gdevelek Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 yameth ήμουν ΑΠΟΛΥΤΑ βέβαιος πως δεν θα σε πείσω η στάση σου κάθε φορά που κάποιο μέλος λέει τον πόνο του (και έχει ξεκάθαρα δίκιο) και αναρωτιέται αν επιτρέπεται να ποστάρει όνομα καταστήματος, είναι εκ των προτέρων γνωστή: αρνητική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Μας μπέρδεψες με το troktiko μου φαίνεται. Σκοπός του Noiz είναι να ενημερώνει τον κόσμο και να τον κάνει υπεύθυνο καταναλωτή και όχι να γίνει τόπος ανώνυμων καταγγελιών προς πάσα κατεύθυνση. Στο παρελθόν το έχουμε κουβεντιάσει επανειλημμένα. Αν ονομαστεί το κατάστημα θα πρέπει να υπάρχει και η δική του εκδοχή για να είμαστε δίκαιοι. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 το όνομά του ενδεχομένως είναι διατεθιμένος να το δώσει ο θιγόμενος και το κατάστημα μπορεί να είναι πρόθυμο να απαντήσει, αν του ζητηθεί βλέπω πως αυτό γίνεται στο skroutz.gr, τα καταστήματα απαντούν, σε καταγγελίες που γίνονται με nickname where there's a will, there's a way διαφορετικά, οι κακοί επαγγελματίες δεν αγχώνονται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Και τι σχέση έχει το skroutz.gr με το Νοιζ; To skroutz φτιάχτηκε για να συγκρίνεις καταστήματα online. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 το όνομά του ενδεχομένως είναι διατεθιμένος να το δώσει ο θιγόμενος και το κατάστημα μπορεί να είναι πρόθυμο να απαντήσει, αν του ζητηθεί Μου φαίνεται πως μιλάς για τρίτους. Μου φαίνεται πως σ' αρέσει ο σαματάς. βλέπω πως αυτό γίνεται στο skroutz.gr, τα καταστήματα απαντούν, σε καταγγελίες που γίνονται με nickname Ορίστε! Ακόμα κι εδώ υπάρχει εναλλακτική λύση. διαφορετικά, οι κακοί επαγγελματίες δεν αγχώνονται... Να δείς πως αγχώνονται όταν δεν πατάει πελάτης... Και δεν θα πατήσει όταν είναι συνειδητοποιημένος ο καταναλωτής κι όχι επειδή το λέει κάποιος στο Noiz. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Και τι σχέση έχει το skroutz.gr με το Νοιζ; To skroutz φτιάχτηκε για να συγκρίνεις καταστήματα online. το ίδιο θέμα συζητείται καθημερινά στο noiz: από πού να το πάρω, ποσο κοστίζει στο Α ή Β κατάστημα, τι μεταφορικά πληρώνω, τι πολιτική ακολουθεί το Χ κατάστημα.... το Noiz ασχολείται σε πολύ μεγάλο βαθμό με την αγορά υπάρχει τίποτε πιο φυσιολογικό για ένα μουσικό φόρουμ και συμφέρον για τα μέλη του από το να λειτουργεί και ως τόπος ανταλλαγής πληροφοριών για καλά και κακά καταστήματα; ??? yameth το skroutz αποτελεί εναλλακτική μόνο για καταστήματα που έχουν ΚΑΙ e-shop τελειώνω εδώ, αν δεν θέλετε, δεν θα το κάνετε, σαφές Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Yameth καταλαβαινω τον τροπο σκεψεις σου αλλα και εσυ πρεπει λιγο να δεις την Ελληνικη πραγματικοτιτα! δεν ειναι δυνατον ενα μαγαζι με μουσικα οργανα στην Ελλαδα που η ζητηση ειναι πολυ μικροτερη να εχει στοκαρισμενα τα παντα κ ιδικα σε μια δυσκολη οικονομικη περιοδο οπως αυτη.Εδω οι ελληνες αντιπροσωποι δεν εχουν στοκαρισμενα πραγματα περα απο τα βασικα θα εχει ενα μαγαζι? το βλεπεις λογικο? A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Yameth καταλαβαινω τον τροπο σκεψεις σου αλλα και εσυ πρεπει λιγο να δεις την Ελληνικη πραγματικοτιτα! δεν ειναι δυνατον ενα μαγαζι με μουσικα οργανα στην Ελλαδα που η ζητηση ειναι πολυ μικροτερη να εχει στοκαρισμενα τα παντα κ ιδικα σε μια δυσκολη οικονομικη περιοδο οπως αυτη.Εδω οι ελληνες αντιπροσωποι δεν εχουν στοκαρισμενα πραγματα περα απο τα βασικα θα εχει ενα μαγαζι? το βλεπεις λογικο? Ναι το βλέπω λογικό. Ενα ειδικευμένο μαγαζί πρέπει να έχει όσο μεγαλύτερο στοκ μπορεί. Και για αυτό πρέπει να ειδικεύεται και να μην είναι σούπερ μάρκετ. Γιατί σαν σουπερ μάρκετ δεν έχει ελπίδα μπροστά στους κολοσσούς της Ευρώπης. Η Ελληνική πραγματικότητα δυστυχώς ή ευτυχώς κατέρρευσε με την παγκοσμιοποίηση και την έλευση Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Για να μπορείς να υπάρξεις πρέπει να είσαι ανταγωνίσιμος. Αν δεν μπορείς, θα κλείσεις με μαθηματική ακρίβεια. Κανείς δεν είπε ότι είναι εύκολο. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
solega Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 το Noiz ειναι μια πολυ ωραια κοινοτητα που μαζευομαστε και ανταλλασουμε αποψεις γνωμες συμβουλες κλπ. ωστοσο το εχω παρατηρησει και εγω το γεγονος πως ενω μπορει καποιος να διαφημιζει ενα μαγαζι ενα στουντιο "μια μπαντα" δε μπορει να πει ενα παραπονο για καποιο αλλο μαγαζι (συνηθως ελληνικο).Δηλαδη πως και γιατι μπορουμε να λεμε "προβλημα με Θωμα" προβλημα με dv" κλπ κλπ και δε μπορουμε να πουμε "προβλημα με τον Δον Στουντιο" ή "απατη απο τον Τσολλα" ??? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marmelaki Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Το βρισκω κι εγω λιγο ανρεαλιστικο να εχει ενα μαγαζι σε stock τα παντα. Αν καποιος κανει μια παραγγελια για κατι εξεζητημενο ειναι λογικο να περιμενει να ερθει - αυτο ισχυει και στα μεγαλα online μαγαζια (βλ. dv247, thomann), ποσο μαλλον σε ενα μικρο ελληνικο μαγαζι. Απο εκει και περα ομως, δεν νομιζω οτι το μαγαζι πρεπει να ζητησει προκαταβολη και αν το προϊον αργησει να ερθει, δεν ερθει καθολου ή ο πελατης αλλαξει γνωμη (δικαιωμα του) να μπορει ο πελατης να ακυρωσει την παραγγελια χωρις καμια επιβαρυνση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση