Προς το περιεχόμενο

Με Τι Ηχεία-Καμπίνες Παίζετε Τους Ενισχυτές Σας?



Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε open live "κυνηγάω" να παίζω με 4χ12 είτε mono είτε σπλιταρισμένη για stereo rig ,δεν  κουβαλάω πλέον 4χ12  την ζητάω απο αυτόν που στήνει ήχο,και ως συνήθως... φέρνουν Marshall.  :) (Καλού -κακού έχω στ'άυτοκίνητο καβάτζα και μια 2χ12,στην περιπτωση που έχει την ατυχή έμπνευση να φέρει καμμιά Behringer.  ;D)

 

Πιστεύω οτι η 4χ12 είναι η καμπίνα του κιθαρίστα,αλλά για μένα αποδίδει καλύτερα σε ανοιχτά live,και μεγάλες σκηνές.Όχι ότι δεν ακούγεται καλά σε μικρότερες σκηνές, απλά είναι too much

 

Για τα μικρά μαγαζιά, έχω αποφασίσει να παίζω με 1χ12,ή αν θέλω stereo setup,1χ12(χ2) ή 2χ12 σπλιταρισμένη και με ενισχυτή 30w max.Και πάλι οι 2 καμπίνες και το stereo rig είναι too much για τέτοιους χώρους,αλλά τι να κάνουμε ρε παιδιά,έχουμε και ψώνιο. ;D

 

Όταν ανεβάζουμε την καμπίνα ψηλά,χάνεται μέρος του low end της γης,αλλά δεν αυξάνονται τα πρίμα.Απλά ακούμε τα πρίμα που πραγματικά βγάζει η καμπίνα,κάτι που σωστά είπε ο Superfunk πριν,ακούει το μικρόφωνο και ο κόσμος,αλλά όχι εμείς όταν την έχουμε κάτω και ακούμε "αφ'υψηλού" ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 99
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Eπειδή στο στο προηγούμενο post  είχα πεί τι χρησιμοποιούσα πρίν ας πώ και για το τώρα.

Σε μικρά events 1χ10'' 75 watt με μικρόφωνο.

Σε μεγάλα events 4χ10'' χωρίς μικρόφωνο.Εξαρτάται βέβαια απο το πόσο μεγάλος είναι ο χώρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Vox Night Train 15w head ΠΑΝΤΑ στο bright κανάλι για AC-style ήχο, με καμπίνα 2x12'' Marshall 1936, δλδ με δυο 12άρια Celestion στα 75W/16 Οhm το καθένα, συνδεδεμένα σε σειρά.

 

Ολίγον off-topic:

Αν και πολλοί λένε πως οι καμπίνες που προτείνει ο κατασκευαστής είναι η καλύτερη λύση, προσωπικά  δυσκολεύομαι να καταλάβω πόσο διαφορετικά μπορεί να ακούγονται 2 ίδια ηχεία μέσα σε άλλο enclosure.  ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυσκολεύομαι να καταλάβω πόσο διαφορετικά μπορεί να ακούγονται 2 ίδια ηχεία μέσα σε άλλο enclosure

 

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ διαφορετικα,αλλοιως θα τα βαζαμε και μεσα σε καφασια της λαχαναγορας.... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ διαφορετικα,αλλοιως θα τα βαζαμε και μεσα σε καφασια της λαχαναγορας.... ;D

 

Εντάξει δεν μιλάω για καφάσια λαχαναγοράς, μιλάω για ένα πολύ συγκεκριμένο πράγμα...που φαντάζομαι είναι κατανοητό. (Είναι ???)  8) Ίδιος αριθμός, ίδιων ηχείων σε καμπίνα πανομοιότυπου μεγέθους.

 

Π.χ. τα Vintage 30 της Orange PPC 212 ακούγονται πολύ διαφορετικά από τα G12 της Marshall 1936 διότι το μόνο κοινό τους είναι πως γράφουν επάνω Celestion.

 

Όμως μεταξύ Marshall 1936 και Fender Bandmaster 212 εγώ προσωπικά ελάχιστες διαφορές εντόπισα. Άκουγα (και 2 ακόμη άνθρωποι) πραγματικά ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια κιθάρα και τον ίδιο ενισχυτή με πιθανώς απειροελάχιστα πρίμα παραπάνω...και αυτό ίσως να ήταν και ιδέα μου επειδή δεν ήταν blind το τεστ. 

 

Και εν τέλει η επιλογή Marshall έγινε γιατί μεταχειρισμένη 3ετίας βρέθηκε φθηνότερη από ότι η Bandmaster καινούρια... 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Π.χ. τα Vintage 30 της Orange PPC 212 ακούγονται πολύ διαφορετικά από τα G12 της Marshall 1936 διότι το μόνο κοινό τους είναι πως γράφουν επάνω Celestion.

η 1936v (με V30s) ακούγεται το ίδιο με την αντίστοιχη Orange?

Δε νομίζω... :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάποιο καιρό να βγω live οπότε:

 

α) Studio: 2x12" closed-back αν είμαι παω στο στάνταρ στούντιο για πρόβες (αυτό ψήφισα) αλλιώς 4x12" ή 1x12" και πασχίζουμε να σετάρουμε σωστά τον ήχο συνολικά. Αν πάω για practice μόνος μου κάπου θα ξεδώσω με 4x12" αν έχει για κανένα μισάωρο + ωτασπίδες. Εδώ η μουσική είναι metal μόνο.

 

b) Project-studio: 2x12" combo με Jensen ΑlNiCo και 1x8" Peavey Rage (μάλλον πάει κι αυτός για Jensen AlNiCo). Εδώ παίζω από τα πάντα εκτός από μεταλιές.

 

c) Home: Pod x3 live μέσα από στερεoφωνικό με 4x6".

 

Θέλω να είμαι της φιλοσοφίας use what's there στα live. Στην τελική το pod θα υπάρχει πάντα να κουμπώσω στο PA κατευθείαν αν χρειαστεί.

Αν ήταν τώρα να πάρω ενισχυτή δικό μου για live θα διάλεγα:

ι) Combo 1x12" + mic

ή

ιι) Head + 2x12" cabin + mic

 

 

 

Παρεπιπτόντως, έχω ακούσει την Πρωτοψάλτη (ΜΗ με ρωτήσετε πως και γιατί) να παίζει στη Θεσαλλονίκη (στο Μύλο νομίζω), να ακούγεται άνετα μαζί με όλη τη μπάντα παίζοντας κάτι ακκόρντα μέσα από ενα μικρούλι λαμπάτο Fender, δεν κατάλαβα ακριβώς ποιός ήταν - ήμουν τέρμα πίσω - αλλά ήταν 1x8 ή 1x10.

Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η 1936v (με V30s) ακούγεται το ίδιο με την αντίστοιχη Orange?

Δε νομίζω... :)

 

 

Δεν την έχω ακούσει ποτέ την 1936v αλλά φαντάζομαι θα ακούγεται αρκετά παρεμφερής, μιας και πιστεύω πως το μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μιας καμπίνας φτιάχνεται από το ηχείο και το υπόλοιπο από το αν είναι "ανοιχτή" ή "κλειστή" και τούτες οι δύο που αναφέρεις συμφωνούν και στα 2 αυτά, ενώ έχουν και ελάχιστη διαφορά στο μέγεθος (όγκο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστεύω πως το μεγαλύτερο ποσοστό του ήχου μιας καμπίνας φτιάχνεται από το ηχείο

 

το ΜΕΓΑΦΩΝΟ θελεις να πεις? ;D

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου