Nikoubis Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 Cm Abm6 Guitar Player διαβάζεις και τους παίκτες που θαυμάζεις Ebmaj7 Ebdim Θέλεις και στο παίξιμό τους και στον ήχο να τους μοιάζεις Fm7 G7 Λεφτά σπρώχνεις σε πετάλια μα δεν γίνεται δουλειά Cm G7 Cm C7 Αφού ο ήχος της κιθάρας σου είναι χάλια Fm7 Σκέφτεσαι ότι φταιν' τα ξύλα Bb7 που η κινέζικη κιθάρα σου Ebmaj7 C7 ακούγεται σαν σάπιος τενεκές Fm7 Και διαβάζεις πως το maple top Bb7 και το γνήσιο μαόνι Ebmaj7 θα σου δώσουν πλούσιο ήχο G7 G+ με πολλές αρμονικές Cm Abm6 Κι αγοράζεις μία Huber και πουλάς την παλιο-Epi Ebmaj7 Ebdim Μα ο ήχος σου είναι ο ίδιος, και όλοι λένε ότι πρέπει Fm7 G7 να στρωθείς να μελετήσεις, μα εσύ πιάνεις συζητήσεις Cm Abm6 με του Noiz τα ρεμάλια, προσπαθώντας να εξηγήσεις Cm G7 Cm γιατί ο ήχος της κιθάρας σου είναι χάλια Μουσική: Tom Waits Ο υμνος του Noiz; ΩΔΗ ΣΤΟ ΜΑΧΟΓΚΑΝΗ; ΑΦΤΟ ΙΝΕ??? Μεσα κι εγω για τα T-shirts παντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 με του Noiz τα ρεμάλια, προσπαθώντας να εξηγήσεις Ρεμάλι είσαι και φαίνεσαι, φίλος... Νταξ; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 24 Αυγούστου 2010 το λεει και στην ..."ουγια" μου: wood matters τελος 8) wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 -Η διαφορα αναμεσα στα δυο "στρατοπεδα",ειναι οτι: Οι μεν,οι "υπερμαχοι" δηλαδη της σημασιας του ξυλου σ'ενα ηλ/κο οργανο, ΜΠΟΡΟΥΝ να αποδειξουν εμπρακτα τις (κατ'αλλους) "θεωριες" τους, οι οποιες και βασιζονται στη βαθυτερη ιστορια της οργανοποιϊας, και τα λεγομενα (συνοδευομενα ΠΑΝΤΑ απο χειροπιαστα αποτελεσματα) οργανοποιων με αποδεδειγμενο εργο και εμπειρια σε βαθος χρονου... Οι δε,οι "πολεμιοι" δηλαδη,απλως... ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να αποδειξουν τους ισχυρισμους τους,αφου απλως δεν ισχυουν... και βασιζονται σε λεγομενα της βιομηχανιας...;D (και του ιντερνετ?)... Αυτο μπορει ΕΥΚΟΛΑ να αποδειχτει και επιστημονικα, αφου οτι "δεν πιανει" το αυτι,το πιανει καποια συσκευη μετρησης στις μερες μας. ;) Harilatron, ξερω οτι εισαι καθηγητης φυσικης στο Πανεπιστημιο του Ηρακλειου. Αληθεια,τι κανετε εκει κατω?Κατι για ερευνα ακουω,δεν ξερω τι και πως ομως... Ποσο δυσκολο ειναι να γινει μια σοβαρη ερευνα για αυτο το θεμα? Εγω,προσφερομαι παντως... ;) (...ειμαι τοσο σιγουρος για το αποτελεσμα,που ρισκαρω-αν κανω λαθος-να γινω ρεζιλι πανελλαδικως και οχι μονο.Καποιος απο...το αλλο "στρατοπαιδο", παιρνει αραγε το ιδιο ρισκο? ;) ) Τιποτα νεο? ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Yann θα ηθελα να μου σχολιασεις αυτο που ειπα χθες Ακομα και το θεμα ...resonance....εμενα μου ακουγεται...αστειο μια και ακομα και να εχει ..φοβερο...resonance μια κιθαρα.... απο τη στιγμη που ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ πανω στο σωμα μας οταν παιζουμε ορθιοι τελικα "μαφλαρεται" ακριβως οπως μαφλαρεται και ενα τυμπανο αν το ακουμπισουμε πανω μας και το..βαρεσουμε...(αν εχουμε και ..προκοιλι...βραστα και αστα )..κατι που αλλωστε μπορειτε και μονοι σας να διαπιστωσετε παιζοντας μια ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ κιθαρα κολλημενη στο σωμα σας και μετα μακρια απο το σωμα σας...και ομως ..τουλαχιστον εγω δεν εχω ακουσει και καμμια τρελλη διαφορα στον ηχο μου οταν ειμαι καθιστος απο τον ηχο μου οταν ειμαι ορθιος..... χθες το βραδυ εκανα ενα ..εκτενες πειραμα με μια full hollow body jazz κιθαρα & ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ οντως ο ηχος ΑΛΛΑΖΕ παρα πολυ οταν την απομακρυνα απο το σωμα μου (οταν ακουμπουσε πανω μου ηταν πολυ πιο "νεκρη"),στον ΕΝΙΣΧΥΤΗ ομως δεν ειχε ΚΑΜΜΙΑ διαφορα,πως το εξηγεις αυτο? (γιατι δηλ.το μαφλαρισμα δεν περνουσε στον ενισχυτη?) ειναι ενα ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ πειραμα που ΟΛΟΙ μας μπορουμε να κανουμε ευκολα ακομα και με solid body κιθαρα,δοκιμαστε το. ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Evilnye Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Yann, το να σε ενδιαφέρει εσένα η σημασία του ξύλου στον ήχο, μου είναι απόλυτα φυσιολογικό αφού είναι η δουλειά σου. Αυτά που έχεις γράψει το τι προσέχεις εσύ, μου είναι απόλυτα κατανοητά και σημαντικά για το κατασκευαστικό μέρος του οργάνου. Από εκεί και πέρα αφού η επίδραση στον ήχο είναι κάτι που ούτως ή άλλως μετά ο παίχτης θα το επηρεάσει τόσο δραστικά με το παίξιμό του, τους μαγνήτες, το eq, τον ενισχυτή γιατί υπάρχει τέτοια μανούρα με τα ξύλα; Αν μη τι άλλο αυτή η επιρροή απ ότι κατάλαβα είναι καθαρά σε θέμα χροιάς, άντε κ περισσότερες αρμονικές. Δεν πρόκειται να ακούγεται πιο καθαρά μια νότα χωρίς πχ fret buzz εξαιτίας των ξύλων, αν δεν μπορεί ο άλλος να πατήσει σωστά τη νότα. Άρα προς τι όλη η αγωνία; Κάτα τ άλλα ο σπάι πάει χαμένος, τέτοια έπη πρέπει να μελοποιούνται ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 χθες το βραδυ εκανα ενα ..εκτενες πειραμα με μια full hollow body jazz κιθαρα & ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ οντως ο ηχος ΑΛΛΑΖΕ παρα πολυ οταν την απομακρυνα απο το σωμα μου (οταν ακουμπουσε πανω μου ηταν πολυ πιο "νεκρη"),στον ΕΝΙΣΧΥΤΗ ομως δεν ειχε ΚΑΜΜΙΑ διαφορα,πως το εξηγεις αυτο? (γιατι δηλ.το μαφλαρισμα δεν περνουσε στον ενισχυτη?) Γιατι αυτο που "μαφλαρες" δεν ηταν οι χορδες αλλα το ηχειο της κιθαρας. Το οτι ακουμπουσε πανω σου το ηχειο εισαγαγε ενα damping factor στο ηχειο το ιδιο, στη ξυλινη κατασκευη της κιθαρας. Οι χορδες επιρεαζονταν ελαχιστα οσον αφορα τη δικη τους κινηση, αρα και ο ηλεκτρικος ηχος μεταβαλλοταν ελαχιστα. Ο μαγνητης οπως ειπαμε συλλαμβανει την κινηση της χορδης, η οποια σε ενα βαθμο εξαρταται απο την υπολοιπη κιθαρα (βαρος, ξυλα, κατασκευη, hardware κλπ). Πολυ συχνα μεταβολες που προκαλουν σημαντικη μεταβολη στον ακουστικο ηχο δεν εχουν το ιδιο εμφανες αποτελεσμα στον ηλεκτρικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Πολυ συχνα μεταβολες που προκαλουν σημαντικη μεταβολη στον ακουστικο ηχο δεν εχουν το ιδιο εμφανες αποτελεσμα στον ηλεκτρικο. αυτο πιστευω και εγω ,ελα ομως που η σημαντικοτερη μεταβολη στα ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ οργανα ειναι αυτη του....ξυλου..... :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Yann νομίζω πως κάνεις λάθος που χωρίζεις σε δύο κατηγορίες, τους ξυλολάτρεις και τους ξυλομάχους. Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι οτι όλοι μας μπορούμε να καταλάβουμε πως ΚΑΘΕ υλικό πάνω στην ηλεκτρική, ακόμα και το βερνίκι (που'σαι μαραθε?) θα επηρρεάσει τον ήχο, ΚΑΠΩΣ. Ο μαγνήτης πιανει ταλαντώσεις μεταλλικών μερών (οπως οι χορδές) πάνω σε ένα σώμα. Είναι προφανές οτι το σώμα θα επηρρεάσει την ταλάντωση. Απο εκεί και πέρα, εγώ θα διαχώριζα ως εξής: 1η κατηγορία: αυτοί που πιστεύουν οτι το "καλό" ξύλο και η "σωστή" συνταγή μπορεί να εξυψώσει στα ουράνια τον ήχο ενός ηλεκτρικού οργανου, και αντίστοιχα οτι αμα βάλεις μάπα ξύλο, ή λάθος συνδυασμο στην παρτσκαστερ σου, ειναι σα να δίνεις μια κλωτσιά και να τα καταστρέφεις όλα. Απόδειξη αυτών που λέω, διάφορες δηλώσεις του τύπου "ο ταδε μαγνητης δε ταιριάζει με τάδε ταστιέρα" "για σκάσιμο βάλε μαπλ" "με το ροσγουντ ο ήχος ανοιγει" και να μην αναφέρω τις επεκτάσεις που στόχο έχουν να ισχυροποιήσουν την επιλογή αγοράς ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ οργάνων, επειδή έχουν και καλύτερα ξύλα 2η κατηγορία: αυτοί που πιστεύουν οτι η επίδραση των ξύλων στην ηλεκτρική κιθάρα είναι αμελητέα για να κάτσεις να ασχολείσαι. Αν ειναι ΟΜΟΡΦΗ, ΕΥΚΟΛΟΠΑΙΧΤΗ, με καλα ηλεκτρικά, και ΚΑΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ, μου κάνει. Με λίγα λόγια, η δευτερη κατηγορία (στην οποια ανήκω κιολας) πιστεύει πως οι διαφορές που θα εδινε στον ήχο το "καλό" ξύλο, η "σπεσιαλ συνταγή" ειναι κλάιν μάιν μπροστά στην διαφορά που δημιουργεί η επιλογή ενός άλλου μεγαφώνου, ενισχυτή, πένας, χορδών, γεφυρας κλπ. Απο εκεί και πέρα, εγώ απο όσες συζητήσεις έχω κάνει με κάποιους κατασκευαστες παραδοσιακών (ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ) οργάνων, εχω καταλάβει πως για αυτούς το "καλό" ξύλο ορίζεται όχι μονο απο τις ηχητικές του ιδιότητες, αλλά και απο την ΟΜΟΡΦΙΑ, την ΑΝΤΟΧΗ στις μηχανικές τάσεις και παραμορφώσεις και την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που μπορει να παρέχει σε βάθος χρόνου. Ήδη λοιπόν τα ηχητικά χαρακτηριστικά ενός ξύλου, αποκτούν λιγότερη σημασία, ακόμα κι όταν μιλάμε για ακουστικά όργανα. Τώρα σε μια ηλεκτρική κιθάρα, όπως είπες κι εσύ, η μόνη επιρροή που έχουν τα ξύλα στον ήχο, είναι μέσω της διαδικασίας της ανάδρασης, και λίγο πολύ όλοι μας έχουμε καταλάβει πόσο μικρή διαφορά μπορεί να κάνει στον ήχο. Από εκεί και πέρα, ο καθένας μπορεί να πει οτι ακουει μεγάλες διαφορές και οτι είναι πολύ σημαντικό να πετάξει το παλιο-μπράτσο του και να πάρει ένα "καλό" για να φτιάξει ο ήχος. Κάποιος άλλος θα χαμογελάσει και θα πειράξει 1-2 κουμπιά στον ενισχυτή και θα συνεχίσει να παίζει ;) a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 25 Αυγούστου 2010 Μια χορδή όταν πάλλεται δημιουργεί μια εναλλασόμενη τάση με την ίδια συχνότητα. Μόνο μια ΜΕΤΑΛΛΙΚΗ χορδή μπορεί να το κάνει αυτό (η επαγωγή δεν λειτουργεί με μη μαγνητικά υλικά όπως τα ξύλα, το νάυλον, κλπ). Η ένταση φυσικά μεταβάλλεται αναλογά με το πάχος της χορδής και τις συγκεκριμένες μαγνητικές της ιδιότητες. Από 'κεί και πέρα αναλαμβάνουν οι παράγοντες που κάνουν την ίδια χορδή να έχει διαφορετική συχνοτική απόκριση (κατασκευή, υλικά εν γένει κ.λ.π). Αν ένας μαγνήτης από 'κει και πέρα δεν έχει τάσεις μικροφωνισμού (οι περισσότεροι συγχρονοι δεν έχουν, με κάποιους πολύ λίγους vintage oriented οι οποίοι είναι unpotted μπορείς να τραγουδήσεις κιόλας άμα γουστάρεις) τότε δεν υπάρχει άλλος παράγοντας εκτός από τη συχνότητα που βγάζει η ίδια η χορδή που να επηρρεάζει τον ήχο. Φυσικά ο ακούστικός σου ήχος δεν έχει καμία σχέση με τον ηλεκτρικό λοιπόν γιατί στηνπερίπτωσή ου το μεγαλύτερο μέρος αυτού που ακούς είναι το ηχείο και όχι οι χορδές όπως στις solid. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση