Minoru Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Τις προάλλες πήρα απο τις αγγελίες του νόιζ ένα flanger το line 6 liqua flange, όχι επειδη το χρειαζόμουν αλλα πιο πολυ για να πειραματιστώ αφού πάντα απεχθανόμουν αυτό το εφέ που ακούγεται σαν jet( φσιιιιιιιιιοοουυυυυυυυ...) και πάντα είχα μια αγάπη για τα phasers. Eπειδή βαριόμουν να αποσυνδέω όλα μου τα πετάλια απο την αρχή, το πέταξα στο τέλος της αλυσίδας και άρχισα να παίζω, ξέρωντας βέβαια οτι τα flanger μπαίνουν χοντρικά μετα τα distortion και πριν τα delay. Τελικά το αποτέλεσμα μου άρεσε έχοντας μάλιστα πριν απο το flange αναμένα δύο reverb και ένα delay. Υπάρχει επιστημονική λογική εξήγηση που να δικαιολογεί αυτή την θέση του flanger? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Trust your ears. Αν εσένα σου αρέσει εμάς μας περισσεύει. Βέβαια flangerισμένες ουρές του reverb και το επιπλέον σήμα του delay μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε ηχητικό χάος, το οποίο μπορεί να είναι και θεμιτό στην τελική. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Minoru Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Trust your ears. Αν εσένα σου αρέσει εμάς μας περισσεύει. Βέβαια flangerισμένες ουρές του reverb και το επιπλέον σήμα του delay μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε ηχητικό χάος, το οποίο μπορεί να είναι και θεμιτό στην τελική. Σε ευχαριστώ αυτό θα κάνω απλά μπορεί κάποιος με master και doctorate στα effects να μου πει τι ακριβώς συμβαίνει εκεί στο τέλος με το flanger, δηλ. τι συμβαίνει σε όλο αυτό το χάος... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 δεν χρειάζεται καμμία λογική ή επιστήμη για να δικαιολογήσεις αυτό που σου αρέσει ηχητικά :) ... απεχθανόμουν αυτό το εφέ που ακούγεται σαν jet( φσιιιιιιιιιοοουυυυυυυυ...) και πάντα είχα μια αγάπη για τα phasers... ...Τελικά το αποτέλεσμα μου άρεσε έχοντας μάλιστα πριν απο το flange αναμένα δύο reverb και ένα delay... το flanger, το phaser και όλα τα υποείδη τους ανήκουν στην οικογένεια των chorus, ενώ αν το αναλύσουμε περαιτέρω, και αυτό ανήκει πρακτικά στα delay, μιας και η αρχή λειτουργίας τους προϋποθέτει αναγκαία την καθυστέρηση του ήχου (ο οποίος θα αναμιχθεί με το καθαρό σήμα για να δώσει το γνωστό ηχητικό αποτέλεσμα του κάθε εφέ). Δεδομένου οτι δεν σου αρέσει η έντονη παρουσία του jet flanging, αυτό που μάλλον συμβαίνει στη θέση που το τοποθετείς είναι η ακόμα μεγαλύτερη αποδυνάμωσή του , εξαιτίας του γεγονότος οτι το flanging δρα σε ήδη reverbarated σήμα, το οποίο είναι αρκετά πολύπλοκο για να διαμορφωθεί έντονα από το επόμενο εφέ (για παρόμοιο λόγο δεν ακούγεται "σφιχτή" η παραμόρφωση μετά το reverb) . Το σημαντικότερο όμως είναι οτι πρακτικά επιβάλλεις ένα frequency modulation εφε σε ένα delayed σήμα : αυτό ακριβώς προσπαθούν να κάνουν τα analog modelling delay πετάλια, δηλαδή να δώσουν την αίσθηση "flutter" της αναλογικής ταινίας που δεν καθυστερεί σε αυστηρά καθορισμένη τιμή (όπως τα ψηφιακά), αλλά σε ένα εύρος χρονικών μεταβολών (λόγω ατέλειας), το οποίο προσδίδει τη "ζέστα" και το chorus effect των αναλογικών delay :) Έτσι νομίζω :) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Minoru Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 δεν χρειάζεται καμμία λογική ή επιστήμη για να δικαιολογήσεις αυτό που σου αρέσει ηχητικά :) το flanger, το phaser και όλα τα υποείδη τους ανήκουν στην οικογένεια των chorus, ενώ αν το αναλύσουμε περαιτέρω, και αυτό ανήκει πρακτικά στα delay, μιας και η αρχή λειτουργίας τους προϋποθέτει αναγκαία την καθυστέρηση του ήχου (ο οποίος θα αναμιχθεί με το καθαρό σήμα για να δώσει το γνωστό ηχητικό αποτέλεσμα του κάθε εφέ). Δεδομένου οτι δεν σου αρέσει η έντονη παρουσία του jet flanging, αυτό που μάλλον συμβαίνει στη θέση που το τοποθετείς είναι η ακόμα μεγαλύτερη αποδυνάμωσή του , εξαιτίας του γεγονότος οτι το flanging δρα σε ήδη reverbarated σήμα, το οποίο είναι αρκετά πολύπλοκο για να διαμορφωθεί έντονα από το επόμενο εφέ (για παρόμοιο λόγο δεν ακούγεται "σφιχτή" η παραμόρφωση μετά το reverb) . Το σημαντικότερο όμως είναι οτι πρακτικά επιβάλλεις ένα frequency modulation εφε σε ένα delayed σήμα : αυτό ακριβώς προσπαθούν να κάνουν τα analog modelling delay πετάλια, δηλαδή να δώσουν την αίσθηση "flutter" της αναλογικής ταινίας που δεν καθυστερεί σε αυστηρά καθορισμένη τιμή (όπως τα ψηφιακά), αλλά σε ένα εύρος χρονικών μεταβολών (λόγω ατέλειας), το οποίο προσδίδει τη "ζέστα" και το chorus effect των αναλογικών :) Έτσι νομίζω :) Σε ευχαριστώ πολύ Blue! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Επίσης κράτα κατά νου ότι αυτό που λέει ο blue, δηλαδή η καθυστέρηση στο σήμα (που ανακατεύεται με το κανονικό) έχει ένα ακουστικό αποτέλεσμα το οποίο εξαρτάται από τη συχνότητα. Με βάση και αυτή την παρατήρηση, μπορείς να καταλάβεις ότι τα εφφέ αυτά διαταράσσουν και τη συσχέτιση φάσης των αρμονικών (πράγμα το οποίο είναι μέρος του εφφέ) και που ακούγεται πιο έντονα κατά τα μεταβατικά (π.χ. στην πενιά). Έχοντας "μαλακώσει" τα μεταβατικά (με τα reverb πριν), είναι πιθανό να μην ακούγεται τόσο έντονο το συγκεκριμένο στοιχείο του εφφέ σου. :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση