Προς το περιεχόμενο

Της κιθάρας το πέταλο.....


not_guilty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

not_guilty,

Το καλό που έχουν τα πεταλάκια (που σαφώς προτιμώ!) είναι η απόλυτη δυνατότητα επίλογής ανάμεσα σε πολλούς κατασκευαστές. Έχουν άμεσο control και γενικά είναι πολύ φιλικά προς τον χρήστη.

Το κακό τους, που ταυτόχρονα είναι και προτέρημα της όποιας compact πεταλιέρας, είναι ότι δεν έχουν την δυνατότητα αποθήκευσης και προγραμματισμού.

Έτσι αν χρησιμοποιείς σε ένα live πολλούς ήχους, θα αναγκάζεσαι να τους ξέρεις απ' έξω ή να κουβαλάς πάντοτε σημειώσεις και φυσικά επιδεξιότητα στα πόδια (ταυτόχρονα ανοιγό-κλεισίματα πεταλιών και άλλα ακροβατικά).

 

Τώρα τα περι ψηφιακού-αναλογικού είναι ψιλά γράμματα, αν ξέρεις τι θέλεις να ακούγεται και έχεις βρει ποίο μηχάνημα το κάνει, δεν θα σε πολυνοιάξει ο τρόπος που το κάνει.

 

Όσο πιο απλά τόσο πιο καλά. :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από δέκα χρόνια κατέληξα στο ότι δεν υπάρχει καλός και κακός ήχος' date=' σωστά και λάθος εφφέ και διντζιταλ-ξεντίντζιταλ...

Έχω παίξει με φόλα Starfire ενισχυτές, με μεγαθήρια λαμπάτους, με ζοομάκια, με μια ντουζίνα πετάλια στη σειρά, με "καλές" πεταλιέρες ακόμα και το Guitar Rig. Τον ήχο που ήθελα, θα τον έβγαζα ΠΑΝΤΑ. Όπως σωστά είπε ο SF "τα παντα ειναι θεμα γνωσης,προγραμματισμου & γουστου".

Οι φιλοσοφίες του στυλ "Πως αντέχεις και παιζεις χωρίς να ακούς την λάμπα" με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Κάθε στιγμή χρησημοποιείς αυτά που σε εξυπηρετούν περισσότερο και ευκολότερα.

[/quote']

 

Αν και συμφωνώ θα κάνω λίγο το σπασικλάκι και θα ρωτήσω το εξής:Όταν λες πάντα εννοείς ότι μπορείς να φτιάξεις τον ίδιο ήχο χρησιμοποιώντας έναν Marshall και έναν Fender;Ίσως είναι λίγο ακραία η ερώτηση αλλά θα ήθελα να μου διευκρινίσεις το "ΠΑΝΤΑ".

 

Η μήπως ο ήχος που θέλεις "αλλάζει" ανάλογα με την περίσταση και τον εξοπλισμό;

 

respent.gif

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ πως ανα πάσα στιγμή θα εκμεταλευτώ τα μηχανήματα που έχω στην διάθεση μου για να πλησιάσω στον προσωπικό μου ήχο (υποτίθετε πως έχω καταλήξει σε αυτόν). Και ναι αν μου βάλεις έναν Fender με 2-3 πετάλια και έναν Marshall με 2-3 άλλα πετάλια θεωρώ πως ο ήχος μου φyσικά δεν θα είναι ο ίδιος αλλα θα έχει κοινό προσανατολισμό :wink:

 

Λαμπρό παράδειγμα ο κύριος Santana. Είτε ακούσεις 60's ηχογράφηση, είτε 2006... ο ήχος κράζει. Είτε παίζει με SG + Marshall, είτε με PRS + Matchless :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχάς θέλω κι εγώ να συμφωνήσω με όλους όσους πρότειναν τα πεταλάκια ως πιο αξιόπιστη και ευέλικτη λύση. Πλην όμως εγώ τουλάχιστον κράτησα στο pedalboard μου το πολυεφφέ Korg AX1 για να μπορώ να χρησιμοποιώ το ρυθμιζόμενων bpm ψηφιακό (φυσικά) delay του και τον πολύ καλό του compressor. Και πάντα το χρησιμοποιώ στο τέλος του chain αν και πολλοί ισχυρίζονται ότι ο compressor πηγαίνει οπωσδήποτε στην αρχή! Παρ'όλα αυτά έχω πλέον τον ήχο που θέλω και δύσκολα θα προσθέσω πλέον κάτι στο board (μόνο δηλαδή στην περίπτωση που θα ακούσω κάποιο πετάλι και θα με ξετρελάνει...).

To σημαντικότερο είναι να έχεις ψάξει τι ήχο θέλεις να βγάλεις και πως τα διάφορα pedals μπορούν να αποτελέσουν στοιχεία του ήχου αυτού, πριν αγοράσεις πεταλάκια και για να είμαι απόλυτα ακριβής πριν καν αρχίσεις να συγκρίνεις τα διάφορα μοντέλα διαφορετικών κατασκευαστών. Το να αναλώνεται κανείς στο αν το flanger της Boss είναι καλύτερο από το flanger της Ibanez είναι άδικος κόπος αν δεν έχει ψαχτεί πρώτα πως, πόσο και που θέλει να τοποθετήσει αυτό το εφφέ. Ευτυχώς πλέον πολλά stompboxes μπορεί να τα ακούσει κανείς σε samples από διάφορα online stores ή από τα sites των κατασκευαστών τους και να αντιληφθεί πως ακούγονται σε ένα καλό βαθμό.

Τέλος όσον αφορά στο digital ή analog προσωπικά πιστεύω πως με λίγη προσπάθεια και με το μυαλό διαρκώς στο γεγονός ότι σε μεγάλο ποσοστό ο καλός ή όχι ήχος ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ και κατά δεύτερον ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΙΣΧΥΤΗ που χρησιμοποιούμε, ο συνδυασμός και ψηφιακών και αναλογικών pedals είναι όχι μόνο εφικτός αλλά σε μεγάλο βαθμό αναγκαίος. Θα αναφέρω ένα παράδειγμα από προσωπική πείρα: Το ψηφιακό, απόλυτα quantized στα bpm delay μου έχει λύσει τα χέρια σε εισαγωγές κομματιών που στη συνέχεια έχουν drum machine beat...φανταστείτε στη θέση του ένα πολυ καλό, vintage, αναλογικό delay χωρίς όμως τη δυνατότητα αυτή και εμένα να προσπαθώ την ώρα της πρόβας να αυτορυθμιστώ ακριβώς στα bpm, ώστε το drum machine να μην "σκάσει" στο γάμο του Καραγκιόζη μερικά μέτρα αργότερα! Δεν τίθεται λοιπόν κανένα θέμα αν ο συνδυασμός αναλογικών και ψηφιακών fx είναι εφικτός...ψαχτείτε με τους συνδυασμούς των εφφέ και αν ξέρει κανείς τι ψάχνει δεν υπάρχει περίπτωση να μην το πετύχει στο τέλος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ αρχην,θα πρεπει να γνωριζεις οτι αν θες να εχεις καλο ηχο θα πρεπει ολα τα οργανα (ενισχυτης,κιθαρα,καλωδια,πεταλια) να ειναι πολυ καλα.

Αν αγορασεις μια πεταλιερα δεν θα εχεις την δυνατοτητα να διαλεξεις εσυ τι θα εχεις,καθως επισης τιποτα δεν ξεπερνα η φτανει τον ηχο και τον ογκο μερικων καλων αναλογικων πεταλιων.

www.facebook.com/pulsedot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πιστευω κυριολεκτικα οτι

οποιοδηποτε μηχανημα με τις καταλληλες προυποθεσεις (χερια 90% ,10% τα υπολοιπα ) μπορεις να το κανεις να ακουγεται αψογο. ειχα γραψει παλιοτερα με ενα μαρσαλ 1 watt (redhead)

και μικροφωνο.__και γ0((@(@(

8)

www.myspace.com/costaexarhos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου