marathon Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Πολύ ωραίες Marathon Thanks man...η "νεραϊδένια" είναι του Marillion Πάντως αν έβλεπε ο Λεωνίδας από μια μεριά αυτές τις συζητήσεις θα έσκαγε στα γέλια. Mπα, δεν νομίζω...νομίζω ότι θα ήταν πολύ περήφανος για την επιτυχία της μπούρδας που έφτιαξε ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Πάντως αν έβλεπε ο Λεωνίδας από μια μεριά αυτές τις συζητήσεις θα έσκαγε στα γέλια. Καλα αυτο ειναι σιγουρο,μαλλον θα μας ελεγε να ασχοληθουμε με αυτο που ΟΝΤΩΣ μετραει ΤΡΕΛΛΑ στον ηχο της ηλεκτρικης κιθαρας (και που ηταν στο κατω κατω της γραφης και η σπεσιαλιτε του ;D) δηλ.θα μας ελεγε: "δεν παιρνετε κανα ενισχυτη της προκοπης να καμετε δουλεια σας?που καθεστε και ασχολειστε με την ποιοτητα των...σανιδων?!" ;D & "εγω θα σας φτιαξω και καμμια 10αρια μαγνητες για να παιζετε....." ;D Αφου βεβαια μας ειχε πλακωσει στο ξυλο μια και τολμησαμε να κανουμε τις κιθαρες του απο τα mass prοduced ,assembly line,interchangable parts modular μοντερνα οργανα που ΠΑΝΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΝ να ειναι...χειροποιητα εργα τεχνης..... ;D Mπα, δεν νομίζω...νομίζω ότι θα ήταν πολύ περήφανος για την επιτυχία της μπούρδας που έφτιαξε μπουρδα ,ξεμπουρδα αν ζητησεις απο ενα 5χρονο παιδακι ή εναν ιθαγενη της Πολυνησιας να σου ζωγραφησει ηλεκτρικη κιθαρα ....μια Fender θα σου ζωγραφησει..... ;D (ενταξει strat μαλλον θα ειναι αλλα ολοι μας ξερουμε οτι η τελε ειναι....καλυτερη.. :P ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yann Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Η τρέλλα πoυ μας δέρνει... ;D ;D Mε τρελλα τρελλη,θα κανουμε και αερογραφια ( 8) ), φερε γρηγορα τον paasche,για να χω και καλυτερο ηχο με το τουρμπο.. ;D ;D Η αστοχία υλικών. :) Σκεφτομαι να το αποφυγω αυτο... ;) :) Thanks man...η "νεραϊδένια" είναι του Marillion Ε,η δικια μου θα ειναι ε- ξωτικη! ;D ΔΕΝ αναλαμβανω εργασιες!Ευχαριστω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Guru Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ το relief ! ΑΥΤΟΣ ειναι ο λογος που απαιτειται ενα τελειο fret leveling & crowning,το RELIEF ΣΚΟΤΩΝΕΙ το responsiveness της κιθαρας και το φυσικο «κομπρεσσαριμα» που χρειαζεται το twang,οι προσωπικες μου tele εχουν μηδενικο relief (η αγαπημενη μου εχει σχεδον back bow…) Θέλεις να γίνουμε φίλοι; ;D Αμήν που το διαβάζω επιτέλους απο κάποιον! Αυτή την αγαπημένη σου θάθελα να τη χαιδέψω κάποια φορά... ;) The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Να γινουμε,να γινουμε!! ;D ;D (αλλα κατσε ρε μαμωτο.... αφου ΕΙΜΑΣΤΕ ηδη!! :) :)) Με χαροποιει ιδιαιτερα που συμφωνεις σε αυτο μαζι μου. Αυτή την αγαπημένη σου θάθελα να τη χαιδέψω κάποια φορά... οποτε θελεις! www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Συμφωνώ σε αυτό με το relief και πιστεύω ότι είναι περισσότερο θέμα της τάσης του trussrod παρά του σχήματος per se :) (το έχω ξαναγράψει :) ) Κάποτε, χρειάστηκε να εχω για πολύ καιρό μια strat με τελείως "λάσκα" το trussrod και με ενα νούμερο χορδές "πανω" για να διορθωθεί ένα ελάχιστο backbow. Όλο αυτό το διάστημα το μανίκι είχε μια "λαστιχιένια" και "ψόφια" αίσθηση. Όταν όμως "γύρισε" το backbow και χρειάστηκε να ξανασφίξω το trussrod για να κρατήσω ίσιο το μανίκι (ένα 2-piece maple) αμέσως αυτό απέκτησε και πιο στιβαρή συμπεριφορά (στο παίξιμο). Και αν το σκεφτείτε... είναι λογικό να είναι πιο άκαμπτο και "springy" όταν έχει μέσα του τεντωμένη μια μεταλλική βέργα σε σχέση με μια βέργα που (σχεδόν) κολυμπάει. Νομίζω δηλαδή ότι βγάζοντας το relief ρυθμίζουμε το μανίκι μας να είναι και πιο άκαμπτο (όπως και όταν είναι παχύτερο). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Αν και δεν μου ειπατε για τι ειδος μουσικης την θελετε υποθετω οτι θελετε μια κλασσικη Twangy tele που να καλυπτει ενα ευρυ φασμα ειδων αλλα κατα βαση να σκοτωνει στον ΚΑΘΑΡΟ ηχο.....( αρα ΟΧΙ σαν αυτη που εβαλε ο Yann στο βιντεο ;D) Εχουμε και λεμε λοιπον (ΕΓΓΥΩΜΑΙ 110% οτι αν ακολουθησετε αυτη τη συνταγη θα φτιαξετε μια ΦΟΒΕΡΗ τελε). 1.Πρωτα απο ολα βεβαιωθειτε οτι εχετε καποιον ΜΑΣΤΟΡΑ που να ξερει ΠΟΛΥ καλα τι σημαινει FRET LEVELING & CROWNING (αλλοιως μαθετε εσεις να κανετε FRET LEVELING & crowning). 2.Βεβαιωθειτε οτι ξερετε απ'εξω και ανακατωτα τα ΠΑΝΤΑ γυρω απο το ΣΩΣΤΟ σετ-απ μιας κιθαρας (κοψιμο nut included) Αν εχετε τα 2 παραπανω προχωρειστε στα παρακατω: Eπιλεξτε ενα σωμα swamp ash ή alder το ΠΟΛΥ 4 lbs (ο στοχος σας ειναι μια τελε με βαρος απο 6,5-7,5 το ΠΟΛΥ LBS) ,ενα 4αρι σωμα θα σας δωσει μια τελε γυρω στα 7,3-7,5 lbs.Don’t go TOO light though…γιατι η κιθαρα σας θα ακουγεται ωραια στο δωματιο αλλα στη μπαντα θα χανεται. Επιλεξτε ενα STRAIGHT GRAINED maple μπρατσο ,η ταστιερα δεν εχει καμμια σημασια αλλα το straight grain ΕΧΕΙ (αποφυγετε flame maple εκτος κι αν το μπρατσο ειναι quarter sawn),γενικα στοχευστε σε ενα οσο το δυνατον πιο ΑΚΑΜΠΤΟ μπρατσο,εκει μπαινει και ο παραγοντας ΠΑΧΟΣ,οσο πιο παχυ ειναι τοσο πιο ακαμπτο και πιο springy στον ηχο (ειδικα αν εχει συνδιαστει με ενα ΕΛΑΦΡΥ σωμα),το καλυτερο μπρατσο για τελε ΙΜΗΟ ειναι ενα ΠΑΧΥ (1’’ all the way),2 piece ROUND LAM (το round lam το οποιο το προσφερει μονο η Musikraft & το Fender custom shop ειναι το πιο σταθερο και ακαμπτο μπρατσο). Για να αισθανεστε...ψυχολογικα ;D καλα (στον ηχο δεν εχει καμμια σημασια) φροντιστε να ταιριαζουν ΓΑΝΤΙ μεταξυ τους σωμα και μπρατσο (ΟΛΑ τα μπρατσα και σωματα απο τους major parts κατασκευαστες ταιριαζουν btw) Παμε τωρα στα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σημαντικα πραγματα. ΓΕΦΥΡΑ (bridge plate): Επιλεξτε το ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟ 3 saddle vintage bridge plate που μπορειτε, το καλυτερο ΦΤΗΝΟ ειναι το ΜΕΞΙΚΑΝΙΚΟ Fender (αυτη που φορανε και ολες οι μεξικανικες vintage style Fender),το καλυτερο ΑΚΡΙΒΟ (η μαλλον ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ) ειναι το ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ Glendale (μη παρετε το stainless steel) Τα πολυ λεπτα bridge plates δυστυχως (και οι χιλιαδες vintage & μη vintage Tele που κυκλοφορουν το επιβεβαιωνουν) σπανια καθονται flat πανω στο σωμα,οποτε ειτε τρυπηστε 2 μικρες τρυπες στο μπροστινο τους μερος ωστε να μπορειτε να την βιδωσετε και απο ΜΠΡΟΣΤΑ ωστε να καθεται flat στο σωμα,ειτε πηγαινετε σε ενα μηχανουργειο να σας την..ισιωσουν (αν δεν παιζετε με μπολικο gain μπορειτε & να μη κανετε τιποτα,αν ομως βαλετε τους μαγνητες που θα προτεινω αργοτερα και δεν κανετε αυτο που λεω αν γκαζωνετε πολυ θα ΕΧΕΤΕ μικροφωνισμους....) Για ubertwang & περισσοτερη "front note" χρησιμοποιειστε STEEL SADDLES & οχι brass.Τα brass saddles εχουν & το κακο οτι χαλανε καποια στιγμη.... ΚΛΕΙΔΙΑ Αποφυγετε τα πολυ βαρια κλειδια (Schaller locking ,Grover Cast),δινουν sustain & «πεθαινουν» το twang της κιθαρα.Tα καλυτερα κλειδια που υπαρχουν ειναι τα Kluson copies & τα καλυτερα απο αυτα by a long shot ειναι τα STAGGERED GOTOH VINTAGE ,αυτα εχουν το προνομιο οτι εξασφαλιζουν παντα μια ΜΕΓΑΛΗ γωνια ΠΙΣΩ απο το nut,κατι SUPER ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για αξιοπρεπη ηχο. ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Τα κλασσικα ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ηλεκτρικα καλης ποιοτητας δεν βλαψανε ποτε κανενα,προσωπικα χρησιμοποιω παντα Switchcraft jacks, CTS pots (εγω βαζω 1000αρια γιατι μου αρεσει ο late 60s super bright ηχος αλλα και τα 250αρια/500αρια ειναι σουπερ.....& ισως πιο λογικη επιλογη για...ρουκιδες...),εδω μπορειτε να απελευθερωθειτε και απο το αθλιο vintage jack plate κανοντας μια μεγαλη χαρη στον εαυτο σας και χρησιμοποιωντας ενα electro socket jack.. Και τωρα παμε στα ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ σημαντικα.... ΜΑΓΝΗΤΕΣ Αγοραστε τους πλεον ΜΙΚΡΟΦΩΝΙΚΟΥΣ,και ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ μαγνητες που μπορειτε να βρειτε...καποιοι κολανε με το output υπερβολικα...αλλα ακομα και υψηλο output να εχουν αν ειναι αρκουντως μικροφωνικοι και ζωντανοι θα ειστε οκ.... θα μπορουσα να σας αναφερω ...χιλιαδες μαρκες αλλα προς χαριν ..συντομιας και για να μη κουραζεστε παρτε ενα σετακι SEYMOUR DUNCAN ANTIQUITY 50s & θα ειστε «εκει» (αν το μπρατσο σας εχει vintage radius παρτε staggered αν εχει modern παρτε flatpole) Απο εκει και περα ....βιδωστε τα ολα ΣΩΣΤΑ χωρις βιασυνες και τσαπατσουλιες,στειλτε το μωρο σας για ενα super duper fret leveling,crowning & nut cutting & προχωρήστε στο επομενο σταδιο δηλ. στο set up…. Καντε τα παρακατω... Μη βαζετε πολυ βαριες χορδες στην τελε σας,9αρες ή 10αρες αρκουν..απο εκει και πανω το twang αρχιζει και χανεται. ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕ το relief ! ΑΥΤΟΣ ειναι ο λογος που απαιτειται ενα τελειο fret leveling & crowning,το RELIEF ΣΚΟΤΩΝΕΙ το responsiveness της κιθαρας και το φυσικο «κομπρεσσαριμα» που χρειαζεται το twang,οι προσωπικες μου tele εχουν μηδενικο relief (η αγαπημενη μου εχει σχεδον back bow…) Μη χρησιμοποιειτε πολυ υψηλο action,αλλα ουτε πολυ χαμηλο (εκτος κι αν θελετε να παιξετε πολυ παραδοσιακο country twang οπου το fret buzz ειναι μερος του ηχου),ενα medium action ειναι οτι πρεπει. Αυτα..... enjoy..... :) Αν αντικαταστησεις...το...τανκ που εχεις βαλει για γεφυρα με μια φτηνη μεξικανικη Fender θα σου αρεσει ακομα πιο πολυ.... Επειδή άκουσα μια παλιά σου συμβουλή διάλεξα το vintage thickness της j.Barden (με microphonic qualities οπως λεει και ο ίδιος) και απέκτησα περισσότερο twang απο το προηγουμενο φατ steel -ονοματα μη λεμε- bridge... btw thanks a mil!! ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Επειδή άκουσα μια παλιά σου συμβουλή διάλεξα το vintage thickness της j.Barden (με microphonic qualities οπως λεει και ο ίδιος) και απέκτησα περισσότερο twang απο το προηγουμενο φατ steel -ονοματα μη λεμε- bridge... btw thanks a mil!! πω,πω εχεις δικιο!σορρυ ρε μαν μπερδεψα τον Joe Barden με τον..... αλλονα...(καλος ειναι και ο αλλος αλλα καλυτερα να ασχολειται με strat hardware..... ;D) Eξω απο την πλακα ΕΚΕΙ ειναι ενα μεγαλο μερος του Twang..... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
argytar Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Στις στρατ όμως δεν παίζεται ο άτιμος!!! Back to the woods έχω τύχει σε ένα τεστ ήχου ταστιέρας και έπαθα πλάκα διότι: Kάνοντας ταπ τεστ σε ταστιερα ιντιαν rosewood της σειρας ο ηχος ηταν ενα θολο βοοουυπ χτυπώντας μια braz rosewood ταστιερα ακουγες ένα κλιιιιιιιινγκ! σα γυαλλι! Με λιγα λογια η λες πωλ που βγηκε εχει απιστευτο σκασιμο...και σασταιν !! (επισης μη γελιομαστε εχω ακουσει indian rosewood αρκετα κοντα σε αυτο τον πριμο ηχο) αρα ερχομαστε στο προηγουμενο statement ότι αν είναι να αγορασεις εργοστασιακή και έχεις την ευκαιρία..δοκιμασε πολλες! (Ή φτιάξε απ το ebay μια Eric Johnson με QS maple...) ''It's dark and we're wearing sunglasses'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Moderator Share Δημοσιευμένο 27 Αυγούστου 2010 Συμφωνώ σε αυτό με το relief και πιστεύω ότι είναι περισσότερο θέμα της τάσης του trussrod παρά του σχήματος per se :) (το έχω ξαναγράψει :) ) Κάποτε, χρειάστηκε να εχω για πολύ καιρό μια strat με τελείως "λάσκα" το trussrod και με ενα νούμερο χορδές "πανω" για να διορθωθεί ένα ελάχιστο backbow. Όλο αυτό το διάστημα το μανίκι είχε μια "λαστιχιένια" και "ψόφια" αίσθηση. Όταν όμως "γύρισε" το backbow και χρειάστηκε να ξανασφίξω το trussrod για να κρατήσω ίσιο το μανίκι (ένα 2-piece maple) αμέσως αυτό απέκτησε και πιο στιβαρή συμπεριφορά (στο παίξιμο). Και αν το σκεφτείτε... είναι λογικό να είναι πιο άκαμπτο και "springy" όταν έχει μέσα του τεντωμένη μια μεταλλική βέργα σε σχέση με μια βέργα που (σχεδόν) κολυμπάει. Νομίζω δηλαδή ότι βγάζοντας το relief ρυθμίζουμε το μανίκι μας να είναι και πιο άκαμπτο (όπως και όταν είναι παχύτερο). Aν κατάλαβα καλά μιλάτε για τον ήχο με τον όρο springy κ.λ.π. Αν αυτό ισχυεί νομίζω ότι απλά όσο πιο άκαμπτο είναι το μπράτσο σε μια κιθάρα, συμβάλει λιγότερο στον ήχο, αφήνοντάς μας περισσότερη "χορδίλα". Δηλαδή muffλάρει λιγότερο. Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά τον όρο springy πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση