S9F Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά ;) +1 (Γιατί στην ουσία είναι ένα και το αυτό...) Πιστεύω ακράδαντα,οτί η απόλυτη ευφυία με την τρέλα είναι το ίδιο πράμα(επομένως σίγουρα δεν είμαι τρελός... :( ;D).Με βάση αυτή την παραδοχή,συμφωνώ απολύτως μαζί σου. "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E7#9 Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Σας ευχαριστώ για την συμμετοχή σας το θέμα φαντάζομαι δε κλείνει εδώ Προσωπικά χρησιμοποίησα τον πρώτο τρόπο τα τελευταία 30 χρόνια, κατα διαστήματα πολύ αυστηρά με απτέλεσμα να κατακτήσω ;D 16α στα 120 Επειδή το να παίξω γρηγορότερα είναι μάλλον περιέργεια για το αν μπορώ παρά φιλοδοξία λέω να προσπαθήσω τον δεύτερο τρόπο μιας και σε μερικούς κάτι πρόσφερε, έτσι για αλλαγή Και κάτι ακόμα για τα πολύ γρήγορα, η κίνηση στο δεξί προέρχεται από τον καρπό ή από τα δάχτυλα που κρατάνε την πένα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Και κάτι ακόμα για τα πολύ γρήγορα, η κίνηση στο δεξί προέρχεται από τον καρπό ή από τα δάχτυλα που κρατάνε την πένα; Με τον καρπό. Φυσικά αν εσένα σε βολεύει το αντίθετο είναι δικαίωμα σου :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Με τον καρπό. Φυσικά αν εσένα σε βολεύει το αντίθετο είναι δικαίωμα σου :) Σίγουρο αυτό; Δε μου ακούγεται σωστό. Αν δεν κάνω λάθος η κίνηση πρέπει να ναι πάντα με τον καρπό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jasemeister Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Classic example για καρπό είναι ο EVH. Παράδειγμα "εκκεντρικού" στην πένα είναι ο Rolf Kasparek των Running Wild που παίζει με τον καρπό ακίνητο και αυτά που παίζει είναι αποκλειστικά κίνηση της πένας με αντίχειρα και δείκτη. Μη με ξυπνάς απ΄τις έξι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Σίγουρο αυτό; Δε μου ακούγεται σωστό. Αν δεν κάνω λάθος η κίνηση πρέπει να ναι πάντα με τον καρπό. Δεν είπα πως είναι σωστό :) Απλά αν τον βολεύει έτσι ή αν έχει μάθει έτσι τότε παίζει να είναι αρκετά δύσκολο να το αλλάξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν είπα πως είναι σωστό :) Απλά αν τον βολεύει έτσι ή αν έχει μάθει έτσι τότε παίζει να είναι αρκετά δύσκολο να το αλλάξει. Ναι αλλά αν είναι τυχόν επικίνδυνο για διάφορους τραυματισμούς δεν οφείλει να το αλλάξει ακόμα κ αν είναι δύσκολο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Και σε μένα συμβαίνει ένα πρόβλημα με την ταχύτητα. Χθες το απόγευμα άρχισα την πρόβα χωρίς ζέσταμα και το δεύτερο κομμάτι ήταν στο 245 με αποτέλεσμα ο δείκτης στο δεξί μου είναι άχρηστος και πρησμένος απο το πρωί .Δεν ξέρω τι να κάνω και κάνουμε πρόβες 4 φορές τη βδόμαδα. Σορρυ για το οφ τοπικ αλλά κάπου έπρεπε να πω τον πόνο μου :'( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nestoras Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Σορρυ για το οφ τοπικ αλλά κάπου έπρεπε να πω τον πόνο μου :'( Eγώ που βρήκα παρτιτούρα του Scuttle buttin και ενώ προσπαθώ ο καημένος, μπορώ να το παίξω στη μισή ταχύτητα, σ' αυτό το θρεντ να το πω ή αλλού? ??? InfluenSir! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 14 Σεπτεμβρίου 2010 Άμα λέμε όλοι από κανέναν πόνο, έβγαλα το ριφάκι-σολάκι στο Tom Sawyer \m/ Αλλά με δυσκολεύει το tower του dickinson λόγω ταχύτητας :/ Αυτή είναι μια άσκηση που έβαζε ο Sal Salvador στους μαθητές του, με εκπληκτικά αποτελέσματα.. Παίζεις μια κλίμακα ας πούμε με 8α στο 100 και μόλις φθάσεις πάλι στην πρώτη νότα, χωρίς διακοπή, παίζεις πάλι την κλίμακα με 16α. Αφού γίνει καλά, ανεβάζεις τον μετρονόμο στο 105 κ.ο.κ Στα 8α, ο εγκέφαλος καταγράφει την κίνηση, ενω στα 16α, η κίνηση λειτουργεί αυτόματα σαν reflex. O ίδιος έλεγε τότε, και είχε δίκιο, πως κάποιοι μαθητές του είχαν φτάσει στη διάρκεια ενός έτους, να παίζουν 16α στο 220+.. Αυτή πάντως σαν άσκηση είναι πολύ ωραία και την έβαλα στο πρόγραμμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση