RayDTutto Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 15 Οκτωβρίου 2010 Άντε γιατί ψήνομαι... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Κι εγώ! δεν είμαι μακρυά απο το να γίνω σαχλοφωνιστας κι εγω...έτσι να γουστάρουμε την Τεχνη ! www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Οσο για το δικό μου rig, μιας και ολοκληρώθηκε προσφάτως, ήθελα να κάνω μια ολοκληρωμένη παρουσίαση με τα υπόλοιπα συστατικά που το απαρτίζουν, αλλά θα πρέπει να περιμένει να βρω χρόνο και έμπνευση... Να αποκαλύψω μόνο ότι το rack έχει πάνω και ένα vintage εργαλείο που έψαχνα καιρό... ;) Ναι ναι, καν'την! Λοιπόν είπαμε, βιολιά, τσέμπαλο και εκκλησιαστηκό έτσι ;D Άντε και κανένα "παντ" ;D Κι εγώ! δεν είμαι μακρυά απο το να γίνω σαχλοφωνιστας κι εγω...έτσι να γουστάρουμε την Τεχνη ! Κοίτα που θα γίνουν δύο οι σαχλοφωνίστες ;D Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που χάραξε ο "Μαραθώνιος" ;D Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Τα έχω ξαναγράψει, αλλά πιο γρήγορα θα τα ξαναπληκτρολογήσω παρά να ψάχνω. ;D Το guitar synth ΔΕΝ είναι κιθάρα. Είναι synth. Ταίλως. ;D Ο λόγος που θα επιλέξει ένας κιθαρίστας να χρησιμοποιήσει την κιθάρα σαν "input device" (αντί για πληκτρολόγιο) είναι διότι είναι κάτι πιο οικείο γι'αυτόν. Επιπροσθέτως όμως, το έγχορδο όργανο δίνει αρκετές επιπλέον εκφραστικές και μουσικές δυνατότητες, όταν ελέγχει ένα synth. Τελικά λοιπόν είναι δυο δρόμοι από τους οποίους έρχονται όλοι στο guitar synthesis: είτε για ευκολία στο να έχουν τέτοια ηχοχρώματα, είτε για να προάγουν την μουσική τους παιδεία. Συνήθως βέβαια ξεκινάμε όλοι από τον πρώτο και ανακαλύπτουμε τον δεύτερο στην πορεία. Και μιας και το θέμα είναι για το GR-20 και φάνηκε ίσως σε προηγούμενα post μου ότι το σνομπάρω, κάθε άλλο. Το είχα περίπου ενάμιση χρόνο (μπορεί και περισσότερο), με βοήθησε πολύ και είναι εξαιρετικό εργαλείο για την πλειονότητα των χρήσεων που καλείται να υπηρετήσει. Η Roland προσπάθησε να βγάλει ένα format που να είναι οικείο στους κιθαρίστες και το πέτυχε (όπως και με το GR-33 προηγούμενα). Αν κάποιος ξεπεράσει την έννοια "κιθάρα->synth" και πάει στην πραγματικότητα "synth από κιθάρα", θα κοιτάξει και άλλες λύσεις, όπως το GI της Roland ή το Axon. Με δεδομένο ότι ο πειραματισμός είναι το Α και το Ω σ'αυτή την υπόθεση, το "επόμενο βήμα" θα είναι πάντα ή soft synths ή/και sound module. Γιατί εκεί πλέον δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τους πληκτράδες, σε επίπεδο επιλογών. Και όλη αυτή η διαδικασία σίγουρα έχει κόστος σε χρήμα και χρόνο, αλλά (προσωπική εκτίμηση) όχι εξωφρενικό. Μεταχειρισμένα GR, GI και Axon (σπανιότερα) βρίσκονται κατά καιρούς και το ebay βρωμάει από μεταχειρισμένα Motif, Fantom, XV, Triton και άλλα racks. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Κοίτα που θα γίνουν δύο οι σαχλοφωνίστες ;D Εμπρός λοιπόν στο δρόμο που χάραξε ο "Μαραθώνιος" ;D To κέρατο μου...έχω αφήσει σοβαρά projects (όπως το κούρεμα του γκαζόν ;D)...και ασχολούμαι με σαχλόφωνα για να σου φτιάξω ένα δείγμα για Δευτέρα... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 Το guitar synth ΔΕΝ είναι κιθάρα. Είναι synth. Ταίλως. ;D Ο λόγος που θα επιλέξει ένας κιθαρίστας να χρησιμοποιήσει την κιθάρα σαν "input device" (αντί για πληκτρολόγιο) είναι διότι είναι κάτι πιο οικείο γι'αυτόν. Επιπροσθέτως όμως, το έγχορδο όργανο δίνει αρκετές επιπλέον εκφραστικές και μουσικές δυνατότητες, όταν ελέγχει ένα synth. Απολύτως σωστά... να προσθέσω ότι επειδή όλο μου το setum είναι σε μία ευθεία...παίζοντας κιθάρα με το GR20 μπορώ να επηρεάσω τον ήχο (real time) και με τα weels και τα pedals του πλήκτου-controler μου, δίνοντας επιπλέον λειτουργίες που δεν έχει από μόνο του το GR20. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 16 Οκτωβρίου 2010 θα κοιτάξει και άλλες λύσεις, όπως το GI της Roland ή το Axon. Με δεδομένο ότι ο πειραματισμός είναι το Α και το Ω σ'αυτή την υπόθεση, το "επόμενο βήμα" θα είναι πάντα ή soft synths ή/και sound module. Ναι Βασίλη μου, το καταλαβαίνω αυτό, αλλά για μένα που ξεκινάω τώρα την ενασχόλησή μου με τα MIDI το να πάρω ένα controller όπως το GI (που πάλι δεν το βλέπω διαθέσιμο κάπου) γύρω στα €230 + €130 για μαγνήτη πάει στα €360, αν μετά λοιπόν θέλω να πάω και σε ένα hardware sound module θα πρέπει να δώσω μία €400άρα χαλαρά σωστά? Άρα έχω φτάσει αισίος στα €760, γιατί να μην πάω εξαρχής σε ένα πακέτο όπως το GR+GK στα €620? Και θα ξαναρωτήσω πάλι (και σόρρυ), που είναι τα ΑΧΟΝ Ο-Ε-Ο? Απολύτως σωστά... να προσθέσω ότι επειδή όλο μου το setum είναι σε μία ευθεία...παίζοντας κιθάρα με το GR20 μπορώ να επηρεάσω τον ήχο (real time) και με τα weels και τα pedals του πλήκτου-controler μου, δίνοντας επιπλέον λειτουργίες που δεν έχει από μόνο του το GR20. Ενδιαφέρον πληροφορία. Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 Kαλημέρα μελλοντικοί σαχλοφωνίστες ...Επειδή το είχα υποσχεθεί, έφτιαξα ένα 5λεπτο δείγμα για τον Bill. Ότι παίζω είναι μία και έξω (και γεμάτο πρασινάδες), και σε raw μορφή (δεν επεξεργάστηκα καθόλου τους ήχους). Έχω παλιές χορδές και έκανα ένα ψευτοσετάρισμα στα γρήγορα στον midi μαγνήτη (περιέργως έχω πολύ λίγα τριγκεροφάλτσα). ::) Έχω αρκετό καιρό να παίξω σαχλόφωνο, και όπως πολύ σωστά λέει ο TGL, πρέπει να το αντιμετωπίζεις διαφορετικά από τη κιθάρα...θα προσθέσω ότι και το κάθε όργανο θέλει διαφορετικό τρόπο σκέψης και παιξίματος. Δηλ εάν καθόμουν (που δεν το έκανα) να βάλλω χέρι σε attack, release και τα λοιπά της πεταλιέρας, ο ήχος του εκάστοτε οργάνου παραμετροποιείται καλύτερα. Έβαλα ότι όργανο μου κατέβαινε. Δεν έβαλα το σιτάρ γιατί δεν μου άρεσε (δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν οι τύποι στα demos... :'( ). Όλοι οι ήχοι είναι Audio, εκτός από το χαλί (όπως φαίνεται στη φωτογραφία...τα χαλιά με βολεύουν να είναι midi). Δίπλα στο κάθε track, φαίνεται το όργανο που χρησιμοποίησα (από το manual του GR20). ΥΓ1. Bill,μην ακούς τον TGL, είναι περφεξιονίστας και υπερβολικός. Εάν υπολογίσουμε ότι το Roland-Terrateck έχει από τη μαμά του καμμιά 300ριά ήχους-presets και τα μισά είναι άχρηστα...σου μένουν 100-130 να βγάλεις 5 χρόνια live...άρα η αγορά ενός rack δεν είναι επείγουσα. ΥΓ2. Eπειδή δεν είμαι ο Σατριάνης...τόσο μπορώ. :D testgr_1.mp3 Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 Και το project Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2010 ..έπειτα από το πρότζεκτ...τι κάνουμε? Τι συζητάμε? ??? ::) www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση