Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι διαφορετικά ζητήματα. Όλοι οι δημιουργοί από την εποχή των κλασσικών συνθετών, των γλυπτών ζωγράφων κτλ, κάποιος τους πλήρωνε για να τα κάνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Δεν είναι διαφορετικά ζητήματα. Όλοι οι δημιουργοί από την εποχή των κλασσικών συνθετών, των γλυπτών ζωγράφων κτλ, κάποιος τους πλήρωνε για να τα κάνουν.

Τι σχέση έχει αυτό με την πνευματική ιδιοκτησία;

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νομιζω οτι σου εξηγησα παραπανω οτι ΔΕΝ υπαρχει υπερκοστολογηση μια και τα εξοδα των δισκογραφικων παραμενουν τα ιδια.

 

οντως αν δεν εισαι μεσα στα πραγματα η τιμη ενος cd ή ενος download ειναι υψηλη σε σχεση με τον...δισκο (οπως ελεγε και η γιαγια μου "βρε παιδακι μου αυτο ειναι πολυ  μικροτερο απο το...δισκο....γιατι κανει τοσα...λεφτα??" ;D)

 

Ρε παιδιά γιατί να τα ξαναλέμε. Δεν είναι μόνο οι δισκογραφικές και οι καλλιτέχνες που επηρεάζουν το κόστος. Κόστος πρώτων υλών, κόστος μεταφορών, κόστος δευτερογενούς διάθεσης κ.α. Αν μειωθεί το μήκος της αλυσίδας, νόμιμα πάντα, θα πέσει και η τιμή.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nα παραθέσω και εγώ την αποψη μου...

Λοιπόν δεν υπάρχει καταρχην πνευματικο δικαίωμα με την μορφη που υφίσταται σήμερα...

Τα πνευματικά δικαιώματα όπως λειτουργούνε σήμερα, είναι μια απο τις καλυτερες στημένες απάτες...

Τι ενοοώ..ότι ο καθένας εφόσον αγοράσει ενα cd μπορεί να το κάνει ότι θέλει, να το αντιγράψει, να το ανεβάσει στο internet και να το μοιραστεί με όποιον θέλει...

Τα υπόλοιπα απλά για εμένα ειναι νταβατζιλικια...

Τωρα σιγουρα όλοι συμφωνούνε ότι τα πνευματικά δικαιώματα, ανήκουν στον δημιουργο, αλλα πόσο ανώμαλος πρέπει να είσαι , για να παρουσιάσεις την μουσική του άλλου ως δική σου...????

Δεν μπορείς να δημιουργείς κάτι και να βάζεις την πατέντα, μην αφήνωντας κανέναν, να αντιγράψει ή να μοιραστεί αυτο που έχεις δημιουργήσει...

Μου θύμιζει πολύ την παραπλησια ιδεά, που αμα ασχοληθεις με δημοσιευσεις με την επιστημονικη κοινότητα, χρησιμοποιώντας βιβλιογραφίες αλλών, ακομα και το "και" το έχουν πατεντάρει οι άλλοι και χρειαζεσαι ειδική αδεια, για να το χρησιμοπιήσεις...

Βαλτε το καλά στο μυαλό σας...

Η μουσική είναι όπως και η γλώσσα...

Δεν γίνεται να την πατεντάρεις...

Η μουσική είναι αποψη, όπως όταν εκφέρεις μια γνώμη...

δεν γίνεται να πατεντάρεις αποψεις και ιδεες...

 

Αλλιως με την σημερινη λογική, θα πρέπει όλοι όσοι δημιουργούνε μουσική, να πλήρώνουν στους απόγονους αυτού που δημιουργησε την μουσική την ίδια(αμα υπάρχει τέτοιος άνθρωπος!!)..πνευματικά δικαιώματα...

Και να κύριοι, το να βγάζεις ένα cd κάθε χρόνο γράφωντας 5 τραγούδια δεν είναι δουλειά...

Η τουλάχιστον εγω δεν το θεωρω δουλειά...

Πόσο μάλλον το να θέλεις να πλουτίζεις, με χίλιες κομπίνες, όπως πνευματικα διακαιώματα και διαφορα νταβατζιλικια, με την καθε ΑΕΠΙ, και με τον κάθε θεσμό επειδή απλα κατέντησε κατεστημένο....

Απο εκεί και περα, όσοι κυριοι περιμένουν να ζήσουν από αυτό, καλά είναι, να αποκοπούν απο τις εταιρίες, που μέχρι τώρα βάζαν υπερβολικές τιμές σε κάθε cd, και να διανείμουν τα εργά τους με άλλους τρόπους χωρίς μεσαζοντες...(Η ψηφιακή τεχνολογία πια, είναι διαθέσιμη σε προσιτές τιμές, και βοηθάει τον καλλιτέχνη να παράγει έργα).

Και σίγουρα ο Έλληνας όταν δεν έχει τα βασικά, αισθάνεται μα...κας όταν για ένα cd,πληρώνει 25 ευρώ...

Τα 25 ευρω για ένα cd , για τον μέσο Ελληνα είναι πολλά...

Τα 25 ευρω για έναν ευρωπαίο, με διαφορετικό μισθο δεν είναι πολλά..

Οπότε ναι πρεπει πρώτα από ολα ,να αναθεωρηθουν πολλά πράγματα, όσον αφορά τις τιμές των cd...

Eνα CD μέχρι 10 ευρώ πόλλοι θα το αγόραζαν...

Και όσοι μιλάνε για πειρατεία ώς ένα νέο φαινόμενο, 500 χρόνια νωρίτερα, με την εφερευση του τυπογράφου και την διαδοση του, τα αντιγραφα βιβλιων πηραν μεγάλες διαστάσεις,σε σημειο που υπηρχαν αγορές με πληθώρα φτηνων βιβλιων σε διαφορες ευρωπαικες πολεις..

Οι τοτε πρωτοι εκδοτικοι οικοι κυρηξαν πολεμο γιατι δεν μπορουσαν να εφαρμοσουν τα νταβατζιλικια τους...και φυσικα γιατι τα βιβλια ήταν διαθεσιμα σε χερια μην ευπορων ανθρωπων, πραγμα ανυσηχητικο για την εποχη!!!...

Πολλα βιβλια γιναν ευρεως γνωστα λογω των αντιγραφων που εγιναν...

Οποτε οι καλιτεχνες γενικά πρέπει να ριξουν τον rockstar-λικι(δεν είστε και πυρηνικοι φυσικοι...), και οι εταιριες να παψουν να είναι τοσο απληστες(μιλάω για Ελλαδα κυριως)...

Τότε ίσως και ο καλιτεχνης μπορέσει να ζησει αξιοπρεπώς...

Η μουσικη θα πρεπει να είναι προσιτη στον κάθε ανθρωπο...

Καμια εικονα αυτού του κόσμου αυτου δεν είναι ιδιοκτησια ενός ανθρώπου αποκλειστικά...

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?

 

να δούμε ποιούς """κλέβουμε"""...

 

Στην Ελλάδα ο δημιουργός, αν είναι ταυτόχρονα και ερμηνευτής, κανά ευρώ θα πάρει στην καλύτερη..

 

Δεν απαντώ βέβαια και τελείως υπεύθυνα  ::)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως ακριβώς θα πληρωθεί κάποιος εάν δεν οριστεί η πνευματική ιδιοκτησία του σε ένα έργο;

Η χορηγία δεν γινόταν για την πνευματική ιδιοκτησία και την εμπορική εκμετάλλευση αυτής αλλά για το παραγόμενο έργο.

Η πνευματική (όχι απαραίτητα η φυσική) κυριότητα του έργου παρέμενε στον δημιουργό.

Τώρα τα πράγματα είναι (και λογικό βέβαια) μάλλον διαφορετικά όπως θα μπορούν να σε διαβεβαιώσουν καλύτερα από εμένα οι επαγγελματίες του χώρου.

Μπορεί όμως και να κάνω λάθος.

 

γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?

According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:

Retailer: $5 (29.4%),

Record label: $4.92 (28.9%),

Distributor: $2.40 (14.1%),

Giveaways: $1.80 (10.6%),

Duplication/recording: $1.10 (5.8%),

Artist royalty: 83 cents (4.9%),

Songwriter license: 60 cents (3.5%),

Producer royalty: 27 cents (1.6%),

Musicians union: 8 cents (0.4%).

 

Και ένα άλλο ........

 

This breakdown of the cost of a typical major-label release by the independent market-research firm Almighty Institute of Music Retail shows where the money goes for a new album with a list price of $15.99.

 

$0.17 Musicians' unions

$0.80 Packaging/manufacturing

$0.82 Publishing royalties

$0.80 Retail profit

$0.90 Distribution

$1.60 Artists' royalties

$1.70 Label profit

$2.40 Marketing/promotion

$2.91 Label overhead

$3.89 Retail overhead

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και να κύριοι, το να βγάζεις ένα cd κάθε χρόνο γράφωντας 5 τραγούδια δεν είναι δουλειά...

Η τουλάχιστον εγω δεν το θεωρω δουλειά...

 

ενταξει και εγω δεν θεωρω δουλεια το να πηγαινεις στο γραφειο σου καθε μερα 9-5,ουτε το να κουβαλας μπετα στην οικοδομη ολη μερα,αλλα βεβαια ουδεις ενδιαφερεται για την αποψη μου. ::)

 

απο την αλλη σιγουρα ΔΕΝ ειναι δουλεια αλλα ΕΡΓΑΣΙΑ η παραγωγη μουσικης.

 

 

γνωρίζει κανείς να γράψει υπεύθυνα πώς διανέμονται τα 15Ε του CD?

 

να δούμε ποιούς """κλέβουμε"""...

 

οπως ακριβως διανεμονταν και τα 15 ευρω του βινυλιου.

 

 

According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:

Retailer: $5 (29.4%),

Record label: $4.92 (28.9%),

Distributor: $2.40 (14.1%),

Giveaways: $1.80 (10.6%),

Duplication/recording: $1.10 (5.8%),

Artist royalty: 83 cents (4.9%),

Songwriter license: 60 cents (3.5%),

Producer royalty: 27 cents (1.6%),

Musicians union: 8 cents (0.4%).

 

οπως δηλ.και ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ αγοραζουμε στην αγορα....ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ απο αυριο να μην ψωνιζουμε αλλα να ΚΛΕΒΟΥΜΕ...αφου ετσι πολεμαμε το...συστημα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

According to Moses Avalon's 1998 Book, Confessions of a Record Producer, the proceeds of a then-$17 CD would typically be distributed as follows:

Retailer: $5 (29.4%),

Record label: $4.92 (28.9%),

Distributor: $2.40 (14.1%),

Giveaways: $1.80 (10.6%),

Duplication/recording: $1.10 (5.8%),

Artist royalty: 83 cents (4.9%),

Songwriter license: 60 cents (3.5%),

Producer royalty: 27 cents (1.6%),

Musicians union: 8 cents (0.4%).

 

άψογος

 

ως συνήθως, έχοντας κανείς στη διάθεσή του νούμερα, βλέπει τα πράγματα πιο ξεκάθαρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου