E7#9 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Ποια πιστεύετε ότι είναι η πιο ενδεδειγμένη μέθοδος για την απόκτηση ταχύτητας στο παίξιμο αλλα και γενικότερα για την βελτίωση της τεχνικής; Με δεδομένο ότι θα γίνεται με μετρονόμο είνα καλλίτερα να α) ξεκινάμε από χαμηλά και σταδιακά να ανεβάζουμε τον μετρονόμο και μόνο μέχρι εκεί που το παίξιμο είναι καθαρό. δηλ αργά και σταδιακά ανεβάζουμε την ταχύτητα β) ξεκινάμε απο χαμηλά αλλά, πολύ γρηγορότερα από τον προηγούμενο τροπο, ανεβάζουμε ταχύτητα και σπρώχνουμε το όριο ακόμα και σε ταχύτητες που πρακτικά δεν αντέχουμε, έτσι ώστε να αναγκαστούμε να "σκεφτούμε" γρήγορα. Για χρόνια ήξερα ότι ο σωστός τρόπος είναι ο πρώτος Πρόσφατα όμως διάβασα σχετικά ότι, κάνοντας μια αναλογία μεταξύ περπατήματος και τρεξίματος, όσο γρήγορα και να περπατάς ποτέ δεν θα μάθεις να τρέχεις Τι λέτε;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 άστοχη η παρομοίωση αφού το τρέξιμο ΔΕΝ είναι γρήγορο περπάτημα, είναι ποιοτικά - και όχι μόνο ποσοτικά - διαφορετικό --> α Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rocka cola Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 +φωνω με την αποψη σου απο προσωπικη εμπειρια. Το πιο σωστο για μενα και αυτο που εχει δηξει αποτελεσμαστα στο παιξιμο μου ειναι να ξεκινας μια ασκηση αργα και σταθερα και οταν το χερι ζεσταθει αρκετα και συμφιλιωθει/συνηθισει (με) την ασκηση τοτε αρχιζεις και πιεζεις τα ορια σου, αλλα παντα σε λογικα πλαισια, δηλαδη πριν μηνει το χερι σου παραλιτο απο το σφιξιμο και τα δαχτυλα κοκαλοσουν σε μια θεση που θυμιζει δεντρο χωρις φυλλα.Μετα λιγη ξεκουραση και συνεχει της μελετης με κατι αλλο.Π.Χ. Αν εκανες μια ασκηση για αltarnate picking μετα κανε μια για λεγκατα η για ανοιγματα στα δαχτυλα η παιξε ακορντα. Ολα αυτα βεβαια σε καθημερινη βαση και με προγραμμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Θα μοιραστω την προσωπικη μου εμπειρια και ισως βρεις πραγματα που μπορουν να σε βοηθησουν. Μελετας με μετρονομο και ξεκινας απο ενα αργο τεμπο που να παιζεις την ασκηση σωστα και χαλαρα. Σημαντικο: - Να ακουγεται σωστα και καθαρα - Να εισαι χαλαρος - Να εισαι στο σωστο χρονο. τιπ για το τριτο: γραψε την ασκηση σενα προγραμμα τυπου guitar pro και βαλε left το προγραμμα και right την κιθαρα σου και παιξε ταυτοχρονα για να βεβαιωθεις οτι παιζεις σωστα. Δευτερο βημα, ανεβαινε bpm αλλα προσπαθησε να μιμηθεις το χαλαρο feeling του χεριου οταν επαιζες στο χαλαρο τεμπο. Ανεβασμα bpm +8 ανα γυρο και αν σου φαινεται γρηγορο +5. Στο σημειο που το νιωθεις οτι ζοριζεσαι κανεις διαλειμμα (να ξεκολισει ο εγκεφαλος και να χαλαρωσουν τα χερια) και συνεχιζεις. οταν φτασεις στο μεγιστο τεμπο που ακουγεται καλα η ασκηση τοτε κανεις ανεβασμα - κατεβασμα δηλαδη εστω το μεγιστο ειναι 140, την παιζεις/προσπαθεις στο 144, μετα 142, μετα 146, κ.ο.κ. Τιπ: οταν βλεπεις οτι δεν ανεβαινεις ταχυτητα προσπαθησε να καταλαβεις τι παει λαθος, μεγαλες κινησεις στο χερι πχ? ειναι η κλασικη αιτια. Μερικα σχολια: 1. Η αντοχη ερχεται σιγα σιγα και εχει να κανει περισσοτερο με τους μυς του χεριου οποτε μην απογοητευτεις 2. Ειναι σημαντικο ο καθαρος ηχος μεσα στο σωστο χρονο 3. Το κυριοτερο ειναι το χερι να παραμενει χαλαρο ειτε παιζεις στο 100 ειτε στο 160 Για περισσοτερα κανε μαθηματα γιατι ενας δασκαλος μπορει να σε βοηθησει πολυ περισσοτερο απο εμας. All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ginargiros Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Για να μάθεις να παίζεις γρήγορα πρέπει να μάθεις να παίζεις αργά ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Εγώ πάντως αν και ποτέ δεν κυνήγησα την ταχύτητα, είδα σαφή βελτίωση σε ταχύτητα (μετά από αρκετό καιρό, βάλε μήνες) κάνοντας όλες μου τις ασκήσεις σε πάρα πολύ αργή ταχύτητα (πχ 4α σε 60bpm) χωρίς να αυξάνω για κανένα λόγο. Με αργές ταχύτητες το χέρι αποκτά σιγουριά, σταθερότητα και έχεις ωραίο καθαρό ήχο. Όμοια για πιο πολύπλοκα ρυθμικά, κάτι το οποίο δίνει και πολύ πιο ξεκάθαρη άνεση με το χρόνο, οπότε και το μυαλό δεν τρέχει για να προλάβει, αλλά κάνει κάποια πράγματα μηχανικά οπότε αφήνει τον υπόλοιπο εγκέφαλο ελεύθερο να αυτοσχεδιάζει αν θέλει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Βέβαια ο θεούλης paul gilbert προτείνει να παίζουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, σε βαθμό απλά να μην πάει γρηγορότερα, και ας μην ακούγεται αρκετά καθαρά και μετά να βάλουμε τον μετρονόμο πιο αργά π.χ. -10 και να κάνουμε practice σε αυτό το τέμπο. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Πλάκα πλάκα αυτό με έχει βοηθήσει για να παίξω κάποια πράγματα πιο στρωτά, αλλά όπως είπα εγώ δεν παίζω σοβαρές ταχύτητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E7#9 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 δεν διαφωνώ με αυτά που λέτε απλώς διαβάζοντάς το αναρωτήθηκα μήπως το να παίζεις πολύ γρήγορα είναι μια διαφορετική "τεχνική" από το να παίζεις απλώς γρήγορα, οπότε μήπως θα έπρεπε να εξασκηθεί κανείς από την αρχή σε κάτι διαφορετικό @theoctapus κάπως έτσι λειτουργεί και το guitar speed trainer το έχει δοκιμάσει κανείς; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 13 Σεπτεμβρίου 2010 Η μοναδικη μου ενσταση για το αργο τεμπο ειναι οτι δεν σου φανερωνει προβληματα που σχετιζονται με την κινησιολογια των χεριων και το ποσο μικρες ή μεγαλες κινησεις κανουν. Πχ αν παιζεις με πενα μπορεις ναχεις καλο ηχο με μεγαλες κινησεις (ειτε σε παιξιμο με συγχορδιες ειτε σε παιξιμο σε μια χορδη) αντιστοιχα το μπασο τα δαχτυλα να κανουν μεγαλες κινησεις, ή στα ντραμς κατεπεκταση (και τα ποδια και τα χερια). Εδω ερχονται δυο κατηγοριες μουσικων, αυτοι που σε χαμηλα τεμπο εχουν την αυτοσυγκεντρωση να κανουν μικρες κινησεις και αυτοι που δεν μπορουν, για τους δευτερους η αυξηση ταχυτητας (ή ο δασκαλος) ειναι μονοδρομος. Τελος το να πιεζεσαι στην ταχυτητα εχω την εντυπωση οτι γυμναζει τους μυς λιγο πιο γρηγορα (αν το πολυ σφιξιμο οδηγει σιγουρα σε τενοντιτιδα) ειδικα αν το κανεις με αναλογια 90% αργο παιξιμο και 10% αυξημενο All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση