gdevelek Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Κοίτα, αν νομίζεις ότι βάζοντας τρια ακκόρντα στη σειρά και γράφοντας και μια τονική μελωδία από πάνω προσφέρεις παραπάνω στην τέχνη από "ερμηνευτές" επιπέδου Segovia ή Gould, ή Richter ή εκατοντάδων άλλων "εξαιρέσεων" ;D είσαι ΠΟΛΥ γελασμένος. όχι, κάτι τέτοιο ΔΕΝ το νομίζω ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Ούτε εγώ ;D Λοιπόν, δεν έχει σημασία τι παίζεις αλλά πως. Οι metallica π.χ. κάνουν διασκευές αλλά ο καθένας καταλαβαίνει ότι ακούει metallica. Εκεί είναι η μαγκιά ;) Τώρα, άμα σου κάτσει και ένας Cliff δένει το σιρόπι Τζετ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Κοίτα, αν νομίζεις ότι βάζοντας τρια ακκόρντα στη σειρά και γράφοντας και μια τονική μελωδία από πάνω προσφέρεις παραπάνω στην τέχνη από "ερμηνευτές" επιπέδου Segovia ή Gould, ή Richter ή εκατοντάδων άλλων "εξαιρέσεων" ;D είσαι ΠΟΛΥ γελασμένος. καλά .... τώρα τι είναι τέχνη είναι κάτι πολύ σχετικό.... εμένα πάντως με ενδιαφέρουν τα 3 ακκόρντα και καθόλου ο Σεγκόβια.... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FABRICAUDIO Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 - Μπορεί να είσαι δημιουργός και να παραμείνεις στην αφάνεια. - Το βόλεμα μπορεί να είναι και η δημιουργία και η συντήρηση μια μανιέρας παρά να παίζεις καινούρια και απαιτητικά κομμάτια άλλων. - Ο δισκος του Bryan Ferry (As Time Goes by), Rod Stewart (American Songbook), οι τελευταίοι δίσκοι του Cash δεν άφησαν τον κόσμο αδιάφορο. Και τα λέω (επειδή δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι) συμφωνόντας μαζί σου ότι η απόπειρα της δημιουργίας πρέπει να επιλέγεται (σε οιονδήποτε βαθμό) κατά την διάρκεια της ζωής ενός γκρουπ. +1 Η αναφορα μου ειναι περισσοτερο στα συγκροτηματα που ξεκινανε. Η μουσικη ειναι προσωπικη επιλογη ειτε εισαι μουσικος ειτε εισαι κοινο. Κατι που παρατηρησα τα 3 χρονια στο μπαρ που δουλευω Εναρξη συναυλιας. Διασκευες =Λιγα εως κανενα χειροκροτημα Αυθεντικο=Χαμος, υπηρχαν φορες που περιμεναν κανα 5λεπτο για να αρχισουν Ληξη συναυλιας Διασκευες= Εαν αξιζαν και δεν εχει φυγει ο κοσμος στα μισα, γινεται χαμος και ζητανε και encore Αυθεντικο= Ο περισσοτερος κοσμος μενει εαν το συγκροτημα ειναι καινουργιο για να δει τι εχει να πει (αλλωστε δεν το εχει ξανακουσει) και υπαρχει το αναλογο χειροκροτημα που δηλωνει ευχαριστηση η απλα ευγενεια Εαν το συγκροτημα ειναι γνωστο εχω δει μεχρι και 3 encore και ουρα στο merchandise Δεν πιστευω οτι υπαρχει εξισωση για κανεις καποιο κομματι επιτυχια, αλλα τουλαχιστον βγαζεις την ιδεα σου προς τα εξω. Ακομη και ενας να ειναι αυτος σημαινει αυτο που ειχες στο δικο σου μυαλο ειναι αποδεκτο σε καποιον αλλο Νικος Recording and Rehearsal Studio www.fabricaudio.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spewfy Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Καθε μουσικος εχει δικαιωμα να κανει αυτο που του αρεσει ετσι δεν ειναι?? Ειτε ερασιτεχνης ειτε επαγγελματιας, αλλος τη βρισκει με το να συνθετει και να προσπαθει να "πιασει το απιαστο", και αλλος ικανοποιειται με το να παιζει κομματια αλλων. Δε νομιζω οτι χρηζει μεγαλυτερης διερευνησης η απορια του thread. Προσωπικα, θεωρω οτι απο το να γραφει καποιος αηδιες, καλυτερα να ασχολειται με επανεκτελεσεις. Αλλα ακομα κι αν αυτες οι αηδιες για αυτον που τις σκαρωνει ειναι αριστουργηματα, καλα κανει και τις γραφει. Οπως λεει και ο freerock, οτιδηποτε κανεις, εαν γεμιζει την ψυχη σου, καλως το κανεις. Το ολο thread ειναι σαν να λεμε "εξοργιζομαι οταν βλεπω ατομα που τους αρεσουν τα μακαρονια με κιμα και οχι με σαλτσα". Ο καθένας ότι γουστάρει σίγουρα, το παρεξήγησες, το γιατί πολλοί γουστάρουν έτσι και όχι αλλιώς εξετάζουμε, όχι αν ειναι σωστό-λάθος-καλό-κακό.. αυτό πάντως που λες οτι λέει και ο freerock εγώ το θεωρώ ακρότητα προς αποφυγήν (τουλάχιστον οπως το διαβάζω εδώ μεμονωμένα).. btw ευγε.. ειδα το live και θα σας εχω υποψιν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 εμένα πάντως με ενδιαφέρουν τα 3 ακκόρντα και καθόλου ο Σεγκόβια.... ;) Το τι σε ενδιαφέρει προσωπικά δεν έχει σχέση με την πορεία της τέχνης. Άλλωστε και τα " τρία ακκόρντα" εξαντλήθηκαν εδώ και... 40 χρόνια. ;D Πρέπει να το πάρουμε απόφαση: Υπάρχουν 11 τραγούδια ;D Έτσι λένε τουλάχιστον οι μορφωμένοι, γιατί εμένα 5-6 μου βγαίνουν ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Κάνω λάθος αν πιστεύω ότι η έναρξη δημιουργίας στην εφηβική ηλικία είναι πιο εύκολη (ορμόνες, συνεχή εξωτερικά και καινούρια ερεθίσματα, άγνοια κινδύνου, εύκολη αμφισβήτηση, θράσος κλπ κλπ) από ότι σε μεγαλύτερη (λόγω ακριβώς του αντίθετου όλων των προαναφερθέντων); Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Κάνω λάθος αν πιστεύω ότι η έναρξη δημιουργίας στην εφηβική ηλικία είναι πιο εύκολη (ορμόνες, συνεχή εξωτερικά και καινούρια ερεθίσματα, άγνοια κινδύνου, εύκολη αμφισβήτηση, θράσος κλπ κλπ) από ότι σε μεγαλύτερη (λόγω ακριβώς του αντίθετου όλων των προαναφερθέντων); Noμίζω ότι κάνεις λάθος...σε κάποια επαγγέλματα, η δημιουργία είναι ζητούμενο (καμμιά φορά και με δύσκολες συνθήκες και πιεστικούς χρόνους), άρα πρέπει να μπορείς να το κάνεις σε κάθε ηλικία. Και η εμπειρία, σου επιτρέπει να το αντιμετωπίσεις. Προφανώς και έχεις δίκιο όταν αναφέρεις τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για τις μικρές ηλικίες. Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Noμίζω ότι κάνεις λάθος...σε κάποια επαγγέλματα, η δημιουργία είναι ζητούμενο (καμμιά φορά και με δύσκολες συνθήκες και πιεστικούς χρόνους), άρα πρέπει να μπορείς να το κάνεις σε κάθε ηλικία. Και η εμπειρία, σου επιτρέπει να το αντιμετωπίσεις. Προφανώς και έχεις δίκιο όταν αναφέρεις τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για τις μικρές ηλικίες. Συμφωνούμε (μπας κι είμαι άρρωστος; ;D) αλλά η λέξη κλειδί ήταν η "έναρξη" if you know what I mean. ;) Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
manosx Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 20 Σεπτεμβρίου 2010 Πολύ σωστή παρατήρηση audiokostas! Και μάλιστα αυτό ισχύει σε πολλά πράγματα, ακόμα και στην επιστήμη! Οι περισσότερες ανακαλύψεις έγιναν από άτομα στα 20ies τους!! Το θέμα όμως είναι να υπάρχει και ένα background από πίσω. Διαφορετικά είσαι καταδικασμένος να "ανακαλύψεις" κάτι που ήδη υπάρχει ;) Why not όμως; Πλάκα έχει και αυτό ;D Εdit: Marathon το βλέπεις από μια άλλη, επίσης έγκυρη σκοπιά. Είναι οι δύο διαφορετικές έννοιες της δημιουργίας και τις πρωτοπορίας που μας μπλέκουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση