Προς το περιεχόμενο

τα χαρακτηριστικά και η χρήση της Γλώσσας σήμερα


kostri

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θυμάσαι trolley εκείνο το "δεν ξέρω από τέχνη αλλά ξέρω τι μου αρέσει". Εδώ τι λένε;

 

Το αυτονόητο: "εγώ δε ξέρω τι μου αρέσει, αλλά ξέρω από Τέχνη".

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 131
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για το θέμα και όχι για το αν ο Ξυδάκης είναι εχθρός/φίλος, κακός/καλός κτλ. συνεχίζω λέγοντας την γνώμη μου.

 

Ο Ξυδάκης είναι εύστοχος ως προς τα χαρακτηριστικά της μεταγραφής ξένων προτύπων στα ελληνικά πράγματα. Αυτή έγινε άκριτα, άστοχα, αμήχανα και υπό την επήρεια του ραγιαδισμού που δεν μας έχει ακόμα εγκαταλείψει. Έχει σαφώς να κάνει με την απόλυτα εξουσιαστική σχέση ανάμεσα στην Δύση και την Ελλάδα, εις βάρος της τελευταίας.

Αποτέλεσμα αυτής της σχέσης είναι και η ξενομανία η οποία είναι τόσο αγαπητή στους νεοέλληνες. Δεν ψέγω μόνον εμάς, φυσικά, γι αυτό. Είναι κοινή αγάπη όλων των..εξουσιαζόμενων. Δεν θα ξεχάσω την λατρεία με την οποία υποδέχθηκαν οι Λιθουανοί(έζησα κάποιο καιρό εκεί) τα νεόδμητα τέρατα-πολυκαταστήματα τα οποία κατέστρεφαν τόσο την παραδοσιακή τους αρχιτεκτονική όσο και το (ήδη κατεστραμμένο..)εργασιακό τους καθεστώς.

 

Ωστόσο, πρέπει να επισημάνω ότι οι νεοέλληνες υπήρξαμε πολύ αχάριστοι σ’ αυτό το πολιτιστικό αλισβερίσι που συμβαίνει πάντα είτε το θέλουμε είτε όχι. Ενώ έχουμε πλούσιες εξαγωγές σε λέξεις, οι εισαγωγές μας είναι πενιχρές. Όπως έγραφε κάποτε ο Καστοριάδης μόνο τις βρισιές μας καταδεχθήκαμε να “μολύνουμε” με ξένες γλώσσες. Βέβαια δεν έζησε να δει την σύγχρονη πνευματική στειρότητα και την κιτς ξενομανία.

 

Άρα τι μας λείπει? Χωρίς (οικονομική και πολιτική)αυτονομία δεν μπορούμε να έχουμε ψύχραιμη και δημιουργική στάση. Ούτε παιδεία. Νομίζω πως ο νεοέλληνας δεν είναι μόνο υποταγμένος, όπως λέει ο Ξυδάκης, είναι και ανέμπνευστος και πολιτιστικά στείρος εδώ και πολύ καιρό.

 

Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε εδώ να ψοφήσετε στο γέλιο

 

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=204769

 

Πειράζει που εγώ δεν γέλασα καθόλου?

 

Μάλιστα θεωρώ ότι στη βάση του το συγκεκριμένο σχόλιο είναι επιτυχέστατο.

 

Αυτό είναι, λοιπόν, το «μυστικό» της φωτογραφίας; Τα γυναικεία γεννητικά όργανα εξακολουθούν να σοκάρουν, να προσβάλλουν, να ενοχλούν, σε αντίθεση με τα ανδρικά, που τα βλέπουμε παντού, ακόμα και στην... ορχήστρα της Επιδαύρου χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα;

 

Παρεμπιπτόντως theoctapus, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις, να σε πληροφορήσω ότι κάθε φορά που μυρίζεις ένα λουλούδι, στην πραγματικότητα οσφραίνεσαι τα γεννητικά όργανα ενός φυτού.

 

Σε έχει προβληματίσει ποτέ το ότι σου φαίνεται απόλυτα φυσιολογική η φωτογραφία ενός λουλουδιού και προφανώς αστεία η φωτογραφία ανθρώπινων γεννητικών οργάνων?

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την περίμενα αυτήν την απάντηση από κάπου.

 

TGL πές μου σε παρακαλώ ότι αστειεύεσαι. Δηλαδή σε παρακαλώ. Δεν είδα και κανένα smiley. Αν όχι δεν ξέρω από που να αρχίσω.

 

Άρα τι μας λείπει? Χωρίς (οικονομική και πολιτική) αυτονομία δεν μπορούμε να έχουμε ψύχραιμη και δημιουργική στάση.

 

Ποιός το λέει αυτό; Ποιά λογική αλληλουχία οδηγεί σε κάτι τέτοιο. Δηλαδή πάλι οι απόξω μας φταίνε ή ποιο σωστά, τα απόξω;

 

Βρε παιδιά να χαρείτε, μην εκφράζετε έτσι αβίαστα κλισέ απόψεις. Έλεος με το θέμα της γλώσσας. Τα 'παμε, την έχουν κάνει κουρέλου, την έχουν αλλοιώσει αλλά με το χέρι στην καρδιά, αυτό μας φταίει; Αν είναι να γίνεται απλά κουβέντα να το δεχτώ, αλλά μην το παρουσιάζετε ως ΤΗΝ πηγή του κακού.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TGL πές μου σε παρακαλώ ότι αστειεύεσαι. Δηλαδή σε παρακαλώ. Δεν είδα και κανένα smiley. Αν όχι δεν ξέρω από που να αρχίσω.

 

Σε τι ακριβώς να αστειεύομαι?

 

Θυμάμαι ότι έχεις μια τάση να θεωρείς τα post των άλλων αντικείμενο χλευασμού, όμως θα σε παρακαλούσα να με διαφωτίσεις:

 

1) Τι βρήκες αστείο στο δικό μου post?

2) Τι βρήκες ξεκαρδιστικά αστείο στο άρθρο που μας παράθεσες?

 

Please enlighten us. Μπορείς να ξεκινήσεις απ'όπου θέλεις.

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για το θέμα και όχι για το αν ο Ξυδάκης είναι εχθρός/φίλος, κακός/καλός κτλ. συνεχίζω λέγοντας την γνώμη μου.

 

Ο Ξυδάκης και η προσέγγισή του είναι το έρεισμα για τη συζήτηση που επιχειρείς. Θεώρησα σωστό να καταδειχθεί η αξία του, πριν συνεχίσει η συζήτηση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρούμε αυτά που λέει άξια σχολιασμού, αυτοδικαίως.

 

Σε έχει προβληματίσει ποτέ το ότι σου φαίνεται απόλυτα φυσιολογική η φωτογραφία ενός λουλουδιού και προφανώς αστεία η φωτογραφία ανθρώπινων γεννητικών οργάνων?

 

Δεν απαντώ εκ' μέρους του octapus βέβαια, αλλά σου θυμίζω ότι μία φωτογραφία δεν την μυρίζουμε, αλλά την κοιτάζουμε. Η σωστή αναλογία να μιλήσεις αντιστοίχως για μία φωτογραφία λουλουδιού, ή το να μυρίσουμε τα γεννητικά όργανα της κυρίας.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα ειναι απλουστατο (τουλαχιστον για τις ΤΡΕΙΣ αυτες λεξεις) μια και οι εννοιες

 

concept,project & ΕΙΔΙΚΑ budget απλα ειναι ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ στους Ελληνες....οποτε και στα....κινεζικα να ηταν το ιδιο εργο θα βλεπαμε.... ;D

 

η ισοπέδωση, αντίθετα, και τα "sweeping statements" αποτελούν χόμπυ του έλληνα

 

έτσι ΣΦ;  ;)

 

μπερδεγουέι, συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως αν σκέφτεστε να συζητήσουμε παράλληλα για τον ίδιο τον αρθρογράφο και για την ουσία ενός συγκεκριμένου άρθρου του (γι' αυτό νομίζω οτι ανοίχτηκε το θέμα), καλύτερα να χωρίσουμε από νωρίς τα θέματα, μπας και τα πιάσουμε ένα προς ένα :)

 

Σαφές το επιχείρημα του trolley :

 

Ο Ξυδάκης και η προσέγγισή του είναι το έρεισμα για τη συζήτηση που επιχειρείς. Θεώρησα σωστό να καταδειχθεί η αξία του, πριν συνεχίσει η συζήτηση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να θεωρούμε αυτά που λέει άξια σχολιασμού, αυτοδικαίως.

 

, αλλά υπάρχει και αντίλογος : δεν μπορεί να περιμένουμε από έναν αρθρογράφο να διαθέτει την ειδίκευση στο δικό μας μόνο θέμα και από εκεί να τον πιάσουμε για τον βγάλουμε "λίγο". Αλλο ο δημοσιογράφος και άλλο ο γνώστης. Θα πρότεινα να παραμείνουμε στην ουσία του θέματος που κληθήκαμε για συζήτηση πάντως. :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλά υπάρχει και αντίλογος : δεν μπορεί να περιμένουμε από έναν αρθρογράφο να διαθέτει την ειδίκευση στο δικό μας μόνο θέμα και από εκεί να τον πιάσουμε για τον βγάλουμε "λίγο". Αλλο ο δημοσιογράφος και άλλο ο γνώστης.

 

Ωπ... μισό λεπτό. Ακόμη και ο αντιπαθής gdevelek θα συμφωνήσει ότι για ζητήματα γλώσσας χρειαζόμαστε μάλλον ένα γνώστη παρά δημοσιογράφο. Σωστά;

 

 

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωπ... μισό λεπτό. Ακόμη και ο αντιπαθής gdevelek θα συμφωνήσει ότι για ζητήματα γλώσσας χρειαζόμαστε μάλλον ένα γνώστη παρά δημοσιογράφο. Σωστά;

 

Ποιο γνώστη και ποιο δημοσιογράφο, όταν έχουμε ΕΣΕΝΑ να μας δείχνεις το δρόμο προς την Αλήθεια σε κάθε συζήτηση, ω δημοφιλέστατε!!  :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου