thiscrookedvulture Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Αγαπητοί noizάδες, χρειάζομαι την εμπειρία σας. Προσπαθώ να μάθω όσα περισσότερα γίνεται για τον τον περίπου jazz, περίπου blues ήχο του Tom Waits. Αν και ακούω την μουσική του πάρα πολύ, δεν έχω φτάσει ούτε στο περίπου το να κάνω τον ήχο μου να κολλάει. Επειδή θέλω να δοκιμάσω κάτι άλλο πέρα από τα blues, stoner, hard rock που παίζω, μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να φτιάξω έναν ήχο που να πλησιάζει στα "Shore Leave" "Jockey Full Of Bourbon" "Rain Dogs" κλπ; Και πέρα από αυτό, τι χρειάζεται να ξέρω για το συγκεκριμένο στυλ. Δηλαδή συγχορδίες, κλίμακες, τεχνικές tips. Ευχαριστώ εκ των προτέρων ;D (Black Books Intro το συγκεκριμένο τραγούδι από την εξαιρετική σειρά Black Books, εκτός του ότι μου ακούγεται σαν αντιγραφή του στυλ του Waits, είναι ακριβώς ο ήχος που ψάχνω ;).) May da force be wit chu facebook.com/panosbarcodeyanke Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 μπορείτε να μου πείτε πως μπορώ να φτιάξω έναν ήχο που να πλησιάζει στα "Shore Leave" "Jockey Full Of Bourbon" "Rain Dogs" να μας ελεγες και ΤΙ ΟΡΓΑΝΟ παιζεις καλα θα ητανε... ;D εξω απο την πλακα τωρα (μαλλον κιθαρα παιζεις,ετσι δεν ειναι?) στους περισσοτερους δισκους του παιζει αυτο το ΤΕΡΑΣ http://www.youtube.com/results?search_query=marc+ribot&aq=f Ψαξε και βρες τι χρησιμοποιει,αν και πιστεψε με ΕΛΑΧΙΣΤΗ σημασια εχει,it is all in the hands.....and most importantly mind. Γενικα ειναι θεμα,ΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (οπως ολα τα πραγματα αλλωστε) δεν φτανει μονο ενα gear list. Ξεκινα με μια ΦΤΗΝΗ κιθαρα τυπου Danelectro (σε πολλα παιζει και με Telecaster) αλλα γενικα απεφυγε τους διπλους/καυτους μαγνητες, και εναν μικρο Fender λαμπατο ενισχυτη (Fender Deluxe Reverb),μαθε να παιζεις τα ΒΑΣΙΚΑ απο jazz δινοντας βαρυτητα στα Inversions οσον αφορα τα ακκορντα και μαθε και καμμια κλιμακα παραπανω απο την πεντατονικη... ;D (o Ribbot ειναι φυσικα ενας εξαιρετικος jazz κιθαριστας) και ΦΥΓΕ ΟΣΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΡΟΚ" (ειδικα απο αυτα που θεωρουμε ροκ στην Ελλαδα και πανω απο ολα απο την eight-ιλα που μαστιζει τον τοπο....) μπορεις. Ακου και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ μπλουζ (δηλ.παιγμενο απο ΜΑΥΡΟΥΣ ΠΡΙΝ τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο) καθως και Kurt Weil http://en.wikipedia.org/wiki/Kurt_Weill ο τυπος ειναι η μεγαλυτερη επιρροη του Waits τα τελευταια 20 χρονια. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
qesh Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Αφού θα συμφωνήσω με τον SF να συμπληρώσω ότι πολλές φορές περνάει και tango στοιχεία, όπως επίσης ότι ακόμα και στους blues δίσκους του σπάνια παίζει καθαρό 12μετρο, κάνει παραλλαγές περνώντας jazz συγχορδίες, όπως επίσης ότι μεγάλο ρόλο στον ήχο του παίζουν τα τρομερά (ΟΧΙ λάτιν) κρουστά που χρησιμοποιεί. Long live Tom! Thank God for the rain.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Γενικα μαθε να παιζεις ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ καλη κιθαρα,και μετα παιζε σαν πανκης που πιανει για πρωτη φορα στα χερια του κιθαρα... ;D ;D Το παιξιμο σου πρεπει να ειναι sloppy & "βρωμικο"....χωρις να...εισαι στην πραγματικοτητα sloppy (κατι σαν τους τυπους που τρωνε 2 ωρες καθε πρωϊ στον καθρεφτη για να εχουν ατημελητο look... ;D) αλλα αυτο πρεπει να βγαινει φυσικα και οχι "δηθεν"... Ο Ribbot παιζει "αποδομητικη" κιθαρα.... :) Αν διαβασεις κανα βιβλιο του John Fante & λιγο Selin & βαλεις αυτο που αποπνεουν στο παιξιμο σου ειμαι σιγουρος οτι θα βοηθηθεις πολυ.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
yannis37 Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 και όταν τα κάνεις ολα αυτά ....ένα μπουκαλάκι ουίσκι πριν κάθε παίξιμο ;D χωρίς πλάκα τωρα ....τον ήχο ισως τον βρεις, αλλά το όλο στυλ ειναι μοναδικό και ακρως προσωπικο. Θα χάσεις χρόνο προσπαθώντας να πιασεις το feeling του Tom. αν έχεις πολλά ακούσματα του τότε θα σου βγει ένα δικό σου προσωπικο στυλ όταν πας να δημιουργήσεις, κατι δικό σου που θα του φέρνει σε κάποια σημεία. HOME www.noiz.gr/index.php?action=media;sa=album;in=103 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 και όταν τα κάνεις ολα αυτά ....ένα μπουκαλάκι ουίσκι πριν κάθε παίξιμο τοσο ο Waits ,οσο και Ribbot δεν πινουν ουτε σταγονα (ο Waits εχει κοψει τσιγαρο και ποτο 20 χρονια τωρα και ο Ribbot ανηκει στο new Radical Jewish movement...οποτε το ποτο και οι καταχρησεις ειναι out of the question.....) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thiscrookedvulture Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Κιθάρα παίζω, απλά δεν το είπα γιατί το θεώρησα δεδομένο. ;) Έχω μια tele που με έχει βοηθήσει απίστευτα σε ότι έχω προσπαθήσει να παίξω. Αν και πρώην μεταλλάς φανατικός, τα δύο τελευταία χρόνια που παίζω και ψάχνομαι, το έχω ψιλοπαρατήσει το θέμα με το rock/metal. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά ενώ ακούω Tom Waits ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, και μου αρέσει και ο Marc Ribot επίσης ΠΟΛΥ, δεν το ήξερα ότι έπαιζε με τον Θωμά. Στο μυαλό μου τον είχα όταν άνοιξα αυτό το θέμα. ??? @Superfunk: Έχω ακούσει αρκετά Kurt Weil, ειδικά το Pirate Jenny το λατρεύω. Με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ. Με παρεξήγησες όμως μου φαίνεται. Την πεντατονική τη σιχαίνομαι, και αποφεύγω να παίζω σαν τους υπόλοιπους κιθαρίστες που γνωρίζω, τόσο στον ήχο, όσο και στην νοοτροπία. :P Μια ερώτηση. Όταν λες βασικά; Ποιές είναι οι βασικές κλίμακες ας πούμε; Συγγνώμη αν σε πρήζω, αλλά είμαι καινούργιος στο jazz θέμα. :) @Qesh: LONG LIVE TOM! May da force be wit chu facebook.com/panosbarcodeyanke Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
thiscrookedvulture Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 OP Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 τοσο ο Waits ,οσο και Ribbot δεν πινουν ουτε σταγονα (ο Waits εχει κοψει τσιγαρο και ποτο 20 χρονια τωρα και ο Ribbot ανηκει στο new Radical Jewish movement...οποτε το ποτο και οι καταχρησεις ειναι out of the question.....) Κρίμα. Πάντως αυτό που είπες για το sloppy, μου φέρνει στο μυαλό το solo από το "Clap Hands". May da force be wit chu facebook.com/panosbarcodeyanke Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Όταν έχεις μαζέψει όλες τις ακουστικές και οπτικές εμπειρίες και ταυτόχρονα διαθέτεις το ταλέντο, φίλτρα και παράνοια για να συνθέσεις και να καταγράψεις από τα 24 χρόνια σου έναν δίσκο (αριστούργημα το Closing Time) και 50 χρόνια μετά να συνεχίζεις χωρίς να επαναλαμβάνεσαι, έχεις ελπίδες. Ο ήχος του από την άλλη όσο πάει και δυσκολεύει. Εγώ προσωπικά στο Alice ή στο Blood Money δυσκολεύομαι.... It all comes down to Γενικα ειναι θεμα,ΜΟΡΦΩΣΗΣ, ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ και ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ (οπως ολα τα πραγματα αλλωστε) δεν φτανει μονο ενα gear list. Εγώ προσωπικά θεωρώ πιο εύκολο (λέμε και καμμιά ... να περάσει η ώρα) να ακολουθήσω την δουλειά του (μεγάλου) John Hammond πάνω στον Waits (το εξαιρετικό Wicked Grin) παρά τον πρόσφατο Waits per se. Α, ναι, πρόβλημα καπνίσματος και αλκοόλ είχε και μάλιστα τεράστιο (Owner of a bad liver and a broken heart) και να ναι καλά η γυναίκα του. Τα τελευταία χρόνια όπως λέει και ο SF, μαχαίρι. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Share Δημοσιευμένο 12 Αυγούστου 2010 Γενικα θα σου προτεινα να μαθεις τις παρακατω 7 βασικες κλιμακες (και να κινεισαι με ανεση μεταξυ τους,δηλ.να χρησιμοποιεις περισσοτερες απο μια κλιμακα για τα ιδια chord changes,επισης σε αντιθεση με τους περισσοτερους ροκ κιθαριστες μη χρησιμοποιεις μονο την πρωτη & την τεταρτη θεση ) Major Aeolian Mixolydian Lydian Phrygian Locrian Dorian ειδικα ο Ribbot χρησιμοποιει και μερικες εβραϊκες κλιμακες (κυριως Ahhaba raba) κανε ενα google search για guitar scales & θα τις βρεις ολες. Με παρεξήγησες όμως μου φαίνεται. Την πεντατονική τη σιχαίνομαι, και αποφεύγω να παίζω σαν τους υπόλοιπους κιθαρίστες που γνωρίζω, τόσο στον ήχο, όσο και στην νοοτροπία δεν το ειπα για εσενα ;) μονο και μονο το γεγονος οτι ακους Tom Waits σε διαφοροποιει απο το 90% των εγχωριων παικτων ;D Την πεντατονική τη σιχαίνομαι η πεντατονικη ειναι απλα μια κλιμακα και εχει πολλες και ωραιες χρησεις,δεν χρειαζεται να τη συχαινεσαι,δεν φταιει αλλωστε αυτη αλλα οσοι την χρησιμοποιουν λαθος (με αλλα λογια πεντατονικες παιζει και ο ΒΒ KING (& μαλιστα μονο τις ΔΥΟ θεσεις ξερει... ;D) ,πεντατονικες και ο...Κροκιδης.. ;D). www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση