Buzz_factory Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Τα ξύλα το ΜΟΝΟ που μπορουν να επηρρεάσουν, είναι τις ταλαντώσεις όλων των σηδιρομαγνητικών υλικών που δένονται πάνω τους, όπως γέφυρες, χορδές, knobs, αν έχεις πολύ γκέιν, ακόμα και το ρολόι του χεριου σου αν βαλεις κοντά θα το ακουσεις. Αυτή είναι και η διαδικασία ανάδρασης, δηλαδή feedback δηλαδή feed-back. Οι χορδές ταλαντώνονται, προκαλούν μεταβολή μαγνητικής ροης και άρα τάση=σήμα αλλά επίσης ταλαντΩΝΟΥΝ και το ξύλο, το οποίο με τη σειρά του επηρρεάζει την ταλάντωση των χορδών και διεγείρει και τα υπόλοιπα σιδερικά που ειναι κολλημένα πάνω του. Ανάμεσα σε αυτά που υπάρχουν πάνω στα ξύλα είναι και οι ίδιοι οι μαγνήτες! Και η μαγνητική ρόη μπορεί να δημιουργηθεί όχι μόνο αν κινηθούν οι χορδές μπροστά στο μαγνήτη, αλλά και αν κινηθεί ο μαγνήτης μπροστά σε ακίνητες χορδές (αν τα θυμάμαι καλά). Άρα λοιπόν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια κιθάρα με τους μαγνήτες στο αντίθετο μέρος από τις χορδές, ωστε οι χορδές να ταλαντώνουν μόνο το ξύλο και οι μαγνήτες να ταλαντώνωνται (από το ξύλο) μπροστα από ενα ακίνητο έλασμα που δεν ενώνεται με την κιθάρα ωστε να αξιολογήσουμε τον (υποτιθέμενο;) "ήχο" των ξύλων. Αλλά ακόμη και αν κάποτε ποσοτικοποιηθεί η συνεισφορά των ξύλων στον ήχο, σε τι θα ωφεληθούν οι κιθαρίστες; जय गुरुदेव ॐ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Για recording πάω πάσσο η κουβέντα έχει μεγάλη σημασία. καλα μη σκιζεις και τα ρουχα σου... ;D..δωσε μου εναν καλο twin reverb,ενα royer & εναν καλο προενισχυτη και σου βγαζω ΗΧΑΡΑ και απο πλαστικο πηρουνι με χορδες.... ;D ;D Αλλά ακόμη και αν κάποτε ποσοτικοποιηθεί η συνεισφορά των ξύλων στον ήχο, σε τι θα ωφεληθούν οι κιθαρίστες; Σε τιποτα απολυτως,οποτε ξανα-λεω οτι αυτη η κουβεντα το μονο που κανει ειναι να επιδεικνείει το Self-righteousness του καθε "συναγωνιζομενου",αν εισαι ευχαριστημενος και ερωτευμενος με τις κιθαρες σου (εγω ειμαι) δεν χρειαζεται να τα παιρνεις και τοσο σοβαρα αυτα τα πραγματα......(ο Χεντριξ ας πουμε δεν πολυεσκαγε που η κιθαρα του ηταν βαμμενη με 3 κιλα..πεθαμενου πολυεστερα ,ηταν απο .....23 κομματια ξυλου αγνωστης ποιοτητας & ειχε ενα neck gap οσο το ΟΑΚΑ... ;D & να σου πω και του στραβου το δικιο.....καλο...ηχακι...ειχε..... ;D ) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Ανάμεσα σε αυτά που υπάρχουν πάνω στα ξύλα είναι και οι ίδιοι οι μαγνήτες! Και η μαγνητική ρόη μπορεί να δημιουργηθεί όχι μόνο αν κινηθούν οι χορδές μπροστά στο μαγνήτη, αλλά και αν κινηθεί ο μαγνήτης μπροστά σε ακίνητες χορδές (αν τα θυμάμαι καλά). Άρα λοιπόν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια κιθάρα με τους μαγνήτες στο αντίθετο μέρος από τις χορδές, ωστε οι χορδές να ταλαντώνουν μόνο το ξύλο και οι μαγνήτες να ταλαντώνωνται (από το ξύλο) μπροστα από ενα ακίνητο έλασμα που δεν ενώνεται με την κιθάρα ωστε να αξιολογήσουμε τον (υποτιθέμενο;) "ήχο" των ξύλων. Αλλά ακόμη και αν κάποτε ποσοτικοποιηθεί η συνεισφορά των ξύλων στον ήχο, σε τι θα ωφεληθούν οι κιθαρίστες; αν κατάλαβα καλά, με τη διάταξη που περιγράφεις, το αποτέλεσμα δεν θα είναι το πραγματικό γιατί το μεταλλικό έλασμα είναι σταθερό και ανεξάρτητο με το όργανο, ενώ στην πραγματικότητα το ρόλο αυτό τον παίζουν οι χορδές και τα άλλα μεταλλικά μέρη, τα οποία όμως ταλαντώνονται κι αυτά. Μα... εγώ δε μιλάω για το ποσο επηρρεάζουν τα ξύλα τον ήχο, αυτό που λέω είναι οτι οι διαφορές μεταξύ του "καλου" με το "κακό" ξύλο στην συγκεκριμένη εφαρμογή (ηλεκτρική κιθαρα) δεν μπορει να είναι τόσο δραματικές οποως τις παρουσιάζει ο yann Δεν συγκρίνουμε μια κιθάρα απο ...αέρα με μια κιθάρα απο ξύλο που κελαιδάει. Ακόμα και η φτηνη κιθάρα με φτηνό ξύλο, απο ΞΥΛΟ ειναι φτιαγμένη, όχι απο λάστιχο. Πως είναι δυνατόν (αφού ΜΟΝΟ η ανάδραση αλλάζει όταν αλλάζει το ξύλο) η διαφορά "καλή ανάδραση απο καλό ξύλο" μειον "κακή ανάδραση απο κακό ξύλο" να είναι τόσο μεγάλη, ωστε να μπορεί να προκαλεί ηχητικές διακυμάνσεις που ξεκινάνε απο "μαπα ήχο" και καταλήγουν σε "σουπερ ήχο" Yann, πιστεύω πως η μόνη απόδειξη που η πρώτη κατηγορία σου μπορεί να παρέχει, είναι μια ηλεκτρική κιθάρα φτιαγμένη απο επιλεγμένα ΚΑΚΑ ξύλα (ας πούμε τα ξύλα που χρησιμοποιούνται στις φτηνές κιθάρες, όπως τις squier των 150 ευρω), με ΚΑΚΟ συνδυασμό ξύλων και μαγνητών (ας πουμε JB με μαονι σωμα και μαπλ ταστιερα, μπλιαξ), ΑΛΛΑ με όλα τα υπόλοιπα πολύ καλής ποιότητας (γέφυρες, ηλεκτρικά, craftmanship, σεταπ) Αν βρεθουν κάποιοι να πουν οτι το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ΜΑΠΑ και παραμένει ΜΑΠΑ όσο και να πειράζουν τις ρυθμίσεις του (καλου) ενισχυτή τους , τότε θα πειστώ οτι δεν είσαι υπερβολικός. ;) Κατα τα άλλα, συμφωνω με τον σουπερφανκ οτι τι σε νοιάζει? Πάρε εκει την κιθάρα σου με οικονομο-οπτικο-παικτικά κριτήρια (αντε, διάλεξε αν θα εχει μονους ή διπλους ;D) και παίξε να το ευχαριστηθεις. a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Άρα λοιπόν θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια κιθάρα με τους μαγνήτες στο αντίθετο μέρος από τις χορδές, Υπαρχει τετοια κιθαρα & μπασο (Rickenbacker μεχρι τα μεσα των 60s) in fact ,δεδομενου οτι ο Rickenbacker ειναι ο εφευρετης της ηλεκτρικης κιθαρας,οι πρωτοι μαγνητες που κατασκευαστηκαν ηταν απο ΠΑΝΩ απο τις χορδες και οχι απο κατω (τα Rickenbacker μπασα που εχουν αυτους τους μαγνητες δε ειναι το holly grail ηχητικα) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Και θα εκφράσω και αυτή την απορία, εσύ δηλαδή όταν πας σε ένα λάιβ και παίζει κάποιος με ένα στάνταρ όργανο, της μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό πάντα, (πχ όποιο φεντερ γκίμπσον κτλ) θα το καταλάβεις με το αυτί όπως ακούς τη μπάντα ότι ο ήχος βγαίνει κάπως (καλός ή κακός) εξαιτίας των ξύλων; Φυσικα και θα καταλαβω οτι πχ καποιες νοτες χανονται,εφ'οσον βλεπω μπροστα μου οτι τα δακτυλα τις επαιξαν σωστα (δεν μιλαω για "dead spots" που ειναι παντα εκει,ειτε παιζει καποιος μονος,ειτε με αλλους),οποτε φταιει ειτε η ρυθμιση του ηχου του οργανου (που ακυρωνει καποιες συχνοτητες,σε συνδιασμο με τον υπολοιπο ηχο της μπαντας) ειτε κατι τρεχει με τη δομη του οργανου,οποτε απ'τα ξυλα ξεκιναμε! ;) yann συμφωνουμε σε αρκετα αλλα αυτο: Does not compute. Κανε το πειραμα με το γραφειο σου,και θα δουμε ποιος "does not compute".... ;) Εδώ απλώς να προσθέσω και την εξής περίπτωση που έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα -αν και αφήνω σε σας να κρίνετε ποιό "στρατόπεδο" εξυπηρετεί καλυτερα. ;D Παίζοντας με μιά ηλεκτρική solid body χωρίς ενισχυτή, ακουμπήστε το headstock σ'ένα ξύλινο τραπέζι ή αντίστοιχο έπιπλο και οφθαλμοφανώς η ένταση και ο πλούτος του ήχου αυξάνουν. Τυχαίο; 8) Νομιζω πως οχι. Δοκιμαστε επισης το λεγομενο "μανταλακι" tuner,στο headstock... Ποσο αλλαζει ο ηχος οταν το tuner μαγκωνει στο headstock,εξαρταται απο το ποσο "μεταφερει" το μπρατσο,και ποσο σωστο ειναι το neck pocket. :) Επισης,τα καλα οργανα πρεπει να ειναι υπολογισμενα ωστε να "δινουν τον ηχο τους", οχι οταν ειναι "χαλαρα" χωρις τιποτα να τα ακουμπαει, αλλα οταν ειναι κατω απο την οποιαδηποτε πιεση ασκει ο χρηστης. ;) -Πχ.Δωσε μια στρατ παραγωγης στον αεικινητο το Vai,και αστον να κανει τα "ποζεροτρελλά" του... Το πιθανοτερο ειναι να μεινει ακινητος μεχρι να τελειωσει το κομματι. Μετα θα πεταξει την κιθαρα στο κοινο,ή θα τη σπασει επι σκηνης, και θα πιασει μια απο τις σιγουρα σταθερες κιθαρες του... ;D ;D (...που καμμια δεν ειναι βιομηχανικη! ;) 8) 8) ::) ) Αυτο να το ξαναδιαβασουμε ολοι: @yann : νομίζω σου είχα αναφέρει οτι μια τέτοια εργασία (σχετική με τις ηλεκτρικές κιθάρες) ζήτησα να κάνω πριν κάτι χρόνια και ο επιβλέπων απάντησε αποστομωτικά οτι "το θέμα είναι απόλυτα τετριμμένο και δεν παρουσιάζει κανένα επιστημονικό ενδιαφέρον". Τη θέση μου για τα ξύλα την ξέρετε, απλά ήθελα να τονίσω οτι το ζήτημα δεν αποτέλεσε ποτέ αντικέιμενο σοβαρής αναζήτησης, αφού η γνωστή θεωρία (και το πείραμα) εξηγούν όλα τα σχετικά φαινόμενα επαρκώς. Η κατάσταση γύρω από το θέμα θολώνει (κατά τη γνώμη μου) από την ημιμαθή παρουσίαση του κιθαριστικού μαρκετινγκ και τα "μυστικά του επαγγέλματος", τα οποία μόνο μυστικά δεν είναι για τους επιστήμονες (αλλά εμπειρικές εξηγήσεις φαινομένων που ήδη γνώρισαν στην μαθητική τους πορεία) Όμοια, τα target groups διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους γύρω από τις προσωπικές τους θέσεις γύρω από την υπεροχή του cd ή του βινυλίου αντίστοιχα, ενώ οι μαθηματικές εξηγήσεις έχουν ήδη προσδιορίσει τα καθ' έκαστα. Ως εκ τούτου θα επαναλάβω την θεμελιώδη θέση μου οτι ο "τιτλος" δεν υποδηλώνει "σωστότητα", αλλά η τελευταία έρχεται πακέτο με την απόδειξη. Πάντως για την τρομερή τεχνολογία των ηλεκτρικών κιθαρών οι αποδείξεις είναι εκεί για όποιον μπορεί και θέλει να τις αναγνώσει. Γι' αυτό θα προτιμήσω το θέμα να μη γίνει κλαδικό, μιας και σε παρόμοιες περιπτώσεις παρατηρήσαμε οτι μπορούμε να ωφεληθούμε όλοι από τις σεμνές καταθέσεις επιχειρημάτων και όχι αξιωματικών προτάσεων. Εδω ισχυει ολη η προταση: Ο λογος που υπερασπιζομαι την "πλευρα" μου τοσο, ειναι οτι ο λογος μου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα (λογω δουλειας), απο οποιονδηποτε αλλο και ειδικα των "ψευδονυμων" ;) (εντος φορουμ). ..και συμπληρωνω: οταν μιλαμε για κατασκευη ή συμπεριφορα οργανων,και παντα σε συγκριση με καποιον απο τους ανωνυμους συνφορουμιτες! -Οταν μιλαμε για ενισχυτες,ειναι αλλος αυτος με τη..."βαρυτητα" ( ;D....), ενω οταν μιλαμε για φυσικη,ειναι αλλος -οι παλι! ;) Οι γνωστοί νόμοι της Φυσικής παύουν να ισχύουν: (α) στο εσωτερικό μιας μαύρης τρύπας (β) σε συζητήσεις κιθαριστών για ξύλα (γ)στο γραφειο του μαρκετιστα της καθε εταιριας.. ::) ;D ;D Σε τιποτα απολυτως,οποτε ξανα-λεω οτι αυτη η κουβεντα το μονο που κανει ειναι να επιδεικνείει το Self-righteousness του καθε "συναγωνιζομενου",αν εισαι ευχαριστημενος και ερωτευμενος με τις κιθαρες σου (εγω ειμαι) δεν χρειαζεται να τα παιρνεις και τοσο σοβαρα αυτα τα πραγματα......(ο Χεντριξ ας πουμε δεν πολυεσκαγε που η κιθαρα του ηταν βαμμενη με 3 κιλα..πεθαμενου πολυεστερα ,ηταν απο .....23 κομματια ξυλου αγνωστης ποιοτητας & ειχε ενα neck gap οσο το ΟΑΚΑ... ;D & να σου πω και του στραβου το δικιο.....καλο...ηχακι...ειχε..... ;D ) -Ισως εκπλαγεις οταν μαθεις οτι ο πολυεστερας (το βερνικι του δηλαδη) ειναι οτι πιο ηχοπερατο,με δευτερο το νιτρο. Στα ηλεκτρικα δηλαδη συνεισφερει στον ηχο γενικοτερα, ενω στα ακουστικα οργανα εχουμε το αντιθετο παρα την ηχοπερατοτητα,αρχιζοντας με απωλεια στα μπασσα,και οσο παχυτερο γινεται,εχουμε μεχρι και απωλεια sustain, αυτο λογω σκληροτητας (πολυ μεγαλυτερη απο το νιτρο). -Αυτο το "αγνωστης ποιοτητας" το ξερουν αυτοι που την κατασκευασαν (σιγουρα η κιθαρα...χμμμ...μαλλον οι κιθαρες του Hendrix,δεν ηταν διαλεγμενες απο τη γραμμη παραγωγης. ;) ) Μην ξεχναμε οτι ο Fender στην αρχη,ειχε την υποστηριξη αληθινων οργανοποιων, που συνεβαλαν στην εξελιξη των προϊοντων του,υπο..."τας διαταγας" του! ;D Iraklis, αστο καλυτερα... Απο τη σφαιρα της θεωριας πρεπει να περναμε και στην πραξη ποτε-ποτε, και δεν μου φαινεται να εχεις αρκετη εμπειρια ωστε να μιλας και για πραξη! ;) ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Evi,(ladies first) Δεν το ξεκινησα εγω... Το θεμα υπαρχει πριν ερθω εγω στο noiz,και υπαρχει πριν ακομα υπαρξει το noiz, το ιντερνετ και ολοι οι σημερινοι "ειδικοι"... Συζητιεται απο τη 10ετια του 60 (στον κοσμο των "ηλεκτρικων" εννοω) οταν ο καθεις προσπαθουσε να κανει τη διαφορα,και ΚΑΤΕΛΗΞΕ καπου στο τελος των '80'ς... Ακομα και με τα ΜΕΤΑΛΛΑ και τα διαφορα κραμματα ειχαμε καταληξει. ;) Μετα,ηρθε η "νεα ταξη",που επρεπε να κανει και αυτη τη διαφορα, και να "σταθει" στην αγορα,...και να πεισει σχετικα τον ασχετο αγοραστη... ::) Μια ευκολη λυση,ηταν να "θολωσουν τα νερα" ριχνοντας στην αγορα νεες "θεωριες" (που κανεις δεν απεδειξε ποτε),και φτασαμε σε...μοριακο επιπεδο,χωρις ομως τεκμηριωμενες απαντησεις... Ο λογος που υπερασπιζομαι την "πλευρα" μου τοσο, ειναι οτι ο λογος μου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα (λογω δουλειας), απο οποιονδηποτε αλλο και ειδικα των "ψευδονυμων" ;) (εντος φορουμ). Δεν ειμαι φανατισμενος με αυτο (με τιποτα στον πλανητη δηλαδη), απλως ξερω την αληθεια (οπως και ολοι οσοι ειναι προικισμενοι απο τη φυση με λιγο πιο "αναλυτικη" ακοη απο τους αλλους),και θελω μονο να ΛΑΜΨΕΙ! :) Superfunk, οσες ερωτησεις και αν μου θεσεις, ειμαι σε θεση να στις απαντησω,αυτη ειν' η δουλεια μου! ;) Το πειραμα που μου λες,το'χω κανει απο 20 χρονων,οπως και αυτα που σου εχω προτεινει κατα καιρους! ;) -Δεν μπορει να μην ακουσες διαφορα! ::) Κατι τρεχει με την κιθαρα,τον ενισχυτη,ή...εσενα! ;D -Κανε και αυτα που σου'χω προτεινει εγω! ;) (Κατσε να δουμε τι θα κανει και ο Harilatron, και θα σου πω εγω πειραματα και μετρησεις μετα!! ;) ) -Ειπαμε,..προσφερομαι για πειραματοζωο,και οτι ξυλα εχω,για...πειραματοξυλα! ;D -ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΡΑ,...ή ειναι κι αυτα κουφα? ;D ;D Iraklis, H πρωτη κατηγορια σου,ειναι και ασχετοι και ημιμαθεις, ανηκουν βεβαια στην πρωτη δικη μου κατηγορια,αλλα δεν ξερουν γιατι! Η δευτερη κατηγορια σου,ειναι απλως ημιμαθεις,αφου αγνουν ενα βασικο κανονα, που ειναι και γενικος: -Δεν αρχιζεις ποτε απο το τελος,παντα απο την αρχη! ;) (τι να κανει πχ η πενα ή το μεγαφωνο οταν τ'οργανο "δε σκαει"?) Ειπες ομως τη σωστη λεξη: ΧΟΡΔΕΣ !! ...τι να κανει το καλο ξυλο,οταν δεν λαμβανει παλμο απο τις χορδες... (οπως λεμε νεες χορδες πολυ κρατημα,παλιες χορδες λιγο εως τιποτα ;) ) Το παραξενο ειναι οτι οι μαγνητες δουλευουν και εκτος οργανου, χωρις τιποτα μεταλλικο γυρω τους,ακουμπισμενοι ας πουμε (ισως με λιγο πιεση με το δαχτυλο..) πανω στο γραφειο,και αν χτυπησουμε κατι πανω στο γραφειο,(οπως χτυπα πορτα) το ακουμε στον ενισχυτη.....τυχαιο? ;D -Αλλοι περισσοτερο,και αλλοι λιγοτερο γιατι: Για να τα πω χοντρα-χοντρα,υπαρχουν 2 φιλοσοφιες κατασκευης μαγνητων, (και μεγαλο.."μισος" αναμεσα στους κατασκευαστες τους). Οι μεν,εκμεταλλευονται την αναδραση,προσφεροντας συνεργασια των υλικων. Αυτοι ειναι και οι αγαπημενοι των οργανοποιων. Οι δε,(με μεγα γκουρου τον Lawrence,και την πατεντα του που τελικα δεν ειναι τιποτα αλλο απο την σχεδον πληρη αδρανοποιηση του πηνιου απο εξωτερικους παραγοντες, και γι'αυτο ειναι συνυπευθυνο και το ειδος του πλαστικου που το περιεχει! ;)), εχουν προσπαθησει πολυ για να αποφυγουν την αναδραση και τα προβληματα της, αφου αυτο ειναι ενα σοβαρο προβλημα στην ευρεια παραγωγη. Η λυση ειναι η "απομονωση" του μαγνητη,με κερδος στο "καθαρο σημα" της κινησης της χορδης,που με την "αλλη φιλοσοφια" κατασκευης ειναι "αναμεικτο" με την επιδραση της αναδρασης. Ετσι,μπορουμε να εχουμε μαζικη παραγωγη οργανων με σχετικα ιδιο χαρακτηρα ηχου. Ομως,δεν εχει ακομη επιτεγφθει η πληρης απομονωση. Ετσι,βλεπουμε διαφορες στη χροια του ηχου σε ιδια οργανα... ..ακομα και αυτα με τη "φιλοσοφια της απομονωσης"! ;) Πολυ σωστα.Καλο ξυλο για οργανα ειναι ο συνδιασμος ολων. :) ΟΧΙ βεβαια.ΕΙΔΙΚΑ στα ακουστικα,αν το ξυλο ειναι δυνατο και ομορφο,αλλα "μουγκο".., θα βγαλει και μουγκο οργανο!Αυτο που καποιοι ονομαζουν "οργανο-επιπλο". ;D Μικρη? ??? ;D Oσο χειροτερο το οργανο,τοσο μικροτερη διαφορα.Οσο καλυτερο,τοσο μεγαλυτερη. Δεν πεταμε το παλιο μπραστο,αν δεν ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ για πεταμα... ;)Αν δεν τον νοιαζει τι ακουει,ολα καλα! ;D Ο μαγνητης "πιανει" καθε ταλαντωση,φτανει να εφαπτεται με το αντικειμενο που δονειται!Βζζζζζζ... ;D Θα φταιει ο στατικος ηλεκτρισμος σου!!!! ;D ;D ;D "Συγνώμη" που έκανα "quote" το (τεράστιο) post του yann,επίτηδες το΄κανα... ;) Yann,ήθελα να γράψω κάτι και΄γω...Να πω, βρε αδερφέ (;D), τη γνώμη μου σχετικά με το θέμα(είμαι υπέρ όχι των "κουρδισμένων" ξύλων,αλλά των ΚΑΡΑκουρδισμένων ξύλων...),αλλά φίλε μου, τα΄πες όλα εσύ...Δεν έχω να προσθέσω τίποτα, συμφωνώ 101% μαζί σου... 8) Για μένα το "παιχνίδι" αρχίζει και τελειώνει απο τα αφτιά.Yann εσύ το΄πες ευγενικά,εγώ θα το πω λίγο πιο ωμά...Όποιος δεν μπορεί να ΑΚΟΥΣΕΙ τις ηχητικές διαφορές,ε απλά ας αλλάξει χόμπυ,γιατί για το συγκεκριμένο -συγνώμη που θα τον στενοχωρήσω-,αλλά...ΔΕΝ... ::) Eγώ κάποτε ήθελα (σοβαρά μιλάω) να γίνω πιλότος στην F1...Μετά (πολύ μεγάλης,το ομολογώ...) λύπης μου, διαπίστωσα οτί δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση, πρώτον -και κυριότερον-,διότι δεν είχα τέτοιου βεληνεκούς ταλέντο και δεύτερον -και επίσης σημαντικό- επειδή είμαι 1.98 σε ύψος...Τι να κάνουμε,δεν το΄χα... ::) "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 ,δεν ηταν διαλεγμενες απο τη γραμμη παραγωγης. δεν εισαι καλα διαβασμενος...με το ΚΙΛΟ απο του Manny's τις επαιρνε.. ;) (σιγα μην ειχαν και custom shop οι bean counters της CBS... ;D) Μην ξεχναμε οτι ο Fender στην αρχη,ειχε την υποστηριξη αληθινων οργανοποιων, που συνεβαλαν στην εξελιξη των προϊοντων του,υπο..."τας διαταγας" του με ολο το σεβασμο αυτο που λες ανηκει στη σφαιρα της ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ φαντασιας,φτωχους μεταναστες απο το Μεξικο χρησιμοποιουσε ;) αν θες αγορασε αυτα τα βιβλια http://www.amazon.com/Fender-Sound-Heard-Round-World/dp/0634058754/ref=sr_1_30?s=STORE&ie=UTF8&qid=1282813815&sr=1-30 http://www.amazon.com/Fender-Inside-Story-Forrest-White/dp/0879303093/ref=sr_1_11?s=books&ie=UTF8&qid=1282813731&sr=1-11 & θα μαθεις τη "φιλοσοφια" του Leo (ο οποιος ηταν στην εποχη του ο..περιγελος των παραδοσιακων luthiers,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ bolt on neck ,εφευρεση του Leo ο οποιος ηταν ηλεκτρονικος και δεν ειχε ιδεα απο κιθαρες...αρκουσε για να τους φρικαρει..... ;D). www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 φτωχους μεταναστες απο το Μεξικο χρησιμοποιουσε ;) Δηλαδή ένας οργανοποιός πρέπει να είναι Αριστοκρατικής καταγωγής,με τίτλους ευγενείας και "γαλάζιο" αίμα να κυλάει...στας φλέβας του...? ;D Τι το κακό βλέπεις στο να είναι κάποιος φτωχός,αποκλείεται να ξέρει τι του γίνεται? Και ο Ιησούς Χριστός στην εποχή του,αν τον έβλεπες, το λιγότερο φτωχό μετανάστη από το Μέχικο θα τον έλεγες...! ;D Ηταν όμως ο Ιησούς Χριστός! 8) "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Φυσικα και θα καταλαβω οτι πχ καποιες νοτες χανονται,εφ'οσον βλεπω μπροστα μου οτι τα δακτυλα τις επαιξαν σωστα (δεν μιλαω για "dead spots" που ειναι παντα εκει,ειτε παιζει καποιος μονος,ειτε με αλλους),οποτε φταιει ειτε η ρυθμιση του ηχου του οργανου (που ακυρωνει καποιες συχνοτητες,σε συνδιασμο με τον υπολοιπο ηχο της μπαντας) ειτε κατι τρεχει με τη δομη του οργανου,οποτε απ'τα ξυλα ξεκιναμε! αυτο δεν παιζει με την ΚΑΜΜΙΑ. οπως ξερεις "everything is eq". οταν ακους μια μπαντα ζωντανα (η μεσα απο ηχογραφηση) συμβαινουν τοσες πολλες ακυρωσεις φασματος μεταξυ των οργανων που με τιποτα δεν μπορεις να καταλαβεις τον ηχο ΜΙΑΣ κιθαρας μεσα στη μπαντα (για αυτο και πολλες φορες,κακοφτιαγμενες και φτηνες κιθαρες ακουγονται υπεροχα μεσα σε καποια κομμαται,ακριβως γιατι καταλαμβανουν καποια "αδεια" απο αλλα οργανα περιοχη. ;)) Τι το κακό βλέπεις στο να είναι κάποιος φτωχός,αποκλείεται να ξέρει τι του γίνεται? ΧΩΡΙΚΟΥΣ απο το Μεξικο χρησιμοποιουσε αγορι μου,αυτο λεω..... ;D,τους εκπαιδευαν ...ταχυρυθμα στον χειρισμο της...φρεζας ...and off they went.... (παρε τα βιβλια εχουν ενδιαφερον),ο Leo ουσιαστικα ηθελε να φτιαξει μια modular κιθαρα που θα μπορουσε να παραγονταν ΜΑΖΙΚΑ & ΦΤΗΝΑ....τιποτα παραπανω Παλι καλα που λογω του Β'Παγκοσμιου Πολεμου ολες οι γυναικες που εφτιαχναν τους ενισχυτες και τους μαγνητες ειχαν περασει απο σχολη military soldering www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
S9F Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 26 Αυγούστου 2010 ΧΩΡΙΚΟΥΣ απο το Μεξικο χρησιμοποιουσε αγορι μου,αυτο λεω..... ;D,τους εκπαιδευαν ...ταχυρυθμα στον χειρισμο της...φρεζας ...and off they went.... (παρε τα βιβλια εχουν ενδιαφερον),ο Leo ουσιαστικα ηθελε να φτιαξει μια modular κιθαρα που θα μπορουσε να παραγονταν ΜΑΖΙΚΑ & ΦΤΗΝΑ....τιποτα παραπανω Παλι καλα που λογω του Β'Παγκοσμιου Πολεμου ολες οι γυναικες που εφτιαχναν τους ενισχυτες και τους μαγνητες ειχαν περασει απο σχολη military soldering Δηλαδή εσύ τα αποδίδεις όλα ,μα όλα, στην...τύχη?(δεν κάνω τον έξυπνο,σοβαρά ρωτάω)Συνωμότησε όλο το σύμπαν? 8) "And remember Carol, the last card is the Alien card. We are going to have to build space-based weapons against aliens and all of it is a lie" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση