυση, έχω επίγνωση του ότι ο Ιχνηλάτης δεν συμπεριφερόταν σωστά - και μάλιστα του το είπα πολύ ξεκάθαρα, αλλά αυτή η διαρκής και επίμονη προσβολή ενός ανθρώπου επειδή επιμένει να προσπαθεί να συζητήσει σε ένα διαφορετικό επίπεδο (όχι απαραιτήτως καλύτερο, αλλά σίγουρα διαφορετικό) συνιστά κατάφωρη παραβίαση κάθε κανόνα ευγένειας και καλώς νοούμενης ανοχής.

 

Δηλώνω insulted.

Mea Culpa

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...