heart_attack Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Η μουσικη γενικα ειναι υποκειμενικο, ειναι θεμα γουστου. Οπου κ αν την ανεβασεις σιγουρα θα βρεις φιλους κ εχθρους. Κ ναι το ιντερνετ ειναι ενα μεσο το οποιο μπορεις να προωθησεις τη δουλεια σου χωρις μεγαλο κοστος. Αρκει να τη προωθησεις εξυπνα. Πολλοι προερχομενοι απ το χωρο των δισκογραφικων εταιριων κατακρινουν το ιντερνετ διοτι πλεον βλεπουν οτι δεν εχουν μεριδα στη πιτα. Ομως για να σκεφτουμε τι εκβιασμους ειχαν οι καλλιτεχνες απο τις δισκογραφικες στη χρυση περιοδο της κυριαρχιας τους? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Αυτό που κάνει ο φίλος σου δεν έχει καλλιτεχνικές αξιώσεις (πρώτον) και είναι το αντίστοιχο του ταχυφαγείου (δεύτερον). Και που το ξέρεις εσυ (και η Ευη που συμφωνεί...), έχετε δει δουλειά του ή απλά το φανταζεσαι? Στο κάτω κάτω και ο Robuchon είχε μαγειρεψει για ταχυφαγειο Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
neeq Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Και που το ξέρεις εσυ (και η Ευη που συμφωνεί...), έχετε δει δουλειά του ή απλά το φανταζεσαι? Στο κάτω κάτω και ο Robuchon είχε μαγειρεψει για ταχυφαγειο Συμφωνω με την ερωτηση ;D Ειναι σιγουρα καλυτερο κατα τη δημιουργική διαδικασια να μην εμπλεκονται εμπορικοι παραμετροι. Αλλα από τη στιγμή που το εργο ολοκληρωθει, ποιος ο λόγος να μη βγει προς εμπορικη εκμεταλλευση? Ή μαλλον ποιος ο λογος η εκμεταλλευση αυτη να αλλοιωσει την προγενεστερη δημιουργικη διαδικασια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Και που το ξέρεις εσυ (και η Ευη που συμφωνεί...), έχετε δει δουλειά του ή απλά το φανταζεσαι? Στο κάτω κάτω και ο Robuchon είχε μαγειρεψει για ταχυφαγειο Αυτά είναι ασκήσεις ύφους. Κανείς δεν ενσωματώνεται σε τέτοιο μηχανισμό διανομής χωρίς να έχει παραιτηθεί από τη πιθανότητα να καταξιωθεί καλλιτεχνικά - δεν έχει σχέση με το επίπεδο της δουλειάς του, αλλά με το είδος του κοινού που αποζητά. Ο καλλιτέχνης αποζητά τη προσωπική σχέση με το θεατή/ακροατή του. Οτιδήποτε άλλο είναι διαφήμιση. Όσο για τον Robuchon (τον οποίο φυσικά δεν ξέρω), πρώτον δε θεωρώ τη μαγειρική ως καλλιτεχνική απασχόληση και δεύτερον μου αρέσουν τα fast food και θεωρώ όποιον επεμβαίνει στην ομαλή λειτουργία τους ως κάφρο. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Και που το ξέρεις εσυ (και η Ευη που συμφωνεί...), έχετε δει δουλειά του ή απλά το φανταζεσαι? Στο κάτω κάτω και ο Robuchon είχε μαγειρεψει για ταχυφαγειο Το ξέρω επειδή γνωρίζω το σάιτ του φίλου σου και τα σχετικά του όπως και τον ρόλο που καλούνται να γεμίσουν. Από τα λίγα που γνωρίζω για καλλιτεχνική φωτογραφία, οι φωτογραφίες που ανεβαίνουν εκεί δεν ανεβαίνουν με αυτό το σκοπό. Ανεβαίνουν για να χρησιμοποιηθούν ως στοκ σε οτιδήποτε μπορεί να έχει ανάγκη πχ ένα συμπαθές τοπίο, λουλουδάκια, εντυπωσιακές εικόνες με ήλιο κ ουράνια τόξα. Άλλοι πάλι θεωρούν πως κ αυτά τέχνη είναι. Υποσημείωση, τέτοιου τύπου site δεν έχουν καμία σχέση με το myspace σαν ρόλος και λειτουργία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Κανείς δεν ενσωματώνεται σε τέτοιο μηχανισμό διανομής χωρίς να έχει παραιτηθεί από τη πιθανότητα να καταξιωθεί καλλιτεχνικά Αυτό δεν έχει σχέση με το αν το έργο ενός καλλιτέχνη είναι υψηλής καλλιτεχνικής αξίας. Πολλοί καλλιτέχνες είχαν παραιτηθεί από την πιθανότητα να αναγνωριστούν. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν καταξιώθηκαν πανηγυρικότατα μετά θάνατον. Όσο για το αν ένας καλλιτέχνης αποζητά την προσωπική σχέση με τον θεατή, αυτό ΙΜΗΟ είναι μέρος της καλλιτεχνικής του παραγωγικής ανάγκης, αλλά δευτερεύον. Ο πρωτεύων λόγος είναι η εσωτερική ανάγκη να βάλει αυτό που βγαίνει από μέσα σε καμβά, χαρτί, μουσικό όργανο. Άλλωστε το να παράγεις για το (οποιοδήποτε) κοινό πιο πολύ για εμπόριο μου κάνει παρά για τέχνη. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
skantzos Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 δεν καταλαβαίνω τι διαφορά έχει η πρόταση του κυρίου από τη λαϊκή ρήση οτι "ο πρώτος του χωριού είναι τελευταίος στην πόλη". Ωραία λοιπόν, και δεν ανεβάζουμε μουσική στο ιντερνετ, τι κάνουμε? Στέλνουμε demo σε μεγάλες δισκογραφικές με στόχο να μας χώσουν να κάνουμε κανα playback σε κάποιο reality, παίζουμε σε τοπικά μπαρ με κοινό τους φίλους μας, υπογράφουμε σε μικρό label με προσβλητικούς όρους ή απλά ντυνόμαστε σαν ροκ σταρς για να δηλώσουμε την παρουσία μας? Προφανώς και κάνει λάθος στην ανάλυσή του : το facebook και το myspace ΔΕΝ ειναι χώρος για μουσικούς, αλλά για social networking, η μουσική δεν έχει καμμία δουλειά εκεί μέσα ή μάλλον λειτουργεί με το ίδιο άχαρο αποτέλεσμα που δίνει μια photoshop-αρισμένη φωτογραφία μας, ως προσωπικό προσόν στο ρόλο προσέλκυσης (ψιτ, είμαι μουσικός=γαμάτος). Ακολουθώντας την τοποθέτησή του θα συμπεραίναμε οτι όμοια δεν θα είχε θέση στο διαδίκτυο η δημοσίευση μιας επιστημονικής εργασίας, γιατί θα συνωστιζόταν ανάμεσα σε άλλα προϋπάρχοντα (και μεγαλύτερα) επιτεύγματα, αλλά γνωρίζουμε οτι δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα. Έχεις δίκιο, και βέβαια ξεφεύγει και στο τέλος παραληρεί και εναντια στους Κινέζους, και βέβαια αν δεν υπήρχε το παλιοίντερνετ δε θα ξέραμε τώρα τις απόψεις του :) Νομίζω όμως πως έχει ενδιαφέρον η συζήτηση γιατί πάντα οι μουσικοί έπρεπε να έρθουν σε επαφή με το κοινό με τα μέσα της εποχής (πανηγύρι, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κλπ). Από την άλλη αν έχεις δει 100 συγκροτήματα στο myspace και δε σηκώθηκες από τον καναπέ, μάλλον δεν έγινε και κάτι ουσιαστικό. Αυτό που έχει πραγματικά αλλάξει είναι ότι η προώθηση δε μπορεί πια να γίνεται και να βασίζεται σε δυο τρεις μουσικοκριτικούς και στα περιοδικά τους. Ευτυχώς κιόλας. +1 "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Εγώ πάλι παρακολουθώ το θέμα κι έχω την άποψή μου αλλά για κάτι άλλο μου ήρθε να γράψω κι ελπίζω να μην πάει αλλού η κουβέντα. Έχω υπάρξει χρήστης του facebook (no more) και είμαι χρήστης του myspace. Την ταύτιση αυτών των δύο, δεν την καταλαβαίνω. Νομίζω ότι όποιος τα βάζει στο ίδιο καζάνι και τα απορρίπτει συλλήβδην, απλώς δεν τα ξέρει αρκετά καλά. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
antonisg Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Φοβάμαι την τεχνολογία! Βρε μπας και ανατιναχτεί η καφετιέρα όταν πατήσω το κουμπί? Το ίντερνετ ειναι του διαβόλου! Όπως και η ραπτομηχανή , το σίδερο, ο ηλεκτρισμός και οι τρίχες στο μου...εεεεεεεεε στη μασχάλη threadender Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostri Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 9 Οκτωβρίου 2010 Συμφωνώ με τον blue και θα ήθελα να σταθώ σε δύο ακόμα σημεία. 1.Δεν βρίσκω το λόγο να υποβαθμίζεται(ή να εκφυλίζεται) de facto η μουσική με την δημοσίευσή της στο ίντερνετ. Για να ισχύει αυτός ο ισχυρισμός θα πρέπει να υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά του μέσου τα οποία να δυσχεραίνουν την «σωστή» διακίνηση και ακρόαση της μουσικής. Δεν νομίζω πως υπάρχουν τέτοια, τουλάχιστον όσον αφορά το myspace. 2.Το ουσιαστικό πρόβλημα, κατά την γνώμη μου, βρίσκεται αλλού: Αν και οι περιηγητές του myspace είναι (θεωρητικά) ελεύθεροι να ακούσουν ό,τι θέλουν, επιλέγουν να ακούσουν τα ίδια πράγματα που προτείνονται από την πλειονότητα των ραδιοφωνικών/τηλεοπτικών σταθμών. Με άλλα λόγια, αν και υπάρχει σαφής αλλαγή των μέσων διάδοσης της μουσικής, η συμπεριφορά των ακροατών(αλλά και των μουσικών εν πολλοίς) παραμένει η ίδια. Αυτό είναι απογοητευτικό, τουλάχιστον για όσους ήλπισαν ότι η αυτονόμηση της διακίνησης της μουσικής θα κάνει πιο αδιαμεσολάβητη την σχέση ακροατών/μουσικών. Βεβαίως, το myspace βοηθάει νέους καλλιτέχνες που προσπαθούν να παρουσιάσουν κάτι λιγότερο radio friendly. Το ίδιο όμως έκαναν(και κάνουν) κάποια έντυπα και λίγοι(πολύ λίγοι πλέον..) ραδιοφωνικοί σταθμοί. Άρα δεν κάνει κάτι καινούργιο, διευκολύνει την επαφή μουσικών και υποψιασμένου κοινού. Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση