kotsadoros Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 The fault almost always is sitting in front of the guitar ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
elavd Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 Καποτε ειχα κανει και εγω ενα τετοιο τεστ αλλα δεν μπορω να το βρω...μηπως εσυ,ω φανταστικε Ηλια μπορεις ? ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=174350.0 http://www.noiz.gr/index.php?topic=2210.0 Εννοείς κάποιο από αυτά τα post σου; www.facebook.com/YourPaintedSmile Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 22 Αυγούστου 2010 Οχι,ηταν ενα που ειχα αλλαξει μπρατσα στην ιδια κιθαρα.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Να καταθέσω κι εγώ την μη επιστημονική και μη εμπεριστατωμένη άποψη μου μιας και τάσομαι στο πλευρό αυτών που υποστηρίζουν τη διαφορά των ξύλων στον ήχο (το σε τι ποσοστό βέβαια και το κατά πόσο αξίζει μελέτης είναι ένα άλλο ζήτημα). Τον ήχο λοιπόν τον βγάζουν οι μαγνήτες. Οι μαγνήτες δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να μεταφράζουν τη συχνότητα σε εναλλασόμενο ηλεκτρικό ρεύμα. Φυσικά δεν μεταφράζουν τη συχνότητα των ξύλων, αλλά το ακριβώς αντίθετο. Μεταφέρουν όλες τις συχνότητες που ΔΕΝ απορροφούνται από το ξύλο. Οποιαδήποτε ανάδραση σημαίνει απλά feedback κατά την προσωπική μου άποψη και εμπειρία από hollowbodies οι οποίες έχουν όντως ανάδραση στους μαγνήτες, και δεν είναι ήχος. Έτσι αν έχουμε ένα πολύ resonant, ηχοδιαπερατό αν θέλετε, ελαφρύ συνήθως ξύλο, μια κιθάρα που πάλλεται στα χέρια μας καθώς παίζουμε ακουστικά το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ένας ήχος μειωμένος συχνοτικά στα μπάσα σχεδόν αέρινος στα πρίμα με τα μεσαία να υπερισχύουν. To όργανο συνήθως φαίνεται εντελώς ακομπρεσσάριστο αφού ανταποκρίνεται διαφορετικά σε κάθε συχνότητα που παίζουμε, ενω΄συνήθως υποφέρει στο sustain. Παράδειγμα: Πανάλαφρες Pinecasters ή swamp ash Telecasters. Τώρα όταν ξεκίνησε η Gibson να κατασκευάσει την πρώτη Les Paul ακολούθησε την ακριβώς αντίθετη φιλοσοφία. Χρησιμοποιώντας ένα πολύ σκληρό καπάκι γνωστό για την ανακλαστικότητά του (Eastern Maple) μείωσε κάπως την ηχοδιαπερατότητα και την ικανότητα του σώματος να συντονίζεται (resonance) απορροφώντας συχνότητες. Το αποτέλεσμα είχε ήταν μια κιθάρα κομπρεσσαρισμένη, με πολύ μεγάλο sustain, και σαφώς πιο πλήρη συχνοτικά. Αν πάμε σε ακόμα πιο βαριά ξύλα, έβενους, παλίσανδρους κ.λ.π αρχίζει και αυξάνει πολύ το high end των χορδών και στο αυτί μας αυτό ακούγεται σαν να στενέυει συχνοτικά ό ήχος (το ίδιο συμβαίνει πολλές φορές με high end καλώδια σε vintage oriented μονούς μαγνήτες για παράδειγμα). Να προσθέσω απλά ότι οι μαγνήτες παίζουν συνδεδεμένοι και με κροκοδειλάκια ανάποδα χωρίς να είναι mounted στην κιθάρα. Οπότε τα περί δονήσεων/αναδράσεων του ξύλου δεν με πείθουν ιδιαίτερα, εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά το άρθρο του κ. Yann. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pascal Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Τώρα εγώ άμα πω ότι περισσότερη διαφορά μεταξύ των διαφόρων setup καταλαβαίνω στους drive ήχους του τεστ παρά στα καθαρά, θα θέλω ΩΡΛ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pan12 Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Έτσι αν έχουμε ένα πολύ resonant, ηχοδιαπερατό αν θέλετε, ελαφρύ συνήθως ξύλο, μια κιθάρα που πάλλεται στα χέρια μας καθώς παίζουμε ακουστικά το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ένας ήχος μειωμένος συχνοτικά στα μπάσα σχεδόν αέρινος στα πρίμα με τα μεσαία να υπερισχύουν. To όργανο συνήθως φαίνεται εντελώς ακομπρεσσάριστο αφού ανταποκρίνεται διαφορετικά σε κάθε συχνότητα που παίζουμε, ενω΄συνήθως υποφέρει στο sustain. Παράδειγμα: Πανάλαφρες Pinecasters ή swamp ash Telecasters. χμ...έχω κιθάρα με πολύ ελαφρύ swamp ash σώμα και bolt on fat one piece maple neck.... και το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ακριβώς το αντίθετο με αυτό που περιγράφεις.... η κιθάρα έχει σημαντικό sustain (προφανώς λόγο του πάχους του μπράτσου) και είναι αρκετά μπάσα.....;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Kpeyos, Αυτα που λες,μπορεις να τα αποδειξεις πρακτικα? ;) Εγω εχω αρχισει να σκεφτομαι την προσφορα συνεργασιας στο Πανεπιστημιο του Ηρακλειου (που υπαρχει σχετικο τμημα ερευνας νομιζω, ή οπου αλλου υπαρχει κατι), ..ωστε να εξαφανιστουν και επιστημονικα οι οποιες αμφιβολιες περι αναδρασεως και επιρροης της... ;) (εκτος τη δικη μου πρακτικη,που μπορει ο καθεις να αμφισβητησει,αφου δεν ειμαι επιστημων,και φυσικα δεν εχω οργανα μετρησεων!) ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Εγω εχω αρχισει να σκεφτομαι την προσφορα συνεργασιας στο Πανεπιστημιο του Ηρακλειου (που υπαρχει σχετικο τμημα ερευνας νομιζω, ή οπου αλλου υπαρχει κατι), ..ωστε να εξαφανιστουν και επιστημονικα οι οποιες αμφιβολιες περι αναδρασεως και επιρροης της... ;) (εκτος τη δικη μου πρακτικη,που μπορει ο καθεις να αμφισβητησει,αφου δεν ειμαι επιστημων,και φυσικα δεν εχω οργανα μετρησεων!) Φίλε...μην ξεχάσετε να μετρήσετε και τα ίδια ξύλα βερνικωμένα ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 @yann. Ως disclaimer ανέφερα ότι οι απόψεις είναι μη επιστημονικά εμπεριστατωμένες, και άρα φυσικά προσωπικές και όχι αντικειμενικές. Το επαναλαμβάνω προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Εσύ όμως που είσαι επαγγελματίας μήπως μπορείς να εξηγήσεις γιατί οι μαγνήτες παίζουν χωρίς να ακουμπάνε και καθόλου στο όργανο (και άρα δεν υπάρχει ηχητικό κύμα από το στερεό); Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 23 Αυγούστου 2010 το ότι παίζουν και έτσι, δεν σημαίνει πως παίζουν το ίδιο με πριν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση