Προς το περιεχόμενο

Πνευματική ιδιοκτησία και τεχνολογικές εξελίξεις


skantzos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εκτος και αν δεν καταλαβα κατι...

 

Δεν κατάλαβες ότι είναι φίλοι, θα υποστηρίξουν ο ένας τις μπούρδες του άλλου σε σημείο αηδίας και ότι έχουν κοινές πεποιθήσεις για διάφορα πράγματα, όπως η σπουδαιότητα της ελλάδος, το ροκ (και συναφή κατά Ian Dury), τον σοσιαλομπαλακισμό, εμένα και το σύμπαν.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 341
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εγώ πάλι λέω πως μια χαρά εκεί είναι το θέμα.

Η πνευματική δημιουργία είναι δουλειά. Το ότι προωθείται σαν χαβαλές, παιχνιδάκι, ποζεριά χάρη στην ποπ κ ροκ μουσική εμπορική προώθηση, έχει δημιουργήσει μια μεγάλη παρανόηση.

 

Μα η αμοιβή της πνευματικής δημιοργίας είναι ένα κλασμα του τελικού κόστους. Είπαμε, πρέπει να ταίζουμε την αλυσίδα όπου άλλοι τρώνε φιλέτα και άλλοι παξιμάδι.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα, αλλά ανάλογα το πόσο δούλεψε και την ποιότητα του αποτελέσματος (όχι την καλλιτεχνική ποιότητα που είναι υποκειμενική) Ούτε παραπάνω ούτε παρακάτω. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι εκεί το θέμα.

 

Φυσικα και ειναι εκει το θεμα.

 

Το να δικαιολογουμε την ΚΛΟΠΗ της πνευματικης ιδιοκτησιας μονο και μονο επειδη το "βινυλιο ειχε καλυτερο ηχο απο το mp3 & το cd" ειναι απλα ακυρο κατα τη γνωμη μου,αν το παμε ετσι και το βινυλιο ειχε ΠΟΛΥ χεριοτερο ηχο απο την μπομπινα της ηχογραφησης και η μπομπινα της ηχογραφησης πολυ χειροτερο ηχο απο τη ζωντανη μπαντα....αρα και αυτους επρεπε να τους κλεψουμε...

 

Τα πραγματα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απλα,"κατεβαζοντας" παρανομα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υλικο ειναι προϊον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ εργασιας απλα ΚΛΕΒΟΥΜΕ ,το αν εχουμε ή δεν εχουμε προβλημα με αυτη την πραξη μας ειναι θεμα προσωπικης ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ,ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ & ΗΘΙΚΗΣ..

 

Ολα τα αλλα ειναι απλα οδοντοκρεμες.

 

 

Μα η αμοιβή της πνευματικής δημιοργίας είναι ένα κλασμα του τελικού κόστους. Είπαμε, πρέπει να ταίζουμε την αλυσίδα όπου άλλοι τρώνε φιλέτα και άλλοι παξιμάδι.

 

τι να κανουμε ετσι ειναι ο καπιταλισμος για ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ παραγεται στον συγχρονο κοσμο πληρωνεις και τα κοστη της αλυσιδας αυτης,αν σε ενοχλει υπαρχει παντα η Β.Κορεα (θα ελεγα και η Κουβα αλλα εκει και αν υπαρχει καπιταλισμος και εκμεταλευση) οπου το εχουν λυσει το προβλημα μη παραγοντας τιποτα και βρισκομενοι μονιμως σε καθεστως λοιμοκτονιας....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτος και αν δεν καταλαβα κατι...

Εγώ που επιμένω ν' αγοράζω δίσκους και cd, δε με χαλάει καθόλου το ότι έχω πλέον πλουσιότατη συλλογή Blue Note, με μέση τιμή κτήσης τα 5€.

Κατα τα αλλα το cd εχει ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια τιμη με αυτη που ειχε καποτε το ΒΙΝΥΛΙΟ,κατι που βρισκω απολυτα ΛΟΓΙΚΟ μια και τα εξοδα των δισκογραφικων παραμενουν τα ιδια (video clips,promotion,εξοδα studio,παραγωγων & songwriting κτλ,κτλ),η διαφορα του εξοδου του "μεσου" (δηλ.η τιμη του βινυλιου σε σχεση με το cd ) ειναι απλα αστεια για να την κουβενταζουμε,

και με μεγαλύτερο κόστος σε δημιουργία, διανομή, αποθήκευση, damaged stock από το CD άρα και - θα έπρεπε - ακριβότερο) ΔΕΝ κάνουν €5 με την καμία. ;)

 

Δεν πειράζει.... Στην ηλικία μας η όραση δικαιολογείται να μας προδίδει.  ;D

 

Δεν κατάλαβες ότι είναι φίλοι, θα υποστηρίξουν ο ένας τις μπούρδες του άλλου σε σημείο αηδίας και ότι έχουν κοινές πεποιθήσεις για διάφορα πράγματα, όπως η σπουδαιότητα της ελλάδος, το ροκ (και συναφή κατά Ian Dury), τον σοσιαλομπαλακισμό, εμένα και το σύμπαν.

Από την άλλη η γραφικότητα βλέπω είναι δύσκολο να αποφευχθεί........

 

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα η αμοιβή της πνευματικής δημιοργίας είναι ένα κλασμα του τελικού κόστους. Είπαμε, πρέπει να ταίζουμε την αλυσίδα όπου άλλοι τρώνε φιλέτα και άλλοι παξιμάδι.

 

Και όπως ειπώθηκε παραπάνω οι καλλιτέχνες που δεν έχουν μεγάλα συμβόλαια παρακάμπτουν πλέον τις δισκογραφικές και χάρη στο ιντερνετ δίνουν απευθείας με κάποιο αντίτιμο τη δουλειά τους στους ακροατές τους.

 

Άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...από τότε που έγινε η πρώτη ψηφιοποίηση υλικού, έπαψε να υπάρχει πνευματική ιδιοκτησία.

 

Η πνευματική ιδιοκτησία θα υφίσταται όσο υπάρχουν νόμοι που προστατεύουν την πνευματική δημιουργία. Η ψηφιοποίηση προφανώς διευκολύνει την προσβολή της πνευματικής ιδιοκτησίας, σε καμία περίπτωση δεν την καταργεί (ως έννοια).

 

Γενικά θεωρώ ότι υποστηρίζονται πολλές υπερβολές σχετικά με την επίδραση της πειρατείας στην μουσική παραγωγή.

Κατά πρώτον, ισχύει αυτό που λέει ο SF, ότι δηλαδή ο δημιουργός χάνει από την πειρατεία έσοδα μόνο από τα μηχανικά δικαιώματα, τα οποία αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου των εσόδων από πνευματικά δικαιώματα. Μικρό το κακό δηλαδή (για τον δημιουργό και μόνο).

Κατά δεύτερον, το να συνδέονται η πτώση των μουσικών πωλήσεων και η κρίση της δισκογραφίας αποκλειστικά με την πειρατεία είναι μονοσήμαντη προσέγγιση του θέματος, που αγνοεί ή υποβαθμίζει πολλές άλλες παραμέτρους:

- την υποβάθμιση του προϊόντος που εκδίδουν πολλές δισκογραφικές (δεν έχω δει μαύρους να πουλάνε Χατζιδάκη ποτέ)

- τα αργά αντανακλαστικά των δισκογραφικών εταιριών στις τεχνολογικές εξελίξεις. Η πρώιμη προσέγγιση τους ήταν η περιχαράκωση και η άμυνα, ενώ θα έπρεπε να ληφθούν αποφάσεις προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

- την εμφάνιση πληθώρας νέων ψυχαγωγικών μέσων όπου μπορεί να διαθέσει το εισόδημά του ο καταναλωτής, από dvd και playstation μέχρι virtual sex. Αυτόματα μειώνεται το κομμάτι της πίτας που θα πάει στην μουσική..

- τεράστιο ποσοστό του παράνομου downloading γίνεται από χρήστες που ούτως ή άλλως δεν θα αγόραζαν αυτό που κατέβασαν. Χτυπάμε ότι κινείται δηλαδή...

 

Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να κάνω τον συνήγορο των πειρατών, απλά επισημαίνω κάποιες απλουστεύσεις που γίνονται συχνά. Ειδικά σε ό,τι αφορά την μουσική, η ζημία που υφίσταται ο δημιουργός από την πειρατεία είναι πολύ μικρή, γιατί πολύ απλά ο μεγάλος όγκος εισοδήματος προέρχεται από το airplay και όχι από τις πωλήσεις. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που δεν ψαρώνω με τους καλλιτέχνες που κατά καιρούς χαρίζουν τα λομμάτια τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πειράζει.... Στην ηλικία μας η όραση δικαιολογείται να μας προδίδει.

 

σιγα μην αγοραζει δισκους...αφου δεν υπαρχουν καταστηματα που να τους πουλανε πια (μονο στο Μοναστηρακι εχω δει κανα-δυο)... ;D

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικα και ειναι εκει το θεμα.

 

Το να δικαιολογουμε την ΚΛΟΠΗ της πνευματικης ιδιοκτησιας μονο και μονο επειδη το "βινυλιο ειχε καλυτερο ηχο απο το mp3 & το cd" ειναι απλα ακυρο κατα τη γνωμη μου,αν το παμε ετσι και το βινυλιο ειχε ΠΟΛΥ χεριοτερο ηχο απο την μπομπινα της ηχογραφησης και η μπομπινα της ηχογραφησης πολυ χειροτερο ηχο απο τη ζωντανη μπαντα....αρα και αυτους επρεπε να τους κλεψουμε...

 

Τα πραγματα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απλα,"κατεβαζοντας" παρανομα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ υλικο ειναι προϊον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ εργασιας απλα ΚΛΕΒΟΥΜΕ ,το αν εχουμε ή δεν εχουμε προβλημα με αυτη την πραξη μας ειναι θεμα προσωπικης ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ,ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΙΑΣ & ΗΘΙΚΗΣ..

 

Ολα τα αλλα ειναι απλα οδοντοκρεμες.

 

τι να κανουμε ετσι ειναι ο καπιταλισμος,αν σε ενοχλει υπαρχει παντα η Β.Κορεα (θα ελεγα και η Κουβα αλλα εκει και αν υπαρχει καπιταλισμος και εκμεταλευση///)

 

Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Το να κλέβεις είναι λάθος, τέλος. Το να ζητάς καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής είναι υποχρέωση αλλιώς είσαι κορόιδο. Το να χρησιμοποιείς το προηγούμενο ως δικαιολογία για παράνομο downloading είναι επίσης λάθος. Αυτό όμως δεν αλλάζει το πρόβλημα της υπερκοστολόγησης.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να κάνω τον συνήγορο των πειρατών, απλά επισημαίνω κάποιες απλουστεύσεις που γίνονται συχνά. Ειδικά σε ό,τι αφορά την μουσική, η ζημία που υφίσταται ο δημιουργός από την πειρατεία είναι πολύ μικρή, γιατί πολύ απλά ο μεγάλος όγκος εισοδήματος προέρχεται από το airplay και όχι από τις πωλήσεις. Ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που δεν ψαρώνω με τους καλλιτέχνες που κατά καιρούς χαρίζουν τα λομμάτια τους.

 

+1200000

 

με μια επισημανση οτι στην ΕΛΛΑΔΑ οντως το χαμενο εισοδημα απο τις πωλησεις ειναι αστειο,στις ΗΠΑ δεν ειναι (σκεψου οτι οι Green Day παιρνουν 2 δολλαρια στο cd οποτε απο το American Idiot εβγαλαν 40 εκ. δολλαρια,ψιχουλα βεβαια μπροστα σε αυτα που εβγαλαν απο την περιοδεια τους,αλλα 40εκ δολλαρια ειναι...40εκ...δολλαρια...)  

 

 

Αυτό όμως δεν αλλάζει το πρόβλημα της υπερκοστολόγησης.

 

νομιζω οτι σου εξηγησα παραπανω οτι ΔΕΝ υπαρχει υπερκοστολογηση μια και τα εξοδα των δισκογραφικων παραμενουν τα ιδια.

 

 

οντως αν δεν εισαι μεσα στα πραγματα η τιμη ενος cd ή ενος download ειναι υψηλη σε σχεση με τον...δισκο (οπως ελεγε και η γιαγια μου "βρε παιδακι μου αυτο ειναι πολυ  μικροτερο απο το...δισκο....γιατι κανει τοσα...λεφτα??" ;D)

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σιγα μην αγοραζει δισκους...αφου δεν υπαρχουν καταστηματα που να τους πουλανε πια (μονο στο Μοναστηρακι εχω δει κανα-δυο)... ;D

Μπαα. Αρκετά παραπάνω. Θα εκπλαγείς.

Και το ebay ειδικά ..

Αλλά να μη λέω μπούρδες. Έχω καιρό να αγοράσω.

 

Να πω ότι προσωπικά θεωρώ διαφορετικά ζητήματα την αδιαμφισβήτητη κατοχύρωση της πνευματικής ιδιοκτησίας και την εμπορική εκμετάλλευση αυτής.

Τουλάχιστον αυτό μου είπαν από την ΚΟΒ μου να πω.....

Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες.

Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου