Superfunk Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Κι ομως μου εχει συμβει...μια φορα θυμαμαι ειχα παει με εναν απο τους καλυτερους ενισχυτες που ειχα (λαμπα) και ο ηχοληπτης ηταν τοσο ασχετος που καταφερε να κανει ενα μηχανημα των 1400 ευρω να ακουστει σαν DRIVE 15watt... Μαθε να τοποθετεις ΣΩΣΤΑ το μικροφωνο στον ενισχυτη σου (φυσικα εχεις ΔΙΚΟ ΣΟΥ μικροφωνο ετσι δεν ειναι?) και απλα λεγε στον ηχογλυφτη να εχει flat το καναλι σου στην κονσολα ωστε να εισαι εσυ ο κυριως υπευθυνος για τον ηχο σου. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas80 Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 πρόσφατα σε live ο ηχολήπτης χρησιμοποίησε το δικό μου μικρόφωνο και για τον ενισχυτή της άλλης μπάντας που έπαιζε μαζί μας ..... αφού το μαγαζί διέθετε μόνο DI και κάτι σάπια μικ ότι να ναι ;) Οταν πας οργανωμένος και ξέρεις τι θες ... νομίζω μπορείς να διεκδικήσεις σοβαρότερη αντιμετώπιση . όπως λέει και ο από πάνω πολύ σωστά :) www.facebook.com/kostas.antonakopoulos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Alter Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 παντως ενας εξομοιωτης ενισχυτη (ειτε pocket pod ειτε sansamp ειτε bad monkey ;D) πρεπει να ειναι στη θηκη της κιθαρας οπως .. οι χορδες, γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να μη χρειαστει, ειτε λογω στραβης, ειτε λογω συνθηκων... (καμμενη λαμπα, δεν υπαρχει χωρος, βομβος απ την κολαση, ηχοληπτης απ την κολαση, soundcheck δευτερολεπτων ..και παει λεγοντας) και το ιδιο ισχυει και σε στουντιο, ειδικα οταν δεν ειναι δικη σου παραγωγη. και trainwreck να εχεις, αν πας με ενα podακι ειναι ολοι ευτυχισμενοι YouTube | Instagram Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Aυτο ειναι μια πολυ καλη ερωτηση... 1) Συνηθως κοστιζει πολυ για καποιες μπαντες 2) Εχει μαγαζια που παιζει μονο ο δικος τους Το 1) ειναι μυθος.Ουσιαστικα σας πεφτει απο 25-30 ευρω ανα μελος αν ειστε μια νορμαλ 5μελης μπαντα. Και ησυχαζει το κεφαλι σας οτι παντα θα συνεννοειστε με τον δικο σας συνεργατη που σας ξερει και θα φροντισει να ακουστειτε το καλυτερο δυνατον για τις συνθηκες του χωρου που παιζετε.Δεν το αξιζουν αυτο ολες οι ωρες που εχετε ριξει σε προβες οπως και ο εξοπλισμος που αγορασατε? Εσεις κρινετε. Το 2) απλα δεν παιζει ή δεν παιζετε αν παιζει.Αυτο το ξεκαθαριζεις εξ αρχης. Αν πας οπουδηποτε με τον ηχοληπτη σου,ο ηχοληπτης του μαγαζιου το μονο που εχει να κανει ειναι να τον κατατοπισει σε αυτα που θα τον ρωτησει ο δικος σας και να προσεχει απλα για την "υγεια" των μηχανηματων.Εσεις σε καθε περιπτωση το μονο που εχετε να ασχοληθειτε ειναι το να παιξετε καλα και να περασετε καλα,αυτο που πρεπει ουτως ή αλλως να απασχολει το μυαλο του μουσικου στο live και οχι η ανασφαλεια ως προς το τι αποτελεσμα βγαζει ο αγνωστος τεχνικος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Marshallist Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 +1 σε ολα τα παραπάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dead Inside Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 ρε παιδια μια απορία μου γεννηθηκε διαβαζοντας τα post. η LINE6 POD HD500 και η DIGITECH RP 1000 μπορούν να παιξουν κατευθείαν σε ηχειο χωρίς προενίσχυση, ενώ η LINE6 M13 οχι γιατι έχει μόνο εφφε κ οχι γκαζι ? δηλ θα μπορουσε να παιξει απλα μονο καθαρα κ εφφε ? ρωταω γιατι με τις ηλεκτρικες συνδεσεις δε το 'χω και μπερδευομαι ..... ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
X-minor Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 ρε παιδια μια απορία μου γεννηθηκε διαβαζοντας τα post. η LINE6 POD HD500 και η DIGITECH RP 1000 μπορούν να παιξουν κατευθείαν σε ηχειο χωρίς προενίσχυση, ενώ η LINE6 M13 οχι γιατι έχει μόνο εφφε κ οχι γκαζι ? δηλ θα μπορουσε να παιξει απλα μονο καθαρα κ εφφε ? ρωταω γιατι με τις ηλεκτρικες συνδεσεις δε το 'χω και μπερδευομαι ..... ??? H M13 εξομοιώνει πετάλια και όχι ενισχυτές. Οι υπόλοιπες γνωστές πεταλιέρες έχουν και εξομοιώσεις ενισχυτών. Κατά τ'άλλα, εγώ στη θεσ/νίκη και τα γνωστά μαγαζιά παραπάνω από την GT8 μου δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσω ποτέ, και φυσικά ούτε θα δαπανήσω παραπάνω για λαμπάτους ενισχυτές (κουβάλημα, στήσε-ξεστήσε κλπ.) ούτε για πεταλιέρες δύο χιλλιάδων ευρώ (ξανακουβάλημα, ξαναστήσε-ξέστησε κλπ.) ούτε για rack (το αυτό). Όσο για τον ηχολήπτη, ε κακά τα ψέμματα, η μέση διασκευομπάντα ή original μπάντα που παίζει για μια ώρα για ψίχουλα δεν θα κάτσει να σκάσει τα ανύπαρκτα απ'την τσέπη τους για ηχολήπτη. Καλά τα γούστα μας και απολύτως κατανοητά όλα, αλλά πρακτικά δυστυχώς δεεεν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Disclaimer: όλα τα παρακάτω πολύ πολύ φιλικά και χωρίς παρεξήγηση. Είχα γράψει άλλο ένα post αλλά το έφαγε η μαρμάγκα (του εταιρικού internet). Οπότε το επαναδιατυπώνω εδώ. Καταρχάς αν απαντάει κάποιος σε προηγούμενο δικό μου post περί modeling μηχανημάτων, με τα περί "επαγγελματισμού" στα gigs, να ξέρει ότι κάνει αυτό που λένε "preaching to the choir". Έχω γράψει σε ανύποπτο χρόνο (και εφαρμόζω) για την ανάγκη ύπαρξης ηχολήπτη στη μπάντα, την ανάγκη να πηγαίνουμε έγκαιρα (και έγκυρα) στα soundcheck, την ανάγκη του να κουβαλάμε δικό μας εξοπλισμό, με backup και τα πάντα, και πολλά άλλα. Ο φίλος Τόλης σαν επαγγελματίας τα θεωρεί αυτονόητα όλα αυτά. Δυστυχώς, όσους δεν πάνε σε πολλά live ερασιτεχνικών γκρουπ, θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι το συνηθέστερο είναι ο ήχος να βγαίνει τραγωδία. Από ανθρώπους που έχουν πάνω στη σκηνή μηχανήματα πολλών χιλιάδων ευρώ. Τις πταίει αλήθεια? Το ότι άλλα λέμε και άλλα κάνουμε? Το ότι κοιτάμε να φτιάξουμε ήχο που μας αρέσει εμάς στο πατάρι και στα @@ μας τι ακούνε από κάτω? Το ότι νομίζουμε πως ξέρουμε να "φτιάχνουμε ήχο" ενώ δεν ξέρουμε την τύφλα μας? Απλές ερωτήσεις που πρέπει όλοι να απαντήσουμε με τιμιότητα στον εαυτό μας πριν τα βάλουμε με το "κακό μαγαζί" και τον "ανίδεο ηχολήπτη". Αυτά με έχουν απασχολήσει τελείως πρακτικά τόσο "από πάνω" όσο και "κάτω", σαν ακροατή. Μάλιστα ξεκίνησα με αφορμή ένα live που βρέθηκα προ 2 μηνών να γράψω και ένα κειμενάκι σχετικά, αλλά με το ένα και το άλλο το άφησα. Πιθανώς να μπορέσω να το γράψω στις επόμενες ημέρες. Επαναλαμβάνω λοιπόν την ατάκα που θορύβησε τόσο πολύ το Silot: Το γενονός παραμένει πως, αν κάποιος επιλέξει να χρησιμοποιήσει ένα "κονσέρβα-μοντελοκούτι" με το σωστό τρόπο, θα βγάλει καλύτερο ήχο ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ, απ'ότι αν προσπαθήσει να το παίξει "παραδοσιακός" χωρίς τα προαπαιτούμενα που αναφέρονται παραπάνω. Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο και ο θάνατος. 8) Τώρα, αν κάποιος παθαίνει αλλεργικό σοκ με την αναφορά λέξεων όπως "Line6", "modeling" κλπ, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι. Θα συνιστούσα ενημέρωση από πρώτο χέρι για τα σημερινά Line6, Digitech, Fractal, Digidesign και λοιπά μπλιμπλίκια. Αλλιώς μου έρχονται εικόνες μπαρμπάδων μου και ο τρόπος που αντιδρούσαν στην αναφορά των χαρακτηρισμών "αριστερός" και "δεξιός". Πριν από 20+ χρόνια. ;) ;D ;D Αυτά και δείτε ξανά το disclaimer πάνω πάνω στο post. :) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gerrard Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 εμένα μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές πάντως και με διάφορες μπάντες να μην μπορώ να φέρω ''δικό'' μου ηχολήπτη επειδή το μαγαζί δουλεύει αποκλειστικά τον δικό του. Και το πιό πρόσφατο ήταν το καλοκαίρι στους αφανείς όπου απλά ρώτησα αν μπορούμε να φέρουμε δικό μας και μου είπαν όχι. Btw μια χαρά ήχο είχαμε και μια χαρά συνεννόηση είχαμε με το παιδί. Δεν έχω παράπονο.. τετραφάρμακος www.myspace.com/palebluepanos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Silot Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 (.........) Το ότι άλλα λέμε και άλλα κάνουμε? Το ότι κοιτάμε να φτιάξουμε ήχο που μας αρέσει εμάς στο πατάρι και στα @@ μας τι ακούνε από κάτω? Το ότι νομίζουμε πως ξέρουμε να "φτιάχνουμε ήχο" ενώ δεν ξέρουμε την τύφλα μας? Απλές ερωτήσεις που πρέπει όλοι να απαντήσουμε με τιμιότητα στον εαυτό μας πριν τα βάλουμε με το "κακό μαγαζί" και τον "ανίδεο ηχολήπτη". (..............) Το γενονός παραμένει πως, αν κάποιος επιλέξει να χρησιμοποιήσει ένα "κονσέρβα-μοντελοκούτι" με το σωστό τρόπο, θα βγάλει καλύτερο ήχο ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ, απ'ότι αν προσπαθήσει να το παίξει "παραδοσιακός" χωρίς τα προαπαιτούμενα που αναφέρονται παραπάνω. Αυτό είναι τόσο σίγουρο όσο και ο θάνατος. 8) + 13 ;) Leo got it right the first time Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση