Marillion Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Ώπα. Ο ffmakis είναι το μέλος του forum που θεωρεί χάλια τα καθαρά του Axe? Α, ΟΚ τότε. (Παρακαλώ παρατηρήστε την εκνευριστική απουσία smileys στο παρόν post. Ευχαριστώ) Ειμαι σιγουρος πως τον Μακη εννοει το treloagori! Παναγιωτη βγες κ πες το ευθαρσως!!!!! ;D Bill εισαι καυστικοτατος ωρες ωρες ε? :D Lets ...Rock! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Γιώργο, καταρχήν δεν παίρνω απολύτως σοβαρά ούτε καν τις δικές μου απόψεις, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι θα δυσκολευτώ να τις αλλάξω αν πρέπει. ;) Μετά, αν πρόκειται να πάρω πληροφορίες από δεύτερο χέρι, τότε θα εμπιστευτώ σίγουρα κάποιον που να έχει "ώρες πτήσης" στο συγκεκριμένο gear αλλά και "πολεμική" εμπειρία. Δηλαδή, αν μου πει ας πούμε ο Silot "αυτή η κιθάρα δεν έχει καλή τονική ισορροπία, πρόσεξέ την στο live" ή "με τον ενισχυτή αυτό θα έχεις πρόβλημα να βγεις μπροστά στο mix στα καθαρά", γνωρίζω καλά ότι προέρχεται από την εμπειρία του σε live ή studio. Ασφαλώς δεν πρόκειται να πάω με κλειστά μάτια να κάνω ό,τι μου πει, αλλά οπωσδήποτε θα σεβαστώ τη γνώμη (γνώση) του. Θυμάσαι ότι για το Axe-Fx εσένα που του έχεις βγάλει τα άντερα, αλλά σχημάτισα γνώμη όταν το δοκίμασα ο ίδιος. ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pascal Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Αντωνη, τελικα το feeling εχει σημασια περισσοτερο κ η ποιοτητα του ηχου! Γι αυτο εχω κολλησει με τους επεξεργαστες που χρησιμοποιουν ολες αυτες οι μοντελομηχανες . οσο περισσοτερες δυνατοτητες εχει το hardware τοσο πιο κοντα θα εισαι σε ενα real thing! ;) Σωστό, εν μέρει. Μιας και μιλάμε για modeling σας εφιστώ στην προσοχή σας σε δύο software amp sims. Το Vintage Amp Room της softube (http://softube.se/vintage_amp_room.php) και το Vandal της Magix (http://www.vandalamps.com/en/). Τρέχουν ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ σε υπολογιστές με επεξεργαστές διετίας και βάλε (π.χ Intel Core2duo 2,4 Ghz) επιβαρύνοντας τον επεξεργαστή κατά 20 με 30% το πολύ. Το δεύτερο το έχω αγοράσει αφού δοκίμασα το demo του για πέντε έξι μέρες και αν είχα τα χρήματα θα έπαιρνα και το πρώτο. Ο ηχογραφημένος τους ήχος δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από οτιδήποτε έχω ακούσει από Axe-FX και το feel τους (συγκρίνω πάντα με τον ενισχυτή μου- ένα Vox AC15H) είναι πολύ καλό. Συγκριτικά με Guitar Rig και Amplitube, είναι σαφώς καλύτερα (πάντα imo). Γνώμη μου είναι ότι για κάποιον που παίζει σπίτι ή ηχογραφεί σε studio και θέλει μια modeling λύση το software προσφέρει κορυφαία ποιότητα ήχου σε λογικό κόστος. Τώρα, το live είναι άλλη υπόθεση... Αν λοιπόν προβείτε σε συγκριτικό, προτείνω να συμπεριλάβετε και ένα από τα δύο παραπάνω προγράμματα. Eίμαι σίγουρος ότι θα εκπλαγείτε ευχάριστα ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
OrestisGuitar Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 παιδια συγγνωμη ηθελα να κανω μια ερωτηση.δεν ξερω αν εχει ξανα αναφερθει στο θεμα.Δεν ειναι περιεργο που βγαλανε τα acoustic,mic kai bass emulations απο το POD HD?το κοβω σε λιγα χρονια ολοι να ψαχνουνε το Χ3 με αυτη την δικαιολογια.Εγω εχω το x3 και εχψ την εξης απορια για οποιον ξερει.Το παιζω παντα Live στο PA.θελω ομως να το συνδεω και με ενισχυτη για μόνιτορ ουσιαστικα.αυτο σημαινει XLR me speaker emulation στο PA και καρφι χωρις speaker emulation στον ενισχυτη.ξερει κανεις πως γινετε αυτο?Δοκιμασα να αντιγραφψ σε καθε preset τον ηχο σαν dual tone ,και στο ενα να έχει προσομείωση και στο αλλο οχι αλλα με αυτον τον τροπο δεν ενεργοποίουνται τα stomps ,effects etc ταυτοχρονα και στα δυο.Οποιος ξέρει θα με βοηθησει πολυ. PS προσεξατε που ανεβηκε αρκετα η τιμή της tyler variax :) ? www.orestisguitar.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Ο ηχογραφημένος τους ήχος δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από οτιδήποτε έχω ακούσει από Axe-FX και το feel τους (συγκρίνω πάντα με τον ενισχυτή μου- ένα Vox AC15H) είναι πολύ καλό. Συγκριτικά με Guitar Rig και Amplitube, είναι σαφώς καλύτερα (πάντα imo). Σωστός. Είμαι οπαδός των PC emulators εδώ και χρόνια. Και υπάρχουν πολλά σε καλές τιμές (π.χ. Studio Devil, Waves GTR, κλπ). Σχετικά με την αίσθηση τώρα. Σίγουρα πρέπει να υπάρχει ένα καλό DI ή κάρτα ήχου με είσοδο Hi-Z. Ωστόσο, για τρίτη φορά στο φόρουμ θα γράψω ότι το "μυστικό όπλο" σε ό,τι αφορά στην αίσθηση, είναι αυτό: http://www.tonebone.com/tb-dragster.htm ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
zebric Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 +1 studio devil επισης φοβερα καλα αποτελεσματα δινει ο συνδυασμος hardware modeller και software...για ηχογραφηση...γιατι οχι και το DI track καπου κρυμμενο πισω...μιλαμε για γιγαντιες κιθαρες! τρεμε andy sneap... https://www.facebook.com/belowthebottom Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
WilliamSats Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Off Topic To 11R χρησιμοποιεί 2 επεξ. της ΤΙ, όπου ο δεύτερος δουλεύει μόνο για τα spillover των εφφέ (όπως ο δεύτερος DNA2 στο GSP). Μήπως ξέρεις πιο DSP ακριβώς είναι αυτό της TI? Lyrics: Wasted Time Between Solos!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 επισης φοβερα καλα αποτελεσματα δινει ο συνδυασμος hardware modeller και software...για ηχογραφηση...γιατι οχι και το DI track καπου κρυμμενο πισω...μιλαμε για γιγαντιες κιθαρες! τρεμε andy sneap... Πολύ σωστός. Ένα splitter και καλό DI χρειάζεται. Μήπως ξέρεις πιο DSP ακριβώς είναι αυτό της TI? Δεν θυμάμαι, νομίζω με ένα google μπορείς να το ανακαλύψεις. Αν το βρω θα το γράψω. ;) Επίσης και εγώ θα ήθελα να μάθω τα χαρακτηριστικά του DNA2, αλλά δεν έχω βρει τίποτε σχεδικό... proprietary design της Harman και φούτσες μπλε. :P Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 1) Η επεξεργαστική ισχύς μετράει και μάλιστα πολύ. Πιθανώς να μην είναι πολύ γνωστό αλλά υπάρχουν εδώ και δεκαετίες software simulators ψηφιακών κυκλωμάτων με πολύ μεγάλο βαθμό πιστότητας. (μοντελοποίηση τύπου SPICE). Διαβάστε τα παρακάτω από το manual του Tube Saturator της Wave Arts. The technology, aptly called “circuit simulation,” is not new. The best known circuit simulation program, called “SPICE,” was developed at UC Berkeley in the 1970s. Using SPICE, an engineer can enter the schematic of a circuit and then simulate its operation with a very high degree of accuracy. SPICE was not intended to simulate circuits in realtime; typically SPICE users simulate circuits for brief periods of time to verify proper operation with particular input signals. Wave Arts has developed circuit simulation software similar to SPICE which has been optimized to run in realtime, hence it can be used as the basis for digital audio effects. As applied to the Tube Saturator plug-in, it gives a fully authentic tube warmth and richness to the sound. Many other companies produce tube amp simulators. We believe the majority of these combine digital equalizers with very simplified models for tube distortion. For example, one can simply take the graph in figure 4-5 and convert this to a lookup table to convert input sample values to output sample values. This type of table based waveshaping is extremely efficient to run. And indeed, it can be quite effective at simulating a single triode amplifier stage. However things get much more complicated when multiple triode stages are ganged together. During our extensive research into triode amp simulation, we compared digital simulations of circuits to the actual circuits. The table lookup methods were not able to adequately simulate multiple triode stages; the resulting waveforms were different than produced by the actual circuits, and the sound was different as well. Part of the problem is the complicated phenomenon of grid current which couples the circuits together in a very complicated way. Hence we sought a more accurate solution, which culminated in the development of the circuit simulation technology. A desired circuit can be entered into our circuit simulator by simply listing the circuit components, values, and connections, called the circuit “netlist”. Currently, the simulator supports components types which can be voltage or current sources, resistors, capacitors, inductors, and op-amps. Non-linear dependent sources are provided to model components such as diodes, tubes, and transistors. The simulator converts the circuit netlist into a set of non-linear differential equations, with each variable in the equations representing the voltage at a circuit node. One of the circuit nodes is specified as the input and another is specified as the output. At each sampling period, the input sample determines the voltage at the input node. Then the simulator uses iterative numerical methods to solve the set of equations, determining the voltage at each node in the circuit. The voltage of the output node determines the output sample value. This procedure is repeated at each sampling period. In this manner, the simulator automatically converts the analog circuit schematic into a realtime digital effects algorithm. The upside of this is the capability to simulate with great accuracy any analog circuit just by entering the circuit schematic. The downside is that circuit simulation technology is extremely CPU intensive. Furthermore the computation expense grows as the cube of the number of circuit nodes. This means that doubling the number of circuit nodes requires a factor of eight increase in computation. So, for the time being we are restricted to simulating fairly small circuits. A circuit as large as a complete guitar amp would require perhaps 50 times more processing power than available with today's CPUs. Aν λοιπόν είχαμε πραγματικά αφθονη επεξεργαστική ισχύς δεν θα συζητάγαμε καν για το πόσο κόντα στο real thing είναι. 2)Το input impendance είναι ναι μεν σημαντικό αλλά έχει περισσότερο σχέση με τους μαγνήτες και όχι με τον ενισχυτή. Ένας κανονικός ενισχυτής έχει συγκεκριμένο input impendance όπως και μια πεταλιέρα ή ένας modeler ή μια κάρτα ήχου με Hi-Z άρα δεν αλλάζει κάτι στην ουσία. Απλά κάποια μηχανήματα, ψηφιακά ή μη, ταιριάζουν καλύτερα με κάποιους μαγνήτες σε σχέση με άλλους. Γι' αυτό πολύ ενισχυτές έχουν διπλά inputs. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 6 Οκτωβρίου 2010 Για το πρώτο μέρος: sorry but no cookie. ;) Η ίδια η πραγματικότητα αναιρεί τις εικασίες της Wave Arts. Προφανώς αυτός είναι ο τρόπος που οι ίδιοι έχουν επιλέξει να ακολουθήσουν, αλλά, επίσης προφανώς, δεν είναι ο μόνος και πολύ πιθανώς όχι ο καλύτερος ή ο πιο έξυπνος. ;) Αυτό δεν αναιρεί την ανάγκη για ισχυρούς επεξεργαστές αλλά, το κυριότερο, εξειδικευμένους real time επεξεργαστές και τα ανάλογα εργαλεία προγραμματισμού τους. O Tigersharc στο Ultra αποδίδει αν θυμάμαι καλά 3.6GFLOPS. Ο Cliff προσπάθησε να μεταφέρει τον κώδικα σε Intel i7 που αποδίδει (αν πάλι θυμάμαι καλά) ~108 GFLOPS (!!!!!). Χρειάστηκε κάτι τέτοιο για να αποδώσει τα ίδια με τον Tigersharc (εδώ μπορεί να κάνω και λάθος και να ήταν κάποιος παλιότερος i7). Να σημειωθεί ότι όλες αυτές οι αποδόσεις που αναφέρονται αφορούν peaks. Εξίσου σημαντικό, προφανώς, είναι και το επίπεδο του κώδικα που γράφεται, αλλά, στην περίπτωσή μας, και τα συνοδά κυκλώματα. Στην δεύτερη παρατήρηση, δεν είπα ότι το input impedance αφορά κάτι διαφορετικό από τους μαγνήτες. Συγκεκριμένα στο Radial είναι ρυθμιζόμενη. Οπότε "ταιριάζει" με ΟΛΟΥΣ τους μαγνήτες. Αλλά το θέμα είναι ότι μπορεί να "ταιριάξει" και με την αίσθηση που παίρνει κάποιος όταν παίζει με τον ενισχυτή που εξομοιώνεται. Κι'αυτό αλλάζει πολλά "στην ουσία". ;) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση