Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Να σου πω την αλήθεια ούτε γι αστείο δεν θα το σκεφτόμουν. Εχω πάψει να πιστεύω σε black boxes. Πέρα από μια κιθάρα που να κάθεται καλά στα χέρια μου, (όπως πχ μια Eastwood 335 που έπιασα προχτές και κοστίζει καινούργια τα μισά λεφτά από την δική μου Gibson), κι ένα καλό ενισχυτή που να μη χρωματίζει και να παίζει σε χαμηλές εντάσεις χωρίς να ακούγεται ψόφιος, δεν πιστεύω πως ένα τέτοιο κουτί (που ουσιαστικά είναι μια τρανζιστοράτη προενίσχυση για να λέμε τα σύκα... σύκα, με το PSA-1 και το Ethos στην πιο εκτεταμένη του μορφή) θα με μεταμορφώσει. Μάλιστα για να σου πω και την αλήθεια, τελευταία παίζω περισσότερο με ένα Behringer Vamp Pro... Θα ανεβάσω κάτι με κάποια άλλη αφορμή για να καταλάβεις. Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία. Δεν το αποκλείω, στην συγκεκριμένη περίπτωση το mojo έχει την τιμητική του, σίγουρα. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν ακούγεται εκπληκτικά το ρημάδι... σε ό,τι έχω ακούσει "κονσέρβα" εννοείται... Και τα Hermida, Jetter, κλπ, κλπ, καλά ακούγονται, αλλά εκεί είναι ακόμα περισσότερα τα... φούμαρα. ;) Ελπίζω να καταφέρω να το βασανίσω λίγο απόψε (αν με αφήσουν! ;D) και θα γράψω εντυπώσεις από πρώτο χέρι. Ανεξάρτητα μ'αυτό, ξέρεις και ξέρουμε και ξέρεις ότι ξέρουμε πως ξέρεις να βγάλεις ήχο από ο,τιδήποτε (βλ. Roland Cube παλιότερα, κλπ). Αυτή την παρατήρηση λάβε την ως συμβολή στον αγώνα κατά του GAS. ;D Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kguitar Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Δεν λέω πως δεν είναι καλά, αλλά από ένα σημείο και μετά τα φούμαρα είναι πιό πολλά από την ουσία. +1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Sorry για το off topic, αλλά όποιος έχει την τρέλλα μ'αυτό τον ήχο μας καταλαβαίνει. Ο Yameth παρεμπιπτόντως νομίζω έχει λιποθυμήσει. Κι εγω σορυ για το offtopic αλλά την έχω κι εγω αυτή την τρέλλα!! :D Τώρα πως γίνεται να τρελαίνεσαι με κάτι που δεν έχεις παίξει..??..(ούτε καν ακούσει ζωντανά με τ'αυτιά σου...)... ::) Ξέρω και γω? Δεν έχει να κάνει πάντως με το hype που συνοδεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα. Πραγματικά με πιάνει τρέλλα όταν το ακούω. Όταν έκανα ακρόαση για πρώτη φορά την δεκαετία του '90 στο lp του robben ford "mystic mile" έπαθα μεγάλη ζημιά και είπα "that's it!!"..."ακούω μπροστά μου τον ήχο που έχω μέσα στο κεφάλι μου!!". http://listen.grooveshark.com/#/search/songs/?query=the%20plunge%20robben%20ford ...χωρίς να ξέρω με τί παιζει ο ford ή τί εστί dumble. Αυτό το έμαθα εκ των υστέρων. (Δεν ήμουν επηρεασμένος δλδ απο όλο αυτό το hype που τον συνοδεύει..) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gpiad Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Οκτωβρίου 2010 πολλα Likes Yameth!! ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Πολύ ωραίο κομμάτι και με άψογη παικτική αισθητική! Μου άρεσε ότι παρά το "μυστήριο" bassline της εισαγωγής, δεν σου σκοτεινιάζει γενικά την διάθεση. Το σημείο δε που τελειώνει και το κομμάτι αλλά και που ακούγεται και σε άλλα σημεία, "ξυπνάει" όμορφα chills και ηχητικές μνήμες ειδικά με τον όμορφο chorusάτο ήχο στο μπάσο. Παρατηρήσεις: -Θα μπορούσε το σόλο του rhode να είναι αρκετά καλύτερο μιας και ακούγεται να μένει πίσω από το beat αλλά και σε κάποια δύσκολα μέρη μπερδεύουν λίγο οι νότες. (μια γρήγορη πρόταση-λύση θα ήταν να τραβηχτεί η κυματομορφή του λίγο πριν) -Ο ήχος του θα μπορούσε να "δαγκώνει" λίγο παραπάνω (αν μπει λίγο Overdrive?) και να πάρει λίγη παραπάνω ατάκα (ίσως με ένα transient designer). -Tέλος, αν και θα χαρακτήριζα ηχητικώς αυτό το είδος μουσικής ως ουδέτερο, νομίζω ότι θα προσέθετε ένα ταμπούρο τύπου Porcaro. (επισυνάπτω τι ακριβώς σκέπτομαι) Πέρα από αυτά, σύνθεση και απόδοση είναι πολύ πετυχημένα. SlippinawayII.mp3 http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
stavros_d80 Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Πάρα πολύ ωραίο κομμάτι ενορχηστρωτικά και σε επίπεδο μουσικής παραγωγής. αν υπήρχε δυνατότητα tremolo στα rhodes σε κάποια σημεία θα το έκανε ακόμα πιο ενδιαφέρων. Μου θύμισε έντονα Crhis Rea. 33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz} Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 OP Administrator Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Ευχαριστώ haryy για τα καλά σου λόγια. Το Rhodes είναι παιγμένο με live feel και καθυστερεί μόνο ηθελημένα και όχι εκτός χρόνου. Ο Δημήτρης που το έπαιξε έχει παρουσιαστεί ακόμα και στο περιοδικό Keyboard, σαν student of the year at Musicians Institute του Los Angeles και είναι μεγάλη μου τιμή συμμετείχε. Στην πράξη μου έστειλε το midifile που έπαιξε πάνω στο Cubase project και εγώ του ανάθεσα τον ήχο από το Hypersonic. Ωραία ιδέα το overdrive ή το transient designer. Ισως εγώ που το ξέρω, δεν θεώρησα ότι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια το σόλο. Σχετικά με το ταμπούρο, θα... δείξει. Θα το αντιμετωπίσω στην ζωντανή ηχογράφηση. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Ευχαριστώ haryy για τα καλά σου λόγια. Το Rhodes είναι παιγμένο με live feel και καθυστερεί μόνο ηθελημένα και όχι εκτός χρόνου. Ο Δημήτρης που το έπαιξε έχει παρουσιαστεί ακόμα και στο περιοδικό Keyboard, σαν student of the year at Musicians Institute του Los Angeles και είναι μεγάλη μου τιμή συμμετείχε. Στην πράξη μου έστειλε το midifile που έπαιξε πάνω στο Cubase project και εγώ του ανάθεσα τον ήχο από το Hypersonic. Ωραία ιδέα το overdrive ή το transient designer. Ισως εγώ που το ξέρω, δεν θεώρησα ότι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια το σόλο. Σχετικά με το ταμπούρο, θα... δείξει. Θα το αντιμετωπίσω στην ζωντανή ηχογράφηση. Συγχαρητήρια στον Δημήτρη για αυτά που έχει καταφέρει και φυσικά δεν επιμένω από τη στιγμή που είναι ηθελημένο παίξιμο. Όσο για το ταμπούρο, το σχόλιό μου ήταν σε σχέση με το δείγμα. Αφού σκοπεύεις να το γράψεις με πραγματικά τύμπανα είμαι σίγουρος πως θα κάνεις κάτι πολύ καλύτερο. :) ...Aρκετά με την μπουρδολογία μου. Πάω να παίξω μουσική ;D ;D http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Dimitris_sg Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Οκτωβρίου 2010 Pure grooooooooove :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση