FrosT Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπερα συντροφοι νοιζαδες! ;D Βρισκομαι σε αναζητηση μικροφωνου αυτο τον καιρο, για φωνητικα και ισως καμια ακουστικη κιθαρα. Κανοντας μια βολτα στο thomann για να δω σε τι τιμες παιζονται τα large diaphragm mics, ειδα οτι η t.bone εχει μια μεγαλη γκαμα μικροφωνων, για αρκετα εως πολυ χαμηλες τιμες. Συγκεκριμενα, μου τραβηξαν την προσοχη αυτα τα 2: http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc1100_grossmembranmikrofon.htm http://www.thomann.de/gb/the_tbone_sct700_roehrenmikrofon.htm Μετα απο λιγο ψαξιμο και διαβασμα reviews κλπ, αλλα και απο προηγουμενες εμπειριες με t.bone προιοντα, εχω μια αρκετα θετικη εντυπωση για τα συγκεκριμενα μικροφωνα. Παρ 'ολα αυτα ειμαι ακομα επιφυλακτικος. Εχει κανεις σας προσωπικη εμπειρια απο καποιο απο αυτα η εστω παρομοιο t.bone μικροφωνο? Επισης, μια πιο γενικη ερωτηση: Διαβασα πως τα tube mics εχουν πιο ζεστο ηχο και καλυτερες επιδοσεις γενικα, αλλα επισης οτι καλο ειναι να "ζεστενεις" το μικροφωνο για καμια ωρα πριν το χρησιμοποιησεις, γεγονος το οποιο με προβληματισε... Ισχυει κατι τετοιο? ??? Fly from Here, but as the Chosen Pessimist... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Συγνωμη που δεν απανταω στην ερωτηση μιας και δεν εχω εμπειρια απο T bone , αλλα γιατι δεν βαζεις κανα ψιλο ακομα να παρεις κατι τετοιο πχ http://www.dv247.com/microphones/rode-nt1-a-condenser-microphone--10229 που ειναι πολυδοκιμασμενο και αθορυβο? Νομιζω οτι τα αξιζει τα περιπου 20 ευρω της διαφορας και με το παραπανω. ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FrosT Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Συγνωμη που δεν απανταω στην ερωτηση μιας και δεν εχω εμπειρια απο T bone , αλλα γιατι δεν βαζεις κανα ψιλο ακομα να παρεις κατι τετοιο πχ http://www.dv247.com/microphones/rode-nt1-a-condenser-microphone--10229 που ειναι πολυδοκιμασμενο και αθορυβο? Νομιζω οτι τα αξιζει τα περιπου 20 ευρω της διαφορας και με το παραπανω. ;) Ναι, θα ηταν πιο σιγουρο να παρω κατι σε brand name οπως το rode, απλα με τραβηξε η ιδεα του λαμπατου μικροφωνου. Ισως να ειναι λαθος σκεψη, δεν ξερω. Γι' αυτο αλλωστε και ρωταω. ;) Fly from Here, but as the Chosen Pessimist... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korgy Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 μηπως πρεπει να ανησυχουμε που στο σαιτ δεν γραφει τι λυχνια δουλεύει το μικρόφωνο αυτό?. Μήπως ενα λαμπατερ θα ηταν πιο χρήσιμο? (ΜΕ 140 Ε δεν νομιζω να μιλαμε για σοβαρες λάμπες και δεν νομιζω να ταίζονται κίολλας με σωστή ενέργεια (βλέπε Behringer Mic pre XXX) http://www.myspace.com/korgyatopon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
rototom Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Κρίνοντας από δύο SC400 που έχω για γενική χρήση, μπορώ να πώ ότι μου άρεσαν πάρα πολύ και σε φωνή που έγραψα και σε ακουστική κιθάρα, και σε κλασσική κιθάρα, και ιλεκτρική ώς μικρόφωνα χώρου, και ώς overhead στα τύμπανα. Τα μικρόφωνα που διατίθεσαι να αγοράσεις δεν τα έχω δοκιμάσει αλλα κρίνοντας από τα reviews των δικών μου μικροφώνων δεν είναι άσχημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FrosT Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 μηπως πρεπει να ανησυχουμε που στο σαιτ δεν γραφει τι λυχνια δουλεύει το μικρόφωνο αυτό?. Μήπως ενα λαμπατερ θα ηταν πιο χρήσιμο? (ΜΕ 140 Ε δεν νομιζω να μιλαμε για σοβαρες λάμπες και δεν νομιζω να ταίζονται κίολλας με σωστή ενέργεια (βλέπε Behringer Mic pre XXX) Το SCT800 τουλαχιστον που το ξερω δουλευει 12ax7, που σημαινει οτι και σκατα ποιοτητας να ειναι, βρισκεις ευκολα και φτηνα αλλαγη. Επισης, εφοσον δεν χρησιμοποιειται η λαμπα για overdrive, κραταει κ περισσοτερο χρονο απο μια 12AX7 ενος ενισχυτη κιθαρας πχ. Κρίνοντας από δύο SC400 που έχω για γενική χρήση, μπορώ να πώ ότι μου άρεσαν πάρα πολύ και σε φωνή που έγραψα και σε ακουστική κιθάρα, και σε κλασσική κιθάρα, και ιλεκτρική ώς μικρόφωνα χώρου, και ώς overhead στα τύμπανα. Τα μικρόφωνα που διατίθεσαι να αγοράσεις δεν τα έχω δοκιμάσει αλλα κρίνοντας από τα reviews των δικών μου μικροφώνων δεν είναι άσχημα. Ουσιαστικα τα μικροφωνα του thomann ειναι κινεζικης κατασκευης, και ειναι ρεπλικες γνωστων μικροφωνων σε πολυ χαμηλοτερη τιμη. Νταξ, προς θεου, δεν περιμενω να ακουσω ηχο σαν απο μικροφωνο χιλιαρικου, απλα για τα λευτα του πρεπει να ειναι ιδιαιτερα καλο. Επισης ρε παιδια, ξερει κανεις για την λαμπα στα μικροφωνα και ποσο χρειαζετε να την ζεστανεις πριν γραψεις? Η τυχον προβληματα που μπορει να προκυψουν, τα οποια δεν θα συνεβεναν σε μη-λαμπατο? Fly from Here, but as the Chosen Pessimist... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korgy Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 το λαμπατο μου μικροφωνο ειναι το Rode K-2 (6922 valve). αρχικα (για ζεσταμα ) δεν εχεις θεμα να γραψεις με αυτο απο το πρωτο λεπτο.αλλα μετα τη δουλεια (ειδικα αμα το εχεις 5-6 ωρες ανοιχτο) το σωμα του βραζει αυγο (δεν ξερω για τις 12αχ7 αμα κανουν το μικ να καιει) . οποτε για λογους συστολης και μονο καλο ειναι να μην το αποθηκευεις αμεσως αλλα να παρει πρωτα θερμοκρασια δωματιου πριν την αποθηκευση . http://www.myspace.com/korgyatopon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
FrosT Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 το λαμπατο μου μικροφωνο ειναι το Rode K-2 (6922 valve). αρχικα (για ζεσταμα ) δεν εχεις θεμα να γραψεις με αυτο απο το πρωτο λεπτο.αλλα μετα τη δουλεια (ειδικα αμα το εχεις 5-6 ωρες ανοιχτο) το σωμα του βραζει αυγο (δεν ξερω για τις 12αχ7 αμα κανουν το μικ να καιει) . οποτε για λογους συστολης και μονο καλο ειναι να μην το αποθηκευεις αμεσως αλλα να παρει πρωτα θερμοκρασια δωματιου πριν την αποθηκευση . Θενξ. Νταξει, η αποθηκευση δεν ειναι τοσο θεμα, το θεμα ειναι να εχεις γρηγορο "startup" σε περιπτωση που θες να γραψεις μια "εμπνευση της στιγμης" ;D ;D. Η θερμοκρασια του μικροφωνου υπαρχει περιπτωση να δημιουργησει προβλημα στο shockmount? Fly from Here, but as the Chosen Pessimist... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
korgy Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 2 Σεπτεμβρίου 2010 μετα τους 400c ισως :P. αμα θες ιδεα της στιγμης μια χαρα ειναι.απλα πρεπει να το εχεις ετοιμοπολεμο σε βαση με καλωδιο και την προενισχυση κουμπωμενη στο μικροφωνο κλπκλπ. (στο δικο μου πετυχαινει βάσει μανιουαλ η αποδοση μετα τα 2 λεπτά,αλλα μεχρι να μπει ο καλλιτεχνης ,να ετοιμαστει το headphone mix ,να περναει ο Δίας απο την Άρτα ....) ασε που μετα εχεις κ το sweetspot κλπ. Δεν εχεις πιτ στοπ σε F1 για να καιγεσαι για το warm up .αν πραγματι πιστευεις σε ακαριαιες αναλαμπες εχε μονιμα ετοιμο ενα απλο δυναμικο μπροστα σου http://www.myspace.com/korgyatopon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostas-slash Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν έχω δοκιμάσει τα εν λόγο μικρόφωνα. Αλλά πιστεύω πως αν δεν δωσεις ένα 350άρι δεν θα δεις χαΐρι! Προσωπική άποψη από τα perception 820 της AKG είναι άψογη, αλλά κοστίζει και όσο κοστίζει. Θέλω να πώ, στα λεφτά που δίνεις βάλε άλλα 40 και πάρε το AKG c3000 και θα είσαι μιά χαρά! ΕΚΤΟΣ αν πάρεις το t.bone και του αλλάξεις καμιά λάμπα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση