Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Ρε αγόρι, γιατί φοράς την κιθάρα... σουτιέν? ;D ;D ;D Genious.......πρέπει να τονίζονται τα ''προσόντα'' του Νέστορα! ;D Εξού και το κιθαρόνι στα ψηλά πατώματα...τα μπαρέ είναι πιο βολικα ! ;D www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Κανείς δεν σχολίασε την εφηβική ομορφιά μου. Μόνο γιατί τη κρεμάω ψηλά, δηλ. τώρα που είναι κρεμασμένη χαμηλά είναι καλύτερα? InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 δηλ. τώρα που είναι κρεμασμένη χαμηλά είναι καλύτερα? Όχι, απλά κάνει περισσότερη φασαρία για το τίποτα!!!!!! Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Κανείς δεν σχολίασε την εφηβική ομορφιά μου. Μόνο γιατί τη κρεμάω ψηλά, δηλ. τώρα που είναι κρεμασμένη χαμηλά είναι καλύτερα? E...όχι και κανείς... ::) www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 E...όχι και κανείς... ::) :-X Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Επαναφέρω το θέμα....όχι για το κλιπς, όσο για την τελευταία ανακάλυψή μου που κολλάει στον τίτλο... Ήδη τους έχω στείλει email, και βλέπω τον τίτλο να γίνεται πραγματικότητα http://www.fibersonixx.com/solid_bodies.htm Είδες πως ξεκινάει η σελίδα τους? "The body of an electric guitar can vibrate in multiple modes to provide the desired sound. Each species of wood has its own density and grain structure which determines its stiffness and weight distribution, which ultimately determines the sound." ;) Και επίσης παρακάτω λένε: "We can also form a core inside the shell to provide custom tuning of unwanted frequencies. This core can help diminish some of high pitched responses and provide a warmer tone. We can selectively reinforce various area of the solid body to improve the tone. For example, a bridge mounting area that is stiffer will sustain string vibrations longer. We can combine a flexible body to enhance lower frequencies with a neck pocket that is stiffer to improve sustain. All of this is possible by choosing different fibers to create different performances." Γιατί άραγε ;)? Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Γιατί άραγε ;)? Γιατί πως αλλιώς θα προσελκύσουν τα χρόνια θύματα? ;) ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Γιατί άραγε ;)? Θα σοβαρευτώ (λίγο), για να χρησιμοποιήσω τη "πάσα" που μου δίνεις. Κανείς δεν αντιλέγει ότι όλοι οι παράγοντες προσδίδουν κάτι σε ένα προϊόν όπως η ηλεκτρική κιθάρα. Το πόσο προσδίδουν και γιατί είναι όμως το πραγματικό ερώτημα. Προφανώς και κάποια συστατικά σε βοηθούν να κατευθύνεις ηχητικά ένα όργανο...όχι όμως να το εγγυηθείς. Θα θυμίσω παράδειγμα φίλου μας που πρόσφατα έγραψε ότι πήγε στο customshop της Gibson και δοκίμασε 10 ΙΔΙΕΣ κιθάρες για να καταλήξει στη δικιά του...Θα επαναλάβω, ΙΔΙΕΣ...ίδια ξύλα, ίδια κομμάτια ξύλου, ίδιοι μαγνήτες και ηλεκτρικά, ίδιο (μάλλον) χρώμα....άρα που παίξαν ρόλο εκεί τα ξύλα? Αυτό και μόνο αρκεί, για να μην πολυδίνουμε σημασία....ατυχώς...σε άρθρα περί ξύλων, όπως αυτό που έγραψες... 8)...που περιγράφουν πρωτογενές υλικό και όχι τελικό επεξεργασμένο. Τώρα με όλα αυτά τα "μοντέρνα" υλικά -νομίζω- ότι βγάζουμε από το κεφάλι μας το ρόλο του υποστρώματος. Προφανώς και εδώ το υλικό παίζει το ρόλο του, αλλά είναι το ίδιο, επαναλήψιμο, απόλυτα προβλέψιμο και ανεπηρέαστο από εξωτερικές (πχ καιρικές...) συνθήκες.. Επίσης δεκτό ότι σε άλλους αρέσει αυτό και σε άλλους όχι ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Γιατί πως αλλιώς θα προσελκύσουν τα χρόνια θύματα? ;) ;D Ναι αλλά βάση αυτών που γράφουν, η λογική τους είναι βασισμένη στην αρχή του ξύλου, άσχετα αν ηχητικά έχει άλλο αποτέλεσμα. Πάντος πιστεύω οτι αν το ψάξει κάποιος και τους αρχίσει τις ερωτήσεις για τα περί ήχου και πως το φέρνετε έτσι κι αλλιώς, θα καταλήξουν να πουν οτι "Μα όταν το φτιάξουμε με τα Χ specs κοντρες, μπλοκ κλπ κλπ, θα έρθει στον ήχο του Ash, του Alder κλπ" Και θα προσθέσουν και καμία σάλτσα δικιά τους για sustain και τέτοια. Θα θυμίσω παράδειγμα φίλου μας που πρόσφατα έγραψε ότι πήγε στο customshop της Gibson και δοκίμασε 10 ΙΔΙΕΣ κιθάρες για να καταλήξει στη δικιά του...Θα επαναλάβω, ΙΔΙΕΣ...ίδια ξύλα, ίδια κομμάτια ξύλου, ίδιοι μαγνήτες και ηλεκτρικά, ίδιο (μάλλον) χρώμα....άρα που παίξαν ρόλο εκεί τα ξύλα? Στην πυκνώτητα του ξύλου, που διαφέρει απο δέντρο σε δέντρο πχ? Επίσης στο παράδειγμα που αναφέρεσαι, τί ρόλο έπαιξαν οι μαγνήτες? Αυτό και μόνο αρκεί, για να μην πολυδίνουμε σημασία....ατυχώς...σε άρθρα περί ξύλων, όπως αυτό που έγραψες... Το οποίο όμως έχει τοποθέτηση για τον ήχο του κάθε ξύλου που επαληθεύεται εύκολα. Τώρα το αν τα συνθετικά υλικά είναι πιο σταθερά στον ήχο τους (δεν αλλάζει με τα χρόνια) και δεν επιρεάζονται απο καιρικές συνθήκες κλπ, νομίζω οτι δεν ενδιαφέρει τη μάζα που θα πάει σε αγορά μίας ξύλινης κιθάρας, εμπιστευόμενος καταρχήν τα χρόνια εμπειρίας πάνω σ'αυτά και τον ήχο τους και κατά δεύτερον μη εμπιστευόμενος τον ήχο μή ξύλινων οργάνων που αν και μπορεί με κάποια υλικά να είναι καλός, δεν παύει να είναι διαφορετικός και πιθανόν όχι αποδεκτός. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 4 Νοεμβρίου 2010 Ναι αλλά βάση αυτών που γράφουν, η λογική τους είναι βασισμένη στην αρχή του ξύλου, άσχετα αν ηχητικά έχει άλλο αποτέλεσμα. To fiber έχει τον δικό του ήχο. Από ότι κατάλαβα εγώ, με τη μεθοδολογία που έχουν και τη τεχνολογία...και αυτόν τον κατευθύνουν. Στην πυκνώτητα του ξύλου, που διαφέρει απο δέντρο σε δέντρο πχ? Μα ακριβώς γι αυτό λέω ότι το ξύλο είναι "ασταθές" υλικό. Εάν αρχίσουμε να υπολογίζουμε και τη πυκνότητα...τότε είναι τελείως άχρηστο το άρθρο σου (και όλα όσα κυκλοφορούν στο νετ), γιατί δεν τη προβλέπουν... Επίσης στο παράδειγμα που αναφέρεσαι, τί ρόλο έπαιξαν οι μαγνήτες? Μιλάμε για ίδιες κιθάρες, με ίδιους μαγνήτες...Μήπως ο ρόλος του setup, αρχίζει να γίνεται πιο σημαντικός από το ξύλο? Το οποίο όμως έχει τοποθέτηση για τον ήχο του κάθε ξύλου που επαληθεύεται εύκολα. Θα επαναλάβω επίσης ότι όλα αυτά περιγράφουν πρωτογενές υλικό και όχι τελικό επεξεργασμένο. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση