The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Και εδώ...προφανώς...συγκρίνεις ένα ασταθές συστατικό όπως είναι το ξύλο...Εγώ θα σου έλεγα να κάνεις το ίδιο πείραμα (που δεν το έχεις κάνει καμμία φορά) αλλιώς. Πάρε μία από το Custom Shop ξύλινη και μετά μία με ένα συνθετικό σώμα...τότε ναι, αρχίζει και έχει ενδιαφέρον το πείραμα... Το θέμα είναι, ακριβώς, ότι ένα "ελεγχόμενο" υλικό, όπως οι εποξικές ρητίνες ή το "τεχνητό" ξύλο των Flaxwood θα έχει ΠΑΝΤΑ την ίδια συμπεριφορά, και ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για όργανα κάπως ευρύτερης παραγωγής. Όχι για έναν μπουτίκ οργανοποιό που φτιάχνει 2 όργανα το μήνα, και άρα έχει την απόλυτη πολυτέλεια να πειραματίζεται και να επιλέγει για να φτιάξει ακριβώς ό,τι θέλει. Φίλε S9F το παραπάνω συμπέρασμα ενισχύει στην πραγματικότητα τις απόψεις σου. Όσο για τη μυστήρια ράτσα των οικολόγων, οι πιο σοβαροί απ'αυτούς, τουλάχιστον, έχουν δυστυχώς δίκιο, μιας και το ξύλο σαν υλικό (και δη το σπάνιο τοιούτο) χρησιμοποιείται σε τεράστιες ποσότητες για να επενδύσει τους τοίχους γραφείων, τα πατώματα επαύλεων και το εσωτερικό πολυτελών αυτοκινήτων διαφόρων... επιτυχημένων CEO ανά την υφήλιο. Αν δεν υπάρχει λόγος (που για μένα ΔΕΝ υπάρχει) ας μην το χρησιμοποιούμε και για κάτι τόσο ευγενές όσο ένα μουσικό όργανο (αναφέρομαι κυρίως σε ξύλα που όλοι γνωρίζουμε ότι προέρχονται από απειλούμενα πλέον είδη). Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Το θέμα είναι, ακριβώς, ότι ένα "ελεγχόμενο" υλικό, όπως οι εποξικές ρητίνες ή το "τεχνητό" ξύλο των Flaxwood θα έχει ΠΑΝΤΑ την ίδια συμπεριφορά H απορία μου πάντα θα είναι, εάν αυτό είναι κακό...ή ζητούμενο... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 H απορία μου πάντα θα είναι, εάν αυτό είναι κακό...ή ζητούμενο... Ωραία ατάκα Ανέστη... thank you. ;D Για αυτόν που ψάχνει στο μουσικό όργανο τη δική του "προσωπικότητα" πιθανώς το παιχνίδι του "ψάχνω να βρω ακριβώς την LP που μου ταιριάζει" να είναι το ζητούμενο. Δηλαδή εσένα μπορεί να σου αρέσουν οι τσαχπίνες γυναίκες με μερικά πιασίματα και ύψος κάτω από 1,60, εμένα όχι... και οι δύο μας θέλουμε LP, αλλά εμένα μου γυρνάει το μάτι αν είναι πάνω από 4 κιλά, εσύ γουστάρεις βαριές... ΟΚ ως εδώ. Από την άλλη αν έχεις επικεντρώσει την αναζήτηση σε ένα όργανο για να παίζεις μουσική η "εγγύηση" του να μπορείς να διαλέξεις οποιοδήποτε και να ακούγεται με διαφορές <0.1% ίδιο με το διπλανό του, σου δίνει την πολυτέλεια να ασχολείσαι μ'αυτό που έχει σημασία. Δηλαδή τη μουσική. Και οι δύο προσεγγίσεις είναι valid πάντως, ας μην ξεχνάμε ότι και το mojo μπορεί να σε κάνει να παίζεις καλύτερη μουσική. ;) Θυμήθηκα και ένα βιντεάκι που είχε ανέβει παλιότερα, όπου ο Paul Reed Smith έλεγε ότι μπορεί να "γνωρίζει" με σιγουριά το πως θα ακούγεται μια κιθάρα που θα φτιάξει σε ποσοστό 60% περίπου. Πολύ τίμια άποψη. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Για αυτόν που ψάχνει στο μουσικό όργανο τη δική του "προσωπικότητα" πιθανώς το παιχνίδι του "ψάχνω να βρω ακριβώς την LP που μου ταιριάζει" να είναι το ζητούμενο. Και θεωρείς ότι αυτή η "προσωπικότητα" βρίσκεται στο ξύλο και όχι στο 1.000.000 άλλους παράγοντες που η σημερινή τεχνολογία αφειδώς μας προσφέρει? Τον παράγοντα δάκτυλα, νομίζω, δεν χρειάζεται να τον συζητήσουμε γιατί (ας μην κλείνουμε τα μάτια) εκεί κρύβεται η προσωπικότητα... ;) Θυμήθηκα και ένα βιντεάκι που είχε ανέβει παλιότερα, όπου ο Paul Reed Smith έλεγε ότι μπορεί να "γνωρίζει" με σιγουριά το πως θα ακούγεται μια κιθάρα που θα φτιάξει σε ποσοστό 60% περίπου. Πολύ τίμια άποψη. κανείς δεν αμφιβάλει ότι ο Paul Reed Smith είναι μια μεγάλη προσωπικότητα... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Τον παράγοντα δάκτυλα, νομίζω, δεν χρειάζεται να τον συζητήσουμε γιατί (ας μην κλείνουμε τα μάτια) εκεί κρύβεται η προσωπικότητα... ;) Ναι αλλα μιλάμε για τον ίδιο παίκτη άρα και για τα ίδια δάχτυλα. Δεν μπορώ να φανταστώ πως εσύ με την εμπειρία που έχεις (πάρα το νεαρό της ηλικίας σου ;) ) δεν έχεις παίξει κιθάρες προδιαγραφών που σου φάνηκαν ψόφιες... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Δεν μπορώ να φανταστώ πως εσύ με την εμπειρία που έχεις (πάρα το νεαρό της ηλικίας σου ;) ) δεν έχεις παίξει κιθάρες προδιαγραφών που σου φάνηκαν ψόφιες... ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ (και επειδή δεν είμαι μαζοχιστής.... :)) θεωρώ ότι το ξύλο είναι ασταθές υλικό και υπάρχουν πολύ καλύτερα υλικά για να φτιάξουμε καλύτερες κιθάρες ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 ΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ (και επειδή δεν είμαι μαζοχιστής.... :)) θεωρώ ότι το ξύλο είναι ασταθές υλικό και υπάρχουν πολύ καλύτερα υλικά για να φτιάξουμε καλύτερες κιθάρες ;D +1 ..σε αντιπαράθεση με μας τους συνθ παικτες που μας βγαίνουν τα μάτια στα ηλεκτρονικα..για κάτι καλύτερο. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Σου έχω πεί ότι δεν διαφωνώ. Ούτε πιστεύω στις διάφορές μεταξύ ειδών ξύλου. Πιστεύω, όμως, στις διάφορες μεταξύ κομματιών ξύλου και ότι ένα καλό κομμάτι, ένα καλό σώμα, δεν μπορεί να το αντικαταστήσει κανένα υλικό που έχω ακούσει έως σήμερα. Η επαναληψιμοτητα στην παραγωγή ήχου δεν συνεπάγεται και την καλυτερη ποιότητα. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Η επαναληψιμοτητα στην παραγωγή ήχου δεν συνεπάγεται και την καλυτερη ποιότητα. Ούτε χειρότερη...εκτός εάν σου αρέσει η λοταρία...να σκάς 2000-3000 για κιθάρα και να μην είσαι σίγουρος εάν η διπλανή είναι καλύτερη...ή ακόμα χειρότερα....να μην είσαι σίγουρος πως θα είναι μετά από 5 χρόνια... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Νοεμβρίου 2010 Σου έχω πεί ότι δεν διαφωνώ. Ούτε πιστεύω στις διάφορές μεταξύ ειδών ξύλου. Πιστεύω, όμως, στις διάφορες μεταξύ κομματιών ξύλου και ότι ένα καλό κομμάτι, ένα καλό σώμα, δεν μπορεί να το αντικαταστήσει κανένα υλικό που έχω ακούσει έως σήμερα. Η επαναληψιμοτητα στην παραγωγή ήχου δεν συνεπάγεται και την καλυτερη ποιότητα. Αν και διαφωνώ για τις διαφορές μεταξύ ειδών ξύλων -υπάρχουν, γιατί απλά είναι... υλικό με άλλες ιδιότητες- συμφωνώ (διστακτικά) στο ότι δεν έχει εξελιχθεί η οργανοποιΐα σε βαθμό που να μπορεί να προσφέρει εναλλακτικά υλικά για το οποιοδήποτε ξύλινο αντίστοιχο. Μάλιστα προ ετών ο Sterling Ball είχε επενδύσει ένα σκασμό λεφτά για εναλλακτικά υλικά, για την κατασκευή του Bongo, για να καταλήξει ότι... "σαν το ξύλο τίποτα". Θα περάσει καιρός μέχρι να γίνει γενικευμένη τάση η χρήση σύνθετων υλικών. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση