if_it_is Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπέρα στο φόρουμ! Πριν από 2 μέρες τελείωσε επιτέλους μια περιπέτεια που έζησα με γνωστό ελληνικό μαγαζί! Σαν παιδί κι εγώ είπα να αλλάξω μαγνήτη στην κιθάρα μου για να ανανεώσω την σχέση μας και μετά από μια τυπική έρευνα αγοράς κατέληξα να το παίξω καλός και να ενισχύσω την ελληνική αγορά! (νεανικές απερισκεψίες...) Τον μάιο λοιπόν παρήγγειλα τον μαγνήτη και μου είπαν ότι θα τον έχουν 7 ιουνίου! Έπρεπε βέβαια να καταθέσω και 40 ζεστά στον λογαριασμό τους για προκαταβολή! Τέλος πάντων, μετά την αναμονή φτάνει η μέρα η μεγάλη και μιλάω στο τηλέφωνο μαζί τους για να μάθω ότι ήρθε η παραγγελία αλλά χωρίς τον δικό μου μαγνήτη! Οι καημένοι οι αμερικάνοι μπερδεύτηκαν φαίνεται και μου έφεραν τον κανονικό αντί του F-spaced! Μου ορίζουν επόμενη ημερομηνία (μαντέψτε!) 7 ιουλίου αυτή τη φορά! Εντάξει λέω! Δε βαριέσαι! Δεν το βιάζομαι κιόλας! Άλλος ένας μήνας λοιπόν και ξαναφτάνει η μεγάλη μέρα! Τηλέφωνο πάλι για να μάθω ότι τους ήρθαν οι μισοί μαγνήτες γιατί δεν είχαν μαύρο χρώμα απ την εταιρία! Περιμένουμε λοιπόν όσο χρειαστεί λέει! Με όλα αυτα συν ένα καλοκαιρινό ταξιδάκι που πηγα λέω οκ! Θα γυρίσω και θα το εχω! Ένα μήνα έλειπα σχεδόν! Μαντέψτε πάλι όμως! Νο πικάπ! Και μια που έψηνα γενική παραγγελία από θωμά τους παίρνω κι εγώ και τους λέω δώστε μου την προκαταβολή γιατί απ τον μάιο τραβάει πολύ! Οκ μου λένε! Αύριο θα τα χεις! και εγώ προχωράω παραγγελία από θωμά με τον μαγνήτη μέσα! (μέγα λάθος! Αλλά μπαμπά εγώ τους πιστεύω τους ανθρώπους!) Περνούν λοιπόν 3 μέρες και ξαναπαίρνω! Χάλασε όμως το μηχανάκι τους και δεν πήγαν για την κατάθεση! Κρίμα! Με τα πολλά, κάθε βδομάδα τηλεφωνούσα και την μια είχαν κάνει λάθος και τα είχαν βάλει σε άλλο λογαριασμό, την άλλη τα έβαλαν στον δικό μου αλλά δεν έχουν εμφανιστε ακόμα γιατί θέλει 2 μέρες κτλ κτλ! Μετά από μια βδομάδα όμως ακόμα δεν είχαν εμφανιστεί και παίρνω πάλι! Με περνάς για ηλίθιο; κάνω υπομονή απ τον μάιο ενώ ξέρω ότι αν είχα πάρει απ την αρχή την γραμμή καταναλωτή τώρα θα μου έγλειφες κάτι μου μου πιάνεις τόσο καιρό! Του λέω... Εγώ είμαι ο υπεύθυνος μου λέει! Νομίζεις ότι θα έκανα τόση φασαρία για να σου φάω 40 ευρώ; Εδώ τον γείτονά μου δεν ξέρω, του λέω, εσένα τον επιχειρηματία θα πιστέψω; βαλε τα 40 να τελειώνουμε! Τα εχω βάλει ήδη μου λέει! Θα σου στείλω με μέλι την απόδειξη! Την επόμενη (22 σεπτ.) τα λ7 ήταν στον λογαριασμό μου και η συναλλαγή έγραφε 21σεπτεμβρίου! Το μαγικό νούμερο έκανε το θαύμα του χωρίς καν να το πάρω! Για όποιον λοιπόν έχει πρόβλημα με ελληνάρες κύριους καβούριδες, υπάρχει το 1520! Τρέμουν μόνο στην ιδέα! Αν θέλετε ευχαρίστως ξεμπροστιάζω και το μαγαζί για να γνωρίζουμε που να μην μπλέκουμε! Ντροπή πάντως και κρίμα που οι γερμανοί φαίνεται να έχουν δίκαιο αυτόν τον καιρό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
tanS Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 ναι αν δεν επιτρέπεται να το γράψεις εδώ το μαγαζί, εμένα με ενδιαφέρει πολύ παντως να μου στείλεις ενα πμ για να ξέρω και εγώ ποιοι είναι αυτοί. Το νούμερο που είπες δεν το γνώριζα, και σε ευχαριστώ για την πληροφορία , θα μου είναι χρήσιμο. =]=]=] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
if_it_is Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 ναι αν δεν επιτρέπεται να το γράψεις εδώ το μαγαζί, εμένα με ενδιαφέρει πολύ παντως να μου στείλεις ενα πμ για να ξέρω και εγώ ποιοι είναι αυτοί. τι λένε οι modulatorες; επιτρέπεται δεν επιτρέπεται......;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yannis37 Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 σε pm γιατι να μην επιτρεπεται? HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Και να το πεις... τι θα γίνει δηλαδή; Θα προσέχουμε να μη ζητάμε f-spaced μαγνήτες που δεν έχει το μαγαζί ή να μη δίνουμε προκαταβολή; Και τι θα μας πει κι αυτός; Οτι η αντιπροσωπεία φταίει κλπ. Εξυπακούεται ότι "δεν αγοράζω τίποτα αν δεν υπάρχει στο μαγαζί". Γι αυτό πληρώνεται. Για να το δω από κοντά και να το πιάσω κι αν είναι όργανο να το δοκιμάσω. Προκαταβολή δεν δίνω. Τα καταστήματα με βιτρίνα πρέπει να έχουν εμπόρευμα και να το δειγματίζουν. Αλλιώς θα ψώνιζα από Γερμανία, Ουαλία και Μολδοβλαχία μέσα από το σπίτι μου. Λίγο πιό προσεκτικός καταναλωτής πρέπει να είσαι με όλους και να ξέρεις για ποιό λόγο ψωνίζεις από εκεί που ψωνίζεις. Και πρέπει να καταλάβουν και οι καταστηματάρχες επιτέλους ότι υπάρχουν λόγοι για να ψωνίζουμε από αυτούς. Ας μην τους εξανεμίζουν. Η τροφοδοσία τους είναι δικό τους πρόβλημα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας γιατί όμως άργησε ΤΟΣΟ να επιστρέψει τα χρήματα; λέγοντας μάλιστα ψέμματα πως "τα έχω βάλει ήδη!"; αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη; επίσης δεν υπάρχει κάτι το παράλογο στο να παραγγέλνεις κάτι που θα σου έλθει σε ένα μήνα, σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν... αρκεί βέβαια το κατάστημα να είναι εντάξει, που αυτό το κατάστημα δεν ήταν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Όταν τα καταστήματα λιανικής προσπαθούν να δουλέψουν με παραγγελίες και προκαταβολές συνήθως την πατάνε. Ευτυχώς υπάρχουν εναλλακτικές (κάποτε δεν υπήρχαν). Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 παίζουν σοβαρά θέματα με την προκαταβολή και την μη διαθεσιμότητα. Ο Yameth έχει δίκιο.Ως καταναλωτές πρέπει να έχουμε την δεόυσα προσοχή. Εμένα με ''καίει'' όμως και η εγγύηση που ναι μεν υπάρχει,αλλά τα σέρβις και μάλιστα τα εξειδικευμένα δεν υπάρχουν.Και το προϊον πάει χαλασμένο και κάνεις τον σταυρό σου και χάνεις και την υπομονή-ψυχραιμία σου μέχρι να έρθει. Ο Έλληνας το θέλει το ''δαχτυλάκι ''του.. ::) και μόνο για το θέμα του σέρβις,έχω αγοράσει προϊόν το οποίο δεν κάλυπτε όλες τις προδιαγραφές που ήθελα,αλλά είχα το κεφάλι μου ήσυχο για το ότι πάθει,υπάρχει άνθρωπος αξιοπιστότατος να το φτιάξει το συντομότερο δυνατόν. Φέτος την πάτησα. :-[,δεν τήρησα την αρχή μου. www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sakis_Gallo Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 yameth πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το σχολιο σου.... το παραπονο του ανθρωπου ηταν οτι του καθυστερησαν τα λεφτα οχι τον μαγνητη.... το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας γιατί όμως άργησε ΤΟΣΟ να επιστρέψει τα χρήματα; λέγοντας μάλιστα ψέμματα πως "τα έχω βάλει ήδη!"; αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη; επίσης δεν υπάρχει κάτι το παράλογο στο να παραγγέλνεις κάτι που θα σου έλθει σε ένα μήνα, σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν... αρκεί βέβαια το κατάστημα να είναι εντάξει, που αυτό το κατάστημα δεν ήταν... +2112 if_it_is δωστον στεγνα! ειναι κριμα τετοιοι τυποι να χαλανε την αγορα! A musician who is travelling with the old blues while searching the psychedelic groovie sounds of the 60's with his guitar. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 Administrator Share Δημοσιευμένο 24 Σεπτεμβρίου 2010 το ότι το προϊόν άργησε, ΟΚ είναι θέμα αντιπροσωπείας αυτό δεν λέει κάτι για το κατάστημα και τους υπευθύνους του; για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τον πελάτη; .... σεβόμαστε ότι τα καταστημαατα δεν έχουν συμφέρον να έχουν στοκ από το κάθε προϊόν... Τι σέβεσαι δηλαδή; Το κατάστημα το καλό έχει ειδίκευση και στοκάρει για να πουλήσει. Και αυτό είναι το συμφέρον του. Να πουλήσει! Το συμφέρον του πελάτη δεν το βλέπεις; Αν είναι να περιμένει να εμφανιστεί πελάτης για να παραγγείλει (με προκαταβολή κιόλας για να μην εκταμιεύσει τίποτα) ζήτω που καήκαμε! Η αντιπροσωπεία σου φταίει και ο τρόπος παράδοσης; Η αντιπροσωπεία πουλάει ΟΛΟ το χρόνο στα καταστήματα κι όχι μόνο όταν εμφανιστεί πελάτης και τρέχει ο κούριερ, που εσύ πολύ σωστά, δεν θες να πληρώσεις εξτρα. Αν πήγαινες σε 2 μαγαζιά που το ένα είναι γεμάτο και στο άλλο παραγγέλνει για να σου το φέρει την Δευτέρα, σε ποιό θα κατέληγες; Αν είναι να περιμένω, πάω και μόνος μου αλλού. Ο καλός επαγγελματίας φαίνεται και από το στοκ του. Οχι μόνο απο τα λόγια του. yameth πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το σχολιο σου.... το παραπονο του ανθρωπου ηταν οτι του καθυστερησαν τα λεφτα οχι τον μαγνητη.... Για να μη καταλήξει ο πελάτης να ζητάει τα λεφτά του πίσω και να τρέχει να καταγγέλλει, είναι το σχόλιο μου. Πριν ψωνίσεις κοίτα που μπαίνεις. Κι αν δεν υπάρχει αυτό που ζητάς πήγαινε στον απέναντι που μπορεί να το έχει. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση