ex-doctor g Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Η αλήθεια είναι ότι έχω επισκευτεί... πολιτιστικά κέντρα μόλις 2 φορές τα τελευταία... Χ χρόνια, αλλά και τις δύο φορές οι κιθαρίστες παίζανε direct με πεταλιέρες. Ο ένας (ω, τι έκπληξη) με Variax. Δεδομένου ότι τέτοιες ορχήστρες είναι ό,τι πιο επαγγελματικό μπορεί να δει κάποιος στην Ελλάδα (σοβαρολογώ απολύτως), μήπως και οι ερασιτεχνικές μπάντες θα πρέπει να διδαχτούν μερικά πράγματα για τα live τους? Ανοίγω πληγές τώρα, έτσι? ;D σε οτι αφορα τα κιθαριστικα ολοι οι κιθαριστες ,των πολιτιστικων κεντρων οπως λες,παιζουν με πεταλιερες direct. οχι μονο αυτο αλλα παιζουν με ετοιμα preset apo to μαεστρο. τωρα για το οτι ειναι ο,τι πιο επαγγελματικο μπορει να δει καποιος στην ελλαδα και παλι σωστο.(οχι παντα,και οχι μονο στα σκυλαδικα)οσο για τις ερασιτεχνικες μπαντες και τα διδαγματα δεν το επιασα...για προχωωρησε το λιγο αν θελεις ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PathosRey Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Δεδομένου ότι τέτοιες ορχήστρες είναι ό,τι πιο επαγγελματικό μπορεί να δει κάποιος στην Ελλάδα Φανταζομαι κανεις πλακα ετσι?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bassbill Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Την τελευταία φορά που έπαιξα σε παραλιακό πολιτιστικό κέντρο :P , πήγα με τον ενισχυτή μου ( Mesa Boogie Basis M 2000 ) και ο ηχολήπτης με κοίταξε λοξά και μου είπε.... " Τί το έφερες αυτό εδώ? τί θα το κάνεις" ? Και μου έδωσε ένα ζευγάρι Ε5 in ear monitors να πάω να πνιγώ με το καλώδιο :'( Και μετά μου έβαλε και ένα bass shaker για να "ακούω" το μπάσο με τις πατούσες μου. Ναί σωστά το έγραψα... με τις πατούσες, όχι με τα αυτιά. Στο τέλος κατέληξα να παίζω με ενα Behringer Bass Vamp, και νάναι καλά το μαραφέτι, σώθηκα γιατί το direct απο το D.I. στην κονσόλα με EQ απο τον ηχολήπτη, δέν παιζότανε με την καμμία. Όπως γράφουν αρκετοί φίλοι εδώ, η φάση πλέον στα μπουζούκια είναι εκτός ελέγχου απο την υπερβολή των "φιρμών" που απαιτούν οτι κατεβάσει το κεφάλι τους -ξέρουν δέν ξέρουν-, και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει, αλλά αυτοί είναι ασυγχώρητοι, διότι ξέρουν... Οι σχολές στους κιθαρίστες είναι δύο ώς επι το πλείστον. Roland VG 88 + Gk2 ή 3 σε Strat ως επι το πλείστον γιατί εκεί "κάθεται" καλά ο ψηφιακός μαγνήτης, ενώ δέν τοποθετείται καλά σε curver σώματα όπως της gibson, ούτε σε Tele διότι δέν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στην γέφυρα, και η σχολή Β είναι Line 6 Variax + pod XT Live ή X3. Αυτό γιατί υπάρχουν απαιτήσεις στα προγράμματα των μαγαζιών για ακουστικές, δωδεκάχορδες κλπ. Υπάρχουν και σχήματα που έχουν 2 κιθαρίστες, ίσως εκεί ο ένας να παίζει αμιγώς ηλεκτρικές και ο άλλος να παίζει ακουστικές κ κλασσικές κλπ Δέν λείπει και ο ενδιάμεσος συνδυασμός, δηλαδή κιθάρα-πεταλιέρα ή πετάλια αλλά είναι μάλλον σπάνιος. Αυτό που είναι σχεδόν σίγουρο στα μεγάλα μαγαζιά είναι η παντελής απουσία ενισχυτών. Οι μουσικοί ανεξαρτήτως οργάνου παίζουν όλοι με ακουστικά και direct στην stage monitor κονσόλα. Τέλος να πω οτι κάποιες ορχήστρες είναι πρότυπα επαγγελματισμού, και κάποιες άλλες για τα πανηγύρια, με όλα τα ενδιάμεσα επίπεδα να παίζουν εννοείται. Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες :-[ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-doctor g Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Την τελευταία φορά που έπαιξα σε παραλιακό πολιτιστικό κέντρο :P , πήγα με τον ενισχυτή μου ( Mesa Boogie Basis M 2000 ) και ο ηχολήπτης με κοίταξε λοξά και μου είπε.... " Τί το έφερες αυτό εδώ? τί θα το κάνεις" ? Και μου έδωσε ένα ζευγάρι Ε5 in ear monitors να πάω να πνιγώ με το καλώδιο :'( Και μετά μου έβαλε και ένα bass shaker για να "ακούω" το μπάσο με τις πατούσες μου. Ναί σωστά το έγραψα... με τις πατούσες, όχι με τα αυτιά. Στο τέλος κατέληξα να παίζω με ενα Behringer Bass Vamp, και νάναι καλά το μαραφέτι, σώθηκα γιατί το direct απο το D.I. στην κονσόλα με EQ απο τον ηχολήπτη, δέν παιζότανε με την καμμία. Όπως γράφουν αρκετοί φίλοι εδώ, η φάση πλέον στα μπουζούκια είναι εκτός ελέγχου απο την υπερβολή των "φιρμών" που απαιτούν οτι κατεβάσει το κεφάλι τους -ξέρουν δέν ξέρουν-, και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει, αλλά αυτοί είναι ασυγχώρητοι, διότι ξέρουν... Οι σχολές στους κιθαρίστες είναι δύο ώς επι το πλείστον. Roland VG 88 + Gk2 ή 3 σε Strat ως επι το πλείστον γιατί εκεί "κάθεται" καλά ο ψηφιακός μαγνήτης, ενώ δέν τοποθετείται καλά σε curver σώματα όπως της gibson, ούτε σε Tele διότι δέν μπορεί να τοποθετηθεί κοντά στην γέφυρα, και η σχολή Β είναι Line 6 Variax + pod XT Live ή X3. Αυτό γιατί υπάρχουν απαιτήσεις στα προγράμματα των μαγαζιών για ακουστικές, δωδεκάχορδες κλπ. Υπάρχουν και σχήματα που έχουν 2 κιθαρίστες, ίσως εκεί ο ένας να παίζει αμιγώς ηλεκτρικές και ο άλλος να παίζει ακουστικές κ κλασσικές κλπ Δέν λείπει και ο ενδιάμεσος συνδυασμός, δηλαδή κιθάρα-πεταλιέρα ή πετάλια αλλά είναι μάλλον σπάνιος. Αυτό που είναι σχεδόν σίγουρο στα μεγάλα μαγαζιά είναι η παντελής απουσία ενισχυτών. Οι μουσικοί ανεξαρτήτως οργάνου παίζουν όλοι με ακουστικά και direct στην stage monitor κονσόλα. Τέλος να πω οτι κάποιες ορχήστρες είναι πρότυπα επαγγελματισμού, και κάποιες άλλες για τα πανηγύρια, με όλα τα ενδιάμεσα επίπεδα να παίζουν εννοείται. Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες :-[ +1000 σε ολα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 ... και απο τους "μαέστρους" που η πλειονότητά τους αν και όχι το σύνολο, είναι γλύφτες των επιχειρηματιών και αποτυχημένοι μουσικοί οι ίδιοι, που επίσης ζητάνε ότι τους κατέβει... ...Μή τα σνομπάρετε τα μαγαζιά παιδιά, κάποιοι απο τους καλύτερους Έλληνες μουσικούς παίζουν εκεί... Καί δέν φτάινε οι μουσικοί που οι Έλληνες ακούνε τσιφτετέλια και άλλες μικρούλες αηδίες :-[ Οι μεγαλυτερες αληθειες που εχω διαβασει εδω μεσα απλα και σταρατα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 @PathosRey Όπως απάντησαν και τα παιδιά από πάνω, καταλαβαίνεις ότι σοβαρολογώ απόλυτα. Το γράφω και στο post που αναφέρεσαι. Από επαρχιακά μαγαζιά μέχρι μεγάλες σκηνές στην Αθήνα, στο πατάρι βρίσκονται συνήθως οι καλύτεροι μουσικοί/sessionάδες. Αν έχεις αντίρρηση να το συζητήσουμε. @doctor g Ήθελα να γράψω σχετικά (ας πούμε άρθρο) για τον ήχο σε live, γιατί οι εμπειρίες από DIY ηχοληπτικές απόπειρες σε live "ερασιτεχνικών" μπαντών είναι τραγελαφικές. Σίγουρα κάποιες ιδέες από τα "μπουζούκια" μπορούμε να κλέψουμε, τι λες? ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ex-doctor g Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 @doctor g Ήθελα να γράψω σχετικά (ας πούμε άρθρο) για τον ήχο σε live, γιατί οι εμπειρίες από DIY ηχοληπτικές απόπειρες σε live "ερασιτεχνικών" μπαντών είναι τραγελαφικές. Σίγουρα κάποιες ιδέες από τα "μπουζούκια" μπορούμε να κλέψουμε, τι λες? ;) ααα τωρα καταλαβα.οχι μονο μπορουμε,αλλα επιβαλλεται. συμφωνω απολυτα.και καλο θα ηταν εφοσον θες,να γραψεις κατι σχετικο και να βοηθησουμε οσο μπορουμε οι υπολοιποι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
PathosRey Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 @PathosRey Όπως απάντησαν και τα παιδιά από πάνω, καταλαβαίνεις ότι σοβαρολογώ απόλυτα. Το γράφω και στο post που αναφέρεσαι. Από επαρχιακά μαγαζιά μέχρι μεγάλες σκηνές στην Αθήνα, στο πατάρι βρίσκονται συνήθως οι καλύτεροι μουσικοί/sessionάδες. Αν έχεις αντίρρηση να το συζητήσουμε. Συμφωνω απολυτα.Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες και κανοντας οτι τους πουνε οι αλλοι απλα και μονο για να πληρωθουν.Ειναι τραγικο. Καταλαβαινω οτι οι περισσοτεροι το κανουν καθαρα για τα λεφτα,απλα ειναι πολυ ασχημο να περιοριζεις εναν μουσικο με αυτον τον τροπο.Η μουσικη ειναι εκφραση, και οχι αγκαρια. Πολυ κριμα που για να ζησεις εδω στην ψωροκωσταινα πρεπει να παιζεις σκυλαδικα και τσιφτετελια. Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται? Γιατι μπορω να σου δωσω απειρα παραδειγματα πιτσιρικαδωω(15,16) ακομα και εδω στην επαρχια,με μουσικη παιδεια, και με φοβερη τεχνικη που ξεπερνουν αλλους ''επαγγελματιες'' με την τριπλασια και τετραπλασια ηλικια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Συμφωνω απολυτα.Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες και κανοντας οτι τους πουνε οι αλλοι απλα και μονο για να πληρωθουν.Ειναι τραγικο. Σεβαστή η άποψή σου, όπως υπάρχει και ο αντίλογος. Είναι εκτός θέματος εδώ βέβαια. Μιας και είσαι νέος στο φόρουμ (σε αριθμό post) μπορείς να ανατρέξεις σε ανάλογα θέματα που θα βρεις στο κάτω μέρος της σελίδας, για ανάλογες συζητήσεις. ;) Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται? Ασφαλώς. Αυτός είναι ο ορισμός των λέξεων, τουλάχιστον στην σύγχρονη καθομιλουμένη. Δεν έχει απολύτως τίποτα να κάνει με την ικανότητα ή την τεχνική κατάρτιση. Παράδειγμα: κάποιος μπορεί να είναι 15 χρονών και τζιμάνι προγραμματιστής και να τι βγάζει με τα χαρτζιλίκια και κάποιος άλλος 30 χρονών, να έχει το μισό του "ταλέντο" αλλά να βγάζει δυόμιση χιλιάρικα το μήνα από τη δουλειά του. Πάντως μην πέσεις στην (απολύτως εσφαλμένη) υπόθεση ότι μπορεί ο πρώτος να κάνει τη δουλειά του δεύτερου. ;) OT κι'αυτό, ενδιαφέρον πάντως σαν θέμα. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 4 Σεπτεμβρίου 2010 Ειναι ομως πολυ καριμα απιστευτοι μουσικοι να χαραμιζονται παιζοντας αηδιες Μη "σταυρώνεις" σήμερα,αυτό που αύριο (μπορεί) να προσκυνάς...Να είσαι λίγο πιο open-minded,γιατί μπορεί(μπορεί και όχι,αλλά σίγουρα αξίζει τον κόπο) από κάποιο άλλο είδος μουσικής,να πάρεις "στοιχεία" ενδιαφέροντα που μπορεί να σε βοηθήσουν να εξελιχτείς σαν μουσικός.Πιτσιρικάς το΄κανα και εγώ αυτό το λάθος,δεν σου κάνω τον έξυπνο... 8) Οσο για τους ερασιτεχνες που ειπες, τι καθιστα καποιον ερασιτεχνη ή επαγγελματια? Το οτι πληρωνονται? Γιατι μπορω να σου δωσω απειρα παραδειγματα πιτσιρικαδωω(15,16) ακομα και εδω στην επαρχια,με μουσικη παιδεια, και με φοβερη τεχνικη που ξεπερνουν αλλους ''επαγγελματιες'' με την τριπλασια και τετραπλασια ηλικια. Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ... You don't have to be old to be wise... "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση