Προς το περιεχόμενο

Βατ, Τάξεις, Εντάσεις και... Ενστάσεις!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

θελει να πει οτι συνηθως το μεγαλύτερο φετιχ μας ειναι οι κιθαρες και γιαυτο συνηθως γιαυτες εχουμε πρωτη προτεραιοτητα για να αποκτησουμε κατι καινουργιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 68
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

4-5 ενισχυτές?????? πιστεύω ότι πάνω από 2 σχετικά πολύ χαρακτηριστικούς ενισχυτές δεν χρειάζεσαι (ειδικά πάνω από 5 πιστεύω συλλεκτική αξία αποκτάνε) ενώ στις κιθάρες δεν ισχύει το ίδιο... και μπορείς να έχεις και 10! τουλάχιστον για το στύλ που εγώ θέλω (μιλάω με προσωπική ΠΑΝΤΑ άποψη) πχ δεν βλέπω λογικό για να παίξω χαρντ - ροκ ' date=' μπλούζ ροκ, ότι θέλω κάτι παραπάνω από έναν αξιοπρεπή ενισχυτή με 2 κανάλια clean & crunch που φυσικά να διαθέτει λυχνίες, το Wah μου και τις 2-3 στρατοκάστερ μου.

Επίσης αν θέλω γκάζια σαστέιν και τρέμολο θα παίξω με την Carvin DC135 μου και θα προσθέσω και το SD-1 για περισσότερο gain (χωρίς να μου είναι απαραίτητος ένας 5150 combo ή κεφάλι με καμπίνα ...) βασικά από κει και πέρα παίζει θαυμάσιο ρόλο το ατάκ στην πένα το feel, εν ολίγοις τα χεράκια σου και πάνω από όλα να ξέρεις να παίρνεις από τον ενισχυτή σου το 120%. Το να κατέχω και ένα Peavy 5150 και έναν μάρσαλ JCM 800 και ένα Fender Twin reverb ή έναν ENGL ή και γω δεν ξέρω πόσους άλλους ακόμα μάλλον θα πήγαινα για έξωση από το σπίτι.

Συμφωνώ σαφέστατα ότι όργανο δεν είναι μόνο η ηλεκτρική κιθάρα χωρίς την ηλεκτική της προέκταση που είναι ο ενισχυτής. Δεν μπορώ να πώ όμως ότι για κάθε είδος μουσικής με μικρές "ηχητικές αποκλίσεις" ότι χρειάζεσαι γκάμα ενισχυτών.[/quote']

 

 

Μα... στα λόγια μου έρχεσαι... Γιατί να θέλεις 2-3 Στρατ και όχι 2-3 ενισχυτές με 6L6 τελικό, αλλά διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής;;

 

Ουσιαστικά στις κιθάρες με μια Στρατ, μια Τέλε και μια LesPaul (ή σκαφάκι) μπορείς να παίξεις τα πάντα...

 

¶ρα τις επιπλέον κιθάρες τις θέλουμε για 'ποικιλία', λόγω μικρών διαφοροποιήσεων στα ηλεκτρικά, στο playability, στο feeling κλπ. Αν είναι ίδιες εκτός από το χρώμα, τότε πάμε στη συλλεκτική διάσταση, δεν συμφωνείς;;

 

Ε, το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει για τους ενισχυτές. Πρόσεξε ότι μίλησα και για καμπίνες, γιατί άλλο ήχο έχεις με μια 4*12 με Celestion V30 και άλλη με μια 2*12 με Alnico μεγάφωνα.

 

Μια παραχώρηση υπέρ των πολλών κιθαρών (μιλάμε πάντα του ίδιου τύπου, ηλεκτρικές, ακουστικές κλπ) είναι για επαγγελματική χρήση, όπου χρειάζεσαι backup (και στην κιθάρα μια χορδή είναι εύκολο να σπάσει, ας πούμε).

nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί να θέλεις 2-3 Στρατ και όχι 2-3 ενισχυτές με 6L6 τελικό' date=' αλλά διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής;;

 

Ουσιαστικά στις κιθάρες με μια Στρατ, μια Τέλε και μια LesPaul (ή σκαφάκι) μπορείς να παίξεις τα πάντα...

 

¶ρα τις επιπλέον κιθάρες τις θέλουμε για 'ποικιλία', λόγω μικρών διαφοροποιήσεων στα ηλεκτρικά, στο playability, στο feeling κλπ. Αν είναι ίδιες εκτός από το χρώμα, τότε πάμε στη συλλεκτική διάσταση, δεν συμφωνείς;;

 

Ε, το ίδιο θεωρώ ότι ισχύει για τους ενισχυτές. Πρόσεξε ότι μίλησα και για καμπίνες, γιατί άλλο ήχο έχεις με μια 4*12 με Celestion V30 και άλλη με μια 2*12 με Alnico μεγάφωνα.

 

Μια παραχώρηση υπέρ των πολλών κιθαρών (μιλάμε πάντα του ίδιου τύπου, ηλεκτρικές, ακουστικές κλπ) είναι για επαγγελματική χρήση, όπου χρειάζεσαι backup (και στην κιθάρα μια χορδή είναι εύκολο να σπάσει, ας πούμε).[/quote']

 

+1000

με μια strat μια tele μια les paul και αλλη μια πες,πιστευω εισαι κατα ενα πολυ μεγαλο ποσοστο καλυμενος..αρα τι θελεις;μερικα ωραια..κεφαλακια ενισχυτων και μερικες καμπινες με διαφορα ηχεια μεσα και κανεισ συνδιασμους τρελλους...

εγω ειμαι υπερ των..3-4 κιθαρων και των...5 ενισχυτων με 2-3 καμπινες με κανα..greenbacks,ή vintage 30s ή ή ή κτλ κτλ κτλ... :)

 

α!και να πω και ποιους ενισχυτες ετσι στο περιπου;εχουμε και λεμε:δεν θα με χαλουσε να ειχα τα εξης 8) ..:

 

fender bassman

matchless dc30

germino(plexi marshall)

soldano slo

cornford

thd flexi

komet

divided by 13

mesa boοgie mark3

bogner exstacy

 

και απο καμπινες θα ηθελα να ηταν ολες bogner και να ειχαν μεσα:

η μια να ειχε 2 Greenbacks

η αλλη 2 vintage 30s

η αλλη ενα συνδιασμο των παραπανω

μια αλλη 2 alnico blue celestion

και και και..

 

ωχχχ πολλα βγηκαν ε; :lol:

τα εχω χασει τελειως τελικα... 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ρωτήσετε τον Τάκη σε κανένα 2μηνο να σας ξανακάνει μια τέτοια λίστα προτιμήσεων στοίχημα ότι θα είναι κατά 80% διαφορετική :wink: :lol: :lol:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ρωτήσετε τον Τάκη σε κανένα 2μηνο να σας ξανακάνει μια τέτοια λίστα προτιμήσεων στοίχημα ότι θα είναι κατά 80% διαφορετική :wink: :lol: :lol:

 

μα δεν αφησα και τιποτα εξω ρε... :lol: :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε άκου τι σου λέω :lol: :lol:

 

Ο Bassman δεν είναι ο μοναδικός Fender.Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα που ανέφερες.Ποιός μου λέει εμένα ότι σε κανα 2 μήνες δε θα θέλεις ξανά τον Hot Rod Deluxe ή κανέναν Rivera :lol:

You are wrong f**ked and overatted...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε άκου τι σου λέω :lol: :lol:

 

Ο Bassman δεν είναι ο μοναδικός Fender.Το ίδιο ισχύει και για τα άλλα που ανέφερες.Ποιός μου λέει εμένα ότι σε κανα 2 μήνες δε θα θέλεις ξανά τον Hot Rod Deluxe ή κανέναν Rivera :lol:

 

μα ποτε δεν ειπα εγω για τον deluxe ρε...

αλλα τωρα που το σκεφτομαι εχεις δικιο...ξεχασα τον super reverb...Τον ΑΠΟΛΥΤΟ blues combo ενισχυτη 8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Είπα ότι σε έναν ενισχυτή με λαμπάτο τελικό νομίζω ότι θα μπορούσες να έχεις την ίδια παραμόρφωση με κάποιο σωστά σχεδιασμένο κύκλωμα προενίσχυσης' date=' αν μιλάμε για τέτοια επίπεδα (5-6 στάδια).

[/quote']

 

+1000

Είναι αλήθεια ότι χρησιμοποιώντας λαμπατο ή fet (ή κάποιο άλλο solid state) preamp σε λάμπα τελικό σχεδόν κανείς δεν θα μπορέσει να καταλάβει τη διαφορά. Αν κάποιος διαφωνεί είμαι ανοιχτός να κάνουμε ένα τεστ.

Αυτό ισχύει όπως πολύ σωστά είπε ο Gideon κυρίως στην παραμορφωση,στα καθάρα η λυχνία(12AX7,12AT7,12AU7) σκίζει σχεδόν οτιδήποτε τρανζιστοράτο...

 

Και λίγα πράγματα για τις τάξεις που πολύ μας βασανίζουν εμάς τους κιθαρίστες...

Έχω δει σε forum πολλές ανακρίβειες για το θέμα και απλά σιωπώ γιατί κάποιοι είναι κολλημένοι στο ότι: o Vox είναι τάξη Α ,οι ενισχυτές στο μισό της έντασεις λειτουργούν σε τάξη Α και κολλάνε το master στη μέση κλπ,κλπ.

Οι περισσότεροι πλέον γνωρίζουμε ότι ο Vox δεν είναι τάξη A αλλά high AB.Δηλαδή κάτι ανάμεσα στην Α και την ΑΒ.Όπως παρατήρησε ο Super και οι Matchless την ίδια φιλοσοφία ακουλουθούν, όπως και πολλοί άλλοι "τάξη Α" ενισχυτές...

Λέω πως όλοι σχεδόν το γνωρίζουμε αλλά δεν γνωρίζουμε όλοι το γιατί είναι έτσι τα πράγματα.Ο κατασκευαστής εκτός από τον τόνο,ήχο ενός ενισχυτή έχει στο μυαλό του πολλές παραμέτρους.Κάποιες από αυτές είναι η ένταση,,η απόδοση και η αξιοπιστία.Τι θέλω να πω μ αυτό.Θέλει ο ενισχυτής να ήχο τάξης Α αλλά και διάρκεια ζωής (λυχνίων,μετασχηματιστών και γενικά του κυκλώματος του ενισχυτή) τάξης ΑΒ.¶ρα συμβιβάζεται κάπου ανάμεσα.

Ο AC-30 έχει "αίσθηση" τάξης Α αλλά δεν χρειάζεται αλλαγή τελικών λυχνιών κάθε εβδομάδα,ούτε έναν τεράστιο ανεμιστήρα για να τον διατηρεί σε επιτρεπόμενες θερμοκρασίες.

¶λλο ένα λάθος που έχω δει είναι ότι οι ενισχυτές ΑB στο μισό της έντασης λειτουργούν σε τάξη Α.Δεν λειτουργούν σε τάξη Α αλλά την πλησιάζουν λίγο αν θα το λέγαμε μπακάλικα.

Αλλά εκείνο που είδα σε άλλο ελληνικό φόρουμ και με έστειλε λίγο ήταν κάποιον να λέει με σιγουριά ότι μόνο οι single ended είναι τάξη Α ενώ οι push-pull όχι.

Φυσικά δεν ισχύει κάτι τέτοιο.Απλά είναι δυσκολότερο να σχεδιάσεις έναν ταξη Α push pull ενισχυτή για τους λόγους που προανέφερα. Επίσης η single ended τάξη Α διαφέρει λίγο ηχητικά από την push pull τάξη Α .

Περισσότερα εδώ:

 

http://www.aikenamps.com/ClassA.htm

 

Ωραία όλα αυτά να εξηγήσουμε δλδ τεχνικά - ηχητικά τη διαφορά των τάξεων αλλά ποιοτικά δεν υπάρχει διαφορά ότι κι αν σας λένε.Ούτε ισχύουν οι φράσεις του στυλ η Α δεν κάνει για high gain ή για καθαρά,κλπ. Ακούστε έναν ενισχυτή πριν μάθετε την τάξη του και αν σας αρέσει ο ήχος

αγοράστε τον και λατρέψτε τον. Γιατί μια μέτρια κιθάρα θα ακουστεί καλύτερα σε έναν τέλειο ενισχυτή (βάλτε ότι τάξη γουστάρετε Α,ΑΒ,ΑΒ1,ΑΒ2,..) απ ότι μια τέλεια κιθάρα σε έναν μέτριο ενισχυτή (δεν το λέω εγώ ο Ken Fischer το λέει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mε κάθε post μεγαλώνει και η ικανοποίησή μου που άνοιξα τέτοιο θέμα, γιατί βλέπω ότι συγκεντρώνονται σιγά σιγά πραγματικοί γνώστες και το knowledge base εμπλουτίζεται! :wink: :D :D Μπράβο!

 

Σταδιακά μπορεί να γίνει ένα θέμα άξιο για επικόλληση... τι λέτε ωρέ μοντουλέιτορς; :)

 

Δυο-τρία θεματάκια που θα άξιζε να συζητηθούν:

 

1) Effects loops (άλλο βασανισμένο θέμα και κλασσικό martketing asset...)

 

2) To ρόλο που παίζει το ξεχασμένο... μεγάφωνο, στον τόνο και ειδικότερα στην παραμόρφωση

 

3) Το ζήτημα του eq στον ενισχυτή, σε ποιο σημείο της αλυσίδας μπαίνει, τι τύπου είναι, κλπ.

 

Ορμάτε του. :wink: :D

nd don't forget my dawg, Fixed and Consequent

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου