tele Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Θα ήθελα να ρωτήσω για την χρησιμότητα του καποτάστου . Πώς χρησιμοποιήτε ? Τί λετε ? Καλύτερα για αλλαγή τόνου σε ένα κομμάτι να χρησιμοποιηθεί καποτάστο ή αλλη θέση ακκόρτων ?
whiteNoise Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 με την βοηθεια του καποταστου απλα κανεις την ζωη σου πιο ευκολη.. υπαρχουν και περιπτωσεις που δεν μπορεις χωρις αυτο,αλλα δεν ειναι απαραιτητο. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
toneless Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 με την βοηθεια του καποταστου απλα κανεις την ζωη σου πιο ευκολη..υπαρχουν και περιπτωσεις που δεν μπορεις χωρις αυτο' date='αλλα δεν ειναι απαραιτητο.[/quote'] Κατατοπιστικότατος! :lol: Το καποτάστο σκέψου ότι είναι ο δείκτης του αριστερού σου χεριού (αν είσαι δεξιόχειρας). Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να πατήσεις όλες τις χορδές π.χ στο τρίτο τάστο και έτσι να έχεις ελεύθερα όλα τα δάχτυλα για να παίξεις συγχορδίες, σόλο κλπ Άκου να δεις.
whiteNoise Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Κατατοπιστικότατος! :lol: :D :D :D τα είπα έτσι λίγο συνοπτικά γιατί μου φάνηκε πως ξέρει πάνω κάτω πως χρησιμοποιείτε..:wink: προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
King♣Mob Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Πέρα από την ευκολία, οι ίδιες ακριβώς συγχορδίες 'ακούγονται' διαφορετικά με το καποτάστο, λόγω μεγαλύτερης τάσης της χορδής. Οπότε η απάντησή σου είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλες θέσεις, όπως λες, σε συνδιασμό με το καποτάστο... και ό,τι σου αρέσει! :wink: nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent
boody Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 η ταση ειναι ιδια νομιζω. απλα αλλαζει η υφη του υλικου που παταει της χορδες.ενω οτανπαιζουμε με δαχτυκα μπαρε ειναι σαν να εχουμε πχ ενα nut απο δερμα. http://the-boody.blogspot.com/
menelaos Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Επίσης είναι διαφορετική η πίεση που ασκείται στην κάθε χορδή. Το δάχτυλο έχει ως γνωστόν κλειδώσεις (no shit!!) οι οποίες δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστες όταν κάνεις μπαρέ, διότι η πίεση που ασκούν είναι εντελώς διαφορετική από το υπόλοιπο δάχτυλο. Ένα capo δεν έχει λόγο να έχει κλειδώσεις, οπότε δεν έχει και το αντίστοιχο πρόβλημα. Και αν είναι ελάχιστα καλό δεν υπάρχει περίπτωση να μην πιάσει καλά κάποια χορδή, κίνδυνος που πάντα υπάρχει όταν κάνεις εσύ μπαρέ ("εσύ": προφανώς όχι εσύ συγκεκριμένα :D). Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ πολύ αλλά όταν υπάρχει η επιλογή πιστεύω ότι δίνει καλύτερο ήχο από συνεχή μπαρέ για τους παραπάνω λόγους. ¶σε που μετά μπορείς να παίξεις κι άλλο τραγούδι, ενώ αν κάνεις μπαρέ για 10 λεπτά μετά το δάχτυλο είναι νεκρό για μισή ώρα :D
menelaos Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Καλύτερα για αλλαγή τόνου σε ένα κομμάτι να χρησιμοποιηθεί καποτάστο ή αλλη θέση ακκόρτων ? Τι εννοείς; Βασικά είναι εντελώς διαφορετικό το ένα με το άλλο.
whiteNoise Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 η ταση ειναι ιδια νομιζω. απλα αλλαζει η υφη του υλικου που παταει της χορδες.ενω οτανπαιζουμε με δαχτυκα μπαρε ειναι σαν να εχουμε πχ ενα nut απο δερμα. μα οι χορδες δεν σταματουν στο δαχτυλο σου αλλα στο ταστο οποτε δεν συμβαινει αυτο. προσεχε τι λες...ειμαι κρυφος modulator!!
boody Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 Δημοσιευμένο 1 Μαρτίου 2006 μμμ δε ξερω ισως να μη τοσκεφτηκα καλα ισως να κανω λαθος. http://the-boody.blogspot.com/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση