kostri Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Κατά την γνώμη μου, η επιτυχία μιας μπάντας βρίσκεται σε δύο επίπεδα. Α) Η προσωπική επιτυχία των μουσικών(οι μεταξύ τους σχέσεις, η χαρά της δημιουργίας, η μουσική επικοινωνία, η βελτίωση της μουσικής του κάθε μέλους κ.α.) Β) Η επιτυχία της μουσικής της μπάντας(η μπάντα με την μουσική της να ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ κάτι στο κοινωνικό σύνολο) Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Α) Η προσωπική επιτυχία των μουσικών(οι μεταξύ τους σχέσεις, η χαρά της δημιουργίας, η μουσική επικοινωνία, η βελτίωση της μουσικής του κάθε μέλους κ.α.) Δεν υπάρχουν δηλ επιτυχημένες μπάντες που τα μέλη τους είναι σκοτωμένα μεταξύ τους? Αδελφός με αδελφό...ας πούμε... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kostri Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Δεν υπάρχουν δηλ επιτυχημένες μπάντες που τα μέλη τους είναι σκοτωμένα μεταξύ τους? Αδελφός με αδελφό...ας πούμε... Αμέτρητες(ειδικά μπάντες με αδέρφια..). Απλώς, το Α και το Β είναι ανεξάρτητα. Είναι 2 επίπεδα στα οποία μπορούμε, κατά την γνώμη μου, να βρούμε τι σημαίνει επιτυχία σε μία μπάντα. Ανταλλάσω ΔΕΚΟ με baja telecaster. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 To a για μενα σημαινει "ενταξει δε μπορουμε να γινουμε και u2 γιατι μας εχουν παρει τα χρονια " ας κανουμε κατι που γουσταρουμε κοινως χομπιστες.Επισης αν δε ζουνε απο αυτο σημαινει οτι απο πισω εχουν μπατζετ απο καπου,οποτε λογικο μου φαινεται να μη τους νοιαζει αν θα βγαλουν λεφτα απο αυτο.Γιατι δε νομιζω να εισαι 18-22 και οταν εισαι σε μια μπαντα να μην ονειρευεσαι γεματα σταδια λεφτα και γυναικες.Ενταξει για τις γυναικες το αφηνω εξω.Μπορει να εισαι κατασταλαγμενος Kατ' αρχάς φαίνεται ότι το θέμα αφορά την Εμπορική επιτυχία και ως εκ τούτου είμαι off topic. Μιάς που κι αυτό το topic σε λίγο θα μιλάει για Telecaster όμως νομίζω ότι δικαιούμε να συνεχίσω. Λοιπόν ήμουν 14-15 χρονών όταν μου δόθηκε ή επιλογή να συνεχίσω με την υποτροφία μου στο Ωδείο αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το λύκειο ή να το παρατήσω εντελώς και να ασχοληθώ σοβαρά με τα μαθήματά μου. Χαίρομαι που επέλεξα το δεύτερο και δεν κλαψομνζω τώρα στα 34 σαν κάτι φίλους που περιμένουν να ζήσουν στην Ελλάδα από τη μουσική και αναγκάζονται να παίζουν όπου να 'ναι, ότι να 'ναι και πάλι δε βγαίνουν. Επίσης χαίρομαι που έχω τα φράγκα να παίζω με ότι γουστάρω, και όποτε γουστάρω και με όποιους γουστάω ότι γουστάρω. Έχω παίξει και session πλήκτρα ένα φεγγάρι σε κάτι πυξλαξοσκατοειδή (σαν φοιτητής για το νυχτοκάματο) και ήταν πολύ χειρότερα από τη δουλειά που κάνω τώρα σε πληροφορώ. Άρα δεν τίθεται θέμα ηλικίας, τίθεται θέμα βλακείας. Μου λές ότι είναι ο άλλος 22 χρονών, ok, δεν είvαι 8. Δες τι συμβαίνει γύρω σου, ποιοί τα έχουν καταφέρει και πές μου αν δεν έχεις τα φράγκα από πίσω ότι σοβαρά θα στηρίξεις τη ζωή σου σε αυτό το πράγμα, όταν δεν έχεις εξαρχής ούτε τα guts να σηκωθείς να φύγεις και να το κάνεις με πραγματικές πιθανότητες στο εξωτερικό. Τι θα παίξεις θεωρείς στην Ελλάδα δηλαδή - τρία είδη υπάρχουν που επιβιώνουν τα σκυλάδικα, το death metal (οριακά και λίγοι) και τα πυξλαξοειδή (επίσης οριακά). Τώρα τελευταία και κάτι ρεγγε μπάντες part time τα καλοκαίρια αλλά πρέπει ο Frontman να είναι ωραίος γκόμενος αλλιως δεν πάς πουθενά. Τι μου λες λοιπόν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Νομιζω οτι χανουμε λιγακι την μπαλλα (και δεν θα μιλησω για τελε.. ;D) Ο τιτλος ειναι πολυ συγκεκριμενος,μετα την επεξηγηση του ΟΡ. Ρωταει τι πρεπει να κανει μια μπαντα ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ για να πετυχει (δεν αναφερεται υποχρεωτικα σε ΡΟΚ μπαντα,αλλα σε ΜΠΑΝΤΑ γενικα). Επιμενω οτι αν κανει (η αν εχει) ΟΛΑ αυτα που προτεινω ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην πετυχει...ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μουσικη και να παιζει (ενταξει σε χωρες με μουσουλμανικα καθεστωτα που απαγορευεται η μουσικη μαλλον δεν θα πετυχει...) Δυστυχως ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ να τα κανει (η να τα εχει) ολα αυτα μαζι,για αυτο και λιγες μπαντες τελικα τα καταφερνουν. Δεν υπάρχουν δηλ επιτυχημένες μπάντες που τα μέλη τους είναι σκοτωμένα μεταξύ τους? Αδελφός με αδελφό...ας πούμε... αυτο ειναι ΣΥΝ κατα τη γνωμη μου μια και δινει ενταση και edge στη μπαντα μια και λειτουργει ως υγιης ανταγωνισμος,φτανει βεβαια να μη διαλυει την συμμορια... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ndnikola Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Άρα δεν τίθεται θέμα ηλικίας, τίθεται θέμα βλακείας. Μου λές ότι είναι ο άλλος 22 χρονών, ok, δεν είvαι 8. Δες τι συμβαίνει γύρω σου, ποιοί τα έχουν καταφέρει και πές μου αν δεν έχεις τα φράγκα από πίσω ότι σοβαρά θα στηρίξεις τη ζωή σου σε αυτό το πράγμα, όταν δεν έχεις εξαρχής ούτε τα guts να σηκωθείς να φύγεις και να το κάνεις με πραγματικές πιθανότητες στο εξωτερικό. συνεχίζω και εγώ το offtopic και θα απαντήσω παρακάτω στο θέμα. Δυστυχώς για πολλούς αυτό είναι το πρόβλημα. Τα λέγαμε και στο θρεντ για την μουσικολογία αλλά η ουσία για μένα είναι ότι εαν δεν έχεις Το ταλέντο και αν δεν εισαι έτοιμος να πεινάσεις, δύσκολα θα κάνεις την συνετή επιλογή (να μην γίνεις δηλαδή "μουσικός" στην ελλάδα). Επίσης, εάν έχεις λυμένο το οικονομικό σου πρόβλημα, απλώς θα μεταθέσεις στο μέλλον την στιγμή που θα συνειδητοποιήσεις (στο 90-99% των περιπτώσεων) ότι επέλεξες μια "μη-βιώσιμη" λύση για να ζήσεις. Και τότε θα είναι αργά για μετάνοιες (προσωπικά πιστεύω ότι και στα 22 έχεις ήδη χάσει αρκετό χρόνο). on-topic 1. Να προσφέρει κάτι νέο, για το οποίο υπάρχει ήδη ακροατήριο ή δύναται να υπάρξει ακροατήριο (ναι, θέλει γνώσεις ή έστω αίσθηση του marketing.) 2. Να έχει το απαραίτητο προφιλ και επίπεδο για να στηριξει πρακτικά αυτό που πάει να παίξει/παρουσιάσει 3. Να έχει όρεξη και αντοχή. 4. Να είναι και τυχερή! Για τις διαπροσωπικές σχέσεις δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ με SF, σε εμένα οι κακές σχέσεις (όποτε υπήρξαν) δεν παίξανε ποτέ καλό ρόλο στην μέχρι τώρα μουσική μου πορεία. Αλλά στο Μετα χρειαζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εναν ανθρωπο που να ΤΡΕΧΕΙ για αυτη (μπορει και να ειναι και μελος της μπαντας) και να ΔΟΥΛΕΥΕΙ ολημερις και οληνυχτις για να την πρωθησει. συμφωνώ απόλυτα. http://www.lustinger.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Kατ' αρχάς φαίνεται ότι το θέμα αφορά την Εμπορική επιτυχία και ως εκ τούτου είμαι off topic. Μιάς που κι αυτό το topic σε λίγο θα μιλάει για Telecaster όμως νομίζω ότι δικαιούμε να συνεχίσω. Λοιπόν ήμουν 14-15 χρονών όταν μου δόθηκε ή επιλογή να συνεχίσω με την υποτροφία μου στο Ωδείο αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το λύκειο ή να το παρατήσω εντελώς και να ασχοληθώ σοβαρά με τα μαθήματά μου. Χαίρομαι που επέλεξα το δεύτερο και δεν κλαψομνζω τώρα στα 34 σαν κάτι φίλους που περιμένουν να ζήσουν στην Ελλάδα από τη μουσική και αναγκάζονται να παίζουν όπου να 'ναι, ότι να 'ναι και πάλι δε βγαίνουν. Επίσης χαίρομαι που έχω τα φράγκα να παίζω με ότι γουστάρω, και όποτε γουστάρω και με όποιους γουστάω ότι γουστάρω. Έχω παίξει και session πλήκτρα ένα φεγγάρι σε κάτι πυξλαξοσκατοειδή (σαν φοιτητής για το νυχτοκάματο) και ήταν πολύ χειρότερα από τη δουλειά που κάνω τώρα σε πληροφορώ. Άρα δεν τίθεται θέμα ηλικίας, τίθεται θέμα βλακείας. Μου λές ότι είναι ο άλλος 22 χρονών, ok, δεν είvαι 8. Δες τι συμβαίνει γύρω σου, ποιοί τα έχουν καταφέρει και πές μου αν δεν έχεις τα φράγκα από πίσω ότι σοβαρά θα στηρίξεις τη ζωή σου σε αυτό το πράγμα, όταν δεν έχεις εξαρχής ούτε τα guts να σηκωθείς να φύγεις και να το κάνεις με πραγματικές πιθανότητες στο εξωτερικό. Τι θα παίξεις θεωρείς στην Ελλάδα δηλαδή - τρία είδη υπάρχουν που επιβιώνουν τα σκυλάδικα, το death metal (οριακά και λίγοι) και τα πυξλαξοειδή (επίσης οριακά). Τώρα τελευταία και κάτι ρεγγε μπάντες part time τα καλοκαίρια αλλά πρέπει ο Frontman να είναι ωραίος γκόμενος αλλιως δεν πάς πουθενά. Τι μου λες λοιπόν... Προσωπικά με τον όρο επιτυχία αντιλαμβάνομαι μόνο την εμπορική … άλλωστε είναι η μόνη μετρήσιμη…. Τώρα για τα υπόλοιπα που παραθέτεις … έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα, και εγώ αυτές τις επιλογές έχω κάνει και δυστυχώς βλέπω παιδικούς φίλους που έχουν κάνει μουσικοεπιλογές (και έμειναν στην Ελλάδα) μετά από όλα αυτά χρόνια να γκρινιάζουν ατελείωτα……. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
THEOD Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Οφ τοπικ Τι διαφορά έχει ένας επαγγελματίας κιθαρίστας από μία πίτσα γίγας ? 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Προσωπικά με τον όρο επιτυχία αντιλαμβάνομαι μόνο την εμπορική … άλλωστε είναι η μόνη μετρήσιμη…. Συμφωνω. Xρειαζεται: Καλο μανατζερ με αμεση προσβαση στα μιντια του καιρου μας και καλο φροντμαν με φωνη οχι κατω του μετριου. Τα υπολοιπα οπως το παθος για διακριση κτλ ειναι ευνοητα. Απο μουσικο επιπεδο...απλα,κατανοητα πραματα στο μεσο ακροατη αλλά παιγμενα καλα...(2μιση συγχορδιες,πιασαρικα ρεφραινακια...κτλ) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Οφ τοπικ Τι διαφορά έχει ένας επαγγελματίας κιθαρίστας από μία πίτσα γίγας ? 8) χμ...δε ξέρουμε.... ..δε σου δίνουν κιθαρίστα δώρο... ;D ;D για πες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση