skantzos Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2010 Ενδιαφέρον θέμα! +1 Ειδικότερα για το μπάσσο, πιστεύω ότι ισχύουν τα ίδια αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό. Αν είναι σχετικά ανώδυνο να κατασκευάσεις μια πολύ καλή bold on κιθάρα, το να φτιάξεις ένα μπάσσο που θα έχει μηδενικά dead spots, άριστο ζύγισμα, απόλυτα ισορροπημένο ήχο, κλπ, είναι πολύ πολύ δυσκολότερο. Το συζητούσα σε ανύποπτο χρόνο με γνωστό μάστορα-luthier και μου έλεγε ότι, εν πολλοίς, κατά τη γνώμη του, τα μπάσσα παραγωγής μέχρι (τότε) 1000-1200 ευρώ, είναι λίγο λαχείο. Δηλαδή οι διακυμάνσεις ανάμεσα στο άριστο και στο μέτριο, είναι πολύ συχνότερες απ'ότι στις κιθάρες. και επιπλέον το σωστό μπάσο είναι πιο σημαντικό στο σύνολο, δηλαδή η κιθάρα να έχει και κανα dead spot δεν παθαίνει τίποτα το κομμάτι :) "[...] the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 7 Σεπτεμβρίου 2010 και επιπλέον το σωστό μπάσο είναι πιο σημαντικό στο σύνολο, δηλαδή η κιθάρα να έχει και κανα dead spot δεν παθαίνει τίποτα το κομμάτι :) Καλά, εξαρτάται και από το κομμάτι, αλλά σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
LoathBass Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Αυτό που ξεχνάτε όλοι όμως είναι πως πλέον το όνομα fodera (πχ) ή το όνομα MTD ή sadowsky θεωρείται οτι έχοθν απιστευτο mojo /μούρη. εδώ έχει κυκλοφορήσει το σύνθημα MTD for life για τους κατόχους τους. τα Fender δεν αγοράζονται απο επαγγελματίες τόσο για το mojo οσο γιατί είναι καλό να έχεις ένα fender, όταν το μεγαλύτερο ποσοστό της σύγχρονης δυτικής μουσικής έχει γραφτεί με ένα fender στο ρόλο του μπάσου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Εξαρταται... Στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ σχεδον ολοι αυτοι που λες σιγουρα με καποιο "διαμαντι" παλιο Fender παιζουν,απλα μια και ενα καλο P BASS ή J BASS απο τα 50s & 60s κανει πλεον γυρω στις 18.000-25.000 ευρω προτιμουν να μην διακινδυνευσουν να το κουβαλανε σε στα live & να χρησιμοποιουν καποιο καλο αντιγραφο με ΕΥΕΛΙΚΤΟ ηχο (μη ξεχνας οτι ειναι session μουσικοι οποτε πρεπει να εχουν ενα τετοιο οργανο (ασε που πολλοι απο αυτους που λες δεν παιζουν ΜΠΑΣΟ αλλα ενα περιεργο οργανο με 5 & μερικες φορες ΕΞΙ :o χορδες!!) Επισης γενικα οι μπασιστες δεν εχουν τοσο μεγαλη τρελλα με το coolness factor που μονο ενα vintage style οργανο μπορει να σου δωσει... ;) Απο την αλλη ο Pino Palladino με ενα στοκ Fender signature παιζει... ;D (οπως και δεκαδες ΤΕΡΑΤΑ session players,δεν εχεις παρα να μπεις στη σελιδα της Fender και να δεις τους endorsers της ;)) Βεβαια οταν μιλαμε για ΜΗ session μουσικους εκει κατα 99% θα δεις τα 3 κλασσικα μπασα (Fender,Rick & MM) & μονο αυτα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 (ασε που πολλοι απο αυτους που λες δεν παιζουν ΜΠΑΣΟ αλλα ενα περιεργο οργανο με 5 & μερικες φορες ΕΞΙ :o χορδες!!) Μην υπερβάλλεις. Δεν υπάρχουν τέτοια όργανα. Απο την αλλη ο Pino Palladino με ενα στοκ Fender signature παιζει... Ο Τεράστιος νομίζω ότι το έχει λίγο πειραγμένο (άλλο σώμα, άλλο μπράτσο, flat ΤΙs, άλλο κούρδισμα, άλλο παίξιμο, άλλος πλανήτης) Γενικά νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο αλλά αν δεν το κανες θα νόμιζα ότι γράφει άλλος..... ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Γενικά νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο που ακριβως? Ο Τεράστιος νομίζω ότι το έχει λίγο πειραγμένο οχι ,τα βασικα του μπασα ειναι δυο stock P-BASSES ενα του 61 & ενα του 63,live χρησιμοποιει τα signature μπασα του (φυσικα με TI Flats ) ,οντως πολλες φορες κουρδιζει εναν τονο κατω. http://www.fender.com/customshop/instruments/search.php?partno=0158200840 ωραιο εργαλειο ...quartershawn neck & round lam fretboard....μμμμμ..I WANT!!! απλα αυτο που σε μπερδεψε ειναι οτι το signature bass του ειναι μια "μιξη" των δυο vintage μπασων του Pino Palladino signature model The Fender Pino Palladino Signature Precision Bass is modeled after two of Pino's Fender Precision Basses. The body featuring faded fiesta red paint over desert sand paint is based on Pino's 1961 Precision Bass while the neck shape and round-lam rosewood fret board are based on Pino's 1963 sunburst Precision Bass.[10] www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 ωραιο εργαλειο ...quartershawn neck & round lam fretboard....μμμμμ..I WANT!!! απλα αυτο που σε μπερδεψε ειναι οτι το signature bass του ειναι μια "μιξη" των δυο vintage μπασων του Πιθανότατα. Πάντως ότι είναι highly overpriced, είναι δεδομένο. Κοίτα τώρα εδώ έρχεται ακριβώς αυτό που συζητάμε. Σε έναν μπουτικά να φτιάξω ακριβώς το P-Pallabass με τα ίδια (και καλύτερα αν θέλω) specs και σεταρισμένο και κομμένο στα μέτρα μου, θα πληρώσω πολύ λιγότερα. Και προσωπικά εχέσθην πατοκόρφως αν στον βάλανο θα γράφει Fender. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Σε έναν μπουτικά να φτιάξω ακριβώς το P-Pallabass με τα ίδια (και καλύτερα αν θέλω) specs και σεταρισμένο και κομμένο στα μέτρα μου, θα πληρώσω πολύ λιγότερα καλα παρτο αποφαση εσυ & στο φτιαχνω ΕΓΩ με το 1/4 του..."μπουτικα".... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Στο ΣΤΟΥΝΤΙΟ σχεδον ολοι αυτοι που λες σιγουρα με καποιο "διαμαντι" παλιο Fender παιζουν,απλα μια και ενα καλο P BASS ή J BASS απο τα 50s & 60s κανει πλεον γυρω στις 18.000-25.000 ευρω προτιμουν να μην διακινδυνευσουν να το κουβαλανε σε στα live & να χρησιμοποιουν καποιο καλο αντιγραφο με ΕΥΕΛΙΚΤΟ ηχο (μη ξεχνας οτι ειναι session μουσικοι οποτε πρεπει να εχουν ενα τετοιο οργανο Φυσικα, το ανεφερα και εγω αλλωστε. ...παντα για LIVE σεναρια (στο studio εχεις καθε ανεση να χρησιμοποιησεις το ημι-διαλυμενο πανακριβο vintage μπασο σου ή δε ξερω τι). Γιατι ομως επιλεγουν ως αντικατασταση μια αντιγραφη και οχι ενα καινουριο fender? Πολλοι γνωστοι sessionαδες αφηνουν τις vintage κιθαρες τους για το studio και χρησιμοποιουν μια πιο συγχρονη fender...απο μπασσιστες ομως, αρκετοι φευγουν σε κατι εκτος fender. Η χρηση ενος ευελικτου και σταθερου οργανου, ενος οργανου κομμενου και ραμμενου στα μετρα σου, οι περισσοτερες επιλογες, ειναι πραγματα που ισχυουν και για τους κιθαριστες. Οποτε imho για να ειναι περισσοτεροι οι μπασσιστες που κινουνται σε μια τετοια επιλογη πρεπει να ισχυει ενα απο τα παρακατω: Ειτε η διαφορα μεταξυ ενος Copollo Jazz και ενος Fender Jazz ειναι τρομερα μεγαλυτερη απο αυτη μεταξυ μιας Fender 52 Tele και μιας Hahn Tele, ειτε ειμαστε κλασσικα κολλημενοι ως κιθαριστες. Επισης γενικα οι μπασιστες δεν εχουν τοσο μεγαλη τρελλα με το coolness factor που μονο ενα vintage style οργανο μπορει να σου δωσει... ;) Aυτο τεινω να διαπιστωσω και εγω. Ειναι αν θες, στις πλειστες των περιπτωσεων, πιο ορθολογιστες, οπως ειπε και ο Χαριλαος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 8 Σεπτεμβρίου 2010 Ελπίζω να μην με παραξηγήσετε οι συνάδελφοι αλλά δοθείσης εγώ θα το πω. Ίσως γιατί είμαι κουλός, ίσως γιατί είμαι κουφός, ίσως και διότι παίζω geriatric music όπως λένε μερικοί, πιστεύω ότι εν γένει, το μπάσο, έχει πολύ λιγότερες ηχητικές απαιτήσεις από την κιθάρα. Δηλαδή και απλώς "καρφί" στον (καλό και παραμετροποιήσιμο) ενισχυτή, ο μπασίστας θα ναι μια χαρά. Δεν μπορώ να σκεφτώ πολλούς κιθαρίστες που θα έκαναν κάτι τέτοιο. Ο μπασίστας επειδή θα έχει το γαιδούρι στους ώμους του 2 και 3 ώρες και δεν είναι παίζεις με τέτοιο βάρος κοιτάζει οπωσδήποτε και το ζύγισμα του μπάσου. Ο κιθαρίστας όχι τόσο πολύ. Εξάλλου, το μπάσο παίζει (συνήθως) τον πίσω ρόλο και με λιγότερους από την κιθάρα φανατικούς οπαδούς να ψάχνουν την ώρα του σόλο τι κλειδιά φοράει. Ως εκ τούτου και το άγχος του ονόματος περνάει σε δεύτερη μοίρα. Ασε που δεν αντέχω με τίποτα μπάσο που τρίζει. Είναι βέβαια και ο τρόπος που το χειρίζεσαι. Στους περισσότερους κιθαρίστες που δίνω μπάσο, το καταφέρνουν να τρίζει παντού. Τρίξιμο που εξαφανίζεται (σχεδόν) όταν παίζω εγώ. Από την άλλη κι αν η κιθάρα τρίζει λίγο δεν τρελλαίνομαι. Μερικές φορές μέχρι και χαρακτήρα δίνει. Αρα ένα καλοσεταρισμένο, με καλοκομένο nut, σοβαρή γέφυρα, καλά κλειδιά και αξιοπρεπείς μαγνήτες P-bass (με ένα μαγνήτη J πίσω ;D) είναι το εργαλείο που χρειάζεται ο average ροκ/μπλουζ/ποπ/heavy/τζαζ μπασίστας. Μαντέψτε τι δεν δίνει από τα παραπάνω στις average σειρές της η Fender. Και στην τελική, το όνομα του επώνυμου μπουτικά είναι πολλές φορές πολύ πιο επιθυμητό από το πολυφορεμένο Fender. Σκιούζ μι για το πρωινό παραλήρημα του καφέ. Μπορεί να λέω και μπούρδες. καλα παρτο αποφαση εσυ & στο φτιαχνω ΕΓΩ με το 1/4 του..."μπουτικα".... ;D Εμείς θα τα πούμε σύντομα. ;) Βάλε μπρος τη φασολάδα ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση