Miltos23 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 @theoctapus κάπως έτσι λειτουργεί και το guitar speed trainer το έχει δοκιμάσει κανείς; Το εχω δοκιμασει αλλα δεν με ενθουσιασε,εκανε δουλεια αλλα μετα απο λιγο καιρο το βαρεθηκα, αυτο που κανω ειναι να φτιαχνω συνυαστικες ασκησεις πχ συγχρονισμος χεριων και altenate picking να τις βαζω στο guitar pro και να χρησιποιω το δικο του speed trainer. off topic: γενικα λογω ελλειψης χρονου οι συνδιαστικες ασκησεις ειναι μονοδρομος All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E7#9 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 δηλ αυτό που λες οτι έκανε δουλειά, το να ανεβαίνεις μέχρι εκεί που δεν παίρνει και μετά να επιστρέφεις σε απλώς πιο υποφερτά επίπεδα αποδίδει καλλίτερα από το αργά και σταδιακά;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 ναι, σε μενα τουλαχιστον δουλεψε! οπως επισης να τα παιζω με half time τον μετρονομο, δηλαδη αντι για 16α στο 140 να παιζω 32α στο 70 επισης ενα αλλο στοιχειο που με βοηθησε αν και σπαστικο ειναι να ηχογραφω αυτο που μελεταω (στο τελος της μελετης) και να παιζω ορθιος δηλαδη στην σταση που εχω στις προβες και τα λαηβ All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Για μένα το (β) έχει νόημα μόνο αν έχεις θέσει σωστές βάσεις και έχεις φτάσει σε ενα plateau το οποίο θέλεις να ξεπεράσεις. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Για μένα, αυτό που λειτουργεί είναι να παίζω αυτά που μελετώ: α) πολύ αργά (π.χ. όγδοα στο 80-100) β) ακριβώς στο όριό μου, ίσως και λίγο παραπάνω (κι ας μην ακούγεται πολύ καθαρά) και να κάνω πολλές εναλλαγές ανάμεσα στο (α) και στο (β). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E7#9 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 κι εγώ κάπου εκεί κοντά είμαι, στις καλές χτυπάω και 120 το θέμα είναι πώς πας παραπάνω και γιατί όχι και πολύ παραπάνω μήπως ο τρόπος γι αυτό είναι διαφορετικός;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sixtrip Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Οσο αναφορα το οργανο των ντραμς εγω αυτα που εχω παρατηρησει οσο αναφορα ταχυτητα στα χερια ειναι και τα 2.Δηλαδη εστω οτι παιζεισ 16κτα.Χωριζω καθε φορα την ασκηση σε 2 μερη.Πρωτα παιζω αρκετα αργα μεχρι εκει που δε σκεφτομαι και παει μονο του και προσπαθω να το τελειοποιησω οσο πιο πολυ μπορω.Παρατηρω χερια κτλ.Μετα την ιδια ασκηση την κανω για 1 λεπτο σε ενα οριο που ειναι πολυ δυσκολο για εμενα.Δηλαδη στα 16κτα παιζω χαλαρα μεσρι τα 130bpm και μετα το βαζω στα ορια μου για 1 λεπτο που ειναι τα 145bpm.Mετα το κατεβαζω στα 143,142 και το δουλευω για αρκετη ωρα παρατηρωντας τα λαθη μου μαζι με τον δασκαλο.Οταν το 143,142 γινει τελειως ανετο παιρνει τη θεση του 130 κοκ http://www.myspace.com/sixtrip Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
al Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Αφού μελετήσεις με τον α) τρόπο αρκετές ώρες, τότε μπορείς να κανεις speed bursts, δλδ να παίζεις scale fragments όγδοα στα 100bpm και κατευθείαν να παίξεις (χωρίς παύση αναμεσα) δεκατα εκτα πάλι στα 100bpm, μετα ανεβάζεις το μετρονόμο κ.ο.κ. http://www.myspace.com/alkisproject Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru makam Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Αυτή είναι μια άσκηση που έβαζε ο Sal Salvador στους μαθητές του, με εκπληκτικά αποτελέσματα.. Παίζεις μια κλίμακα ας πούμε με 8α στο 100 και μόλις φθάσεις πάλι στην πρώτη νότα, χωρίς διακοπή, παίζεις πάλι την κλίμακα με 16α. Αφού γίνει καλά, ανεβάζεις τον μετρονόμο στο 105 κ.ο.κ Στα 8α, ο εγκέφαλος καταγράφει την κίνηση, ενω στα 16α, η κίνηση λειτουργεί αυτόματα σαν reflex. O ίδιος έλεγε τότε, και είχε δίκιο, πως κάποιοι μαθητές του είχαν φτάσει στη διάρκεια ενός έτους, να παίζουν 16α στο 220+.. Makis Ablianitis facebook.com/makisablianitisofficial Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Μπορεί να ακουστεί γελοίο,αλλά εμένα με βοηθάει πάρα πολυ...Πριν ΚΑΝ ακουμπησω την κιθάρα, νοητά μαθαίνω και φαντάζομαι αυτό που θέλω να μάθω(γρήγορο ή αργό δεν έχει σημασία).Ξανά και ξάνα φαντάζομαι αυτό που παίζω και όταν νοιώσω έτοιμος,τότε πιάνω την κιθάρα και ως δια μαγείας μου βγαίνει απολύτως φυσικά και εύκολα... :o "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση