Superfunk Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Φυσικά ο ακούστικός σου ήχος δεν έχει καμία σχέση με τον ηλεκτρικό λοιπόν γιατί στηνπερίπτωσή ου το μεγαλύτερο μέρος αυτού που ακούς είναι το ηχείο και όχι οι χορδές όπως στις solid. το ιδιο ακριβως φαινομενο εχω διαπιστωσει και στις solid body,ενω ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ παιγμενες ο ηχος τους αλλαζει αν τις απομακρυνεις απο το σωμα σου (αφηνοντας ελευθερο το resonance ) ,ηλεκτρικα δεν αλλαζει.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Άραγε αν ο παίκτης (πού 'σαι παίκτη?) έχει μεγάλη κοιλιά θα βγάλει πιο... παχύ ήχο??? (Παβαρότι style?) ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Evi,(ladies first) Δεν το ξεκινησα εγω... Το θεμα υπαρχει πριν ερθω εγω στο noiz,και υπαρχει πριν ακομα υπαρξει το noiz, το ιντερνετ και ολοι οι σημερινοι "ειδικοι"... Συζητιεται απο τη 10ετια του 60 (στον κοσμο των "ηλεκτρικων" εννοω) οταν ο καθεις προσπαθουσε να κανει τη διαφορα,και ΚΑΤΕΛΗΞΕ καπου στο τελος των '80'ς... Ακομα και με τα ΜΕΤΑΛΛΑ και τα διαφορα κραμματα ειχαμε καταληξει. ;) Μετα,ηρθε η "νεα ταξη",που επρεπε να κανει και αυτη τη διαφορα, και να "σταθει" στην αγορα,...και να πεισει σχετικα τον ασχετο αγοραστη... ::) Μια ευκολη λυση,ηταν να "θολωσουν τα νερα" ριχνοντας στην αγορα νεες "θεωριες" (που κανεις δεν απεδειξε ποτε),και φτασαμε σε...μοριακο επιπεδο,χωρις ομως τεκμηριωμενες απαντησεις... Ο λογος που υπερασπιζομαι την "πλευρα" μου τοσο, ειναι οτι ο λογος μου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα (λογω δουλειας), απο οποιονδηποτε αλλο και ειδικα των "ψευδονυμων" ;) (εντος φορουμ). Δεν ειμαι φανατισμενος με αυτο (με τιποτα στον πλανητη δηλαδη), απλως ξερω την αληθεια (οπως και ολοι οσοι ειναι προικισμενοι απο τη φυση με λιγο πιο "αναλυτικη" ακοη απο τους αλλους),και θελω μονο να ΛΑΜΨΕΙ! :) Superfunk, οσες ερωτησεις και αν μου θεσεις, ειμαι σε θεση να στις απαντησω,αυτη ειν' η δουλεια μου! ;) Το πειραμα που μου λες,το'χω κανει απο 20 χρονων,οπως και αυτα που σου εχω προτεινει κατα καιρους! ;) -Δεν μπορει να μην ακουσες διαφορα! ::) Κατι τρεχει με την κιθαρα,τον ενισχυτη,ή...εσενα! ;D -Κανε και αυτα που σου'χω προτεινει εγω! ;) (Κατσε να δουμε τι θα κανει και ο Harilatron, και θα σου πω εγω πειραματα και μετρησεις μετα!! ;) ) -Ειπαμε,..προσφερομαι για πειραματοζωο,και οτι ξυλα εχω,για...πειραματοξυλα! ;D -ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΡΑ,...ή ειναι κι αυτα κουφα? ;D ;D Iraklis, H πρωτη κατηγορια σου,ειναι και ασχετοι και ημιμαθεις, ανηκουν βεβαια στην πρωτη δικη μου κατηγορια,αλλα δεν ξερουν γιατι! Η δευτερη κατηγορια σου,ειναι απλως ημιμαθεις,αφου αγνουν ενα βασικο κανονα, που ειναι και γενικος: -Δεν αρχιζεις ποτε απο το τελος,παντα απο την αρχη! ;) (τι να κανει πχ η πενα ή το μεγαφωνο οταν τ'οργανο "δε σκαει"?) Ειπες ομως τη σωστη λεξη: ΧΟΡΔΕΣ !! ...τι να κανει το καλο ξυλο,οταν δεν λαμβανει παλμο απο τις χορδες... (οπως λεμε νεες χορδες πολυ κρατημα,παλιες χορδες λιγο εως τιποτα ;) ) Το παραξενο ειναι οτι οι μαγνητες δουλευουν και εκτος οργανου, χωρις τιποτα μεταλλικο γυρω τους,ακουμπισμενοι ας πουμε (ισως με λιγο πιεση με το δαχτυλο..) πανω στο γραφειο,και αν χτυπησουμε κατι πανω στο γραφειο,(οπως χτυπα πορτα) το ακουμε στον ενισχυτη.....τυχαιο? ;D -Αλλοι περισσοτερο,και αλλοι λιγοτερο γιατι: Για να τα πω χοντρα-χοντρα,υπαρχουν 2 φιλοσοφιες κατασκευης μαγνητων, (και μεγαλο.."μισος" αναμεσα στους κατασκευαστες τους). Οι μεν,εκμεταλλευονται την αναδραση,προσφεροντας συνεργασια των υλικων. Αυτοι ειναι και οι αγαπημενοι των οργανοποιων. Οι δε,(με μεγα γκουρου τον Lawrence,και την πατεντα του που τελικα δεν ειναι τιποτα αλλο απο την σχεδον πληρη αδρανοποιηση του πηνιου απο εξωτερικους παραγοντες, και γι'αυτο ειναι συνυπευθυνο και το ειδος του πλαστικου που το περιεχει! ;)), εχουν προσπαθησει πολυ για να αποφυγουν την αναδραση και τα προβληματα της, αφου αυτο ειναι ενα σοβαρο προβλημα στην ευρεια παραγωγη. Η λυση ειναι η "απομονωση" του μαγνητη,με κερδος στο "καθαρο σημα" της κινησης της χορδης,που με την "αλλη φιλοσοφια" κατασκευης ειναι "αναμεικτο" με την επιδραση της αναδρασης. Ετσι,μπορουμε να εχουμε μαζικη παραγωγη οργανων με σχετικα ιδιο χαρακτηρα ηχου. Ομως,δεν εχει ακομη επιτεγφθει η πληρης απομονωση. Ετσι,βλεπουμε διαφορες στη χροια του ηχου σε ιδια οργανα... ..ακομα και αυτα με τη "φιλοσοφια της απομονωσης"! ;) Απο εκεί και πέρα, εγώ απο όσες συζητήσεις έχω κάνει με κάποιους κατασκευαστες παραδοσιακών (ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ) οργάνων, εχω καταλάβει πως για αυτούς το "καλό" ξύλο ορίζεται όχι μονο απο τις ηχητικές του ιδιότητες, αλλά και απο την ΟΜΟΡΦΙΑ, την ΑΝΤΟΧΗ στις μηχανικές τάσεις και παραμορφώσεις και την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που μπορει να παρέχει σε βάθος χρόνου. Πολυ σωστα.Καλο ξυλο για οργανα ειναι ο συνδιασμος ολων. :) Ήδη λοιπόν τα ηχητικά χαρακτηριστικά ενός ξύλου, αποκτούν λιγότερη σημασία, ακόμα κι όταν μιλάμε για ακουστικά όργανα. ΟΧΙ βεβαια.ΕΙΔΙΚΑ στα ακουστικα,αν το ξυλο ειναι δυνατο και ομορφο,αλλα "μουγκο".., θα βγαλει και μουγκο οργανο!Αυτο που καποιοι ονομαζουν "οργανο-επιπλο". ;D Τώρα σε μια ηλεκτρική κιθάρα, όπως είπες κι εσύ, η μόνη επιρροή που έχουν τα ξύλα στον ήχο, είναι μέσω της διαδικασίας της ανάδρασης, και λίγο πολύ όλοι μας έχουμε καταλάβει πόσο μικρή διαφορά μπορεί να κάνει στον ήχο. Μικρη? ??? ;D Oσο χειροτερο το οργανο,τοσο μικροτερη διαφορα.Οσο καλυτερο,τοσο μεγαλυτερη. Από εκεί και πέρα, ο καθένας μπορεί να πει οτι ακουει μεγάλες διαφορές και οτι είναι πολύ σημαντικό να πετάξει το παλιο-μπράτσο του και να πάρει ένα "καλό" για να φτιάξει ο ήχος. Δεν πεταμε το παλιο μπραστο,αν δεν ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ για πεταμα... ;) Κάποιος άλλος θα χαμογελάσει και θα πειράξει 1-2 κουμπιά στον ενισχυτή και θα συνεχίσει να παίζει ;) Αν δεν τον νοιαζει τι ακουει,ολα καλα! ;D Ο μαγνήτης πιανει ταλαντώσεις μεταλλικών μερών (οπως οι χορδές) πάνω σε ένα σώμα. Είναι προφανές οτι το σώμα θα επηρρεάσει την ταλάντωση. Ο μαγνητης "πιανει" καθε ταλαντωση,φτανει να εφαπτεται με το αντικειμενο που δονειται!Βζζζζζζ... ;D το ιδιο ακριβως φαινομενο εχω διαπιστωσει και στις solid body,ενω ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ παιγμενες ο ηχος τους αλλαζει αν τις απομακρυνεις απο το σωμα σου (αφηνοντας ελευθερο το resonance ) ,ηλεκτρικα δεν αλλαζει.... Θα φταιει ο στατικος ηλεκτρισμος σου!!!! ;D ;D ;D ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Δεν είπα ότι το ξεκίνησες εσύ. Είπα με άλλα λόγια αυτό που είπε κ ο Ηρακλής για τη 2η κατηγορία ανθρώπων, την οποία χαρακτήρισες και αυτή ημιμαθή. Και θα εκφράσω και αυτή την απορία, εσύ δηλαδή όταν πας σε ένα λάιβ και παίζει κάποιος με ένα στάνταρ όργανο, της μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό πάντα, (πχ όποιο φεντερ γκίμπσον κτλ) θα το καταλάβεις με το αυτί όπως ακούς τη μπάντα ότι ο ήχος βγαίνει κάπως (καλός ή κακός) εξαιτίας των ξύλων; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 @Superfunk Το "πείραμα" που περιέγραψες το είχες ξαναπροτείνει πριν χρόοοονια, και θα σου απαντήσω ότι και τότε: σε δική μου κιθάρα, που μόνο "ακουστική" δεν είναι (Kramer με Floyd Rose) ΦΥΣΙΚΑ και ακούω διαφορά (και τότε, και τώρα και πάντοτε), αν την "σφικταγκαλιάζω" όταν παίζω. Ο ήχος "μαφλάρεται" και χάνονται αρμονικές ειδικά στο decay της νότας. Τώρα το γεγονός ότι εγώ ακούω και εσύ (ή κάποιος άλλος) όχι, μπορεί να έχει τις εξής εξηγήσεις: 1) Είμαι ψυχασθενής και έχω παραισθήσεις. ;D 2) Είστε κουφοί :P 3) Δεν κάνουμε το πείραμα με τον ίδιο τρόπο. Σημειώνω ότι εγώ μιλάω για καθαρό ήχο ενισχυτή-καρφί, χωρίς ίχνος είτε παραμόρφωσης είτε εφφέ. Θα ήθελα μια απάντηση για το τι ισχύει από τα παραπάνω. 8) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Aν πεσεις να την πλακωσεις οντως ακουγεται διαφορα, το εχω ακουσει και στις δικες μου solid. Φανταζομαι ο SF εννοει να παιζεις σε νορμαλ καθιστη σταση... yann συμφωνουμε σε αρκετα αλλα αυτο: Ο μαγνητης "πιανει" καθε ταλαντωση,φτανει να εφαπτεται με το αντικειμενο που δονειται!Βζζζζζζ... ;D Does not compute. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Aν πεσεις να την πλακωσεις οντως ακουγεται διαφορα, το εχω ακουσει και στις δικες μου solid. Φανταζομαι ο SF εννοει να παιζεις σε νορμαλ καθιστη σταση... Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο (και ακουστικά και ηλεκτρικά), με πολύ μικρότερη διαφορά βέβαια. Αναφερόμουν σε παρόμοιο "πείραμα" που είχε προτείνει ο SF παλιότερα, δηλαδή να δοκιμάσουμε να "κλειδώσουμε" με το χέρι και το σώμα το μέρος της κιθάρας που ακουμπάει το αριστερό μπράτσο. Παρεμπιπτόντως, ανάλογα (όχι παρόμοια) αποτελέσματα στην αλλαγή του τόνου έχουμε και αν ακουμπήσουμε το headstock σε κάποια ακίνητη επιφάνεια (π.χ. τοίχο), με συσκευές τύπου fat finger κλπ. Όποτε εμποδίζουμε λίγο ή πολύ το ξύλο της κιθάρας να πάλλεται δηλαδή. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Παρεμπιπτόντως, ανάλογα (όχι παρόμοια) αποτελέσματα στην αλλαγή του τόνου έχουμε και αν ακουμπήσουμε το headstock σε κάποια ακίνητη επιφάνεια (π.χ. τοίχο), με συσκευές τύπου fat finger κλπ. Όποτε εμποδίζουμε λίγο ή πολύ το ξύλο της κιθάρας να πάλλεται δηλαδή. Εδώ απλώς να προσθέσω και την εξής περίπτωση που έχει ενδιαφέροντα αποτελέσματα -αν και αφήνω σε σας να κρίνετε ποιό "στρατόπεδο" εξυπηρετεί καλυτερα. ;D Παίζοντας με μιά ηλεκτρική solid body χωρίς ενισχυτή, ακουμπήστε το headstock σ'ένα ξύλινο τραπέζι ή αντίστοιχο έπιπλο και οφθαλμοφανώς η ένταση και ο πλούτος του ήχου αυξάνουν. Τυχαίο; 8) The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 ξερω οτι εισαι καθηγητης φυσικης στο Πανεπιστημιο του Ηρακλειου. Αληθεια,τι κανετε εκει κατω?Κατι για ερευνα ακουω,δεν ξερω τι και πως ομως... Ποσο δυσκολο ειναι να γινει μια σοβαρη ερευνα για αυτο το θεμα? @yann : νομίζω σου είχα αναφέρει οτι μια τέτοια εργασία (σχετική με τις ηλεκτρικές κιθάρες) ζήτησα να κάνω πριν κάτι χρόνια και ο επιβλέπων απάντησε αποστομωτικά οτι "το θέμα είναι απόλυτα τετριμμένο και δεν παρουσιάζει κανένα επιστημονικό ενδιαφέρον". Τη θέση μου για τα ξύλα την ξέρετε, απλά ήθελα να τονίσω οτι το ζήτημα δεν αποτέλεσε ποτέ αντικέιμενο σοβαρής αναζήτησης, αφού η γνωστή θεωρία (και το πείραμα) εξηγούν όλα τα σχετικά φαινόμενα επαρκώς. Η κατάσταση γύρω από το θέμα θολώνει (κατά τη γνώμη μου) από την ημιμαθή παρουσίαση του κιθαριστικού μαρκετινγκ και τα "μυστικά του επαγγέλματος", τα οποία μόνο μυστικά δεν είναι για τους επιστήμονες (αλλά εμπειρικές εξηγήσεις φαινομένων που ήδη γνώρισαν στην μαθητική τους πορεία) Όμοια, τα target groups διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους γύρω από τις προσωπικές τους θέσεις γύρω από την υπεροχή του cd ή του βινυλίου αντίστοιχα, ενώ οι μαθηματικές εξηγήσεις έχουν ήδη προσδιορίσει τα καθ' έκαστα. Ως εκ τούτου θα επαναλάβω την θεμελιώδη θέση μου οτι ο "τιτλος" δεν υποδηλώνει "σωστότητα", αλλά η τελευταία έρχεται πακέτο με την απόδειξη. Πάντως για την τρομερή τεχνολογία των ηλεκτρικών κιθαρών οι αποδείξεις είναι εκεί για όποιον μπορεί και θέλει να τις αναγνώσει. ο λογος μου εχει μεγαλυτερη βαρυτητα (λογω δουλειας) Γι' αυτό θα προτιμήσω το θέμα να μη γίνει κλαδικό, μιας και σε παρόμοιες περιπτώσεις παρατηρήσαμε οτι μπορούμε να ωφεληθούμε όλοι από τις σεμνές καταθέσεις επιχειρημάτων και όχι αξιωματικών προτάσεων. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Σε slightly microphonic μαγνητες εχω παρατηρησει πιο πλουσιο ηχο γενικα... Μήπως εκφθειρίζουμε τη μαϊμού?? Θέλω να πω ότι εδω τον ενισχυτη να αλλαξεις θεση μες στο δωματιο αλλαζει ο ηχος σου...όλα αυτα live ισως δε μετρουν πολυ...εκει ειναι που θες σταθεροτητα ή αν είσαι περιπετειώδης τυπος (count me in) θες ο ήχος να σε ξαφνιάζει καμιά φορά (ως επί το πλεί ευχάριστα)... Για recording πάω πάσσο η κουβέντα έχει μεγάλη σημασία... Θυμάμαι ένα επεισόδιο του 30 ροκ που η τραγουδίστρια Τζέννα έψαχνε το sweet spot στο δωμάτιο που θα γινόταν το πάρτυ των Χριστουγέννων για να τραγουδήσει εκεί ,όπως και ο Sheldon Cooper στο Big Bang Theory έψαχνε το sweet spot στο cinema για να ακουει καλύτερα την ταινία... όταν όμως βρεις το sweet spot...είναι καλύτερο κι από G-spot (ή G wound string)-- καμιά φορά ! ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση